Mitä tarkoittaa

Tero

Mitä rap-ihmiset / -artistit haluavat viestittää ihmisille sillä, että he seisovat kuvissa kädet melkein suorina edessään ja sormet ovat harallaan?

Onko räppäreillä jonkin asteinen epilepsia tai joku muu sairaus, joka aiheuttaa pakkoliikkeitä?
Vai onko se sittenkin viittomakieltä?
Sehän tarkottaisi, että räppärit ovat kuuroja, joka taas selittäisi sen, miksi he voivat kuunnella esim. suomalaisia gangsta-homoja.

Miksi räppäreillä on housut aina puolitangossa?
Onko se jotain salaista koodikieltä? Jos miespuolisella räppärillä roikkuvat housut todella pahasti, niin saako toinen rap-mies silloin kouria häntä estottomasti? Onko se merkki, että tältä pojalta saa kaikki pojat ihan mitä vaan?

Miksi räppäreillä on lippis päässä ja se on poikkeuksetta vinossa?
Onko heidän vaikea muistaa, että lipan kuuluu osoittaa eteenpäin? Nyrkkisääntönä kannattaa muistaa, että lippa ja nenä samaan suuntaan.

Toivon saavani asiallisia vastauksia, enkä mitään vittuiluja.

8

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikozilla

Mä voin sanoa että löysät housut on mukavat ja hienot(jos itse niistä tykkää).Mutta sanoppa sä mulle miksi hevarit käyttää kireitä nahkahousuja?mitkä sopivat vain naisille.Ja jotku noi käsi merkit tarkoittavat esim. westside tai eastside.Jos nyt vittu ymmärtäisit että kaikilla on tyyli.Jos tykkää pitää lippistä vinossa niin pitäkööt.

• Tero

Vai että Eastside ja Westside.

Onko sääntöä, että kumpi käsi tarkoittaa kumpaa ilmansuuntaa? Tietäisin sitten vaan, jos joskus täytyy neuvoa jotain eksynyttä räppäriä löytämään esim. Setan toimisto, niin ei sitten tule neuvottua häntä vahingossa päinvastaiseen suuntaan.

Onko sen päähineen oltava välttämättä lippis? Itselläni ei ole sellaista ja haluaisin kuitenkin kuulua rap-porukoihin.

Hevareihin en ota kantaa, koska en tunne heidän toimiaan, enkä itse missään nimessä haluaisi kuulua heidänkään joukkoonsa. Nahkahousut ja naiset vertaustakaan en oikein ymmärtänyt. Mielestäni polvissa roikkuvat housut tai nykyään muotia olevat lantiohousut sopivat myöskin paremmin naisille. Onkohan se kuitenkin niin, että kaverin persvaon näkeminen antaa toiselle räppärille jotain kiksejä? Onko sitä kukaan tutkinut ikinä? Mielestäni tuollaisen asian painaminen villaisella ei ole oikein. Vanhemmille on muutenkin todella arka paikka, kun omasta lapsesta paljastuu tuollainen kieroutuma. Miettikää vähän, jos itse joutuisitte toteamaan työkavereillenne, että meidän Torsti on sellainen poika... no sellainen hiukan erilainen... no se nyt on sellainen... no perkele sellainen räppäri.

• ikozilla
        Tero kirjoitti:

Vai että Eastside ja Westside.

Onko sääntöä, että kumpi käsi tarkoittaa kumpaa ilmansuuntaa? Tietäisin sitten vaan, jos joskus täytyy neuvoa jotain eksynyttä räppäriä löytämään esim. Setan toimisto, niin ei sitten tule neuvottua häntä vahingossa päinvastaiseen suuntaan.

Onko sen päähineen oltava välttämättä lippis? Itselläni ei ole sellaista ja haluaisin kuitenkin kuulua rap-porukoihin.

Hevareihin en ota kantaa, koska en tunne heidän toimiaan, enkä itse missään nimessä haluaisi kuulua heidänkään joukkoonsa. Nahkahousut ja naiset vertaustakaan en oikein ymmärtänyt. Mielestäni polvissa roikkuvat housut tai nykyään muotia olevat lantiohousut sopivat myöskin paremmin naisille. Onkohan se kuitenkin niin, että kaverin persvaon näkeminen antaa toiselle räppärille jotain kiksejä? Onko sitä kukaan tutkinut ikinä? Mielestäni tuollaisen asian painaminen villaisella ei ole oikein. Vanhemmille on muutenkin todella arka paikka, kun omasta lapsesta paljastuu tuollainen kieroutuma. Miettikää vähän, jos itse joutuisitte toteamaan työkavereillenne, että meidän Torsti on sellainen poika... no sellainen hiukan erilainen... no se nyt on sellainen... no perkele sellainen räppäri.

niillä käsillä osoiteta ilman suuntaa vaan mitä edustaa...taidat olla homo ku puhut koko ajan persvaosta....

• tietämättömyyttä

housut "puolitangossa" on alunperin lähtenyt jenkki vankiloista,ja se tarkoittaa,että tykkää antaa perseeseen.silläpä ihmettelen ja nauran sisäisesti,kun näen kyseisiä "ganstoja"..ja niitä näen usein työni puolesta.

• UusA

Tosi järkevää vittuilla ihan kympillä ja sitten itkee, että ei halua vastaukseks mitään vittuiluja. Tällä kerralla en jaksa ruveta valistaan joten sanon vaan että haista vittu! =)

• 3445

hevi on nii perseestä mut taas räppi on parasta hevareilla on jotkut kireet nahka housut onx ne jotai ´HOMOI HYI VITTU

• pannulappu.

kyse on kuitenkin "nuorisokulttuurista"? onko olemassa sellasta muuta juttua esim. punkkarit, hevarit etc. jotka ei shokeerais millään tavalla.. nouril nyt vaan on tapa mennä joka asiassa ääripäähän...

ja niistä löysistä housuista niin se tyyli on lähtöisin siitä kun eräänlainen hiphop porukka oli niin köyhä että heidän piti heittää sitä vaatetta päälle mitä sattui löytymään, tai näin mä olen sen monesta paikkaa lukenut ja ymmärtänyt.. onhan se tottakai vähän tuskan olosta kun housut roikkuu polvissa mutta on niitä muitakin tapoja..

ja tosta että miten helvetissä sä nyt yhtäkkiä yhdistät homot ja rapin yhteen? joku päähänpinttymä että kaikki paska sun pään sisällä liittyy jotenkin homoihin, get over it! ihmisiä nekin on, en tosiaan itsekkään sitä oikein jaksa ymmärtää mutta ei sille voi mitään, niillä on omat arvonsa ja toimii sillä omalla tavalla..

ja miten voi häiritä niin paljon jos jollain on lippis vinossa? ei elämä.. koko elämäskö aiot kirota sitten sitä kun ihmiset kulkee lippa vinossa kadulla, sitä mä en ymmärrä miksi näitä asioita pitää aina selitellä kun jos joku vituttaa jotain niin varmaan sen päätä saa jotenkin siihen suuntaan käännettyy ettei se enää häiritse? mielipide, koskaan kuullut sellaisesta sanasta?

käsistä, liittyy tyylin jotenkin kai.. joka henkilökohtaisestikkin ottaa välillä päähän, ei johdu mistään epilepsiasta tai muusta, luulis että sullakin on sen verran päätä että muutenhan toi epilepsia taso olis aika korkeella ja siitä varmaan puhuttais jo kympin uutisissa.. osalla niistä merkeistä on tarkotus, onhan se nyt aika pieni osa mutta ompahan kuitenkin..

ja seuraavan kerran kun tulee tollasia homo ajatuksia mieleen niin, tekstistäs tulee kymmenen kertaa tehokkaampaa kun jätät ton yhden seksuaalisen suuntautumisen pois..

jos tää nyt sitten vaikka vastauksista, aina jaksan jauhaa lisää jos joku jää epäselväks.

• Master

Miks hopparit nyt ei kestä kritiikkiä? Jos joku kritisoi jotain (tässä tapauksessa Tero, tosin ehkä vähän epäasiallisesti), ni heti tulee "Haista vittu!". TIEDÄ MITÄ EDUSTAT, NIIN EHKÄ VOISIT JOSKUS JOPA PERUSTELLA OMIA "KANTOJASI"!!!

Ihan muuten vaan, että näin sivustakatsojan silmissä, jos pitäisi sanoa onko joku tässä porukassa "aito" hoppari tai jotain sinne päin, niin se olisi Pannulappu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe