1. Onko kankkunen?
2. Onko usein?
3. Loivennatko?
4. Auttaako se?
5. Meneekö koskaan kännin puolelle?
6. Onko morkkista?
7. Mieleenpainuvin kankkuskokemuksesi?
8. Uskotko, että kankkuset helpottavat tai pahenevat iän karttuessa?
9. Paras kankkusenpoistovinkkisi?
10. Oletko usein vannonut, ettei koskaan enää?
Kankkus-gallup
11
720
Vastaukset
1. Onko kankkunen?
-Ei
2. Onko usein?
-Ei enää.
3. Loivennatko?
-Kokeilin joskus; ei ole mun juttu.
4. Auttaako se?
- Ei
5. Meneekö koskaan kännin puolelle?
-Meni silloin kun join; toisinaan juomisen päämäärä oli känni. :)
6. Onko morkkista?
- Ei nyt. Joskus on ollut, melko harvoin kuitenkin.
7. Mieleenpainuvin kankkuskokemuksesi?
- Ei niitä halua muistella.. Varmaan joku sellainen sunnuntai kun on päässyt sängystä ylös vasta seitsemältä illalla.
8. Uskotko, että kankkuset helpottavat tai pahenevat iän karttuessa?
-Pahenevat, ihan selkeästi!
9. Paras kankkusenpoistovinkkisi?
-Nukkuminen
10. Oletko usein vannonut, ettei koskaan enää?
-Olen- Anonyymi00011
Onko jollain vielä joulukinkkua pakkasessa?
- Enrique_Lister
1. Ei
2. Aika harvoin
3. En pysty loiventamaan, kun yleensä jos on kankkunen niin vatsa on pelattu pois pelistä
4.-
5.-
6. Joskus on ollut kun on tullut juotua liikaa, mutta eikhä tässä ole jo omat rajat tiedossa
7. Niitä on kaksikin ja ne nyt vaan oli hirveitä olotiloja ja kesti kauan
8. En mä mitään usko
9. Sorsaan, kun lähtee oikein raikkaassa syys säässä, niin jo lähtee kankkunen, kun saa olla viellä yksikseen ja rauhassa
10. Kerran 1. Onko kankkunen?
-Ei
2. Onko usein?
-Ei
3. Loivennatko?
-En
4. Auttaako se?
-Ei tietoa
5. Meneekö koskaan kännin puolelle?
-viimeksi 35 vuotta sitten
6. Onko morkkista?
-Ei
7. Mieleenpainuvin kankkuskokemuksesi?
-Noin 35 v. sitten
8. Uskotko, että kankkuset helpottavat tai pahenevat iän karttuessa?
-Ei tietoa
9. Paras kankkusenpoistovinkkisi?
-Juo tarpeeksi vähän ja hitaasti
10. Oletko usein vannonut, ettei koskaan enää?
-asiasta riippuen kyllä ja ei.- uk-ko
1. Onko kankkunen?
Ei ole
2. Onko usein?
Mulle ei tule varsinaista kankkusta, tai ainakin pitää juoda niin paljon, että taju lähtee, eikä sellaista enää jaksa.
3. Loivennatko?
En. Jos toisena päivänä otan, niin se on ihan tietoista ryyppäämisen jatkamista seuraavana päivänä.
4. Auttaako se?
Ei kankkusta - ei parannusta
5. Meneekö koskaan kännin puolelle?
Ks. kohta 3
6. Onko morkkista?
Tämä on tuttu tauti. Onneksi ei säännöllinen vieras kuitenkaan.
7. Mieleenpainuvin kankkuskokemuksesi?
Ei kokemusta - ei muistoja
8. Uskotko, että kankkuset helpottavat tai pahenevat iän karttuessa?
Pojat on kertoneet, että molemmin päin. Itellä ei oo kokemusta.
9. Paras kankkusenpoistovinkkisi?
Eipä mulla ole tähänkään hyvää vastausta.
10. Oletko usein vannonut, ettei koskaan enää?
Ei oo tullut vannottua. Tunnen itseni sen verran hyvin, etten anna itsellenikään kovin tyhjiä lupauksia. - white_peony
1. Onko kankkunen? Ei
2. Onko usein? Ei
3. Loivennatko? En
4. Auttaako se? Entiedä
5. Meneekö koskaan kännin puolelle? Joskus
6. Onko morkkista? Ei enää
7. Mieleenpainuvin kankkuskokemuksesi? Aah, siitä on kauan. Taisi olla omien kolmikymppisten jälkeen kun heräsin sängystäni ranskalaiset tyynyllä.
8. Uskotko, että kankkuset helpottavat tai pahenevat iän karttuessa? Pahenevat, siksi en enää niitä hanki kuin poikkeustapauksissa
9. Paras kankkusenpoistovinkkisi? Lepo ja happi, raikas juoma (alkoholiton)
10. Oletko usein vannonut, ettei koskaan enää? Enpä juuri. - Koppava Horo
1. Onko kankkunen? Ei
2. Onko usein? Liian usein (tavoitetila, ettei ikinä)
3. Loivennatko? En kykene
4. Auttaako se? Ilmeisestikään ei
5. Meneekö koskaan kännin puolelle? Ai loiventaminen? Ei.
6. Onko morkkista? On, yleensä siitä että krapulapäivä menee harakoille eikä saa mitään aikaan.
7. Mieleenpainuvin kankkuskokemuksesi? Ei onneksi ole sellaista.
8. Uskotko, että kankkuset helpottavat tai pahenevat iän karttuessa? Pahenevat
9. Paras kankkusenpoistovinkkisi? Vitamiinit, raikas, vihannespitoinen ruoka, paljon suolaa ja nestettä.
10. Oletko usein vannonut, ettei koskaan enää? En, vain pari kertaa lähinnä leikilläni. - zisel
1. Onko kankkunen? vähän
2. Onko usein? ei oikeestaan
3. Loivennatko? joskus
4. Auttaako se? kyllä
5. Meneekö koskaan kännin puolelle? aina
6. Onko morkkista? nytkö? on vähän
7. Mieleenpainuvin kankkuskokemuksesi? tärisin sängyssä eikä sisällä pysynyt edes vesi ja olin varma että kuolen
8. Uskotko, että kankkuset helpottavat tai pahenevat iän karttuessa? en osaa sanoa
9. Paras kankkusenpoistovinkkisi? sillä lähtee millä on tullutkin
10. Oletko usein vannonut, ettei koskaan enää? olen - tstorotta
1. Onko kankkunen? Ei.
2. Onko usein? Ei.
3. Loivennatko? Joskus nuorempana muutaman kerran.
4. Auttaako se? Kyllä se auttoi.
5. Meneekö koskaan kännin puolelle? Meni joo.
6. Onko morkkista? On muutaman kerran ollut.
7. Mieleenpainuvin kankkuskokemuksesi? Yhden ja ainoan kerran olen ollut viihteellä vaikka seuraavana päivänä oli töihin meno. Olin pikkukylässä Tiimarissa töissä ja sinä päivänä ainoana myyjänä. Tupa tietenkin koko ajan täynnä asiakkaita ja jouduin vähänväliä käymään takahuoneen puolella halailemassa vessanpönttöä. Oli sen verran hirveä päivä, etten sen koommin ole työpäivää ennen juonut kuin saunaoluen... :)
8. Uskotko, että kankkuset helpottavat tai pahenevat iän karttuessa? En.
9. Paras kankkusenpoistovinkkisi? Ennen nukkumaanmenoa syön tukevasti ja juon paljon vettä.
10. Oletko usein vannonut, ettei koskaan enää? Heh... Olen! - Anonyymi00012
Siitä on yli kymmennen vuotta, kun viimeksi ollut kankkunen ja sekin oli todella harvinainen kerta kun niin tapahtui!
- Anonyymi00013
Mulla on kankkunen joka toinen päivä ja känni myös joka toinen päivä, mutta eivät yhtaikaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081655- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86812- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586
