Saunassa toisen miehen kanssa

.. pettämistäkö?

Seurustelen ja olen saanut uuden kaverin, mutta poikaystäväni jaksaa jankuttaa minulle siitä että kyseinen mies (uusi kaverini siis) on varmasti vain p*llun perässä. Sanotaan nyt vaikka että kaverini olisi Jarmo... Olen itse tehnyt jarmolle selväksi että haluan olla vain kaveri, ja hän on sen hyväksynyt ja sanonut että hänelle riittää että olemme vain kavereita, vaikka toki oma kultakin olisi kiva.. Itse en aio poikaystävääni pettää, sillä se on mielestäni kamalinta mitä toiselle voi tehdä! Jarmon edellinen suhde oli päättynyt pettämiseen.
Kerroin poikaystävälleni (olkoon hän nyt vaikka siis Pekka) lähteväni ryyppäämään Jarmon kanssa. Meille syntyi kova riita tästä, sillä poikaystäväni yrittää holhota minua, sanoo että on huolissaan minusta, mutta mielestäni elän omaa elämääni, ja järki minulla on tallella, niin miksi en saisi olla Jarmon kaveri? Poikaystävälleni oli ok, että olen Jarmon kaveri, mutta hän ei halunnut että lähden juomaan Jarmon kanssa.
Sanoin poikaystävälleni että en lähde juomaan jarmon kanssa, sillä olin kyllästynyt siihen riitelyyn.. loppujenlopuksi kuitenkin lähdin!
Puolen yön jälkeen menimme Jarmon luokse saunaan, Jarmo, minä ja jarmon kaveri. Saunassa ei tapahtunut mitään! Voihan sitä nyt hemmetti saunassa käydä päissäänki ihan normaalisti! Jarmo ja hänen kaveri eivät siis yrittäneet lähennellä minua tms, ja koin että en ollut tehnyt mitään väärin käydessäni heidän kanssa saunassa. Toki alkoholilla oli vähän vaikutusta asiaan, sillä minusta tuntui sillä hetkellä että enhän minä ole pettämässä poikaystävääni, niin ei kai tuo nyt niin kamalaa ole jos saunassa käyn... Noh, by the way, menin kotiin yöksi...

Poikaystäväni on saanut tietää että olin juomassa, en viitsinyt sitä nimittäin itse vielä sanoa, sillä olimme riidelleet todella paljon juuri ennen tätä.. poikaystäväni on minulle todella vihainen, siitä että kävin saunassa miesten kanssa! Kerroin itse että olin käynyt saunassa, ehkä ei olisi kannattanut... mitään pahaa en kuitenkaan tarkoittanut, en vain ajatellut asiaa silloin päissään kovin monesta näkökulmasta... en tiedä mitä poikaystävälleni sanon, tuntuu että olen jokin kamala hirviö kun kävin saunassa Jarmon kanssa... vaikkakin mitään ei tapahtunut, sillä en IKINÄ voisi pettää poikaystävääni.. itselläni vain alkaa kohta järki mennä tämän riitelyn kanssa, mitähän ihmettä ukon päässä liikkuuu... ja miten saan hänet tajuamaan että olen pahoillani ja antamaan anteeksi... Käyttekö te muut seurustelevat kavereittenne kanssa saunassa, kavereiden jotka ovat eriä sukupuolta kuin sinä?

32

9222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun...

katsottava itseäsi peilistä.

• UPsiiteri

Kiepsautappas asia päinvastoin. Mitäs sinä ihte tuumaat jos ukkos käy tyttöjen kanssa juopottelemassa ja männöö saunommaan niijen luokse yösyvämellä ja juovukkeessa? siinä männöö heleposti kalu viärää reikkään. Mulla ainaki mänis jos ois tillaisuus.

• pipari69

poikaystväsi on sinulle todella niin tärkeä kuin annat ymmärtää tässä, eikä jarmo merkitse kuin kaveria, niin silloinhan asia on hyvin yksinkertainen:
      jos se saunomisasia pekkaa häiritsee (mikä kyllä on vähintäänkin ymmärrettävää), niin sinä et sitten yksinkertaisesti enää sauno muiden kavereiden kanssa pekan poissaollessa.

kas kunnioitathan poikaystävääsi niin paljon että et halua häntä kuitenkaan ehdointahdoin loukata.

mutta jos saunareissuista jarmon ja kumppaneiden kanssa on niin kovin vaikea luopua, niin ehkä voisit mennä itseesi ja miettiä haluatko kuitenkin ehkä koittaa pitää montaa rautaa tulessa yhtä aikaa?
      siinä hommassa vaan palaa helposti näpit ja kusee lopulta omiin muroihinsa

• ...pettämistäkö

Joo, sen olen päättänyt että enää en muiden kanssa sauno, kun siitä on seurauksena kamala riita, vaikkakin enemmän itse syytän itteäni kuin poikaystäväni minua! Ja todellakaan en halua poikaystävääni loukata ehdointahdoin, mutta luulempa että viina teki osansa.. vaikka kännin piikkiin ei sais tekemisiään laittaa.

• "kavereidenkin" s...
        ...pettämistäkö kirjoitti:

Joo, sen olen päättänyt että enää en muiden kanssa sauno, kun siitä on seurauksena kamala riita, vaikkakin enemmän itse syytän itteäni kuin poikaystäväni minua! Ja todellakaan en halua poikaystävääni loukata ehdointahdoin, mutta luulempa että viina teki osansa.. vaikka kännin piikkiin ei sais tekemisiään laittaa.

melko helppoa lihaa. Jatkavat piirittämistä, koska arvelevat että väsytystaktiikalla haaratkin aukenee.

• ..o..

Olisi yksi kysymys, hyväksyisitkö itse että poikaystäväsi menisi kännissä saunaan kahden sinulle tuntemattoman naisen kanssa.
      Miehesi ei voi tietää että mitään ei tapahtunut, ongelmien ja epäluottamuksen luominen turhantakia ei ole järkevää toimintaa.
      Näin sinkkuna tuo saunassa käynti naisten kanssa käy hyvin mutta suhteessa ei tulisi mieleenkään lähteä, sen verran ainakin minä kunnioitan kumppaniani.

• Alan Mies II

Alan Miehet™ tietävät, että Kaverimies Saa Aina.

Asiaa täytyy vain hitaasti pohjustaa niin, että täydellinen luottamus Kaverimiestä kohtaan syntyy. Sitten kun Kaverimies on lopulta naisen sydänystävä, siis ohi oman miehen, niin voidaan lopulta seksikin "ihan vaan sattumalta" (kaverimiehen huolellisesti pohjustamana ja suunnittelemana) livauttaa kuvioihin ja kas kummaa se tuntuukin aivan mielettömän hyvältä, no totta kai kun Kaverimiestä kohtaan luottamus on täysin kunnossa.

Kaverimies on niin ihana ja luotettava, oma mies on se tyhmä paska joka ei ymmärrä mistään mitään, kun Kaverimies taas ymmärtää kaiken, sen kanssa kun synkkaa niin hyvin...

Kaverimies osaa järjestää asiat mallilleen. Sillä eihän tästä mikään osa ollut sattumaa, vaan Kaverimiehen tarkkaan laadittua Pelistrategiaa.

• sitten,,,

sinä heräsit housut märkänä ja kirjoitit tänne tuollaisen viestin pikku erkki

• >x.X.x<

Taidat tosiankin elää vain omaa elämääsi ns "pekan" vierellä. Mietityttää mikset pyytänyt "pekkaa" mukaan juomaan kaverimiehesi ja sinun kanssa, jos pekka asiasta kiivastui (itse olisin vastaavassa tilanteessa aivan varmasti kiivastunut myös)? Olisikohan "pekka" huolittu sun ja kaverimiehesi sekä kaverimiehesi kaverin kanssa saunaan, en usko että olisi, tunnelmahan olis lätistynyt. Sanoit ettet ikinä pettäisi "pekkaa" että se on hirveintä mitä tiedät, mitähän sä sitten oikein teit menemällä saunaa kaverimiehen vieraan miehen kanssa. Itse sanoisin sitä jo jonkinlaiseksi pettämiseksi, teithän sen vielä salaa "pekalta" Eikö olisi reilumpaa että sopisitte yhdessä pelisäänöistä, "pekkakin" saa saunoa ja ryypätä vieraiden tyttöjen kanssa ja sauno sinä vaikka kaverimiehesi ja sen kavereiden kanssa.

• eivät ole

nämä ns saunakaverit niin jarmosi kyl on tuo yläpuolel mainittu kaverimies.. T:pelimies..

• olet tehnyt

hän saa valita jatkon sitten

• jatko olisi hyvin selvää

Suhde olisi ohitse.

Ei noin tyhmän ämmän kanssa voisi seurustella.

• lisää viinaa

niin teillä on kohta kimppa kivat pystyssä Jarmon ja sen kavereiden kanssa.

Ja sun pillu varmasti Jarmolle kelpaa, se on FAKTA. Se odottaa vaan tilaisuutta puikotta sua, sekin on FAKTA.

• ole jo nusassut

ko. naista ja kaveri myös

• mua kun olen
        ole jo nusassut kirjoitti:

ko. naista ja kaveri myös

täysin samaa mieltä kanssasi. Nussittu on tai tullaan nussimaan.

Itse ainakin olisin nusassu jo.

• lääkkeesi .....

ei nyt tunnu sopivan, Vai oletkohan ottanut niitä sovitusti?

• nonedcaet

Ite olin kerran kaverin ja hänen naapureitten kaa dokaamassa ja tuli kerrostalossa saunavuoro. Noh menin naispuolisen kaverini ja naapurin rouvan kanssa saunaan. Ei siinä mitään pervoiltu, naapurin aviomies ei vaan ollu niin löylyaddikti.

• saunaan

Minä en ymmärrä mitä pahaa vieraitten miesten tai naisten kanssa saunaan menemisessä on. Alastomuus on iloinen asia. Minun vaimo saa käydä toisten miesten kanssa saunassa niin paljon kuin lystää. Meillä on aina käyty sekasaunassa jos vain saunaan on sopinut. Sitä paitsi alastomien ihmisten katseleminen on mukavaa, eikä siitä pitäisi tehdä numeroa. Kyllä vaimon kaverit esimerkiksi mökkireissuilla voivat peseytyä minun katsellessa ilman mitään sen kummempia seksuaalisia latauksia.

• Onkotämäminnahomo

Lapsellista, olet ällö äijä, työnnä pääsi sontaläjään, sinne se kuuluu.

• js

Poikaystävälle tiedoksi, vaihda heti toiseen. Tuota paskaa ei kenenkään tartte uskoa.

• jhg

sä oot kunnon lehmä,hyi saatana

• kokeneempi

Mulla oli tollanen juuri miespuolinen kaveri...hän vainosi tekstiviestein,yritti aina juomaan ja kylään...yritti saunaankin...Sinkkuna pystyin menemään muistaakseni saunaankin ja nukkumaan sen vieressä,mutta kerran sit heräsin siihen,et tyrkkäs munasa mun jalkoväliin...no silloin olin sinkku...Mutta kun seurustelin,en suostunu ees tapaa baarissa...Koin,että hänel on muu ku kaveruus mieles ,joten en loukkaa miesystävääni,vaikka voisin väittää,et kaveri vaan...

• kokemus

Hienoa olet ns Fiksu nainen uskon että olette onnellisia miehesi kanssa ja toivotan Sinulle ja miehellesi kaikkea hyvää jatkossakin!

• 16 + 15=35

hei!

Kumppaisi löytää paremman!

T.Jukkis

• tihrustellen

mites jos yhteissaunassa on kumppanisi ja ylläty yllätys yksi muu ihminen vieras ja vastakkaissukupuolinen

• 7+1235532dsadasdasd

Mietippäs asiaa tällein. Sun poikaystäväs on tavannut sellasen d kupin tissit omaavan hoikan, mutta muodokkaan blondin ja haluaa mennä senkanssa ryyppäämään. Sitten kuulet jälkeenpäin, että äijäs on ollu sen blondinkanssa saunassa.

Miehiä loukkaa paljon enemmän se, että muut miehet näkee sun alastoman kehos tai vaikkapa se että läpsii pepulle yms.

Kun naiset taas olisivat luultavasti ylpeitä, kun muut näkee sen melan ja treenatun kropan... Sen verran usein on eukko yrittänyt vetää pyyhettä pois päältä, kun on ollut kavereita kylässä ja olen tullut suihkusta.

Miehistä se tuntuu pahalta...
      Verrattavissa siihen, että iskän 13 vuotias tyttö menee yökylään poikaystävälleen.
      Lähinnä tosiaan suojelua, eikä mitään seksuaalisuutta.

• 6+1

Ei hitto sä oot tyhmä nainen!

• Pano-Jarmo

Saunassa hinkataan ja hangataan.. aenoastoon ns. "huolimattomat naeset" saunoo miesseurassa iliman momaa miestään..

• luottamus2

Olen sitä mieltä että jos minä olisin sinun "ns ukkosi" jättäisin Sinut saman tien.
      Sillä jos vaikka avioituisitte ukkosi kanssa tilanne ei tule muuttumaan nyt "pihtailet ukollesi ja käyt vieraiden miesten kanssa saunassa ym...sitten kun liittonne on kestänyt kauemmin et anna ukollesi enää pimppiä niin ukkosi saa olla koko ikänsä epätoivoinen Sinun suhteesi.(kerron kokemuksesta).
      Siis myöhemmässä vaiheessa ukkosi todennäköisesti tulee siihen tulokseen että käy vieraissa kun Sinä olet häntä härnännyt jo kauan esim. ryypäten ja saunoen vieraiden miesten seurana.
      Ymmärrän ukkoasi ja annan hänen ajatuksilleen täyden tukeni.

• moraalinvartija80

tuli vain mieleeni että jos naiseni käy kaverin kans kylpyläs höyrysaunas tms ja tulee tuommonen tilanne kun tykkää niin saunomisesta.

• rantupallo

Yksi kysymys.

Jos tilanne on tuollainen, että kaksi ihmistä menee saunaan, ja yllättäen tunne tiivistyy molemin puolin, niin pystyykö tai onko yleensä mahdollista, että toinen vetäytyy?

Mä nimittäin en usko siihen ollenkaan, että tuollainen ajatus ei käy mielessä.... kyllä sinne saunaan mennään näkemään ja hakemaan rohkaisua joka tavalla tai toisella antaa pohjaa jollekin.....

Ja itse ainakin olen läpimenneen tilanteen jälkeen heittänyt palloa uudelleen, vaikka asia on sanotuu ettei se toistu.

• msz1

Siis voi jestas mitä ihmisiä! Kai ny aikuiset voi saunassa käydä ilman että siinä on sen kummempaa??
      Itse käynyt exäni ja nykyiseni kanssa sekasaunassa ihan ilman ongelmia.
      Ymmärrän kyllä myös sen ketä se häiritsee, mutta ei siitä nyt näin isoa juttua tartte tehä :P Tietty kannattaa ehkä ensin miettiä onko tämä ystävyys todella ystävyyttä vai olettaako toinen jotain ehkäpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2160
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      182
      1948
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      869
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      855
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      802
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe