Minkä merkkisiä tai mistä löytyisi farkkuja näillä ehdoilla
- olen lyhyt, 159 cm
- minulla on lyhyet jalat ja kapea vyötärö
- farkkujen vyötärö pitäisi olla aika korkealla
- aiempien farkkujeni koko on ollut 26, 27
Kaikki vinkit tervetulleita, haluan farkut!Foorumin Micmacissa oli oikein hyviä farkkuja muuten, mutta vyötärö oli kaikissa liian matala. Aika korkeavyötäröisiä farkkuja näytti olevan jopa Prismassa, mutta siellä nyt kaikki on jumbokokoa ja -pituutta. Mistä siis farkut hoikalle ja lyhyelle, joka ei pidä matalasta vyötäröstä housuissa?
farkut lyhyelle kapeavyötäröiselle
5
1445
Vastaukset
- aina jostain
Hei, itse olen törmännyt ZIPissä hyvinkin pieniin farkkuihin. Tämän hetken vyötärötarjonnasta en tiedä, mutta kannattaa käydä katsomassa. (siellä siis nimenomaan pienille ja hoikille farkkuja, pienet ja muodokkaat ei niihin mahdu... muistelen vain farkkuja jotka jumitti jo pohkeeseen... vyötärö olisi ollut kyllä hyvä) http://www.zipjeans.fi/etusivu/
Halosella on kanssa hyvin laaja tarjonta erilaisia farkkuja ainakin helsingissä. - vois löytyy
mm. Mangosta. Itselleni olen löytänyt myös H&M:sta. Mulla mitat 157cm/44kg ja se hankala kapee vyötärö. Mutta olen myös ostanut ompelukoneen jolla kavennan vyötärö/lantiolinjaa housuista.
- ....
Meillä kyllä puntin pituus on 32", mutta varmasti löytyy lyhyempiäkin. Housut on napitettavat, mutta oli perinteisiä, pillimalleja, väljempiä, sinistä eri sävyissä. Noissa mitkä ostettiin ei vyötärö ollut ollenkaan matala.
- kokeileppa tuota
katso heidän valikoima, jos vaikka auttaa ;) www.luxeclothing.fi
- simasuu sirpa
Kyllä löytyy ja ihania vielä pienissä kooissa tälltä www.taikanuttu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898