The 69 Eyes

Nimetön

Mistä saa the 69 eyesin perfect skin biisin nuotit jotta vois itekkin vähän kitaralla soitella pistäkää linkkiä kiitos!

8

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokutäälläjoo

      On se vaan kumma miten joidenkin päähän ei vaan mene se että 69 Eyes ei liity gootti musaan mitenkään.

      • Nimetön

        lol


      • koko gootti

        jutun suomessa! joten vaikka ne ei enää oo niin gootteja niin pientä rajaa näihin juttuihin,


      • koko gootti kirjoitti:

        jutun suomessa! joten vaikka ne ei enää oo niin gootteja niin pientä rajaa näihin juttuihin,

        69 Eyes ehkä toi vain asian enemmän esille, siis niille jotka eivät koko genreä tunne.


      • Gothic punk
        sanna-76 kirjoitti:

        69 Eyes ehkä toi vain asian enemmän esille, siis niille jotka eivät koko genreä tunne.

        Ekoja suomalaisia goottibändejä kaheksankytluvulta oli Musta Paraati, Psyyke, Silmät.


      • Lazy Sod
        koko gootti kirjoitti:

        jutun suomessa! joten vaikka ne ei enää oo niin gootteja niin pientä rajaa näihin juttuihin,

        Aluksi ne oli vaan tylsä keskinkertain, suorastaan huono rokkibändi. Kuuntele vaikka eka levy. Jyrki ei osannut laulaa silloin sitäkään vähää mitä nyt. Ja biisit aivan kökköä. Ne on vaan seilanneet muodista muotiin. Matkineet kaikkea mikä liikkuu. Sitten ne kuuli goottimusaa ja Jyrki alkoi yrittämään matkia niitä hienoja matalaäänisiä laulajia. Epäonnistuen joka kerta. Nyt ne on sitten tylsä keskinkertainen wannabe gootti räpellysbändi. Eikä ne ole keksineet vielä yhtäkään hyvää omaa biisiä. Kaikki on kopioitu muualta. Jyrki ei edelleenkään osaa laulaa. Eikä sillä ole omaa ääntä. Matkiikin vitun huonosti muita. Kuuntele niitä oikeita bändejä joita 69 yrittää epätoivoisesti matkia. Aloita vaikka näistä: Bauhaus, Sisters of Mercy, Fields of the Nephilim, the Mission, Killing Joke, Type o Negative, Musta Paraati...


    • Jhuun
    • Gothic rocker

      Lasket housut nilkkoihin, pyllistät ja työnnät kitaran perseeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      56
      2906
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      988
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      987
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe