Hyviä en saa, huonoja en halua= sinkku loppuelämän?

likka

Niin. Hyviä en saa ja huonoja en halua,sen tulos ->
..en ole vielä eläissäni seurustellut!

Olen parikymmpinen nainen ja olen nätti, pirun hauska vaikka itte sanonki ja minulla on PAAALJON hyviä ystäviä. Ystävistäni kaikki ovat seurustelleet jossain vaiheessa.
Minulle vain ei tunnu sopivaa miestä osuvan kohdalle KOSKAAN.
Kyseenalaistan jatkuvasti itseäni: MISSÄ VIKA?

Onko se sittenkin ulkonäkö; enkö ole tarpeeksi laiha? liian pienet rinnat? olenko liian lyhyt?

Vai luonne; pitäisikö minulla olla rauhallisempi? vastuullisempi? vastuuttomampi?.

Vai onko minulla vain paska tuuri? En jaksa tajuta!

Haluan jo jonkun ihanan ja mielestäni ansaitsin sen kaikkie näiden kusettajien jälkee.
Hitto jos sellanen kuin ihmissuhdekarma on olemassa, nii siis tuollaha pitäs viimestää vuojen päästä olla jonku Ville Valon koputtelemassa ovelle.

Onko mulla yhtään sielunsiskoa vai oonko täysin epänormaali,toivoton tapaus?
Pitääkö tässä heittää kirves kaivoon, hankkia jo nyt ne 100 kissaa ja muuttaa jonnekki tuhannen mökkiin keskelle mehtää? heh. Vitsi vitsinä, vaikka välillä tuntuu että ois se perkele helpompaa nii...

Tukea ja apua,
toivoo raakile!

8

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikös sellainen

tyyppi ole just huono, jolle merkkaa vaan tissit tai laihuus/lihavuus? Eli älä nyt tuollaisiin ajatuksiin energiaasi tuhlaa. Olet vielä tosi nuori, joten ei kannata edes hirveästi miettiä noita. Se oikea tulee kyllä vastaan... ehkä juuri silloin, kun vähiten odotat hänet tapaavasi. Meistä kukaan ei ole toivoton tapaus. Nauti elämästä ja siitä, mitä se tuo tullessaan!

Ja vielä yksi juttu: Unohda ne Ville Valot, niissä ei ihan oikeasti ole aviomiesainesta ;)

• näkevät sinussa

samoja vikoja kuin ne miehet joita hylkäät joillakin noilla perusteella joita tuossa esittelit.

Etsit kusettajia koska he ovat ihania ja sellaisia tulet saamaan.

Sinuna muuttaisin mies makuani. Saattaisi löytyä sopiva.

• Kyllä minäkin vielä etsin sitä oikeeta naista mut en ressaa siitä pahemmin kyllä se sulle eteen tulee vielä tulee tai tipahtaa taivaalta..

• Banina

Olipa se vähän niinkuin minun näppikseltäni vähän aikaa sitten.:) Minulla on ollut pari kuukauden-parin "suhdetta", eli lähinnä ollaan tapailtu, mutta mitään sen kummempaa en löytänyt melkein 23 ikävuoteen mennessä. Ajatukseni silloin oli juuri tuo: Hyviä en saa, huonoja en halua. Hyville olin liian kiva tyttö, kiva kaveri tai yhden illan juttu, mutten mitään enempää. Sitten näitä "huonoja", eli minun mieltymyksieni vastaisia tyyppejä olisi riittänyt pilvin pimein.

Itse en ole tarpeeksi laiha, mulla on pienet rinnat, mutta olen nätti, rempseä ja hauska. Eli täydellinen hyvä jätkä.:P Ihmettelin, mikä minussa on vialla. Opettelin viihtymään tosi hyvin yksin, ja itsenäisyys tuntui olevan joillekin miehille todellinen uhka. Ja todella mietin, hankiako ne sata kissaa, vai mennäkö luostariin.:D

Uskon että jonkinlainen ihmissuhdekarma on todella olemassa. Ainakin silloin, jos ei toista jotain tiedostettua tai tiedostamatonta kaavaa hinguten aina jotain renttua ja paskiaista vierellensä. ELi todella melkein kirjaimellisesti ovelleni saapui ihanista ihanin mies, josta ajattelin puolen minuutin katsomisen jälkeen, että tässä se on.

• jos

sä olet vasta parikymppinen,ei sul o mitään kiirettä! Mä olen 29v. enkä ole kohdannut sitä oikeaa....sitä kai me täällä jokainen etsitään vaik oon aatellu et pärjään varmasti ihan itsekin.Kun en mäkään huonoa halua eikä sitä parasta oo tullu viel.
      Mut sit oon kuitenkin niin sosiaalinen ja seurallinen et ajatus elää yksin loppuelämä..niin huoh..

• että...

nauti vapaudesta vielä ku voit:)!

• NM.

Mieti myös omia kriteereitäsi ja minkätyyppisiin miehiin menet ihastumaan ja mistä ne yleensä olet löytänyt? Jostain limaisesta baarista harvemmin löytää mitään kunnollista.

Eihän me tiedetä millainen sä olet luonteeltasi ja mikä sussa on sellaista, että vaan kusettajat käyttää hetken aikaa hyväkseen. Ehkäpä sun ulkonäkö on kirous tässä kohtaa. Voi tietty olla, että parikymppiset jäbät ei edes halua seurustella vielä.

• Aikanaan

Ymmärrän kyllä pointtisi, sillä itse toimin ihan samalla periaatteella. Jos vastapuoli ei kiinnosta niin ei se silloin kiinnosta. Miehet kyllä tälläistä tekee ihan vaan "piparin" kiilto silmissä.

Itse siis olen yli 30v ja muutama lyhyt suhde takana, mutta löytyy jos löytyy. Pääasia että on parhaansa tehnyt asian hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241