Oon tavannu erästä miestä tässä nyt pari kertaa. Itse olen oikeasti kiinnostunut miehestä ja haluaisin tutustua kunnolla ensin henkiseen puoleen. Heti ekana iltana mies oli jo valmis harrastamaan seksiä. Toisella kerralla jo suorastaan vonkasi, kun olin hänen luonaan yötä. Onko todella niin, että miehet olettavat että nyt saa seksiä jos nainen jää yöksi? Miksi ei voi vaan nukkua ja nauttia muusta läheisyydestä ensin, onko se jotenkin vaikeaa miehille?
En kuitenkaan suostunut, koska omasta mielestäni emme tunne toisiamme vielä tarpeeksi hyvin. Ja koska en enää tiedä, haluaako mies minusta vain pelkän panon niin se vasta lisääkin epävarmuuttani :/ Olenko jotenkin outo, jos en halua harrastaa seksiä toisilla treffeillä?! Mies tuntui vähän pettyvän, oli ilmeisesti odotukset korkealla.
Tässä ei nyt oo kyse mistään yhdenillan jutusta vaan ollaan keskusteltu paljon ja näin. Mies on tuntunut olevan kiinnostunut myös minusta, miksi siis kauhea hoppu sänkyyn? Vai onko todellakin niin, ettei mies muuta minusta haluakaan kuin seksiä.. :/
Haluaisinkin tietää, että jos olet oikeasti kiinnostunut jostakin naisesta, haluatko heti myös sänkyyn hänen kanssaan? Vai haluatko silloin nimenomaan jarrutella sänkyyn menoa jos on kiinnostava ihminen kyseessä? Jos mies haluaa heti seksiä, ei kai se sulje pois mahdollisuutta että olisi aitoa kiinnostusta naiseen myös ihmisenä?
Miehet, miksi aina heti seksiä?!
15
5664
Vastaukset
- vili
äijät ei halua seksiä, jos on eukkomateriaalia kyljessä. ne haluaa tutustua. siitä näet onko sälli tosissaan.
Se pitää tehdä ihan täysin fiilispohjalta. Just ku se luottamus alkaa löytyy niin sillon se on sänkyynmenon aika.
Mut kieltämättä joskus toivos asioiden etenemisen olevan nopeempaa, mut loputtomiin ei kannata pihdata, se saattaa lopettaa sen kaiken muunki kiinnostuksen siitä ympäriltä...
Eikä se että haluaa toista, oo pois siitä että se ei kiinnostais myös ihmisenä.- haluan myös seksiä
jos mies kiinnostaa minua, haluan kyllä seksi melko pian, ehkä ekoilla, viimeistään toisilla treffeillä.
Vaikka mies olis kuinka kiinnostava tahansa, mutta surkea sängyssä, juttu jää siihen. Mitä sitä sen pidempään tutustumaan vain toisen henkiseen puoleen. Tosin en kyllä tyhjäpäistäkään välitä, mutta kyllä henkinen kapasiteetti selviää muutamassa tunnissa esim. illallisella.
Seurustelu on minulle nimenomaan seksisuhde, ystävät ovat keskustelua ja henkistä puolta varten. - MrHeMan
Ei kai niitä seksihaluja voi mitenkään poistaa, mutta ei niiden tarvitse johtaa toimintaan.
Suhteen kehittymisen kannalta odottaisin niin kauan, kunnes molemmat ovat siihen valmiita ja se vaatii varmasti monet treffit ja aikaa vähintään 1-4 kk riippuen treffien frekvenssistä.
Molemminpuolisen luottamuksen kehittymisen kannalta odottaminen on paikallaan. - .o.o.o.o.o.o.
Olet tavannut uuden lajin elämässäsi: Miehet.
Miehet ovat panokoneita. Miehillä erittyy erittäin voimakasta hormonia, joka saa miehet olemaan myös agressiivisempia kuin naiset. Miesten aivot ovat kehittyneet niin, että ne olisivat luonnon lakien mukaan oivat ajattelemaan lisääntymistä. Ja kuten kaikilla muillakin lajeilla, naiset ovat kaikkein seksuaalisesti valppaimpia juuri kuukautisia ennen ja varsinkin niiden aikana. Miehet, kuten kaikkien muidenkin lajien koiraat, ovat aina valmiita seksiin.. Tai näin meidän aivomme on rakennettu.
Tämä saattaa selittää sen miksi miehet erään tutkimuksen mukaan, jonka lehdestä pari vuotta takaperin luin, ajatteli seksiä peräti 70% enemmän ajasta kuin naiset.
On oikein sanoa, että miehet tosiaan ajattelevat kaluillaan, mutta tämä selitys siitä miksi miehet niin tekevät, ei selitä miksi juuri kyseinen miehesi käyttäytyy noin.
Olen deittaillut ujoja, villejä, rikollisia, outoja ja vaikka minkälaisia miehiä. Kaikki - jopa ujot - ajattelevat seksuaalisesti deiteillä.
Olen naimisissa miehen kanssa, joka oli erittäin ujo. Tapasin hänet siskoni ja hänen kaverinsa kanssa ja kun siskoni ei hänen kanssaan uskaltanut nukkua, otin hänet huoneeseeni. Myöhemmin olen kysellyt siitä miksi hän ihastui minuun ensinäkemältä (kuten hän oli kertonut) ja olen saanut selville että jopa tämä todella ujo ja hiljainen poika ajatteli välillä, varsinkin nukkumaanmeno aikaan sitä, että hän haluaisi harrastaa seksiä kanssani.
Katselimme sohvalla erästä elokuvaa ja hän kertoi että katseli minua vähän väliä, sillä makasin toisella sohvalla selälläni ( jalkopään suunnassa oli televisio), ja näytin hänen mielestään seksikkäältä.
Sitä ei kannata ottaa välttämättä vihaisena vastaan, että tämä "sinun miehesi" haluaa seksiä.
Olen tavannut miehiä jotka haluavat seksiä ensimmäisillä kerroilla kun tapaamme tai deittailemme, mutta osa haluaisi jatkaa suhdetta, osalle se merkitsee vain yhdenillan juttua.
Juju on vain siinä, että on maailman vaikein täyttää kriteeriä miehestä, joka ei ajattelisi seksiä ensimmäisillä kerroilla. Osa vain uskaltaa sen sanoa, osa ei. Jotkut eivät välttämättä edes uskaltaisi sitä toteuttaa vaikka haluaisivatkin ja eräs mies kertoi hädintuskin uskaltavansa miettiä sitä, "mitä jos hän huomaa". Sinun miehesi sattumoisin vain uskalsi sen kertoa.
On myös toinen asiaan liittyvä juttu, nimittäin kaikkia naisiahan miehet eivät halua panna ensimmäisillä kerroillakaan ja tähän voi olla monta syytä, mutta yleensä se on ulkonäkö tai miehen mielestä erittäin tyhmä luonne. Joten sinun miehesi selvästi pitää sinua - MYÖS - hyvänä panoehdokkaana.
Hyvät jatkot sinne :)- .o.o.o.o.o.o.o
Jäi osittain tuo luonnollisuus osuus pois, nimittäin monissa parisuhdeneuvoissa sanotaan, että mikäli seksi on parisuhteessa huonoa, kaikki muukin on. Seksi on olennainen osa ihmisluontoa ja parisuhdetta eikä siitä tarvitse lipsua.
Syynä miehen käytökseen voi olla myös se, mutta kun ketään ei tiedä yhtä hyvin asiaa ja kyseistä miestä kuin sinä, voimme vain arvailla.
Mutta faktojahan voi tietysti antaa, joille perustat oman arviosi.
Edelleen, hyvää jatkoa ;)
Eikö se oo ihan luonnollista, että kaks toisistaan kiinnostunutta ihmistä tuntee myös seksuaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan?
Toki aina täytyy odottaa niin kauan, että kumpikin on seksiin valmiita myös henkisesti eikä missään nimessä saa painostaa, mutta mä en ymmärrä tuota että miten seksin harrastaminen heti suhteen alkumetreillä kertois ihmisen sitoutumisesta toiseen... Mitään oikeaa aikaa ei tietenkään ole, jokainen pari päättää omalta kohdaltaan koska on oikea aika seksille heidän kohdallaan, mutta mä en yhdistäis seksiä noin vahvasti siihen, kuinka tosissaan mies on.
Mun mielestä pelkän panon perässä juoksevan miehen erottaa muutenkin aika nopeasti. Ei sellaisen kanssa tietenkään halua aikaansa tuhlata, mutta en kertomasi perusteella mieltäis miestä tällaiseksi vain sen takia, että hän on nopeasti halunnut seksiä.
Kuuntele itseäsi ja etene sen mukaan mikä sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä. Jos epätöit, niin älä mene sänkyyn. Kerro selvästi miehelle, miksi epäröit. Jos hän on tosissaan, hän kyllä jaksaa odottaa hetken pidempään vaikkei se takuulla helppoa ole varsinkaan jos vietätte jo yhteisiä öitä.- dayum
"Onko todella niin, että miehet olettavat että nyt saa seksiä jos nainen jää yöksi?"
Ei mun kohdallani, mutta sellainen yleinen käsitys on kyllä vallalla jotta yökyläily tarkoittaa panemista.
"Miksi ei voi vaan nukkua ja nauttia muusta läheisyydestä ensin, onko se jotenkin vaikeaa miehille?"
Voihan sitä toimia noinkin.
"Vai onko todellakin niin, ettei mies muuta minusta haluakaan kuin seksiä.."
Voi se olla noin.
Voi se olla noin vielä tässä vaiheessa.
"Haluaisinkin tietää, että jos olet oikeasti kiinnostunut jostakin naisesta, haluatko heti myös sänkyyn hänen kanssaan? Vai haluatko silloin nimenomaan jarrutella sänkyyn menoa jos on kiinnostava ihminen kyseessä?"
Hypoteettisesti: jätän avaimet naiselle.
"Jos mies haluaa heti seksiä, ei kai se sulje pois mahdollisuutta että olisi aitoa kiinnostusta naiseen myös ihmisenä? "
Ei sulje, mutta tekeepähän miten päin tahansa, niin silti ei voi etukäteen tietää mitä tapahtuu ekan panemisen jälkeen. - alkup.
Onpas täällä jo nyt paljon vastauksia :) Kiitos vaan kaikille vastanneille. Teidän kirjotukset sai mua ajattelemaan asiaa vähän toiseltakin kantilta. Kai se on ihan normaalia käytöstä miehiltä haluta heti seksiä ;) Se vaan jotenkin mietityttää, että haluaako mies sitten ollenkaan mitään muuta. En haluaisi olla mikään liian helppo tapaus.
Eikä kyse oo siitä, ettenkö itse haluaisi seksiä, mutta en vain halua mennä niin pitkälle vielä niin aikaisessa vaiheessa. Ennen kuin tiedän, että mies on kiinnostunut muustakin kuin vaan sänkyyn pääsemisestä kanssani.- scale
luonnollinen asia. Yhdessä "nukkuminen" seurustelun alkuaikoina luonnotonta. Mun kokemus "nukkumisesta" on, että mulkku jöpötti kun rautakanki ja vitutti koko yön ja aamulla herätessä x10.
Valtaosa suhteista on kaikesta varmisteluista huolimatta melko lyhyitä, ja toisen oppii tuntemaan edes päällisin puolin vasta piiiiiitkän (liian pitkän) ajan kuluttua. Kymmenennenkään deittikerran jälkeen et voi sanoa tuntevasi toista paljonkaan paremmin kuin ekan jälkeen, joten joutavaa kidutusta.
Jos haluat sitä ite, niin mitä järkee pihdata? Ei se vehje siitä höyläämällä kulu (pikkumunasten propakandaa).
kääntää toisinpäin. Jos nainen olisi miehen paikalla, eikä mies haluaisi seksiä naisen halusta ja "vonkauksesta" huolimatta, niin nainen poikkeuksetta kokisi itsensä ei-halutuksi.
Onni onnettomuudessa on sekin turha mekanismi miehen aivoissa, joka ei koe torjumista niin vakavasti ja syvällisesti, kuin ehkä nainen voi sen kokea. Emmehän me miehet oikeen sitäkään tunnetta tajua :)- naiset :
on olemassa seksiä varten
- päässä.....
No eipä minusta kannata vielä tuossa vaiheessa miehen luokse yöksi jäädä, jos ei seksiä halua harrastaa. Kyllä minusta miehillä on se oletus, että jos samaan sänkyyn mennään niin on muutakin kuin kädestä pitämistä.
Jos mies haluaa pelkkää seksiä, niin se kyllä pian paljastuu. Ei jaksa kauaa odottaa.
Nykyisin kyllä pitäisi vähän paremmin ihmiseen tutustua, ennekuin sänkyyn hyppää.
Kun on näillä palstoilla lukenut noista taudeista:
herpes ym. Päälle päin ei tiedä, mitä kukakin kantaa. Eikä kortsu edes suojaa kaikilta taudeilta.
Jos oli sinun kanssa valmis seksiin heti ekana iltana, niin on varmasti ollut sitä muidenkin kanssa. Että en halua ihan heti seksiä, jos olen tavannut jonkun kiinnostavan naisen, se on niin paljon miehen luonteesta kiinni ja muista seikoista ettei sitä suoralta kädeltä voi tehdä johtopäätöstä, että kaikki haluaa heti seksiä!Onhan se myönnettävä, että testosteroni saa joskus meidät sekaisin;)
- Mitä tänään koulussa opit?
Ei sulje, ole huoleti. Miehet ovat yleensä vain se hanakkaampi osapuoli seksin aloittamisen ja kokeilemisen suhteen ja se on ihan normaalia käytöstä, jos muistat yhtään biologian ja terveystietojen tunneilta yläasteelta. Nainen taas haluaa enmmän läheisyyttä ja hellyyttä, ennen kuin voi antautua seksiin. Ja tämä ei nyt sitten kyllä päde kaikiin "NYKYAJAN" (trendi/Set and the city) naisiin. Se että mies haluaa seksiä kanssasi on aivan luonnollista käytöstä, eikä meinaa sitä, ettetkö häntä "ominaisuuksiltasi" viehättäisi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709