Pikku neuvoja ois kiva saaha...ei tuu mitään muuta mieleen ku ne samat vanhat tylsät mitä miehille aina ostetaan. Jätkäkaverini on iältään 25wee, ollaan seurusteltu vuosi.
Mitä lahjaksi poikaystävälle?
4
1746
Vastaukset
- Mulkwisti 1
riitä kuin vain ANNAT, tietysti ensin kauniiseen lahjapaperiin käärittynä.
- ,,,,
Minä ostin kerran miehelleni nännilävistykset. Se ei välttämättä ole teidän juttunne, mutta keksipä, mikä on se teidän juttunne ;-)
- toivottavasti auttaa
Olen huomannut, että näihin "mitä kumppanille lahjaksi?" -viesteihin ei usein saa kovin kummoisia vastauksia niin ajattelin nyt kertoa omia vinkkejäni.
Tässä jotain ideoita, mitä ite oon antanut nykyiselle (ja entisille aikoinaan) ja mitä mies on sanonut, että olisi halunnut/haluaa lahjaksi niin jouluna kuin syntymäpäivinäkin.
Meillä ostellaan aika paljon lahjoja, tosin ei juuri mitään liian hintavia. Kumpikin tykkää saada lahjoja ja itse ainakin pidän lahjojen antamisesta.
Tässä siis jotain, mitä olen antanut miehelle. Mun mies on nyt 24v. joten samaa ikäluokkaa kuin tuo sun miesystäväsi.
- Hyvä hajuvesi (mies on itse aika pihi ja tuskin olisi malttanut itse ostaa itselleen hajuvettä, tykkäsi kovasti lahjasta! eli siitä vaan kauppaan hajuja nuuskuttelemaan!) :)
- Lautapeli (ostin miehelle lautapelin, jota oli kaupassa katsellut, tykkää paljon pelailla kavereiden kanssa ja miksei munkin kanssa ihan kahdestaankin, ollut suosittu illanistujaisissa tuo peli) ja miksei tän kohdalla voisi joku konsoli- tai tietokonepeli, jos miehesi on niitä pelaavaa laatua.
- korut, olen ostanut mm. hopeisen erikoisen sormuksen (ihan siis muuksi kuin kihlasormukseksi ;)), kaulaketjun, käsiketjun, johon tuli kaiverrus
- joku juoma (esim. viski, likööri, konjakki..) josta miehesi erityisesti pitää, mutta jota ei tule ostettua usein.
- leffat, kirjat, lehden vuosikerrat
- vaatteet tai lahjakortti vaatekauppaan
- Elämykset:
Ite oon huomannut, että jos jonkun tavaran ostaminen on vaikeaa, oonkin antanut lahjaksi itse tehdyn kauniin kortin romanttisen runon kera esim. karkkien/suklaarasian/viinipullon/kuoharipullon/likööripullon jne. kera, jossa on ollut lupaus tulevasta elämyksestä:
1) vein miehen syömään ravintolaan (opiskelijoina harvoin käydään ravintoloissa) ja tarjosin siis sen illan ruoan, siltä jatkettiin kaupungille humputtelemaan ja oli todella hauskaa. Pukeuduttii mukavasti, mutta siististi.
2) teatteriliput(/leffaliput), vein miehen teatteriin katsomaan komedianäytelmää ja sieltä jatkettiin kaupungille kahville, mies tykkäsi tosi kovasti!
3) keikkaliput, käytiin miehen lempiartistin keikalla ja sieltä päin McDonald´sissa syömässä :)Oli hauskaa ja tosi rento ilta!
4) kuntoilupäivä, eräänä jouluna annoin miehelle kortin, jossa lupasin hauskan kuntoilupäivän miehen kanssa, kortin kanssa oli suklaata ja likööriä :D Käytiin sitten heti arkena keilaamassa, sieltä kuntosalille ja uimaan, saunomista ja sen jälkeen kotiin hyvän leffan ääreen :) Taas mies oli enemmän kuin onnellinen tuosta lahjasta.
5) kylpyläloma, jos on rahaa törsätä, niin voithan varata teille esim kylpylähotellista yön/vkonlopun ja viedä miehesi rentoutumaan, jos on siis kylpylässä viihtyvää sorttia
6) hotelliyö, ostin miehelle synttärilahjaksi hotelliyön kanssani (hankin itelleni yllätykseksi uudet alusvaatteet) ja tarjosin ravintolassa illallisen viinin kera, ravintolasta jatkettiin vatsa täynnä hyvää ruokaa leffaan (tarjosin) ja hotelliin yöksi nauttimaan (hotellissa pääsi saunomaan, eikä maksanut paljon varata saunaosasto käyttöönsä!) ja seuraava päivä sujui vieraassa kaupungissa shoppaillessa. Oli todella onnistunut päivä ja mies tykkäsi tosi paljon!
7) Herkkukori, kerran kasasin miehelle herkkukorin joululahjaksi. Koriin tuli erilaisia karkkea, sipsejä, juomia, leffa, lehti, pokkari, sukat ja boxerit huumori-sarjasta jne. Vain mielikuvitus on rajana.
Nuo "elämyslahjat" on meillä ollut parasta miehen mielestä! Toki olen ostanut myös tarvittavaa kamaa, kuten saunatakin, sähköhammasharjan jne. jota mies on oikeasti kaivannut ja tarvinnut, mutta suurimmat suosikit on olleet nuo yhdessä vietetyt laatuhetken, kun muuten kiireessä arjessa on vaikea löytää aikaa ja halua järjestää yhteistä "laatuaikaa" niin semmoinen päivä lahjaksi on parasta mitä voin antaa :)
Tulevana joululahjana miehelle on suunnitteilla risteily Hki-Tukholma-Hki ja päivä Tukholmassa, ei ollut kallis reissu, kun noita on tarjouksessa usein. Laivalla tarjoan ruuan seisovasta pöydästä. Varmasti mies tykkää! :) Joten joulun välipäivien reissua odotellessa... :)
Etköhän sinä jotakin keksi! Toivottavasti näistä oli edes jotain apua... :)- tosipaljon
vau, mitä ideoita! mua ainakin auttoi 6-0! kiitos sulle, kerrankin joku, joka vastaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain627552Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1191487Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691439- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774