Gootti meikin ohje?

Kassu

Osaako joku kertoa minulle kauniin gootti meikin ohjeet/dramaattisen meikin?Minkälainen pohja?luomiväri?huulet?jne.jne.Ja minkä merkkisiä tuotteita?Minulla sinimustat hiukset...

9

2109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goth´n´Roll

Laita pellenaamari päähän, niitä saa lähimmästä pilailutarvikeliikkeestä.

• Heli

Itse meikkaan välillä "gootahtavasti", en kuitenkaan kauhean usein.. Kannattaa etsiä mahdollisimman vaalea meikkivoide ja puuteri, silmien ulkonurkkaan tummaa(musta,violetti,sininen) luomiväriä, että silmät näyttää kapeammilta ja kissamaisemmilta. Yläluomeen eyelinerilla ohut tasainen rajaus, se alkaa silmän sisäreunan edestä ja jatkuu ulkonurkan ohi vaikka sentin verran..
      Silmän alapuolelle sama juttu, silleen että se yhdistyy sisänurkassa siihen yläluomen rajaukseen ja loppuu siihen mihin ripsetkin loppuu ulkonurkassa.. Voi tietysti laittaa mustaa kajalia alaluomen sisäpuolellekin, jos ei halua rajausta ulkopuolelle..
      Ripsiväriä tietysti paljon ylös ja alas..:)
      Kulmat nypit ihan ohuiksi viiruiksi ja rajaat siististi, mieluiten mustalla.
      Huuliin mustaa/sinistä/verenpunaista, ihan miten vaan tykkäät.. Itse laitan vaan vaaleeta huulipunaa, mulla on aika ohuet huulet.
      aika halpismeikkejä mulla on, en jaksa siis merkkejä kertoilla.. toivottavasti tästä oli edes jotain apua!

• Kassu

Kiitos:)oli apua.

• maskeeraaja
        Kassu kirjoitti:

Kiitos:)oli apua.

RAJAAT HUULET!!!!kauniisti harjottelemalla saa aikaan esim amorin kaaren tulisi olla tosi "haluttava" jos on pieni ylähuuli,voit rajata n.mm yli!tumman tai verenpunaista.

• Gootti neito
        maskeeraaja kirjoitti:

RAJAAT HUULET!!!!kauniisti harjottelemalla saa aikaan esim amorin kaaren tulisi olla tosi "haluttava" jos on pieni ylähuuli,voit rajata n.mm yli!tumman tai verenpunaista.

Minä itse en meikkaa mitenkään kissamaisesti.
        Laitan mustat rajaukset ihan silmien ympäri, silmien ulkonurkkaan vähän kaareva pieni jatko.
        Yleensä mustaa luomiväriä, joskus myös punaista tai liilaa.
        Huuliin pistän mustanliilaa huulipunaa, tietysti t.punaista huulen rajaukset joita häivytän hieman.
        Minulla on muutenkin niin kalpea iho niin en tarvitse mitään todella vaaleita puutereita jne.
        Kauniiksi on sanottu... Tuon helin kirjoittama vaikutti vähä suosikista otetulta, ei millään pahlla..

• Tuore gootti tyttö!!

Minä olen vain miettinyt että...Kannattaako kulmakarvoja nyppiä? Minua se jotenkin pelottaa ja häiritsee...Onko niin ihan pakko tehdä jos haluaa meikata gootti tyyliin?

• /o_o/

Onpa maailman hölmöintä kysyä että onko pakko meikata jollain tietyllä tavalla :( Meikkaat just niinkun susta itestä tuntuu hyvältä, olit gootti tai ei. Väkisin valmiiseen muottiin ahtautuminen on epätyylikästä ja noloa.
        Henk.koht goottimeikin rumin osa mielestäni ovat juuri ne kulmakarvat jotka tuovat mieleen pamela andersonin..

• Eisittenimimerkkiä

Itse luonnehtisin itseäni goottimaiseksi, ja minulla on täysin luonnolliset kulmakarvat.
      Yleensä tasoitan ihon, laitan silmiin mustaa, jonka häivytän kunnolla ja tumman punaista huulipunaa. That's it.

• Gootti_

Moi, vanha kesu mutta menköööt. Itte oon samaa mieltä kuin tuo, joka tokana laitto viestin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76