Aasialaiset miehet?

green

Missä Helsingissä voisi tutustua aasialaisiin miehiin? Esimerkiksi japanilaisiin, korealaisiin tai vietnamilaisiin, jotka ovat noin 19-28 vuotiaita.

12

3093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymyksellesi

      8)

      Eiköhän Suomi24:n treffipalstalta löytyy. Eli sinne kuvallinen profiili ja siihen toivomukseksi aasialaismies.

      Onea metsästysmatkaa !! ;)

    • Hazumi

      Olen myös miettinyt samaa asiaa. En kuitenkaan ole niin kiinnostunut netti deittailusta. Olisi kiva tietää jokin konkreettinen paikka, missä näitä aasialaisia miehiä voisi tavata..? ;)

    • Taasnäitä

      Näistä maista tulevat miehet sopivat naisille jotka ovat ns. alistuvaa tyyppiä. Konfutselainen ajattelutapa on kovin hierarkinen ja nainen on perheessä kovasti miehen alapuolella, ja myös anopin ja appiukon jos samassa taloudessa asutte. Jos talossa on miniä ei anoppi kyllä sormeaankaan itse liikuta.

      • kanssa sanomani

        et ainakin emännän maasta, jos joku on erehtynyt menemään Suomalaisen naisen kanssa naimisiin, niin erohan siittä on aina seurannut ja kaverit on olleet aivan kulttuurishokin traumatisoimia sen jälkeen vuosia.


      • kuitenkaan
        kanssa sanomani kirjoitti:

        et ainakin emännän maasta, jos joku on erehtynyt menemään Suomalaisen naisen kanssa naimisiin, niin erohan siittä on aina seurannut ja kaverit on olleet aivan kulttuurishokin traumatisoimia sen jälkeen vuosia.

        ei välttämättä pidä paikkaansa nuorison kohdalla tai niiden, jotka ovat asuneet täällä jo pitkään.


      • paikkansa

        Sinulle tiedoksi, Konfusialaisuus on hävinyt kauan sitten aasialaisista arkielämästä. Geisha on taas erälainen seuralaispalvelu Japanissa, jota ei voi laske tähän mukaan.

        Eli ei kaikki suomi-aasia suhde päättyy aina eroon kuten sanoit. Kannatta muistaa sitä että Suomi on kärkipäässä avio/avo-ero tilastossa eli suomalaisten keskenäisissä suhteissä on myös paljon ongelmia.

        En myöskään usko että suomalaiset miehet ottaisi ns. tyhjänpäiväiset blondit itselleen muuhun kuin oman seksin tarpensa tyydyttämiseen.


      • vapaaa

        Itse olen seurustellut aasialaisen miehen kanssa (en halua kertoa maata). Kyllä hänellä on sellainen mentaliteetti, että hän määrää ja nainen vikisee. Siitähän on tietenkin tullut riitoja, enkä usko meneväni hänen kanssaan naimisiin.


      • sitä että
        vapaaa kirjoitti:

        Itse olen seurustellut aasialaisen miehen kanssa (en halua kertoa maata). Kyllä hänellä on sellainen mentaliteetti, että hän määrää ja nainen vikisee. Siitähän on tietenkin tullut riitoja, enkä usko meneväni hänen kanssaan naimisiin.

        kun sun aasialainen taustainen mies on määräilevä mentaliteetti niin kaikki muutkin aasialaiset miehet ovat myös samalaisia? 8)

        Suomessa on kyllä paljon ns. alkoholin raskas käyttäjiä, toivottavasti muut maailmaat eivät ole sitä mieltä että kaikki suomalaiset miehet ovat juopoja.


      • Kaiken takana on nainen
        vapaaa kirjoitti:

        Itse olen seurustellut aasialaisen miehen kanssa (en halua kertoa maata). Kyllä hänellä on sellainen mentaliteetti, että hän määrää ja nainen vikisee. Siitähän on tietenkin tullut riitoja, enkä usko meneväni hänen kanssaan naimisiin.

        Se on totta, että aasialainen mies haluaa olla perheenpää ja hänelle on kauhistus ns. menettää kasvonsa. Joten ratkaisu asiaan on epäsuora lähestymistapa. Miestä ei saa ahdistaa nurkkaan, vaan hänelle on jätettävä kunniallinen tapa vetäytyä, varsinkin jos hän on selkeästi väärässä. Mulla ainakin asiat hoituu näin hyvin aasialaisen mieheni kanssa. Kerron nätisti mielipiteeni ja sitten vetäydyn ja annan miehelle "prosessointiaikaa". Useimmiten jonkin aikaa tuumailtuaan mies on samaa mieltä kuin minä, tekee kuin olen pyytänyt. En tietenkään tarkoita, että joka asiassa pitäisi toimia näin. Lähinnä suuremmissa kuvioissa. Kyllä ihan normaalisti voi pyytää apua johonkin asiaan tms. Nätillä puheella saa kuitenkin asiat rullaamaan. Ja saattaa muuten toimia hyvin muillakin kuin aasialaisilla miehillä :)


    • Budapestiin

      Siellä minulle ilmaantui suht söpö ja tavallista japsimiestä pidempi, hoikka japanilainen iskeskelemään. Tosin en olisi ennen ko tyyppiä voinut ikinä pitää ajatuksesta aasialaisesta miehestä, mutta hän näytti että olin väärässä tehden minuun lähtemättömän vaikutuksen. Vahinko vain että tein pari virhettä ja käyttäydyin tahtomattani torjuvan tuntuisesti joten siinä meni se tilaisuus. En siis itse koskaan olisi varta vasten halunnut tai etsiskellyt japanilaista miestä, päinvastoin aiemmin luulin etten sellaista missään nimessä haluaisi mutta näin vain kohtalon oikusta kävi...

      Tuskin siis sellaista varta vasten etsimällä ja hakemalla löytyy. Ottakaa vain rennosti ja odotelkaa että tulee vastaan, älkää määrätkö itsellenne että vain japanilainen kelpaa vaan olkaa avoimia myös esim. suomalaisten suhteen. Luulinhan minäkin että japsit olisivat kokonaan pois laskuista kunnes huomasin olevani väärässä.

    • aasialaiset miehet <3

      Mee lomalle jonnekki .. Esim. Thaimaaseen. Sieltä saat varmasti aasialaisen miehen.. :D Varsinki jos oot blondi ja luonnollisesti kaunis. En ole varma miksi mutta thaimaalaiset pitävät vaalea hiuksisista..(kokemusta on) Varmaan siksi koska aasialaiset naiset omistavat tummat hiukset. Varmaan monissa muissakin Aasian maissa ollaan kiinnostuneita vaalea hiuksisista naisista. Ja onhan ne niin söpöjä että ei mitään rajaa ;) varsinkin ne rannalla olevat sixpack miehet, hehe. Mutta varmasti Suomestakin löytyy aasialaisia miehiä kun lähtee vain metsästämään ;) :DD

    • EiHellllsinki

      Häivy Suomesta ja pysy siellä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe