Mikä oli sen suklaiselta tuoksuvan hajuveden nimi joka myös maistui kevyesti suklaalta? Aika uusi, ehkä viimevuonna ilmestynyt.(?)
KIITOS AVUSTA!
Jos et nyt ihan tätä tiedä niin voitko suositella muita kevyesti suklaisia tuoksuja, kiitos :)
-Marianne
Tuoksun nimi hukassa!
marianne.
2
444
Vastaukset
- kolmassosa suklaata
joukkoon,ja ravistetaan.Taikka sitten pikkutunneilla panee nenän sinne,niin saa hyvät aromit.
- tyde93
Hitsiläinen, taidan tietää mitä tarkoitat, mutta en minäkään saa millään nimeä päähän! Itse käytän BodyShopin Amorito-nimistä tuoksua, joka on kovin suklainen ja lisäksi pehmeän vaniljainen. Suosittelen. Mutta makuasioitahan nämä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741