Frederik-Taka takata???

kvg

en löydä MISTÄÄN frederikin taka takataan biisin sanoja...voisko joku ystävällinen laittaa ne sanat tänne:)?????

p.s. mä en todellakaan ole frederikin musiikin ystävä,mutta tarvin nuo sanat yhtä yllätystä varten...googlettamalla en löytäny.....ja levyäkään en ihan tuon biisin takia halua ostaa...

2

3354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasaasdafa

http://www.turkku.com/lyrics/sanat_t.phtml

Ote sivulta, toimi miten haluat:

Laulujen sanojen esillepano Internetissä on nykyisen tekijänoikeuksien tulkinnan mukaan LAITONTA. Tästä syystä näillä sivuilla ovat esillä vain laulujen nimet.

Linkit eivät toistaiseksi toimi.

Asiasta on ennakkotapaus. Tekijä joutui maksamaan korvauksia. [Lue lisää...]

Toistaiseksi siis, hyvä vierailija, löydät ehkä muita keinoja joilla esittää kiinnostustasi, mikäli jokin näillä sivuilla esiintyvä ja hallussani oleva sanoitus herättää intohimosi.

Sähköposti

pasteljooni( at atat at )turkku.com

Jos haluat tehdä tiedusteluja kopioi ensin yllä oleva osoite sähköpostiohjelmaasi ja korvaa sitten koko keskiosa ( at atat at ) oikealla @ -merkillä.
      HUOMAA myös: ilmaisosoitteista tuleviin tiedusteluihin ja kommentteihin EN vastaa. Totisesti minulla on syyni. Sori.

• juice_elää

Taka taka taka taka takaapäin
      sut viimeinkin mä sain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7102
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1116
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe