LAAJENNUSKORUT!

§mandi§

Ostin cybershopista 2-3 mm:set laajennus korvikset. En oo ennen käyttäny laajennuskoruja ja nää ei mee "korviin"..^^ :/ oon koettanu lämpimän veden ja rasvan avulla,muttei onnistu. Korva menee vaan punaseksi ja alkaa kuumottaa. Miten voisin saada nää korviini kun ois muuten niin heinot...? :>

10

1449

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wintermansputnik

      jos sinulla ns normaalit reiät,niin aluksi olisi
      laitettava noin 1,5mm venytykset ja sitten siitä pikku hiljaa suur......

      • §mandi§

        Cyberissä mulle sanottiin, että tolla ois hyvä alottaa... -____-


      • Stretcher
        §mandi§ kirjoitti:

        Cyberissä mulle sanottiin, että tolla ois hyvä alottaa... -____-

        Normikorviksista pitää aloittaa varovasti. Itse aloitin 1,6 mm:n venytyskorulla. Ostin tämän kokoisen:
        http://a-ilusion.com/shop/product_catalog.php?c=27
        Sen ensimmäisen laitoin
        Aluksi kannattaa aloittaa varovasti ->1,6 mm ->2,0 mm ->2,5/3 mm -> sitten milli/kk ettei korva hajoa.
        Malttia peliin ja hyvä tulee!


    • tämmönneee

      ite laitoin eile 3mm venytyksen vaikka oliki normi reijät, sillä kaveri neuvo että pijä painavia korviksia nii venyy nopeammi mut muute ei tietenkää saa venyttää painolla, ja sitte laitoin vähä matkaa sitä kolme millistä ja sitte aamulla ku heräsin nii koru oliki iha ittestää menny paikoillee, tsadaa

      • Anteeksi, mutta painavia korviksia ei suositella venymisen aloittamiseen.. koska se ei veny tasaisesti.. ja venyminen alkaa korvan alhaalta nipukasta, ja ei tee hyvää venytykselle, jos se laajenee vain alaspäin, eikä tasaisesti ylös ja alas..

        Älää tietämättömät viitsikö kirjoitella tänne..


    • jeesii

      Ite pistin 2mm suoraan korvisreikään en tiä minkä kokone se oli mutmut ei mulla se tuntunu misää :D

    • Nana-_

      Täähän riippuu tosi paljon korvasta. Ite alotin 3mm eikä tuntunu missään. korva vähän punoitti. nyt 10mm ja toisessa 8mm. Ajan kanssa ja varovaisutta peliin, kyllä se siitä(:

    • HUOMIO!:)

      muistakaahan venyttää rauhassa ja puhistaa venytys joka päivä! 1mm kuukaudessa ja huomaa että jos venytät liian nopeaa, reikä ei välttämättä mene enää normaalisti tai yli 10mm korvanlehti jää suureksi!

    • Tietämätön

      Pitääkö venytys siis aloittaa aina laajennuskorulla? Ja milloin voi sitten siirtyä esim. tunneleihin?
      Jos on sitten 5mm tunneli korvassa ja haluaa venyttää lisää, niin pitääkö taas laaajentaa laajennuskorulla, vai voiko suoraan laittaa 6mm tunnelin?

      Kun venytys pitää puhdistaa joka päivä niin otetaanko koru siis aina pois puhdistuksen ajaksi ja sitten ´yritetään´ laittaa takaisin?

      Voiko venytykset tehdä siis kotona? Nimittäin monet käyvät jossain liikkeissä vaihtamassa venytystä isommaksi/ laittamassa suurempaa tunnelia?

    • absakatabra

      Mulla on tällä hetkellä 6mm korvassa.

      Eli venytyksen aloitin 2mm koska pienempi oli aika pieni, sillä minulle tehtiin valmiiksi suurempi reikä korvaan. kuukauessa oon liikkun 0,5mm tai 1mm. silikon plugit on vaikee laittaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe