Onko temperamenttinen ja vahva nainen

täysin turn off?

ihaileeko kukaan mies vahvaa naista, joka on kuitenkin tietyissä asioissa täydellisen naisellinen ja avuton ;)?

14

4661

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahva nainen

      Miehet haluaa naisen joka on mahdollisimman hiljainen ja tekee niinkuin mies haluaa.

      • pitää olla nätti kiltti ja ...

        juuenole


    • ----

      Tempperamentti ja vahvuus ovat erittäin toivottavia ominaisuuksia naisessa. Nämä kuitenkin vaativat tiettyjä muita ominaisuuksia tasapainokseen, jottei naisesta (tai kenestä tahansa) tule sietämättömän koppavaa ja dominoivaa henkilöä. Esimerkiksi henkinen kypsyys sopii erinomaisesti tällaiseksi tasapainottavaksi elementiksi.

      • puhelinnumeroni löytyy...

        118:sta :D soittele!


    • dfggfgh

      Vahvuus on aina hyvä! :) Temperamenttisuus kyllä haittaa itseäni, koska olen itse vähän sellainen että tykkään vältellä konflikteja. En siis haluaisi naisen suuttuvan joka asiasta tai räjähtävän heti ja kovaa, vaan että molemmat olisivat yhtä rauhaarakastavia.

      Mutta siis tuo henkinen vahvuus on hieno asia ja itseäni lähinnä säälittää kynnysmattonaiset.

    • Äjjjjä

      Temperamenttisuus tekee elämästä hankalaa kun pitää sähistä pikkuasioista. Eikä oikean riidan tullen järkevästä keskustelusta tahdo tulla mitään. Toisaalta monet tempperamenttisiksi itseään luonnehtineet naiset ovat osoittautuneet säyseiksi. Minkälaisen käytöksen mukaan naiset oikeastaan luokitellaan tempperamenttisiksi? Ois hyvä tietää, kun tuo sana toistuu usein.

      Avuttomuuden viehätys nyt riippuu aika paljolti siitä, mikä asia on kyseessä. Tietokoneet tai putkiremppa on ok mutta jos auton tankki ei täyty ja ratti käänny tai hehkulamppu vaihdu, niin turn off sekin on. Entä mitä on tuo naisellisuus? Tietysti naisellisuus aina puree. Mutta minulle ainakin pieni annos jätkämäistä rentoutta ja rempseyttä ja hauskuutta on se, mikä sytyttää ja helpottaa elämää naisen kanssa.

      • täydellinen nainen

        kyllä miehen pitää voittaa nainen kädenväännössä, eikö?


      • nainen ww
        täydellinen nainen kirjoitti:

        kyllä miehen pitää voittaa nainen kädenväännössä, eikö?

        Tosi nainen ei väännä kättä!!!! Vaan on huoliteltu ,kaunis,kulkee korkkareissa.hmyy.... kääntää miesten päät....Huom! ei ole koppava.


    • tulee mieleen

      itseään korostava, kovinkin erikoisena itseään pitävä nainen joka on niin heikko että pitää kutsua itseään "vahvaksi". Vahvuus on ehkä väärä termi siinä tapauksessa. Tulee mieleen myös niuhottaminen, turhat riidat, ärtymys, haastaminen yms. jotka eivät lupaa hyvää parisuhteelle.

      Siihen lisättynä uusavuttomuus niin ei, ei, ei...

      Tiivistettynä
      "mä oon vähän tällainen avuton nainen, MUTTA MÄ OON NAISELLINEN, TEMPERAMENTTINEN JA VAHVA!"

      Ei iske.

      • sivullinen*

        Noin sanoo mies joka pelkää selvästikin vahvoja naisia. Et taida edes tietää millainen on vahva ihminen? Oikeastihan asia on niin et tuskinpa vahva ja temperamenttinen ihminen itseään mainostais täällä. ;)


      • on se
        sivullinen* kirjoitti:

        Noin sanoo mies joka pelkää selvästikin vahvoja naisia. Et taida edes tietää millainen on vahva ihminen? Oikeastihan asia on niin et tuskinpa vahva ja temperamenttinen ihminen itseään mainostais täällä. ;)

        varsin normaali vastakommentti että mies muka pelkää "vahvoja" naisia. Tai että nainen haluaa vahvan miehen joka haastaa hänet. Hohhoijaa, joopa joo. Vahvoja ollaan mutta kuka sellaista itsensä mainostamista jaksaa.

        Pointtini oli se että nämä "vahvat naiset" ovat yleisesti ottaen varsinaisesti heikkoja mutta itsensä korostamisella ja "pelko-puheilla" yritetään saada itsensä näyttämään paremmalta kuin onkaan.

        Se että joka asiasta nousee älämölö ja nainen isoon ääneen tunnemyrskyssä höpöttää kaiken maailman juttuja ei tee naisesta kovinkaan "vahvaa" päinvastoin.

        Usein ne kaikkein hiljaisimmat ihmiset ovat niitä kaikkein vahvimpia. Heidän kun ei tarvitse sitä omaa egoaan korottaakseen tuoda esille.

        Yhtään naista en ole elämäni aikana vielä pelännyt.


      • Ja minun pointtini
        on se kirjoitti:

        varsin normaali vastakommentti että mies muka pelkää "vahvoja" naisia. Tai että nainen haluaa vahvan miehen joka haastaa hänet. Hohhoijaa, joopa joo. Vahvoja ollaan mutta kuka sellaista itsensä mainostamista jaksaa.

        Pointtini oli se että nämä "vahvat naiset" ovat yleisesti ottaen varsinaisesti heikkoja mutta itsensä korostamisella ja "pelko-puheilla" yritetään saada itsensä näyttämään paremmalta kuin onkaan.

        Se että joka asiasta nousee älämölö ja nainen isoon ääneen tunnemyrskyssä höpöttää kaiken maailman juttuja ei tee naisesta kovinkaan "vahvaa" päinvastoin.

        Usein ne kaikkein hiljaisimmat ihmiset ovat niitä kaikkein vahvimpia. Heidän kun ei tarvitse sitä omaa egoaan korottaakseen tuoda esille.

        Yhtään naista en ole elämäni aikana vielä pelännyt.

        on se et oikeasti vahva nainen ei edes kyselis tuollaista tällaisilla palstoilla. ;)
        Huomaan ettet sinä oikeasti tiedä millainen on vahva ihminen.


    • bunny_boy

      Juu, naisessa pitää olla haastetta joka päivälle. Mun kanssa täytyisikin olla hieman omia mielipiteitä ja vahvuutta. Kyllä naisen (hurjimmankin) kesyttämiseen hyvät keinot löytyy;) Ei tuota ongelmia.

    • Anonyymi

      Minulla on nyt vähän hankaluuksia ihailla ketään, todella harvat ihmiset pääsevät sellaiselle tasolle. Mutta tuo "tempperamanttinen" tarkoittaa aika laajaa skaalaa mahdollisia lopputuloksia mitä se käytännössä on. Jos se tarkoittaa että nainen on vaan jääräpäällä tavalla aivan vatipää tapaus niin silloin tempperamenttisuus tapahtuu ulko-oveni nimikylttipuolella.

      Jos se taas tarkoittaa että nainen ei luovuta ollessaan varma itsestään ja asiastaan ja omaa niin paljon älyä ja näkemystä että se asia ei ole jotain vammaista paskaa niin silloin temperamentti voi olla äärimmäisen hyvä ja rakentava piirre joka ei jätä asioita tyhjän päälle roikkumaan, sellainen nainen vaikuttaisi minulle suoraselkäiseltä ja kuuntelisin häntä vähintään vertaisena, koska sellainen näkemys ansaitsee tulla kuulluksi ja varmasti useimmiten myös toteutetuksi.

      Ja mikähän sitten olisi se naisellisen avuttomuuden paikka?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe