EMOtional Scene

EMOtional scene

HEI:

Mä diggaan japanilaisist animaatioleffoist ja olen aina ollut tosi hullaantunut varsinkin niissä ku usein varsinkin tytöt on meikattu aika rajust ja heidän hiuksensa aina silleen samantyyppisest leikattu (siis piirretty) ja sit ne on puketunu sillee tennarityyliin.

Okei. Mä oon leikkauttanu ja värjänny hiukseneni aikalailla salla tavall.

Mut HALOO??

OSAAKO KUKAAN SANOO MIKÄ ERO ON NÄILLÄ KAHDELLA JUTULLA - EMO ja SCENE??????

Onx nää pelkästää tyttöjen juttuja - sillä hyvin vähän mä onn nähny poikii tälleen pukeutuneen tai meikkaavan tai laittneen hiuksiin...

Ja tietääks kukaan mistä sanoist toi Emo tulee (emotional???)

Olis kiva saada ihan asiallisia vastauksia suomex.

EMOtional Scene-tyttö

37

4246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emo liittyy musaan

      Koko EMO juttu liittyy vahvasto musiikkiin. EMo tulee sanoista Emotional ROCK ja se on ennenkaikkea musagenre. Eikä mikään uusi juttu. Emo on haarautunut joskus 80-luvulla HC punkista, ja alkuaikojen emo tosiaan kuulostaa enemmän punkilta kuin miltään muulta. Emolla ei alunperin eikä joidenkin ihmisten mielestä vieläkään ole MITÄÄN TEKEMISTÄ MUODIN tai VAATTEIDEN tai HIUSTEN KANSSA. Emo oli nimenomaan ANTI-FASHION, kuten punkkikin, se oli tee-se-itse-ideologiaa. Musiikki oli tärkeintä, tunne oli tärkeintä, ei se mikä vaate sulla oli päällä. Siinä mielessä Emo oli samoilla linjoilla aikalaisensa Grungen kanssa, vain musatyyli on eri.

      Nyky Emo taas on teinien muotivillitys. Teinien, jotka EIVÄT tiedä mitään emosta, eivätkä sen alkuperästä, ideologiasta, oikeista emobändeistä (Ei, Panic at the disco ei ole emoa nähnytkään). Nyky emossa, tässä teinien raiskaamassa pintaliitojutussa on merkitystä vai sillä miten saat tukan tupeerattua ja ja tarpeeksi paksut rajaukset. Tosi rock.

      Kun taas alkuperäiset emot näyttivät ihan tavallisilta jampoilta, niillä oli farkut ja t-paita, tavalliset tukat, ei meikkiä, eikä ne ollut yhtään angstisia paitsi ehkä lavalla.

      Ja mitä tulee sceneen....

      Se on ihan puhtaasti 100% pelkkää muotijuttu. Scenetyttöjä on varmasti enemmän kuin scenepoikia, ja pointtina on vaan olla äärettömän ärsyttävä narttu. Scenetytöt ottaa kuvia itsestään hassuista kuvakulmista ja täyttää niiden MySpace sivut niillä täyteen ja värjää ja tupeeraa niiden hiuksia.

      Täs on urbanDictionarysta selitys sulle mikä on scene tyyppi:

      -choppy hair
      -usually black
      -septum ring
      -has a myspace with pictures of her from crazy angles with a TUFF face on because shes so hardxcore
      -goes to local shows all the time

      -belongs to a livejournal community called "cuntxcore" or "gungunbangbang" or "murderscene". because anything involving guns, or bang, or murder, or glamour, electric, shock, lust, or cunt, is cool in her book

      -often says things like "SUP NIGZ" or "KTHXBAI" or "I HATE YOU KDIE" or "IM COOLER THAN YOU K" or "SUP IM RAD" on their myspace profile

      -loves dinosaurs and robots and little girl bows and headbands because its just the way things are in the scene. dont ask them why all of them happen to find all of these things suddenly attractive, because they dont know themselves, its just what TOTALLY SCENExCORE people do.

      • lisääää

        The term "Scene" usually deals with Hardcore/Fashioncore kids. Guys and Girls who are usually (almost ALWAYS) Egotistic, Self-Centered, Narcissistic. Loves taking pictures of themselves. The pictures usually consist of the scene he/she throwing a peace sign and making a sassy facial expression. The scene he/she with big glasses. The scene he/she with their hand almost covering their mouth and the eyes to the side as if they were saying "uh oh". Finally, the scene he/she with his or her crew.

        Many pictures are photoshopped to make them look as "Sex" as can be. They spend hours on their myspace making it look as trendy as possible. Talk to people they will never meet for hours on end. A simple scene kid to scene kid conversation is shown below. These kids are cocky. They will tell you they think they're ugly and show you the 1,000 pictures proving it. They are better then you according to them. They love to "bring the hang out" with all of their scene friends. Many will call themselves straight edge yet share nude pictures and drink because "they are sad".

        Scene kids make fun of others who aren't like them. Many scene kids think they are non-conformist, although you take a look through myspace and you'll see a million others just like them. They quote movie lines over and over showing the lack of originality they actually have.

        They LOVE using slang and talking like a "thug". Scene kids also love to write notes to others and take pictures of themselves with the note in hand. The Vegan scenesters are usually vegans because it's "cool" not because they have a love for animals. They love throwing their sassy ass into the pit and giving everyone a taste of their hardcore dance. I've seen many kids at shows watch the "Hardcore pit" and not the band. I could honestly go on for a while but I'm sick of thinking about it.


      • NotAnOrdinary

        Kiitos sinulle hyvästä vastauksesta.

        Toki mä etin ekax noit sanoi netist mut kun kaikki jutut tahtoo olla engalnnix.

        Kiitos myös teille kahdelle jotka tuossa vastasitte myös viestiin. Ihan kiva - mut mä en sori vaan oo mikää Einstein jot mul varmaan huhhus kakx päivää kun mä vääntäsi tota juttuu suomex mun pörröseen kaaliini.

        He te olisitt tosi super söpöi jos te vielä kääntäisitt ton enkun suomex tälle samalle palstalle. Pliis...

        Mun enkku on siis kenkku - se on just tasan tarkkaan tätä 50 sanaa ja oumygod...


        Mulle kyl selvis et mä en sit ainakaan taida mikään Emo-tyttö olla - ehkä mä oon site se muotiin hurahtanut Scene Girl.

        No eipä siinä mitään pahaa taida olla - mä ainskii on ihan tavallinen muuten luonteelt ja kilttiki enkä mä sen enempää kapinoi mitää vastaan - musta tää tyyli vaa tuntuu niin coolilta!

        Mut olin mä sit mikä noist tahans

        Mä tykkään olla Just Like Not An Ordinary

        Terveisin EMOtional Scene Girl


      • menee lyhyesti näin
        NotAnOrdinary kirjoitti:

        Kiitos sinulle hyvästä vastauksesta.

        Toki mä etin ekax noit sanoi netist mut kun kaikki jutut tahtoo olla engalnnix.

        Kiitos myös teille kahdelle jotka tuossa vastasitte myös viestiin. Ihan kiva - mut mä en sori vaan oo mikää Einstein jot mul varmaan huhhus kakx päivää kun mä vääntäsi tota juttuu suomex mun pörröseen kaaliini.

        He te olisitt tosi super söpöi jos te vielä kääntäisitt ton enkun suomex tälle samalle palstalle. Pliis...

        Mun enkku on siis kenkku - se on just tasan tarkkaan tätä 50 sanaa ja oumygod...


        Mulle kyl selvis et mä en sit ainakaan taida mikään Emo-tyttö olla - ehkä mä oon site se muotiin hurahtanut Scene Girl.

        No eipä siinä mitään pahaa taida olla - mä ainskii on ihan tavallinen muuten luonteelt ja kilttiki enkä mä sen enempää kapinoi mitää vastaan - musta tää tyyli vaa tuntuu niin coolilta!

        Mut olin mä sit mikä noist tahans

        Mä tykkään olla Just Like Not An Ordinary

        Terveisin EMOtional Scene Girl

        No suomennettuna ja tiivistettyn:

        -tiukat pillihousut jalkaan

        -Conversen tai Vansin tennarit tai Slip onit jalkaan

        -tiukka bändipaita päälle

        -valkoinen niittivyö on pakollinen

        -tukassa pitää olla ainakin kaksi väriä, musta joku toinen väri esim. punainen, vihreä, pinkki, shokkivärit käy

        -tukka pitää olla itse leikattu ja yleensä siihen kuuluu otsatukka, ja takaa sellainen niskapituinen. Vähän niinkuin takatukka.

        -nenässä pitää olla lävistys (septum-lävistys eli se Sonnin rengas :))

        -silmämeikkiä pitää olla PALJON, mustat paksut rajaukset ympäri silmää, hirveesti ripsarii, jne.

        -isoja muovisia koruja, värikkäitä, hauskoja

        -rintanappeja ym. sälää, mielellään bändejä joista kukaan ei oo koskaan kuullut koska pitää yrittää olla tosi cool ja ajan hermolla

        - miellellään muitakin lävistyksiä ja tatskoja

        - tukassa voi käyttää hiuspantoja tai rusetteja

        - korvissa pitää olla venytykset

        - sit pitää käydä koko ajan keikoilla kuuntelee bändejä

        - pitää kiroilla paljon

        - pitää ottaa itsestään kauheesti valokuvii ja laittaa ne vaik MySpaceen tai Irc-galtsuun suomen tapauksessa

        - pitää olla kasvissyöjä tai mieluummin vegaani

        - pitää olla olevinaan streittari (straight edge eli ei juo, polta, ei käytä huumeita) mut sit kuiteskin voi polttaa ja juoda


        Scene juttu kulminoituu siihen että pitää olla mahdollisimman SHOKEERAAVA. Esim. se on tosi hyvä jos otat itsestäsi valokuvan esim. vessanpöntöllä niin se on tosi shokeeraavaa ja se on hyvä Scenejen maailmassa.

        Sit pitää inhota kaikkia muita ihmisiä jotka ei oo Scene, ja hengailla vaan muiden scenejen kanssa.


      • Scene Girl
        menee lyhyesti näin kirjoitti:

        No suomennettuna ja tiivistettyn:

        -tiukat pillihousut jalkaan

        -Conversen tai Vansin tennarit tai Slip onit jalkaan

        -tiukka bändipaita päälle

        -valkoinen niittivyö on pakollinen

        -tukassa pitää olla ainakin kaksi väriä, musta joku toinen väri esim. punainen, vihreä, pinkki, shokkivärit käy

        -tukka pitää olla itse leikattu ja yleensä siihen kuuluu otsatukka, ja takaa sellainen niskapituinen. Vähän niinkuin takatukka.

        -nenässä pitää olla lävistys (septum-lävistys eli se Sonnin rengas :))

        -silmämeikkiä pitää olla PALJON, mustat paksut rajaukset ympäri silmää, hirveesti ripsarii, jne.

        -isoja muovisia koruja, värikkäitä, hauskoja

        -rintanappeja ym. sälää, mielellään bändejä joista kukaan ei oo koskaan kuullut koska pitää yrittää olla tosi cool ja ajan hermolla

        - miellellään muitakin lävistyksiä ja tatskoja

        - tukassa voi käyttää hiuspantoja tai rusetteja

        - korvissa pitää olla venytykset

        - sit pitää käydä koko ajan keikoilla kuuntelee bändejä

        - pitää kiroilla paljon

        - pitää ottaa itsestään kauheesti valokuvii ja laittaa ne vaik MySpaceen tai Irc-galtsuun suomen tapauksessa

        - pitää olla kasvissyöjä tai mieluummin vegaani

        - pitää olla olevinaan streittari (straight edge eli ei juo, polta, ei käytä huumeita) mut sit kuiteskin voi polttaa ja juoda


        Scene juttu kulminoituu siihen että pitää olla mahdollisimman SHOKEERAAVA. Esim. se on tosi hyvä jos otat itsestäsi valokuvan esim. vessanpöntöllä niin se on tosi shokeeraavaa ja se on hyvä Scenejen maailmassa.

        Sit pitää inhota kaikkia muita ihmisiä jotka ei oo Scene, ja hengailla vaan muiden scenejen kanssa.

        Kiitoc teille kun vastasitte minulle näihin kysymyksii!!!!

        Kiitoc suomennoxest. Mä sille aivan kuin tunsin et sä oot just niin söpö et sä halusit auttaa!!! Miljoona pusuu sulle.

        Mä kijoti tään jutun kans tonne hiusjuttuihi ja sain sinne kaa hyvän vastauxen.

        Vaik mä en kyl oo niinkää tarkka onx mun kaverit myös scenejä.

        Voi olla et täst oli jollekulle muulleki paljo iloo.

        Kiitos viel hurjast

        Scene Girl


      • xSannSx
        Scene Girl kirjoitti:

        Kiitoc teille kun vastasitte minulle näihin kysymyksii!!!!

        Kiitoc suomennoxest. Mä sille aivan kuin tunsin et sä oot just niin söpö et sä halusit auttaa!!! Miljoona pusuu sulle.

        Mä kijoti tään jutun kans tonne hiusjuttuihi ja sain sinne kaa hyvän vastauxen.

        Vaik mä en kyl oo niinkää tarkka onx mun kaverit myös scenejä.

        Voi olla et täst oli jollekulle muulleki paljo iloo.

        Kiitos viel hurjast

        Scene Girl

        Ensinnäkin, pari asiaa.. Scene voit olla, iha hyvinki. Emo et oo, eikä susta sitä tuu, sen huomas ekasta viestistä. Emoks nimittäin ei vaan tostanoinvaan aleta, siihen kasvetaan, ELÄMÄ kasvattaa siihen, ja "kova maailma" (loooooooool vittu mul on hauskaa) ja emo on yksinkertasesti elämäntapa, ei se oo kiinni siitä onko hiukset tupeerattu ja kaks millii mustaa rajauskynää silmissä (joka näyttää ihan ääliöltä BTW, ja ite oon tässä apaut 7 vuotta tiennyt olevani emo, mut kohtuus helvetti kaikessa!) Emopojat on tosi yleisiä, ja neki meikkaa kyllä jne. (ja muuten EI, emot ei oo angsteja jotka viiltelee ja haluu tappaa ittensä, vaikka meillä onkin suurimmalla osalla ollu ja on vieläki, kova elämä!) Kuulostaa enemmänki kyl (kirjotustyyli pistää vitusti silmään) pissikseltä, joka on löytäny jonku kivannäkösen emon/scenen (todennäkösesti vaan joku muu feikki) kuvan jostain, missä on makee hiustyyli ja meikki ja vaatteet ja WOU, nyt mäki alan emoks ! Scenet on ihmisiä, jotka tykkää nykypäivän "emotyylistä" (mitä ei oikeesti oo olemassa) ja on ottanu sen itelleen, muuten meillä ei scenejen kanssa yhteistä ookaan.

        Onnea scenetyylillesi siis.

        xBlaCk HeaRteD Em0 GurLx


      • : DDD
        xSannSx kirjoitti:

        Ensinnäkin, pari asiaa.. Scene voit olla, iha hyvinki. Emo et oo, eikä susta sitä tuu, sen huomas ekasta viestistä. Emoks nimittäin ei vaan tostanoinvaan aleta, siihen kasvetaan, ELÄMÄ kasvattaa siihen, ja "kova maailma" (loooooooool vittu mul on hauskaa) ja emo on yksinkertasesti elämäntapa, ei se oo kiinni siitä onko hiukset tupeerattu ja kaks millii mustaa rajauskynää silmissä (joka näyttää ihan ääliöltä BTW, ja ite oon tässä apaut 7 vuotta tiennyt olevani emo, mut kohtuus helvetti kaikessa!) Emopojat on tosi yleisiä, ja neki meikkaa kyllä jne. (ja muuten EI, emot ei oo angsteja jotka viiltelee ja haluu tappaa ittensä, vaikka meillä onkin suurimmalla osalla ollu ja on vieläki, kova elämä!) Kuulostaa enemmänki kyl (kirjotustyyli pistää vitusti silmään) pissikseltä, joka on löytäny jonku kivannäkösen emon/scenen (todennäkösesti vaan joku muu feikki) kuvan jostain, missä on makee hiustyyli ja meikki ja vaatteet ja WOU, nyt mäki alan emoks ! Scenet on ihmisiä, jotka tykkää nykypäivän "emotyylistä" (mitä ei oikeesti oo olemassa) ja on ottanu sen itelleen, muuten meillä ei scenejen kanssa yhteistä ookaan.

        Onnea scenetyylillesi siis.

        xBlaCk HeaRteD Em0 GurLx

        Tuli ittellekki mieleen tossa että pissis taitaa olla ja on nähny jonkun söpön emon jossai.


      • vittuoottekusipäitä
        menee lyhyesti näin kirjoitti:

        No suomennettuna ja tiivistettyn:

        -tiukat pillihousut jalkaan

        -Conversen tai Vansin tennarit tai Slip onit jalkaan

        -tiukka bändipaita päälle

        -valkoinen niittivyö on pakollinen

        -tukassa pitää olla ainakin kaksi väriä, musta joku toinen väri esim. punainen, vihreä, pinkki, shokkivärit käy

        -tukka pitää olla itse leikattu ja yleensä siihen kuuluu otsatukka, ja takaa sellainen niskapituinen. Vähän niinkuin takatukka.

        -nenässä pitää olla lävistys (septum-lävistys eli se Sonnin rengas :))

        -silmämeikkiä pitää olla PALJON, mustat paksut rajaukset ympäri silmää, hirveesti ripsarii, jne.

        -isoja muovisia koruja, värikkäitä, hauskoja

        -rintanappeja ym. sälää, mielellään bändejä joista kukaan ei oo koskaan kuullut koska pitää yrittää olla tosi cool ja ajan hermolla

        - miellellään muitakin lävistyksiä ja tatskoja

        - tukassa voi käyttää hiuspantoja tai rusetteja

        - korvissa pitää olla venytykset

        - sit pitää käydä koko ajan keikoilla kuuntelee bändejä

        - pitää kiroilla paljon

        - pitää ottaa itsestään kauheesti valokuvii ja laittaa ne vaik MySpaceen tai Irc-galtsuun suomen tapauksessa

        - pitää olla kasvissyöjä tai mieluummin vegaani

        - pitää olla olevinaan streittari (straight edge eli ei juo, polta, ei käytä huumeita) mut sit kuiteskin voi polttaa ja juoda


        Scene juttu kulminoituu siihen että pitää olla mahdollisimman SHOKEERAAVA. Esim. se on tosi hyvä jos otat itsestäsi valokuvan esim. vessanpöntöllä niin se on tosi shokeeraavaa ja se on hyvä Scenejen maailmassa.

        Sit pitää inhota kaikkia muita ihmisiä jotka ei oo Scene, ja hengailla vaan muiden scenejen kanssa.

        vittu mitä helvetin 'pakkoa' on olla lävistyksiä, tatskoja, kaks väriä hiuksissa, converset/allstarit/vanssit, pitää kiroilla, niitti vyö EI OLE PAKOLLINEN, ei tarvii olla venytyksiä, EI tarvitse leikata itse hiuksiansa jos ei haluu, ei tarvii minkää helvetin nimessä olla vege, ja bändipaidat o yleensä löysiä, eikä tarvii myöskää käydä keikoilla.

        ite oon scene ja mulla on pinkkiä valkosta ja mustaa hiuksissa ja just leobardi pilkkuja sun muita, oon leikannut ite hiuksia, mulla on lävistyksiä huulissa kaks, ei venytyksiä mut korvissa monia, mut en käske kenenkään tehä noita ite !



        eikä vittu tarvii polttaa ja olla täys ääliö koska tupakka on järjettömille kusipäille >.<


        EIKÄ TARVII OLLA OTSISTA mulla esim ei oo.

        C mitä joku sanoo sulle ni ei oo minkäänlaista valtaa, vaan sulla on koko juttu käsissäs

        sanon nyt tän vaa omasta ajatuskulmastani eikä kenenkää tarvii alkaa väittää vastaan koska ei kumminkaa ttiä mtn.

        toivon vaa et tajusitte tän asian järjen et noita ei tarvii olla ettekä uskois noita vitun tyhmiä kusipäitä ...

        ajatelkaa itteenne mitä haluutte älkääkä kuunnelko muita-.-''


      • fg
        Scene Girl kirjoitti:

        Kiitoc teille kun vastasitte minulle näihin kysymyksii!!!!

        Kiitoc suomennoxest. Mä sille aivan kuin tunsin et sä oot just niin söpö et sä halusit auttaa!!! Miljoona pusuu sulle.

        Mä kijoti tään jutun kans tonne hiusjuttuihi ja sain sinne kaa hyvän vastauxen.

        Vaik mä en kyl oo niinkää tarkka onx mun kaverit myös scenejä.

        Voi olla et täst oli jollekulle muulleki paljo iloo.

        Kiitos viel hurjast

        Scene Girl

        voiks joku kertoo mite saan PUKEUTUMALLA ittestäni scene kid:in näkösen ? millasii vaattei tarvii jne ? :) ei sillä et oisin joku WNB-SCENE d444 oon emoscene mut meil o koulus semmoi tyylihomma just, ja mun tyyli on siinä scene, voitteks jelpata ? :--D


      • huvittunut >>:DD
        menee lyhyesti näin kirjoitti:

        No suomennettuna ja tiivistettyn:

        -tiukat pillihousut jalkaan

        -Conversen tai Vansin tennarit tai Slip onit jalkaan

        -tiukka bändipaita päälle

        -valkoinen niittivyö on pakollinen

        -tukassa pitää olla ainakin kaksi väriä, musta joku toinen väri esim. punainen, vihreä, pinkki, shokkivärit käy

        -tukka pitää olla itse leikattu ja yleensä siihen kuuluu otsatukka, ja takaa sellainen niskapituinen. Vähän niinkuin takatukka.

        -nenässä pitää olla lävistys (septum-lävistys eli se Sonnin rengas :))

        -silmämeikkiä pitää olla PALJON, mustat paksut rajaukset ympäri silmää, hirveesti ripsarii, jne.

        -isoja muovisia koruja, värikkäitä, hauskoja

        -rintanappeja ym. sälää, mielellään bändejä joista kukaan ei oo koskaan kuullut koska pitää yrittää olla tosi cool ja ajan hermolla

        - miellellään muitakin lävistyksiä ja tatskoja

        - tukassa voi käyttää hiuspantoja tai rusetteja

        - korvissa pitää olla venytykset

        - sit pitää käydä koko ajan keikoilla kuuntelee bändejä

        - pitää kiroilla paljon

        - pitää ottaa itsestään kauheesti valokuvii ja laittaa ne vaik MySpaceen tai Irc-galtsuun suomen tapauksessa

        - pitää olla kasvissyöjä tai mieluummin vegaani

        - pitää olla olevinaan streittari (straight edge eli ei juo, polta, ei käytä huumeita) mut sit kuiteskin voi polttaa ja juoda


        Scene juttu kulminoituu siihen että pitää olla mahdollisimman SHOKEERAAVA. Esim. se on tosi hyvä jos otat itsestäsi valokuvan esim. vessanpöntöllä niin se on tosi shokeeraavaa ja se on hyvä Scenejen maailmassa.

        Sit pitää inhota kaikkia muita ihmisiä jotka ei oo Scene, ja hengailla vaan muiden scenejen kanssa.

        AHAHAHAHAHAH! arvaappas sinä kaks kertaa siellä että repesinkö edes ? :D sceneillä ei täydy olla:

        -tiukkaa bändipaitaa ?

        -niittivyötä "niittivyö on pakollinen" :DDDDDDDDDDDD


      • asddsd
        vittuoottekusipäitä kirjoitti:

        vittu mitä helvetin 'pakkoa' on olla lävistyksiä, tatskoja, kaks väriä hiuksissa, converset/allstarit/vanssit, pitää kiroilla, niitti vyö EI OLE PAKOLLINEN, ei tarvii olla venytyksiä, EI tarvitse leikata itse hiuksiansa jos ei haluu, ei tarvii minkää helvetin nimessä olla vege, ja bändipaidat o yleensä löysiä, eikä tarvii myöskää käydä keikoilla.

        ite oon scene ja mulla on pinkkiä valkosta ja mustaa hiuksissa ja just leobardi pilkkuja sun muita, oon leikannut ite hiuksia, mulla on lävistyksiä huulissa kaks, ei venytyksiä mut korvissa monia, mut en käske kenenkään tehä noita ite !



        eikä vittu tarvii polttaa ja olla täys ääliö koska tupakka on järjettömille kusipäille >.<


        EIKÄ TARVII OLLA OTSISTA mulla esim ei oo.

        C mitä joku sanoo sulle ni ei oo minkäänlaista valtaa, vaan sulla on koko juttu käsissäs

        sanon nyt tän vaa omasta ajatuskulmastani eikä kenenkää tarvii alkaa väittää vastaan koska ei kumminkaa ttiä mtn.

        toivon vaa et tajusitte tän asian järjen et noita ei tarvii olla ettekä uskois noita vitun tyhmiä kusipäitä ...

        ajatelkaa itteenne mitä haluutte älkääkä kuunnelko muita-.-''

        hahaha just samaa mieltä ;) toi niittivyö juttu oli lähinnä niin huvittava, että ratkesin :D


    • ei oo mitään sellaista

      Emo ja Scene on kaksi eri juttua.

      Tässä on ohjeet miten olla Scene:

      The new thing for 15-20 y/o kids on myspace.
      Scene Clothes:
      Tight Band T-shirts
      Obscure "Vintage" T-Shirts
      Tight Girl Pants (on guys)
      Super Straight Leg Pants (on girls)
      Van Slip-Ons (2 pairs)
      Converse
      White Studded belts
      Fingerless Gloves
      Bandanas on: wrist, head, in pocket, around neck etc.
      Scene Hair:
      MUST be 2 colors and dyed in random sections. Red, Blonde, Black. (Neon Colors acceptable too.)
      Choppy, and looks as if it was cut at home.
      Almost mullet-like, with bangs.
      Scene Accessories:
      Lip ring(s).
      Many "sexx" braclets.
      Headbands and bows. (for girls)
      (2-3)Obsure band pins on sweater or on jeans near crotch.
      Eyeliner and over-the-top eye makeup (must be MAC or clinique)(on boys and girls)
      Stretched ears.
      Septum Piercing. (on girls only)
      Abnormally large sunglasses.
      TONS of rings.
      Fake pearl/bead necklaces.
      Scene Personality:
      Goes to MANY shows, almost every day. 2 on weekends.
      Listens to "hardxcore" music.
      Usually only goes to shows to "hardxcore" dance and talk shit about non-scene kids, or about the band.
      HATES anyone not "scene"
      Has a strange, almost leet-ish vocabulary. (AKA: LYEK OMFG I WENT TO THIS SHOW &&OMFG NI99A IT WAS HELLA TIGHTT.) Says && instead of "and", Says "nigga" and "ghey" but swears it not to be rasict or homophobic. Says "hella" ALOT and uses tons of contractions and acronyms. "OMFG". Adds another letter to random words. "radd" Says "gangster things" Says "cunt" ALOT.
      Must be vegitarian or vegan.
      Boys usuallypretend to be bi-sexual but won't do anything more then kiss another boy.
      LOVES "robotzz" and "dinasawrz"
      Must be "sxe", but still drinks and smokes ciggarettes.
      MUST have myspace and have tons of friends and comments. Posts bullitons ALOT and whores other scene kids.
      addictheartxx: SUP NIG
      addictheartxx: You goin to tha bloodbrothers show tonite?
      SceneSchelle: OMFG you know i am nigga. UR so radd. (:
      addictheartxx: &&i love you so much kos ur so scene!
      SceneSchelle: So then give me scene points cunt! D:

      • kamagra costo

        bneqvbwm, acquisto kamagra, jfnmpkfk, achat Levitra, cqausfib, levitra, rjvfurwt, levitra, tzzhsjxp,


    • emolove

      Jaa.... Emo tarkoittaa vaan ihan kyllä että emotional eli tunteikas... Ja KYLLÄ pojatkin voivat olla emoja.

    • kill me kiss me<3

      Noniin eli emo ja scene on 2 aika eri asiaa eli siis molemmat tosiaan näyttää samalta mutta emo kidit pukeutuu enemmänkin mustiin vaatteisiin ja on masentuneempia kun taas scene kidit pukeutuu värikkäämmin ja söpömmin jne ja on iloisempia. Ja emo tulee sanasta emotional. Ja emo on myös musiikkia ^^

      • seppo myllis

        taidan mennä nakkaamaan jäätyneen kusikimpaleen portaikkoon, saa naapurit ihmetellä aamulla kusenhajua portaikossa, perkele.hahahah.


      • seppo myllis
        seppo myllis kirjoitti:

        taidan mennä nakkaamaan jäätyneen kusikimpaleen portaikkoon, saa naapurit ihmetellä aamulla kusenhajua portaikossa, perkele.hahahah.

        heittäisin sillä' kimpaleelle teitä, saatanan loiset


      • tri. seppo myllis
        seppo myllis kirjoitti:

        heittäisin sillä' kimpaleelle teitä, saatanan loiset

        olen filosofian tohtori seppo myllis ja te kaikki voitte painua helvettiin koko suomi24.stä.


      • Ismo Laitela
        tri. seppo myllis kirjoitti:

        olen filosofian tohtori seppo myllis ja te kaikki voitte painua helvettiin koko suomi24.stä.

        Samaa mielt Seppo!


    • miumaumouvittu

      vittu te ootte kaikki umpi teinejä pikku pissaliisoja onxxxxxxXXXX kivaa lol vittu ihkudaa ampukaa ittenne helvetin teinit :D tajuakko wnbscenepissis siellä kuinka säälittävältä toi sun puhees kuulostaa?

      • SceneGirl

        Scene:

        Käyttää värikkäitä vaatteita, käyttää ainakin joskus koruja, tukka tupeerattu päältä pallomaiseksi ja pisimmät roikkkuvat alaspäin. Panostaa silmämeikkiin, huulet melkeen näkymättömät. Nauraa, ajattelee aina positiivisesti, paljon kavereita.

        Emo:

        Ajattelee elämän aina synkäksi. EMOKSI EI RUVETA, EMOKSI SYNNYTÄÄN. Emolla usein musta tukka. Otsatukka voi roikkua silmän edessä. VOI olla lävistyksiä. Käyttää synkkiä vaatteita ja asusteita. tukka yleensä lyhyt ja niskalsta lyhyempi kuin edestä.


      • emohuora
        SceneGirl kirjoitti:

        Scene:

        Käyttää värikkäitä vaatteita, käyttää ainakin joskus koruja, tukka tupeerattu päältä pallomaiseksi ja pisimmät roikkkuvat alaspäin. Panostaa silmämeikkiin, huulet melkeen näkymättömät. Nauraa, ajattelee aina positiivisesti, paljon kavereita.

        Emo:

        Ajattelee elämän aina synkäksi. EMOKSI EI RUVETA, EMOKSI SYNNYTÄÄN. Emolla usein musta tukka. Otsatukka voi roikkua silmän edessä. VOI olla lävistyksiä. Käyttää synkkiä vaatteita ja asusteita. tukka yleensä lyhyt ja niskalsta lyhyempi kuin edestä.

        "EMOKSI EI RUVETA, EMOKSI SYNNYTÄÄN. Emolla usein musta tukka. Otsatukka voi roikkua silmän edessä. VOI olla lävistyksiä."

        Väität siis että emoilla on jo syntyessään musta otsalla roikkuva tukka ja lävistyksiä? :D


    • XXXX444

      KEKSIKää hyvÄT IHmISet IttE joKu TyyLi älkääKä JAKSako koPiOida KAikkeA toiSilta!!!!!!!!!!!!1

      • Kyllästynyt -.-''

        Samaa mieltä.. Jos joku on jonkunnäkönen, nii ei tarvii ite matkia. Khyl se vituttais jos kaikki näyttää ihan samalle, eikä oo yhtään erilaista joukossa. Oon ite emo, mut se lähti siit musiikkista ja olosta ensimmäisenä. Parin viikon jälkeen vasta tajusin et moni muukin pukeutuu samalla tavalla.

        Yrittäkää hyvät ihmiset ymmärtää, ettei tarvitse matkia muita ollakseen suosittu. Parhaiten pärjää olemalla oma ittensä.


    • -

      Vinkki: ihmiset pitävät sinua vähemmän typeränä, jollet kirjoita x:ää käyttäen, esim. "suomex".
      Kuulostaa erittäin typerältä ja minua ainakin ärsyttää suunnattomasti.
      Myös "HALOO??" kuulostaa lapselliselta.
      Kiitos.

    • nykyscene=lissu

      Jos puhuu esim. " siis ihQd44 onx mun tukka sekasin" tai jotai muuta tollasta nii musta on aika turha ees miettii mitää emo/scenetyyliä, KOSKA VITTU OOT LISSU, SAATANA!!!!!!

      Ja muutenki emo ei oo niinkää vaatetyyli, vaa luonne, jokska tullaa ku ollaa vitun ahdistuneita ja kaikki menee päi persettä!

      Suurimmaks osaks nyky scenet on melkeempä ku lissuja!!
      (SORI JOS LOUKKAAN JOTAKUTA, MUT EN VAA TAJUU)

      Pysykää lissut lissuina ja aidot scene sceneinä, nii kaikkien on hyvä olla!

      Ja muutenki kandee miettii, et haluuko varmasti tuhlaa jopa kaks vuotta siihen, et oot muuttumassa sceneks???!!!!

      Ihmettelin myös vähä noita juttuja, et mitä pitäis olla, jos haluu olla scene... Kaikki oikeestaa oli niistä pelkkää paskaa.

      Turha mennä pilaamaa omia hiuksiaa sillä et alat niitä ite amatööri-tyylillä leikkelemää...
      Nenäkoru ei oo pakollinen (ite oon scene ja mulla on huulikoru)
      JAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

      KAIKKIEN VAATTEIDEN EI TARTTE OLLA HIRVEEN TIUKKOJA!!!!!

      Tässä teille vähä mun mielipiteitä...

      • TEITÄVIISAAMPÍ

        Aivan... nykyscenet on näit lissuja söpösteliöitä.... DIIVOJA.... Sellast se on Mu55uk4t


    • TEITÄVIISAAMPI

      Hahhaa.... Anteeks nyt et tuun tänne dissaamaa teijät imbesillit lyttyyn mut on pakko oikasta noit a teidn juttuja.... Scene tyyliset pukeutuvat värikkäisiin pirteisiin vaatteisiiin ja ovat diivamaisia söpösteliöitä joilla on se pörrönen tukka ylhäältä ja litteät pidennykset. Yeensä mustaa tai jtn muuta varmasti huomattavaa väriä tukka.... tai vaalea alta musta päältä ja pinkkiä jossai.. JA VAIKKA MITÄ MUUTA, ja ei saa unohtaa sitä puuteroitua naamaa ja rajua mustaa kajaalia ja eyelineriä... Emo nyt on ihan eri juttu niinku tuossa alussa jo mainittiiin, se on sitte musiikkia ja sen semmosta en nyt siitä sen enempää mutta scene on täysin eri juttu. -__-

    • Queen <33<3<33<3

      muutama,tai ehk vaan kaks viestii noista oli totta,eikä mitää paskaa!!
      ite oon scene,ja periaattees se vaan lähti ..en mä SYNTYNYT sceneks,kiinnostuin ajatuksest itte...no päätinpä kokeilla,ensin ihan vain leikillä,sen jälkeen huomasin että se olikin aika magee..:Det voitteko saatana pitää päänne kii siit että :"siihen synnytään" KERTOKAA mullekki kuka vittu syntyy emona,ensimmäine asia mikä emoil ois ollu käde s ois ollu eyeliner ja pidennykset!! ENPÄS USKO! yrittäkää ja haastakaa itsenne,GO SCENET

    • Emo 10vuotta USKOKAA

      tiesittekö että emot ja scenet on paljon persoonallissempia kuin pissikset!!
      se on totta koska pissikset käyttää melkei koko ajan näitä sanoja: daa iu ällö jne.
      joten kannattaa olla emo tai scene eikä mikä tyhmä pissis!!!!!

      Ps.oon Emo

    • ääööeee

      ööh nö nykyään lissut/pissikset ei kyllä käytä enää mitää ihQ daa xxx kieltä niinku ennen, koska niidenki tyyli on muuttunu ja muuttuu koko ajan, niinku monet tyyleistä. :D luulen et toi esim x:n käyttö lauseissa tai "daa"-sanan käyttö on jo vanhaa juttuu, jotai 2000- luvun alkupuolel ollutta. en mikää lissuasiantuntija oo, mut sanonpa vaan, koska en oo lissujen kuullu noin puhuvan aiiiikoihin ;p

      jokatapaukses, antaa jokasen olla ihan oma ittensä vaan.. :)

    • true scene

      ei sceneks tai emoks synnytä :DDDD
      scene ei todellakaan oo mitää lissuun päinkää voi jumalauta...
      se et oisit ei tarkota et sul on kaikki niittivyöt sun muut ja sit oot olevinas nii scene XD se on myös sitä et miten oot sisältäpäi ei vaa tyyli.
      emo ja scene on tosi kaukana toisistaan. jos et tiiä mikä siin on eron tuskimpa sä mikää scene oot.

    • tiuripiu

      noo kato kuvii nii huomaat eron yleensä scenet käyttää sellastaa kirkasta ja vaaleeta kun taas emot tummaa ja sen tyyppisttä ja yleensa elämän asenne on erin laisempi ja emot on yleensta angstisia en osaa kirjottaa mut toivottavasti joku sai selvää

    • myllykirkon paavi

      Ihan sama, vajakkeja kaikki..

    • Autan sinua

      mmoi
      voiks joku kertoo mite saan PUKEUTUMALLA ittestäni scene kid:in näkösen ? millasii vaattei tarvii jne ? :) ei sillä et oisin joku WNB-SCENE d444 oon emoscene mut meil o koulus semmoi tyylihomma just, ja mun tyyli on siinä scene, voitteks jelpata ? :--D


      Okei, Scene-style on aika vapaa tyyli. Usein ei voi sceneksi tulla jos ei ole tupeeratut hiukset. Laita youtubeen "How to make scene hair" niin löytyy videoita. Vaatteet ovat aika värikkäät jotka erottuu massasta. (cybershop) Ja jonkin näkönen meikki. Laita päällesi sitä mistä tykkäät. VAROITUS! Scenenä voit kerätä mulkaisuja ja paheksuntaa mutta älä välitä :)

    • Hiiiiii

      Huoh. emo ei ole tyyli vaan pikemminkin tunnetila. Olin itse varmaan emo kun ajattelin kaikkee negatiivisesti olin supermasentunut ja harkitsin aikuisenoikeasti itsemurhaa....pääsin yli mutta inhosin mun mielestä shokkivärejä joten musta oli ainut joka miellytti. Sanoon vaan että huh että en oo emo..:)

    • Emot käyttävät vain kolmea sävyä kerrallaan ja scenet ovat värihulluja. Molemmilla on paljon meikkiä silmissää. Sceneillä on ollut yksinoikeutena shokkivärit.

      Vanha keskustelu btw, nyt etenki scenetyyli on elänyt jo parhaat päivänsä.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe