Pitkävartiset nahkakäsineet ?

Yanika

Olen ajatellut ostaa pitkävartiset nahkakäsineet, mutta millaiset ne on arkikäytössä ? Riisutteko käsineet esimerkiksi kaupan kassalla asioidessa tai kännykkään vastatessa. Jos pitkät käsineet ovat vaikeat pukea tai riisua niin jäävät ainakin minulla herkästi käyttämättä.

10

3599

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N48*

      ...eivät todellakaan ole kovinkaan käytännölliset nk. jokapäiväisessä käytössä. Varren mitallahan ei ole merkitystä pystytkö vastaamaan hansikkaat kädessä puhelimeen tai kaupan kassall ottamaan rahaa rahapussista;-)
      Jos nuo hommat pystyt hoitamaan. nk. tavalliset nahkahansikkaat käsissäsi, niin kyllä ne hoituvat pitkävartisissakin.

      Kaikki muotitrendit ei ole suunniteltu jokapäiväiseen käyttöön vaikka hyvännäköisiä ovatkin, niistä puuttuu usein se käytännöllisyys.

    • Kaarina

      Itsellänin on Hobbyhallista tilatut nahkahanskat pituus 40cm. Alku syksyllä käytin pitkiä hanskoja villapaidan kanssa ja aluksi tuntui että jokainen tuijottaa mustia hanskojani. Pari miestä on sanonut pitkiä hanskojani myös seksikkäiksi. Takin kanssa hanskat on helpointa pukea ennen takkia. Minulla on hanskat ihan päivittäisessä käytössä, työmatkat liikun autolla ja nahkahanskat ovat ajaessa hyvät. Kaupoissa ym. en riisu hanskoja vaan pyrin asioimaan hanskat kädessä. Voin kyllä suositella, hintakaan ei ole paha 30€.

      • PatrickP

        Pitkät hanskat ovat seksikkäät mutta hyvin tyylikkäästi. Voisin tämän ketjun inspiroimana ostaa rouvalle joululahjaksi, mutta mistä? Mielummin ostaisin pikkuliikkeestä, mutta Stockalta löytyy varmaan ainakin eikä koon vaihto aiheuttaisi ongelmia. Onko muita ehdotuksia?


      • Yanika

        Katselin Hobbyhallin sivulta pitkiä käsineitä ja olin jo tilaamassa niitä kun huomasin että vaan kokoa L/XL on saatavilla ? Luulen että L koko on minulle liian suuri koska siivous/talouskäsineissä käytän S kokoa.


      • Kaarina
        Yanika kirjoitti:

        Katselin Hobbyhallin sivulta pitkiä käsineitä ja olin jo tilaamassa niitä kun huomasin että vaan kokoa L/XL on saatavilla ? Luulen että L koko on minulle liian suuri koska siivous/talouskäsineissä käytän S kokoa.

        Luulen että sinun ei kannata näitä tilata. Tarkistin että kumihanskani ovat M-kokoa ja nyt rakennekynsien kanssa ne saisi olla L-kokoa joten minua ei haittaa että nahkahanskat ovat reilun kokoiset. Itse käärin hiukan talvitakin hihoja että pitkät nahkahanskat korostuu, hakusalla on myös 3/4 hihainen talvitakki.


      • gloves
        Kaarina kirjoitti:

        Luulen että sinun ei kannata näitä tilata. Tarkistin että kumihanskani ovat M-kokoa ja nyt rakennekynsien kanssa ne saisi olla L-kokoa joten minua ei haittaa että nahkahanskat ovat reilun kokoiset. Itse käärin hiukan talvitakin hihoja että pitkät nahkahanskat korostuu, hakusalla on myös 3/4 hihainen talvitakki.

        En löytänyt noita hanskoja Hobby Hallin sivuilta, onkohan niitä siellä?

        Entä minkälaisia muita hanskoja käytät? Onko sinulla esimerkiksi neulehanskoja (pitkillä varsilla) tai joitain muita?


      • Kaarina
        gloves kirjoitti:

        En löytänyt noita hanskoja Hobby Hallin sivuilta, onkohan niitä siellä?

        Entä minkälaisia muita hanskoja käytät? Onko sinulla esimerkiksi neulehanskoja (pitkillä varsilla) tai joitain muita?

        Pitkiä nahkahanskoja löytyi vielä marraskuussa Hobbyhallin sivuilta, loppuneet !?!. Nämä ovat ensimmäiset pitkät nahkahanskat jotka minulla on. Viime talvena ostin Mutkan Finnwill vuorella olevat nahkahanskat jotka ovat aika paksut mutta käytän niitä tänäkin talvena kunhan tulee kunnon pakkasia. Neulehanskoja olen kokeillut mutta ovat työmatkalla autolla ajaessa hankalat kun luistavat.


      • Yanika
        gloves kirjoitti:

        En löytänyt noita hanskoja Hobby Hallin sivuilta, onkohan niitä siellä?

        Entä minkälaisia muita hanskoja käytät? Onko sinulla esimerkiksi neulehanskoja (pitkillä varsilla) tai joitain muita?

        Löysin itselleni ihan sattumalta punaiset pitkät nahkakäsineet Oulusta Kaakkurin Citymarketin alekorista hintaan 10€.


    • Nahkahansikkaat

      Pitkävartiset,tiukat hyvin istuvat nahkahansikkaat ovat Upeat! Värinä musta ja kirkkaan punainen... domina style.

      • RealLeatherlover

        On😉! Naisella kun semmoset kädessä,tulee vaikka millasia mielleyhtymiä...😳


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe