Neuvoja palkkasoturiksi aikovalle

Henry Sirén

Hei kaikki!

Olen päättänyt että lukion jälkeen suoritan Suomen Armeijan haen laskuvarjojääkäriksi ja sitten erikoisjääkäriksi töihin muutamaksi vuodeksi... sitten siirryn palkkasoturiksi ulkomaille... lähi ja kauko idässä maksavat todella hyvin mutta Afrikkaan en mene...

Eli miten kannattaisi treenata, että saan mahdollisimman hyvän pohjan tälle ammatille?? Pitääkö panostaa lihaskunrtoon vai juoksutaitoon? Olisko jollain valmis ohjelma tähän tarkoitukseen?

26

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska

      Ensinnäkin sun pitää alkaa syömään kunnolla.

      Esimerkki aamupalasta:

      -3dl kaurahiutaleita
      -purkki rahkaa
      -0,5dl punaista maitoa
      -yksi banaani
      -vähän heraprotskua sekaan

      Tehosekottimeen ja pirtelönä alas. Muut päivän ateriat ovat myös tärkeitä aamupalan ohella, mutta yleisenä ohjeena voisi sanoa että pyri pitämään kalorit plussalla, hyvä olisi 1000kcal.

      Sitten treeniksi suosittelen 1-jakoista 2 kertaa viikossa. Toisella kerralla panostat suurimman osan paukuista penkkipunnerrukseen, toisella jalkakyykkyyn.

      Lepopäivinä joita viikossa kertyy tolla ohjelmalla 5, panostat pelkästään lepoon ja runsaisiin plussakaloreihin, katselet vaikka sohvalla leffaa ja napostelet jotain karkkia yms purtavaa samalla että saat varmasti riittävästi kaloreita. Tällä tavalla optimoit palautumisen seuraavaa treenikertaa varten. Jos noudatat antamiani ohjeita, saat parhaassa tapauksessa kilon massaa viikossa, riippuen aineenvaihdunnastasi. Ja vältä kaikkea aerobista liikuntaa kuin myrkkyä, siitä seuraa välitön katabolia = lihaskato = ei sotilaan uraa!

      • Henry Sirén

        Hei arska!

        Kiitti!! Kuulostaa aika rankalta mättämiseltä, mutta olen kyllä valmis tekemään mitä vain tään ammatin eteen. Epäilyttää vaan tuo liikunnan puute... eikö sotilaiden pidä juosta paljon???


      • -----
        Henry Sirén kirjoitti:

        Hei arska!

        Kiitti!! Kuulostaa aika rankalta mättämiseltä, mutta olen kyllä valmis tekemään mitä vain tään ammatin eteen. Epäilyttää vaan tuo liikunnan puute... eikö sotilaiden pidä juosta paljon???

        täytyy PÄÄN kestää kipua, pelkoa, nälkää, unettomuutta jne. Ei palkkasoturiksi pelkillä lihaksilla mennä!!


    • oikea_arska

      Unohda noi aikaisemmat provoilut. Armeijahommissa ei tehdä massalla eikä isoilla lihaksilla mitään, ne on vaan haitaksi.

      Ja kun sä oot vuoden armeijassa, olisit sitten laskuvarjoukkona tai jossain muussa hommassa kuten sissi/tiedustelu, niin tulet oppimaan ja näkemään kantapään kautta mitä armeija on ja millaista treeniä sitä varten kannattaa tehdä.

      Kuitenkin fakta on se että aerobinen kunto on siellä armeijassa kaiken pohja, niin kestävyys kuin lyhytkestoisempikin voima. Voi ja kannattaa siellä salillakin käydä, esimerkiksi kyykky ja maastaveto antaa hyvin voimaa jalkoihin joita voi ponnistaessa tarvita.

      Ja tosiaan jos massaa haluat johonkin suuntaan armeijan suhteen viedä, niin vie sitä alaspäin!

      • 77777777

        paskat kyykyl ja mavel sissi/ rambo tee mitään.

        treenit on tehtävä jalka kerrallaan ja omal painol esim pistol squatteja


    • lotionman

      harrastaa vesijumppaa ja satujumppaa. molemmilla lihakset suorastaan räjähtävät kasvuun ja kestävyys kehittyy samalla. muista että smetana on metsän nopein eläin!!!!!

      • VOIMASIKA

        onhan se smetana nopea, mut kyl "HYLÄ" kevyt kermaviili on nopeampi!


    • VOIMASIKA

      Reeneissä ei saa unohtaa kunnon ruokaa ja sotilas tarttee kunnon sapuskaa. henkilökohtaisesti meitsi suosittelee sieniä ja räyh juustoa. Siihen päälle sitten mavea ja 6 kilsan lenkki metsässä. meitsikin oli aikoinaan aika commando. Mut lopulta sotahommat jäi. kotiluolassa on mukavaa ja silleen... Ainiin juu.. Isoja kiviä reppu täyteen ja lenkille =P

      PS! Olen voimanpesä

    • mason storm

      kyllä sieltä suomalaisille töitä löytyy kun me ollaan arvostettuja,rohkeita ja muuta ai niin eikä tarvitse kouluttaa kun meillä on hyvä varusmieskoulutus mutta mieti painajaisia ja eläminen sen jälkeen yhteiskunnassa se vaatii paljon totuttelemista afrikasta löytyy duunia vaikka kuinka paljon mutta mieti todella tarkkaan haluatko mennä koska et oikein voi pitää sukulaisiin tai muihin yhteyttä

    • sacre mercenari

      Kunhan ensin käyt tämän Suomen nk. "armeijan" ilman vikinöitä ja sen jälkeen hankit ammattitaidon OIKEASSA armeijassa kuten Ranskan legioonassa tai Yhdysvalloissa. Niin vasta sitten kantsii haaveilla freelancer soturin duunista. Veikkaan että vaikka treenaat kuinka salilla kestävyyttä ja lihaskuntoa niin päätäsi et voi treenata. Punkkaan kusijoita on nähty jo ihan tarpeeksi...

      • Kehäkettu67

        Ei näin. Ei todellakaan näin. Tästä puuttui asenne, luottamus ja ymmärrys.

        Asenne siksi että tuo marina kuulosti luovuttajan puheelta
        Luottamus uupui suomalaiseen mieheen mikä on jo lähtökohtaisesti pieleen. Suomalaisia sotilaita on aina pelätty ja kunnioitettu hakkapeliitoista talvisodan kauhuihin, siinä ei paljon vertailuja kannata tehdä johonkin ranskalaisten patonkilegioonaan.

        Ymmärrystä taas ei löytynyt nimeksikään koska aloitus ja koko ketju on monta vuotta vanha...


      • Hohhoijaa!
        Kehäkettu67 kirjoitti:

        Ei näin. Ei todellakaan näin. Tästä puuttui asenne, luottamus ja ymmärrys.

        Asenne siksi että tuo marina kuulosti luovuttajan puheelta
        Luottamus uupui suomalaiseen mieheen mikä on jo lähtökohtaisesti pieleen. Suomalaisia sotilaita on aina pelätty ja kunnioitettu hakkapeliitoista talvisodan kauhuihin, siinä ei paljon vertailuja kannata tehdä johonkin ranskalaisten patonkilegioonaan.

        Ymmärrystä taas ei löytynyt nimeksikään koska aloitus ja koko ketju on monta vuotta vanha...

        Suomalaiset nykymiehet on varmaan maailman pahinta pullamössökansaa. Tussun alla eletään ja kaljamahaa kantaen itketään kun pitää tehdä 7.25 tunnin työpäivää eikä saa enää edes polttaa firman ovella vaan pitää taapertaa kauemmaksi. Pomokin katsoi rumasti eikä työkaveri sanonut päivää. Lähipuistokin pelottaa kun siellä on oikeaa metsää - jos vaikka karhu tai susi vaanii siellä. Metsätaidot ovat täysin kadonneet.

        Intissä porukka lähtee maitojunalla kotiin, kun pää ei kestä sitä, ettei voi koko ajan ircata tai kirjoittaa facebookkiin päivityksiä siitä, millainen pieru taas tuli. Tai niin kuin tämä yksi sankari täällä, joka sanoi, että ei mene inttiin jos ei saa treenata ja syödä kuten siviilissä. V1ttu sanon mä! Jos tulis sota, niin meidät jyrättäisiin täydellisesti - vaikka hyökkääjänä olisi ahvenanmaalaiset.


      • polviparaneee
        Hohhoijaa! kirjoitti:

        Suomalaiset nykymiehet on varmaan maailman pahinta pullamössökansaa. Tussun alla eletään ja kaljamahaa kantaen itketään kun pitää tehdä 7.25 tunnin työpäivää eikä saa enää edes polttaa firman ovella vaan pitää taapertaa kauemmaksi. Pomokin katsoi rumasti eikä työkaveri sanonut päivää. Lähipuistokin pelottaa kun siellä on oikeaa metsää - jos vaikka karhu tai susi vaanii siellä. Metsätaidot ovat täysin kadonneet.

        Intissä porukka lähtee maitojunalla kotiin, kun pää ei kestä sitä, ettei voi koko ajan ircata tai kirjoittaa facebookkiin päivityksiä siitä, millainen pieru taas tuli. Tai niin kuin tämä yksi sankari täällä, joka sanoi, että ei mene inttiin jos ei saa treenata ja syödä kuten siviilissä. V1ttu sanon mä! Jos tulis sota, niin meidät jyrättäisiin täydellisesti - vaikka hyökkääjänä olisi ahvenanmaalaiset.

        samanlaista läpipaskomeininkiä nuo v1tun huutelijat. ei niitä kollaalla huudeltu.. pärjättiin ilman kun oli pakko ei ollut se naiinti ja mahd. monen naisten polkemiset pääasiassa ennen sotaakaaan vaan tehtiin miehistä työtä perheen eteen


    • Harjoittele

      vain perkeleesti kaikkea mahdollista. USAn poliisit palomiehet ja erikoisjoukkojen sotilaat treenaavat crossfittia. Crossfittia voi treenata myös kädettömänä ja jalattomana niin kuin promopätkässä oleva sotaveteraanin näköinen mies.

      http://www.youtube.com/watch?v=3w9E-dgLUT4

    • tauhanturvaaja84

      Palkkasoturin ja Rauhanturvaajan 2 rankinta urheilu testiä on Cooperista 3300m ja juosta 15km 75 minuutissa sisältäen (armeija asu,2 asetta toinen pistooli, kypärä, suojaliivi n.5kg)

    • Sergei

      Lue Legioonalainen Peters kirjat ja olet valmis,hyvällä kunnolla et tee mitään.Kynä voittaa miekan.

    • jsosenyteesoli

      pallkasoltttu jäi haaveeks : eka virhe : kerroit nimesi netissä. ääliö moka.

    • aloittaja lienee

      jo muukalaislegioonan 2 repissä jääkärinä tai freelancer-tappajana syyriassa tms. TAI....20 kiloo painavampana kotisohvalla hakkaamassa tattia ja gtaV:sta ja vetämässä energiajuomaa.

    • Jaska.

      "Olen päättänyt että lukion jälkeen suoritan Suomen Armeijan haen laskuvarjojääkäriksi ja sitten erikoisjääkäriksi töihin muutamaksi vuodeksi... sitten siirryn palkkasoturiksi ulkomaille... lähi ja kauko idässä maksavat todella hyvin mutta Afrikkaan en mene... "


      Tyypillinen pikkupojan innokas avautuminen sen jälkeen kun se on nähnyt jonkun tunteita nostattavan elokuvan..
      töttöröttöttöö soi torvet..

    • No voi sun

      Palkkasotilaaksi vai? paras treeni kyseiseen ammattiin aikovalle: Hanki korkeampi ÄO.

    • Mister R

      PENKKI! Vain penatuloksella on väliä! Kaikki muu on täyttä ajanhaaskausta! Viparipeijaisia, penaa ja kreakolaa!

    • HAH!

      Keskustelun aloittaja pukkaa jo koiranputkea mikä nolla. XD

    • Dickless_pool_69

      Heips kultapupu! Kultanen pupu. Multanen kupu. Sulttaanin huoraluku. Oho. Mä sanon sulle, että vaikka sä olet jo kauan sitten päätöksesi tehnyt koska nyt on 2016 ja noin, niin sä ET halua tavalliseksi palkkasoturiksi. Sä haluat jotain siistiä, jotain hienoa... Jotain niinku MINÄ. Ei, siis sä et halua MUA, vaan sä haluut freelanceks! Paljon rahaa, ei sitoutumista, kukaan ei huomaa sun toimintaa ja otsikot on hiljaa paitsi sun pään sisällä :'( Lisäks sä saat katsojia ja lukijoita, kunhan laitat charmin päälle. Älä muuten eti sitä jalkojen välistä. Työ soveltuu sekä tytöille että pojille ja jos ei ole kumpaakaan niin sekään ei haittaa sokerimunkin vertaa.... Itse olen tyttö, suosittelen lämpimästi kaikille tätä työuraa. Aattelin itte mennä töihin, mutta tää nettisivu palkkas mut: http://www.republiquedesmangues.fr/

      • joni-PERTTI

        EI VITTU FAKEEEE FAKE GAY FAKEEE NETTISIVUW DON'T EXIST JKBBBSLALABWWÖÖSN luensarjakuvua koska sä et varmaan tai no misd sidä voi diedää:::DDD


      • Dickless_pool_69

        Okei, toi olin minä.:) Kirjoitin sen teidän puolesta, ihmiskunnan puolesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe