Gootti meikin ohje?

Kassu

Osaako joku kertoa minulle kauniin gootti meikin ohjeet/dramaattisen meikin?Minkälainen pohja?luomiväri?huulet?jne.jne.Ja minkä merkkisiä tuotteita?Minulla sinimustat hiukset...

9

2028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goth´n´Roll

Laita pellenaamari päähän, niitä saa lähimmästä pilailutarvikeliikkeestä.

• Heli

Itse meikkaan välillä "gootahtavasti", en kuitenkaan kauhean usein.. Kannattaa etsiä mahdollisimman vaalea meikkivoide ja puuteri, silmien ulkonurkkaan tummaa(musta,violetti,sininen) luomiväriä, että silmät näyttää kapeammilta ja kissamaisemmilta. Yläluomeen eyelinerilla ohut tasainen rajaus, se alkaa silmän sisäreunan edestä ja jatkuu ulkonurkan ohi vaikka sentin verran..
      Silmän alapuolelle sama juttu, silleen että se yhdistyy sisänurkassa siihen yläluomen rajaukseen ja loppuu siihen mihin ripsetkin loppuu ulkonurkassa.. Voi tietysti laittaa mustaa kajalia alaluomen sisäpuolellekin, jos ei halua rajausta ulkopuolelle..
      Ripsiväriä tietysti paljon ylös ja alas..:)
      Kulmat nypit ihan ohuiksi viiruiksi ja rajaat siististi, mieluiten mustalla.
      Huuliin mustaa/sinistä/verenpunaista, ihan miten vaan tykkäät.. Itse laitan vaan vaaleeta huulipunaa, mulla on aika ohuet huulet.
      aika halpismeikkejä mulla on, en jaksa siis merkkejä kertoilla.. toivottavasti tästä oli edes jotain apua!

• Kassu

Kiitos:)oli apua.

• maskeeraaja
        Kassu kirjoitti:

Kiitos:)oli apua.

RAJAAT HUULET!!!!kauniisti harjottelemalla saa aikaan esim amorin kaaren tulisi olla tosi "haluttava" jos on pieni ylähuuli,voit rajata n.mm yli!tumman tai verenpunaista.

• Gootti neito
        maskeeraaja kirjoitti:

RAJAAT HUULET!!!!kauniisti harjottelemalla saa aikaan esim amorin kaaren tulisi olla tosi "haluttava" jos on pieni ylähuuli,voit rajata n.mm yli!tumman tai verenpunaista.

Minä itse en meikkaa mitenkään kissamaisesti.
        Laitan mustat rajaukset ihan silmien ympäri, silmien ulkonurkkaan vähän kaareva pieni jatko.
        Yleensä mustaa luomiväriä, joskus myös punaista tai liilaa.
        Huuliin pistän mustanliilaa huulipunaa, tietysti t.punaista huulen rajaukset joita häivytän hieman.
        Minulla on muutenkin niin kalpea iho niin en tarvitse mitään todella vaaleita puutereita jne.
        Kauniiksi on sanottu... Tuon helin kirjoittama vaikutti vähä suosikista otetulta, ei millään pahlla..

• Tuore gootti tyttö!!

Minä olen vain miettinyt että...Kannattaako kulmakarvoja nyppiä? Minua se jotenkin pelottaa ja häiritsee...Onko niin ihan pakko tehdä jos haluaa meikata gootti tyyliin?

• /o_o/

Onpa maailman hölmöintä kysyä että onko pakko meikata jollain tietyllä tavalla :( Meikkaat just niinkun susta itestä tuntuu hyvältä, olit gootti tai ei. Väkisin valmiiseen muottiin ahtautuminen on epätyylikästä ja noloa.
        Henk.koht goottimeikin rumin osa mielestäni ovat juuri ne kulmakarvat jotka tuovat mieleen pamela andersonin..

• Eisittenimimerkkiä

Itse luonnehtisin itseäni goottimaiseksi, ja minulla on täysin luonnolliset kulmakarvat.
      Yleensä tasoitan ihon, laitan silmiin mustaa, jonka häivytän kunnolla ja tumman punaista huulipunaa. That's it.

• Gootti_

Moi, vanha kesu mutta menköööt. Itte oon samaa mieltä kuin tuo, joka tokana laitto viestin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3007
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2507
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2028
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10