Komea nainen/söpö nainen

kysymys miehille

Tykkäätkö komeista naisista? Millainen on komea nainen? Saa laittaa linkkiä. Vai viehättääkö enemmän söpö, suloinen, nätti?

Nainen, tykkäätkö komeista miehistä, vai söpöistä mussukoista? Millainen on komea mies söpöön verrattuna?

32

4018

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinkertainen blondi

      http://hissip.files.wordpress.com/2008/03/javier-bardem.jpg

      Javier Baurdem esiintyy parhaillaan pyörivässä Vicky Cristina Barcelonassa. Häntä kutsuisin komeaksi. Mies, joka saa suoraan sanottuna sukat pyörimään jaloissa:P

      Söpöt on söpöjä, muttei niitä ajattele "sillai", siinä kai ero...

    • että laittautunu komee nainen herättää enemmän tuntemuksia ku laittautunu kaunis nainen. Sen huomioarvo on isompi ja muutenki se komee nainen tuntuu liikkuvan huomion keskipisteessä.

    • mussukoista.

      Semmosen voi ottaa lemmikiksi ja halia.

    • ja rumakin mies voi olla seksikäs. :) Söpö tai komea voivat kummatkin olla seksikkäitä, mutta söpöt ja komeat eivät AINA ole seksikkäitä.

      Nuorempana vaaka kallistui nimenomaan tuonne söpöjen miesten suuntaan, nykyään tykkään aikuisemmasta lookista. Esim. tuo sliipatumman näköinen uusi BB-tulokas on söpö kuin kissanpentu, mutta en millään muotoa pidä häntä seksikkäänä.

      Komea mies on rosoisempi, romuluisempi, kirveellä veistetymmän näköinen. Söpö on sirompi, kaunis, hellyttävä.

      • Olisi kiva tietää ihan uteliaisuuden kannalta kun otit ton bb tyypin erimerkiksi, niin voiko kukaan nainen oikeasti pitää tuollaisesta ulkonäöstä. Nyt siis en tarkota mitään 16v teinien mielipiteitä vaan ihan selvästi naisten mielipiteitä. Eiks toi oo jo liian femiinin näköinen ollakseen varteenotettava mies?
        Vai oonko mä ymmärtänyt ihan väärin mitä naiset haluaa miehestä? :D
        Mielipiteitä on monia tiedetään, mutta silti olisi ihan mielenkiinnosta kiva kuulla. :)


    • tstorotta

      pidän enemmän söpöistä ja suloisista miehekkäistä mörökölleistä.
      Ero? Komeana pitämäni miehet ovat kasvoiltaan selväpiirteisiä, usein veistoksillisia. Ruuminrakenteeltaan pitkiä, trimmattuja.

      Söpöt ja suloiset ovat persoonallisia niin ulkonäöllisesti kuin luonteeltaankin. Eivät mihinkään muottiin valettuja.

    • tämä nyt

      taas sellainen ketju, jossa päädytään kinastelemaan siitä, onko söpö nainen aina lyhyt/pieni ja komea nainen pitkä/iso?

      • 649y0

        sanopa muuta...


    • Asiasta.huvittunut

      Aivan alkuun huomautan, että jos haluat miesten vastaavan, sinun pitää kieltää naisia vastaamasta. Et missään tapauksessa voi kysyä sekä miehiltä että naisilta yhtä aikaa. Jos niin teet, naiset postittavat noita leonardodicapriolinkkejään niin paljon, että miesten vastaukset hukkuvat sekaan (jos kukaan enää edes vaivautuu nähtyään linkkikokoelmat). On nähty sellaisiakin ketjuja, jossa on kysytty miehiltä jotain ja kaikki 40 vastausta ovat olleet naisilta. Siksi naisia pitää kieltää vastaamasta.

      Komea nainen on habitukseltaan näyttävä mutta samaan aikaan uskottava. Uskottavalla tarkoitan sitä, että miehet hyväksyvät naisen vertaisekseen ja ottavat tämän vakavasti. Komeita naisia ovat esimerkiksi Leena Harkimo ja Karita Mattila. Vastakohtana voin mainita Tanja Karpelan (vai mikä sen sukunimi nykyään onkaan), jota tuskin ottaa vakavasti edes Tanjan oma avomies (vai onko sillä edes sellaista nykyään?).

      Komeat naiset eivät viehätä, kauniit kylläkin.

      • caput.mortuum

        Miksi komea nainen ei viehätä? Onko komea nainen pelottava?


      • ap.

        mut kun molempien vastaukset kiinnostaa. Tarkoitus oli jatkaa tota alempana olevaa fredericon aloittamaa keskustelua. Arvasin kyllä, että naisilta tulee enemmän vastauksia, mutta niin tulee aina kun puhutaan ulkonäöstä, naisten tai miesten.

        Hmm, tarkoitat siis että Leonardo on sinusta komea? Itse luokittelisin söpö-kategoriaan. Tanja Karpela siis viehättää, koska ei ole komea, niinkö? Olen muuten jostain saanut käsityksen, että hyväryhtiset, rintavat naiset ovat komeita, mutta voi olla että olen ihan hakoteillä.


      • Asiasta.huvittunut

      • Asiasta.huvittunut
        ap. kirjoitti:

        mut kun molempien vastaukset kiinnostaa. Tarkoitus oli jatkaa tota alempana olevaa fredericon aloittamaa keskustelua. Arvasin kyllä, että naisilta tulee enemmän vastauksia, mutta niin tulee aina kun puhutaan ulkonäöstä, naisten tai miesten.

        Hmm, tarkoitat siis että Leonardo on sinusta komea? Itse luokittelisin söpö-kategoriaan. Tanja Karpela siis viehättää, koska ei ole komea, niinkö? Olen muuten jostain saanut käsityksen, että hyväryhtiset, rintavat naiset ovat komeita, mutta voi olla että olen ihan hakoteillä.

        On toki kaunis ja näyttävä, jossain määrin viehättäväkin. Se oli esimerkki naisesta, joka on näyttävä mutta ei uskottava (eli ei komea).

        En pidä di Capriota komeana, mutta naiset (tai tytöt) tuntuvat siitä tykkäävän.


      • caput.mortuum

      • vänkyrä-nainen
        caput.mortuum kirjoitti:

        Jos pidät esim. Karita Mattilaa miehisenä niin olen hyvin hämmästynyt :)

        K.Mattilaa miehisenä. Samoin esim. Paula Koivuniemeä. Niissä on sellaista jotain ronskia/karskia..(miten se nyt sanotaan.:))


      • caput.mortuum
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        K.Mattilaa miehisenä. Samoin esim. Paula Koivuniemeä. Niissä on sellaista jotain ronskia/karskia..(miten se nyt sanotaan.:))

        Oliskohan se sitä henkistä voimaa yhdistettynä ammattitaitoon? Molemmat mainitsemasi naiset ovat hyvin naisellisia ainakin minun mielestäni.


      • nainen-36
        caput.mortuum kirjoitti:

        Oliskohan se sitä henkistä voimaa yhdistettynä ammattitaitoon? Molemmat mainitsemasi naiset ovat hyvin naisellisia ainakin minun mielestäni.

        caput.mortuumista ja vänkyrä-naisesta, mutta itse olen pienikokoinen ja monet pitävät mua naisellisena, kauniina ja söpönäkin. Söpönä nimenomaan pienuuden ja sirouden takia.
        Mulla oma olemus ja koko ainakin vaikuttaa siihen, että pidän itseäni selvästi isompia ja ronskimpia naisia miehisinä.
        Miehet varmaan näkee asian toisin.
        Ison naisen seurassa, sekä pituuden että painon osalta tulee vähän sellainen tunne kuin miehen vieressä seisois. Miellän ison koon miehekkääksi. Samoin ronskit otteet ja karhean/matalan äänen.

        Mietin myös, että kapakoissa vaikken huomiota vaille jääkään, isommat ystävättäret näyttää keräävän todella paljon katseita - ja silti, minä olen se, jota tullaan iskemään. Olisko pienet "klassisen ihanteen omaiset kasvot omaavat" naiset kuitenkin helpommin lähestyttäviä? Vaikea sanoa.


      • akhedghj

        Ymmärsinkö oikein, että Tanja Karpela viehättää miehiä, koska on kaunis mutta ei komee.Tanjaan ei kuitenkaan voi suhtautua vakavasti, koska on kaunis eikä komee.Edustaako tämä nyt sitä kuuluisaa miehen logiikkaa vai onko kirjoittaja mahdollisesti sittenkin nainen.


    • Jukumäki

      Kyllä olisi mukavaa välittää Sinusta.

      • Juhakossi

        Tosi kaunis olet?


      • Juhakossi
        Juhakossi kirjoitti:

        Tosi kaunis olet?

        Hieno nainen olet.


    • näin se menee

      naiset eivät ole komeita vaan kauniita !miehet ovat komeita eivät kauniita.

      • Anonyymi

        Pohjanmaan akat ovat komiooita


    • poikavain

      kaunis yleensä kiihottaa ja söpön kanssa haluisi viettää loppuelämänsä =)

      ainiin,nätti sanotaan silloin kun ei keksi muutakaan sopivaa sanaa :D

      • cs

        Aloitus on jo kolme vuotta vanha, että eiköhän ne ämmät ole jo rupsahaneita


      • ????
        cs kirjoitti:

        Aloitus on jo kolme vuotta vanha, että eiköhän ne ämmät ole jo rupsahaneita

        Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

        Miksei poisteta????????????????


      • Anonyymi
        cs kirjoitti:

        Aloitus on jo kolme vuotta vanha, että eiköhän ne ämmät ole jo rupsahaneita

        Itte olet kulahtanu.


    • Anonyymi

      Tykkään lihaksikkaista bodari naisista, kaverit sanoi että minusta tulee hintti. Minkä ihmeen takia minua miehet alkaisi kiinnostamaan, no joo moni todella lihaksikas nainen käyttää mies hormoneja, mutta he ovat meikattuna erittäin seksikkäitä.

    • Anonyymi

      Söpöt naiset on tosi kivoja. Mieluummin sellainen kuin komea. Semmoinen isotissinen, vähän lapsekas söpöstelyihanuus!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe