Töllä tällä höllä.
Meille tarjottiin työpaikkahammaslääkäriä yhdeltä paljon mainostavalta asemalta. No, muutama työkaveri erehtyi menemään ja hammaslääkäri oli vallan kauhea. Ensinnäkin palvelu oli törkeää, hyvä että edes vaivautui tervehtimään ja toimenpiteitä kivun kanssa. Puudutti kyllä mutta ei tarpeeksi ja lisää ei herunut.
VAnha harppu, liekö jo kyllästynyt koko työhön. Kannattaisi hänenkin jo luopua koko urasta :=(((
Kauhea hammaslääkäri
6
780
Vastaukset
- päätit sitten
kirjoittaa tänne, sen sijaan, että olisit ottanut yhteyttä hammaslääkäriasemaan? Kummastakohan olisi ollut enemmän hyötyä sinulle ja työkavereillesi?
- kirjoittaa tänne
Olipa hyvä että kirjoitit!
Tällaisista kokemuksista pitäisi kirjoittaa tänne jokaisen, joka niitä on kokenut.
- olemassa !
Nykymaailmassa - tämä on markkinatalous (tuotteet ja palvelut kuluttajan vapaasti valittavissa...) ei kannata mennä hoitoon millekään murjottavalle ja itseensä sulkeutuneelle hörhölle tai harpulle.
Varsinkaan, jos kyseinen hammaslääkäri ei osaa edes alkeellisia kohteliaisuuksia ja tervehtimistä potilaille. Eikä viitsi selostaa mikä vika hampaissa on.
Tällaiselta tapaukseltahan puuttuu kaikki vuorovaikutustaidot ja potilasystävällisyys. Valitettavasti näitä on edelleen, vaikka on tullut paljoa uusia ja asiansa osaaviakin ammattilaisia.
Voit olla oikeassa, että eläkkeelle tai uudelleenkoulutukseen (ajatuksella "potilaskin on ihminen"...) joutaisivat nämä leipääntyneet ja ammattiinsa tylsistyneet tapaukset. Mutta eivät taida malttaa,kun se hammaslääkärinhomma on aika hyvä rahasampo.
Vaatikaa potilaat parempaa ja etsikää parempaa. Kuluttajallahan on siihen täysi syy ja oikeus. Maksaa nimittäin se hammaslääkärinhoito sen verran suolaisesti.- että parhaat
hammaslääkärit löytyvät julkiselta puolelta. Työterveyshuollon aikaan törmäsin jatkuvasti aloittajan kaltaisiin, elämäänsä kyllästyneisiin rahastajiin.
Nyt olen yksityisyrittäjä ja käytän julkisia terveyspalveluita. Minulla on aivan ihana hammaslääkäri, joka tervehtii, hymyilee, juttelee mukavia ja on kaiken lisäksi helvetin hyvä hommassaan.
Tietysti monissa kunnissa on vaikea päästä julkiselle. Onneksi asun kunnassa, jossa tätä ongelmaa ei ole. - julkiseen hammashoitoon
että parhaat kirjoitti:
hammaslääkärit löytyvät julkiselta puolelta. Työterveyshuollon aikaan törmäsin jatkuvasti aloittajan kaltaisiin, elämäänsä kyllästyneisiin rahastajiin.
Nyt olen yksityisyrittäjä ja käytän julkisia terveyspalveluita. Minulla on aivan ihana hammaslääkäri, joka tervehtii, hymyilee, juttelee mukavia ja on kaiken lisäksi helvetin hyvä hommassaan.
Tietysti monissa kunnissa on vaikea päästä julkiselle. Onneksi asun kunnassa, jossa tätä ongelmaa ei ole.Se olkoon Sinun onnesi, että asut jossain Helsinkiä reilusti pienemmässä kunnassa. Helsingissä pääsy kunnalliseen hammashoitoon on lähes mahdotonta.
Odotusaika hoitoon on noin vuosi. Helsinki ei ole pystynyt hoitamaan omaa "tonttiaan" tässä suhteessa alkuunkaan. En tiedä ymmärtääkö siellä Helsingin hallintoportaissa kukaan näitä asioita hoitava henkilö edes hävetä?
Jos olisin siellä töissä - niin minä kyllä häpeäisin. Kaupungille toki kelpaavat kansalaisten kunnallisverot, mutta esimerkiksi hammashoito on aivan saamatonta. - siellä
julkiseen hammashoitoon kirjoitti:
Se olkoon Sinun onnesi, että asut jossain Helsinkiä reilusti pienemmässä kunnassa. Helsingissä pääsy kunnalliseen hammashoitoon on lähes mahdotonta.
Odotusaika hoitoon on noin vuosi. Helsinki ei ole pystynyt hoitamaan omaa "tonttiaan" tässä suhteessa alkuunkaan. En tiedä ymmärtääkö siellä Helsingin hallintoportaissa kukaan näitä asioita hoitava henkilö edes hävetä?
Jos olisin siellä töissä - niin minä kyllä häpeäisin. Kaupungille toki kelpaavat kansalaisten kunnallisverot, mutta esimerkiksi hammashoito on aivan saamatonta.tuskin kiinnostaa?
Varma paikka, hyvä kuukausipalkka ja omien hampaiden hoito oletettavasti kiinnostavat paljonkin enemmän kuin potilaat ja heidän ongelmansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481