Gootti meikin ohje?

Kassu

Osaako joku kertoa minulle kauniin gootti meikin ohjeet/dramaattisen meikin?Minkälainen pohja?luomiväri?huulet?jne.jne.Ja minkä merkkisiä tuotteita?Minulla sinimustat hiukset...

9

1928

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goth´n´Roll

      Laita pellenaamari päähän, niitä saa lähimmästä pilailutarvikeliikkeestä.

    • Heli

      Itse meikkaan välillä "gootahtavasti", en kuitenkaan kauhean usein.. Kannattaa etsiä mahdollisimman vaalea meikkivoide ja puuteri, silmien ulkonurkkaan tummaa(musta,violetti,sininen) luomiväriä, että silmät näyttää kapeammilta ja kissamaisemmilta. Yläluomeen eyelinerilla ohut tasainen rajaus, se alkaa silmän sisäreunan edestä ja jatkuu ulkonurkan ohi vaikka sentin verran..
      Silmän alapuolelle sama juttu, silleen että se yhdistyy sisänurkassa siihen yläluomen rajaukseen ja loppuu siihen mihin ripsetkin loppuu ulkonurkassa.. Voi tietysti laittaa mustaa kajalia alaluomen sisäpuolellekin, jos ei halua rajausta ulkopuolelle..
      Ripsiväriä tietysti paljon ylös ja alas..:)
      Kulmat nypit ihan ohuiksi viiruiksi ja rajaat siististi, mieluiten mustalla.
      Huuliin mustaa/sinistä/verenpunaista, ihan miten vaan tykkäät.. Itse laitan vaan vaaleeta huulipunaa, mulla on aika ohuet huulet.
      aika halpismeikkejä mulla on, en jaksa siis merkkejä kertoilla.. toivottavasti tästä oli edes jotain apua!

      • Kassu

        Kiitos:)oli apua.


      • maskeeraaja
        Kassu kirjoitti:

        Kiitos:)oli apua.

        RAJAAT HUULET!!!!kauniisti harjottelemalla saa aikaan esim amorin kaaren tulisi olla tosi "haluttava" jos on pieni ylähuuli,voit rajata n.mm yli!tumman tai verenpunaista.


      • Gootti neito
        maskeeraaja kirjoitti:

        RAJAAT HUULET!!!!kauniisti harjottelemalla saa aikaan esim amorin kaaren tulisi olla tosi "haluttava" jos on pieni ylähuuli,voit rajata n.mm yli!tumman tai verenpunaista.

        Minä itse en meikkaa mitenkään kissamaisesti.
        Laitan mustat rajaukset ihan silmien ympäri, silmien ulkonurkkaan vähän kaareva pieni jatko.
        Yleensä mustaa luomiväriä, joskus myös punaista tai liilaa.
        Huuliin pistän mustanliilaa huulipunaa, tietysti t.punaista huulen rajaukset joita häivytän hieman.
        Minulla on muutenkin niin kalpea iho niin en tarvitse mitään todella vaaleita puutereita jne.
        Kauniiksi on sanottu... Tuon helin kirjoittama vaikutti vähä suosikista otetulta, ei millään pahlla..


    • Tuore gootti tyttö!!

      Minä olen vain miettinyt että...Kannattaako kulmakarvoja nyppiä? Minua se jotenkin pelottaa ja häiritsee...Onko niin ihan pakko tehdä jos haluaa meikata gootti tyyliin?

      • /o_o/

        Onpa maailman hölmöintä kysyä että onko pakko meikata jollain tietyllä tavalla :( Meikkaat just niinkun susta itestä tuntuu hyvältä, olit gootti tai ei. Väkisin valmiiseen muottiin ahtautuminen on epätyylikästä ja noloa.
        Henk.koht goottimeikin rumin osa mielestäni ovat juuri ne kulmakarvat jotka tuovat mieleen pamela andersonin..


    • Eisittenimimerkkiä

      Itse luonnehtisin itseäni goottimaiseksi, ja minulla on täysin luonnolliset kulmakarvat.
      Yleensä tasoitan ihon, laitan silmiin mustaa, jonka häivytän kunnolla ja tumman punaista huulipunaa. That's it.

    • Gootti_

      Moi, vanha kesu mutta menköööt. Itte oon samaa mieltä kuin tuo, joka tokana laitto viestin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe