Tänään kun yhdistin ipodini tietokoneeseen ja menin i tunesiin latamaan musiikkia, kone yht äkkiä tilttasi, suljin i tunesin äkkiä jne.. ja sitten irrotin ipodin kaapelin irti.. ipodi ei sammunut, niinkuin yleensä, se tilttasi 'Liitetty, poista ennen irrottamista' kohtaan, ja edelleenkin näytössä on sama teksti ja johdon kuva.. miten saisin laitteen taas toimintaan? :'s
ipod nano tilttasi..
..............
4
859
Vastaukset
- sinäkin
pois noista macin humputuksista
- näin.
Itellä oli sama juttu, muistaakseeni kun "menu" näppäintä painoi tarpeeksi pitkään, niin se alko toimimaan. Ohje löytyi iPodin mukana tulleista ohjeista, selaappa sieltä :D
- kokemusta on
Liu´uta lukituskytkin lukitus asentoon(hold) ja takaisin. Paina sitten sekä menu että keskinappia pohjassa kunne Apple logo näkyy(noin 6 s.)
- Säikähtänyt
Todella paljon kiitoksia! ehdin jo säikähtää :DD olin jo että nyt hajos :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418