Yleisesti minulla on ihan siisti tyyli. Olen menossa ensimmäistä kertaa työpaikka tapaamiseen, joka tapahtuu ravintolassa. En siis ole nähnyt näitä tyyppejä ennen. Minkälainen pukeutumisen tulisi olla? Tapauksen on tarkoitus olla rento, niin että tutustutaan toisiin. Onko esimerkiksi kauluspaita ja suorat housut liian virallista vai onko siisti villapaita liian rento? Muutenkaan en ole haastatteluissa ollut, mitä nyt kesätyöpaikkojen haastatteluissa (tarkoituksena on nyt aloittaa lopputyöta).
Vastaukset 1
- aina paikallaan
Hei! Kauluspaita ja suorat housut on juuri oikea asu. Villapaita olisi liian rento. Ja jos sittenkin osoittautuu, että kauluspaita on liian muodollinen, voit vähän kääriä hihoja tms niin näytät heti siltä, että olet vapaalla. Villapaitaa ei voi vastaavalla tavalla "stailata" virallisemman näköiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491