Paras pikaruokapaikka?

Entä huonion?

Hesburger, McDonald's, Burger King, ScanBurger, Rolls, Subway,...?

20

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskaruokaa syötyä mutta krapula-aamuna mikään ei voita kunnon big mac-ateriaa. Huonoimpia on jotkut kebab-paikat...yhdessäkin luki listassa "kanakebab" jonka tilasin ja sain lautaselle räjäytetyn kanan (tai siltä se ainakin näytti).

• tstorotta

mutta viime kesänä kävin eka kerran Subwayssa. Tehtiin lasten kanssa vaikeita valintoja mitä väliin laitetaan. Saatiin myyjäressukka sekaisin ja tuskastumaan, takana jono piteni (huokauksia ja rykinää) ja loppujen lopuksi ei ollut edes hyvää. Joten joo, Subway on huonoin.

• Sunnuntai on virallinen roskaruokapäivä. Hampurilaiset ja pitsa käyvät vaihtelusta, mutta kebab on ehdoton suosikki. Muuttaessamme nykyiseen kämppäämme tein poikkitieteellistä taiteentutkimusta varmaan kymmenessä lähimmässä kebeb-paikassa ja Stadin Kebabissa oli ylivoimainen hinta-laatu-suhde.

• Myös miten ulkomaalaistaustaisuus vaikuttaa kebabin laatuun.

Mie itte oon ollu huomaavinani että mitä yritteliäämpi ja sosiaalisempi suomenkielen opiskelija on kyseessä, sen paremmat pöperöt siellä on.

• Frederico kirjoitti:

Myös miten ulkomaalaistaustaisuus vaikuttaa kebabin laatuun.

Mie itte oon ollu huomaavinani että mitä yritteliäämpi ja sosiaalisempi suomenkielen opiskelija on kyseessä, sen paremmat pöperöt siellä on.

Enpäs kiinnittänyt asiaan suurempaa huomiota, mutta oletin ne kaikki ulkonäön perusteella turkkilaisiksi. Yhtään suomalaista ei ainakaan ole vielä tiskin takaa vastaan tullut.

Jospa ne pistää kielitaitoiset tiskille ja kielitaidottomat takahuoneeseen.

• rapiskarpalo

kandee testaa (mut ei se forumin mesta). Tähän saakka jokainen tuntemani kebabin frendi nostaa stadin kebabia paremmaksi mestaksi. (itse en kebablihaa syö, mutta loistava palvelu mestas ja ihanat falafelpyörykät) Loistava palvelu/tunnelma/sisustus yön pikkutunneille.

• Ygg

syötyä hampurilaisia, edellisen söin reilu vuosi sitten. Enemmän tykkään kebabista joka kestää vähän pidemmälle. Subwayssa on ihan hyviä patonkeja, mutta omasta mielestäni aika kalliita.

• Yksinkertainen blondi

Turussa.Sen jonossa on tunnelmaa..:) Huonoin: mäkkärissä on ollut niin pahvisia hampurilaisia, että huh.. Tosin siitä on vuosia, vuosia aikaa, kun olen käynyt..

• Mutta mutta

Hesen grilli on käsittämätön. Valikoima pieni ja hinta suuri. Miten voi turkulainen munalla olla niin kallis??

• Yksinkertainen blondi
        Mutta mutta kirjoitti:

Hesen grilli on käsittämätön. Valikoima pieni ja hinta suuri. Miten voi turkulainen munalla olla niin kallis??

grillituotteista mulla ylipäätään. Harvoin syön. Mantun grillistä on väin jotain *hämäriä* mielikuvia aamuyön tunteina, pitkästä jonosta jne. Itse syötävistä vielä hämärämpiä;) Aamulla voi vain arvailla mitä tuli syötyä:P

• mikään!!

Ei kai nyt kukaan pikaruokamoskaa syö! Kaikki pikaruokaloiden ruoka on kuvottavaa ja ennen kaikkea epäterveellistä. Älkää syökö missään noista pikaruokaloista.

• Ex-Pat

www.nordsee.de

• Jaskan grilli Helsingin Museokadulla
      sekä Itä-Pasilan grilli, jonka nimeä en tähän kuvaan muista. Mikäli enään on olemassa.

Surkein, vaikea valita, koska en ole käynyt vähään aikaan muualla kuin Hesburgerissa.

• Serpico

Salaattia söisin mieluiten pikaruuaksi. Näyttää parhaalta. Taustalla sisustusjazzia. Mutta hampurilaispaikoissa myytävät salaatit eivät ilahduta. Hesellä oli hyvä kylmäsavulohisalaatti vuonna 97. Sitten huomasivat, että siinä oli liikaa real stuffia ja liian vähän halpaa täytesalaattia.

On niissä salaateissa toinenkin juttu, KUN NE EIVÄT TÄYTÄ. Missä sisältö? Proteiinia, lihaa, tänne, heti!! Teerenpelissä oli tosin lihapullasalaatti, mutta se oli niin surkea esitys, että halusin huutaa keuhkojeni pohjasta ilmoille primaalituskani.

Kebeb maistuu. Mutta pitää olla kunnon paikka. Ei haaleaa sitkeää döneriä. Kunnon lihaa. Stadin Kebab voi olla ok laatu, mutta miljöö ei miellyttä silmää. Chilli ihan sama juttu. Mutta esim. Kebabistan on hyvä. Sieltää saa myös meze.

Hampurilaiset etovat minua. Makeaa höttöpullaa ja majoneesiä. Byöhh! Kakkaa.

Grilliruoka saa naaman hyvälle ilveelle. Paras grilli on Stop'n Go. Lahti-Heinola valtatiellä. Voi että! Can get amen to that?

• PK-seudulla nyt ei hirveän hyvätasoista pikasafkaa löydä, pizzat on ihan mitä sattuu. Mäkkärissä on ykkösvalinta hampurilaispaikoista mut mieluummin johonkin kunnon grillimättölään kuten Morrisonsiin.

• Serpico

Niin. Mut onks ne aidosti pikaruokaa? Pizzojen kanssa on kyllä arpapeliä. Mut yks parhaista on ollut Mare Chiaro siinä Hämeentiellä. Ne ei kyllä toivo mainontaa kun asiakkaita on muutenkin liikaa :D

• hilda-hymy

on sellanen kuin American Diner, Todella suuret annokset, ja erittäin hyvät.

Valinnanmahdollisuuksia on tosi paljon.
      Hinta tietenkin on isompi, mutta sen annoksen jälkeen nälättää vasta ylihuomenna.

Mut jos pitää valita Hesestä tai Mäcistä, niin Hese sitten. Harvemmin niissä tulee käytyä.

• rapiskarpalo

nii tulee valuttuu tuonne pikku eerikin pippuriin höpisee ja syömään falafelpyöryköitä (noin pikkutunneil)

Tuo Rolls tai joku pitsamesta joita tuos Sörkän seutuvil useampi hyvä.

Muuten ei pahemmin niitä käytäkään ja hyvin harvoin varsinkaan mäkkärikäkkäriä.

• MMies

Onko kebabit pikaruokaa? Siinä Olkkosta vastapäätä on ihan jees mesta. Harvoin moista paskaa syön, kun lehdessäkin oli hiljattain terveystarkastajan tarkastuksesta, jonka mukaan 1/4 paikallisista lafkoista ei täytä minkäänlaisia terveysnormeja eikä niiden sapuskaa kelpuutettaisi eläimillekään. Eivät tietenkään mestojen nimiä maininneet perkeleet, niin "yrittäjät" saavat tästälähinkin kaivaa raaka-aineensa roskiksista, kunhan kukaan ei näe. Ja suomipoika syö riemulla ;)

• MMies

---

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe