sähköviila, välttämätön?

kauneuspalvelut

Nopeattaako sähköviila huomattavasti kynsien tekoa?
Olen miettinyt sen hankkimista mutta en ole varma kannattaako sioittaa rahaa siihen. Ei kuitenkaan ihan halpa vimpula :)

13

5466

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EK-K

      Ei se kynsien tekoa nopeuta, mutta kynsien poistoa voi nopeuttaa jonni verran.

      • Todellakaan ei hankinta kannata .Kokeiltu ja nähty on.


      • näkökulma

        Voin sanoa asiakkaan näkökulmasta, että kyllä sähköviila on ihan ehdoton. Käytän itse mieluiten kynsimuotoilijaa jolla on sähköviila, koska se säästää myös asiakkaan hermoja ja kynsinauhoja! Tosin sitä sähköviilaa pitää myös sitten osata käyttää!


      • mahtimus
        Naili kirjoitti:

        Todellakaan ei hankinta kannata .Kokeiltu ja nähty on.

        Olen itse samaa mieltä ettei kannata hankkia olen niin paljon kuullut pelkkää negatiivistä asiaa kyseistä laitteesta! Olen jopa kuullut sellaista että kynteen kynsimuotoili on saannut aikaan joka yhden asteen palovammaan! Itse ainakin kun teen kynsiä asiakkaille niin "suojaan" omilla sormille asiakkaan kynsinauhoja ja sivuja!


    • Lasiviilan kannattaja

      Osta ennemmin laadukas lasiviila. Paljon parempi ja tuo paremman tuloksen.

      • Porailija

        jos kokopäiväisesti tekee niin ehdoton hankinta.
        nopeuttaa työtä ja säästää kättä!
        Suosittelen lämpimästi, koulutustakin löytyy monesta paikasta, kyselemään vaan!


      • EK-K

        Lasiviilan ikäväpuoli on joustamattomuus ja siksi suosittelen käyttämään ammattikäyttöön suunniteltuja kertakäyttöviiloja. Saadessaan viilan aina mukaansa, asiakas tietää ettei viilalla ole viilattu muiden asiakkaiden kynsiä.

        Jos viilaaminen tuntuu raskaalta tai hitaalta, on yleensä syynä:

        -Väärä karkeus viilattavalle materiaalille ->valikoi toinen viila

        -Viilan liiallinen painaminen kynttä vasten -> katkaise viila 1/4 kohdalta ja pidä kiinni pienemmästä pätkästä ja käytä viilauspintana pidempää

        -Työskentelyasento on väärä -> pidä kyynärpäät kiinni vartalosi kyljissä, selkä suorana ja hartiat rentoina.

        -Käsien työasento on väärä -> pidä oma käsi rystyset pöytää vasten, kämmen ylöspäin, siten että annat viilattavan kynnen sormelle tukea alakautta, ettei oma kätesi ole viilausliikeradan tiellä.

        -Viilausliikerata on liian lyhyt -> pyri käyttämään viilan koko karkeuspinta-alaa pituussuuntaan hyödyksesi, vähintään 3/4 osaa viilan pituudesta, viilaten pitkin kevyin vedoin

        -Viilan asento on väärä-> korjaa viilan asentoa siten, että kosketuspinta kohdistuu viilattavaksi halutulle alueelle.

        Oikeanlainen geelin/akryylinlevitystekniikka sekä viilaustekniikka nopeuttaa mielestäni kynsien tekemistä enemmän kuin sähköviila.

        Rakennekynsien poistossa sähköviilasta saattaa olla apua jos sähköviilaa osaa käyttää. Sähköviilan käytön oppiminen vaatii kuitenkin manuaaliviilaustekniikan hallitsemista.


      • aika äsken hankin
        Porailija kirjoitti:

        jos kokopäiväisesti tekee niin ehdoton hankinta.
        nopeuttaa työtä ja säästää kättä!
        Suosittelen lämpimästi, koulutustakin löytyy monesta paikasta, kyselemään vaan!

        itsellenikin sähköviila. Käytän sitä vain huolloissa vanhan massan poistamiseen jos asiakkaalla on toisen merkit aineet kynsillä. Nopeuttaa huomattavasti kovan akryylin poistoa. Tosin aivan viimeiset kerrokset poistan käsin. Jatkossa kun taidot tässäkin kehittyvät voinen poistaa kaiken poralaa pois. Viimeistelyviilauksessa mielestäni käsipeli on paras. = )


      • Anonyymi

        Aika kauan saa rakennekynsiä lasiviilalla poistaa. Menee karkealla hiekkapaperiviilallakin pitkään että saa ohennettua kynttä sen verran, että poistoaine kannattaa kynnelle laittaa.


    • mienails

      Tein vastikään huollon asiakkaalle joka oli teettänyt edellisen huollon Turkissa. Kylläpä olisi mennyt ikä ja terveys niitä paksukaisia käsin viilatessa!

      Sähköviilan käyttö edellyttää luonnollisesti tekniikan osaamista, mutta suosittelen lämpimästi. Itse en luopuisi.

    • Kaneli

      Teen itse omien kynsieni geelausta ja sähköviila nopeuttaa vanhan geelimassan poistoa huomattavasti. Ostin viilan ebaysta, hintaa postikuluineen 7,50 euroa, laitteeseen tuli kuusi erilaista päätä. Todella tehokas laite, aivan ehdoton hankinta!

    • M

      Kyllä itse tykkään käyttää sähköviilaa vanhan massan poistoon ja akryylejä tehdessä suurimpien akryylien viilailuun. Viimeistelyn teen aina viilaten käsin, mutta nopeuttaa kyllä kynsien viilausta huomattavasti. Huolloissakin nopeuttaa eikä kädet kipeydy samalla tavalla. Kotikäyttöön olen ostanut ihan tuollaisen halpiksen, mikä menee omassa käytössäni mainiosti. Ammattilaiselle suosittelisin ihan ammattilaisvehjettä, on varmasti pitkäikäisempi ja tehokkaampi. Maksaa varmasti itsensä takaisin ajan kanssa. :)

    • parhaimmat viilat maksaa. omani 250 euroa. kestää, kestää, kestää ja kestää.. ei tarvi heti hankkia uutta.. plus, että takuu 5 vuotta..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe