en löydä MISTÄÄN frederikin taka takataan biisin sanoja...voisko joku ystävällinen laittaa ne sanat tänne:)?????
p.s. mä en todellakaan ole frederikin musiikin ystävä,mutta tarvin nuo sanat yhtä yllätystä varten...googlettamalla en löytäny.....ja levyäkään en ihan tuon biisin takia halua ostaa...
Frederik-Taka takata???
2
3607
Vastaukset
- sasaasdafa
http://www.turkku.com/lyrics/sanat_t.phtml
Ote sivulta, toimi miten haluat:
Laulujen sanojen esillepano Internetissä on nykyisen tekijänoikeuksien tulkinnan mukaan LAITONTA. Tästä syystä näillä sivuilla ovat esillä vain laulujen nimet.
Linkit eivät toistaiseksi toimi.
Asiasta on ennakkotapaus. Tekijä joutui maksamaan korvauksia. [Lue lisää...]
Toistaiseksi siis, hyvä vierailija, löydät ehkä muita keinoja joilla esittää kiinnostustasi, mikäli jokin näillä sivuilla esiintyvä ja hallussani oleva sanoitus herättää intohimosi.
Sähköposti
pasteljooni( at atat at )turkku.com
Jos haluat tehdä tiedusteluja kopioi ensin yllä oleva osoite sähköpostiohjelmaasi ja korvaa sitten koko keskiosa ( at atat at ) oikealla @ -merkillä.
HUOMAA myös: ilmaisosoitteista tuleviin tiedusteluihin ja kommentteihin EN vastaa. Totisesti minulla on syyni. Sori. - juice_elää
Taka taka taka taka takaapäin
sut viimeinkin mä sain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694791KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883735- 1793364
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385