Olen ajatellut ostaa pitkävartiset nahkakäsineet, mutta millaiset ne on arkikäytössä ? Riisutteko käsineet esimerkiksi kaupan kassalla asioidessa tai kännykkään vastatessa. Jos pitkät käsineet ovat vaikeat pukea tai riisua niin jäävät ainakin minulla herkästi käyttämättä.
Pitkävartiset nahkakäsineet ?
10
3667
Vastaukset
- N48*
...eivät todellakaan ole kovinkaan käytännölliset nk. jokapäiväisessä käytössä. Varren mitallahan ei ole merkitystä pystytkö vastaamaan hansikkaat kädessä puhelimeen tai kaupan kassall ottamaan rahaa rahapussista;-)
Jos nuo hommat pystyt hoitamaan. nk. tavalliset nahkahansikkaat käsissäsi, niin kyllä ne hoituvat pitkävartisissakin.
Kaikki muotitrendit ei ole suunniteltu jokapäiväiseen käyttöön vaikka hyvännäköisiä ovatkin, niistä puuttuu usein se käytännöllisyys. - Kaarina
Itsellänin on Hobbyhallista tilatut nahkahanskat pituus 40cm. Alku syksyllä käytin pitkiä hanskoja villapaidan kanssa ja aluksi tuntui että jokainen tuijottaa mustia hanskojani. Pari miestä on sanonut pitkiä hanskojani myös seksikkäiksi. Takin kanssa hanskat on helpointa pukea ennen takkia. Minulla on hanskat ihan päivittäisessä käytössä, työmatkat liikun autolla ja nahkahanskat ovat ajaessa hyvät. Kaupoissa ym. en riisu hanskoja vaan pyrin asioimaan hanskat kädessä. Voin kyllä suositella, hintakaan ei ole paha 30€.
- PatrickP
Pitkät hanskat ovat seksikkäät mutta hyvin tyylikkäästi. Voisin tämän ketjun inspiroimana ostaa rouvalle joululahjaksi, mutta mistä? Mielummin ostaisin pikkuliikkeestä, mutta Stockalta löytyy varmaan ainakin eikä koon vaihto aiheuttaisi ongelmia. Onko muita ehdotuksia?
- Yanika
Katselin Hobbyhallin sivulta pitkiä käsineitä ja olin jo tilaamassa niitä kun huomasin että vaan kokoa L/XL on saatavilla ? Luulen että L koko on minulle liian suuri koska siivous/talouskäsineissä käytän S kokoa.
- Kaarina
Yanika kirjoitti:
Katselin Hobbyhallin sivulta pitkiä käsineitä ja olin jo tilaamassa niitä kun huomasin että vaan kokoa L/XL on saatavilla ? Luulen että L koko on minulle liian suuri koska siivous/talouskäsineissä käytän S kokoa.
Luulen että sinun ei kannata näitä tilata. Tarkistin että kumihanskani ovat M-kokoa ja nyt rakennekynsien kanssa ne saisi olla L-kokoa joten minua ei haittaa että nahkahanskat ovat reilun kokoiset. Itse käärin hiukan talvitakin hihoja että pitkät nahkahanskat korostuu, hakusalla on myös 3/4 hihainen talvitakki.
- gloves
Kaarina kirjoitti:
Luulen että sinun ei kannata näitä tilata. Tarkistin että kumihanskani ovat M-kokoa ja nyt rakennekynsien kanssa ne saisi olla L-kokoa joten minua ei haittaa että nahkahanskat ovat reilun kokoiset. Itse käärin hiukan talvitakin hihoja että pitkät nahkahanskat korostuu, hakusalla on myös 3/4 hihainen talvitakki.
En löytänyt noita hanskoja Hobby Hallin sivuilta, onkohan niitä siellä?
Entä minkälaisia muita hanskoja käytät? Onko sinulla esimerkiksi neulehanskoja (pitkillä varsilla) tai joitain muita? - Kaarina
gloves kirjoitti:
Entä minkälaisia muita hanskoja käytät? Onko sinulla esimerkiksi neulehanskoja (pitkillä varsilla) tai joitain muita?Pitkiä nahkahanskoja löytyi vielä marraskuussa Hobbyhallin sivuilta, loppuneet !?!. Nämä ovat ensimmäiset pitkät nahkahanskat jotka minulla on. Viime talvena ostin Mutkan Finnwill vuorella olevat nahkahanskat jotka ovat aika paksut mutta käytän niitä tänäkin talvena kunhan tulee kunnon pakkasia. Neulehanskoja olen kokeillut mutta ovat työmatkalla autolla ajaessa hankalat kun luistavat.
- Yanika
gloves kirjoitti:
Entä minkälaisia muita hanskoja käytät? Onko sinulla esimerkiksi neulehanskoja (pitkillä varsilla) tai joitain muita?Löysin itselleni ihan sattumalta punaiset pitkät nahkakäsineet Oulusta Kaakkurin Citymarketin alekorista hintaan 10€.
- Nahkahansikkaat
Pitkävartiset,tiukat hyvin istuvat nahkahansikkaat ovat Upeat! Värinä musta ja kirkkaan punainen... domina style.
- RealLeatherlover
On😉! Naisella kun semmoset kädessä,tulee vaikka millasia mielleyhtymiä...😳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106