Asun Eurajoella, ja olen pitkään suunnitellut oman gospelbändin perustamista, mutta en tunne ketään joka olisi halukas tulemaan jäseneksi bändiin. Minulla itselläni on kosketinsoitin, pianoharmonikka, nokkahuilu ja melodika, ja itse osaan soittaa kaikkia niitä mutta ainakin laulaa osaan erinomaisesti. Jos joku haluaisi tulla mukaan bändiin, numeroni on 0407367241 ja sähköposti [email protected] 24-vuotias.Uskossa olen ollut noin 10 vuotta tai oikeastaan aina.
Haluaisin perustaa gospelbändin
2
350
Vastaukset
- .....
Että musiikin esittäminen ja siitä nauttiminen on syntiä!
- Ulvilasta
Terve.
Hyvä ajatus toisaalta melko työläs projekti tuo bändin perustaminen. Ehkä joku Gospel kurssi voisi olla hyvä niin saisi kontakteja - mahtaisko Eurajoen opisto innostua?
Tai sitten seurakunnan lehteen vaan ilmoituksia, että harjoitukset esim pe kl 18 , paikka. Niin viidakko rumpu vie asiaa eteenpäin ja ehkä soittajia alkaa tulla.
Toisaalta olis hyvä jos olis keikkoja odottamassa
niin se luo motivaatiota ja tuo yleensä soittajia.
Mun ikäisillä (37v) on jo niin paljon kaikkea lasten harrastuksia ym. Ettei oikein kukaan tahdo innostua.
Marko [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075658- 835077
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113170- 542869
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986