Hevarit käyttää enemmän huumeita, juo enemmän viinaa, nussii enemmän naisia ja kuuntelee rankempaa musiikkia. Hevarit on siis kovempia jätkiä kuin hopparit. Lisäks niillä on parempi ryhti ja enemmän lihaksia. Hoppareilla on niin löysät housut ja niin isot takit sen takia että ne yrittää näyttää isommilta, ne häpeää omaa ruipelouttaan.
Hevarit on kovempia ku hopparit
62
2530
Vastaukset
- Subutex
tutkimukseen perustuu tämä väittämä?
- real
Hoppareilla on sen takia löysät housut ettei näkyis niin selvästi että niillä on paskat housussa!
- JokusuomiHop
real kirjoitti:
Hoppareilla on sen takia löysät housut ettei näkyis niin selvästi että niillä on paskat housussa!
isot pallit vaatii isot kuteet. Ja jos tulis hevarilla paska housuun olis siistin näköstä kun housuissa semmonen sitruunan kokonen paakku :p
- KALMAHh
hopparit ois yks kysymys.
miten pitkään pitää paskoo housuun että ne rupee roikkuu niiku kunnolla
luulis ny osaavan paskalla käyvä iha vessassa jos pykenee jotai vitun trollaus posteja iskemää täällä foorumeilla
KEEP IT GANGSTA - yli 3-vuotiaat
JokusuomiHop kirjoitti:
isot pallit vaatii isot kuteet. Ja jos tulis hevarilla paska housuun olis siistin näköstä kun housuissa semmonen sitruunan kokonen paakku :p
uskaltaa valita vaatteet jo muillakin perusteilla kuin sillä, miltä näyttäisi, jos paskantaisi niihin. Onneks hiphop-tyyli on jo ajat sitten mennyt pois muodista. Tosin aloitusviestiin pitää kommentoida, että enemmistö hevareista on kyllä todella hoikkia.
- hiphope
Ehkäpä kaikki eivät arvosta kovuutta... Ja huumeiden käyttö todistaa lähinnä siitä, että ihminen ei ole ihan fiksu...
- arvostakaan,
mutta hopparit ja hevarit nyt yrittää olla niin kovia...
- minä
kiviäkin kiinnostaa.
- *RepZ*
Vittu näitä keskusteluja....!! *reps*
te ootteko hauskoja lapsia, kun täällä kiljutte toisillenne, että "sä oot tyhmempi ku sä oot rumempi! Hmmhhy! " "Mä en leiki sun kaa!"- ezmo
te kovat hevarit!ootte säälittäviä. tulisitte sanoo sanoo ton päin naamaa. teillä on kyllä pokkaa vittuilla täällä netissä mutta ei muuten. kuunnelkaa nygardin biisi mä oon hevari niin tiedätte sen jälkeen mitä teistä ajatellaan. mitä järkee ollaa jotain ketjui joka puolella? ai niin te lisäätte painoanne niil ku muuten ootte niin älyttömän kevyitä, jokuhan voisi vaikka kaataa teidät
- JokuSuomiHop
ezmo kirjoitti:
te kovat hevarit!ootte säälittäviä. tulisitte sanoo sanoo ton päin naamaa. teillä on kyllä pokkaa vittuilla täällä netissä mutta ei muuten. kuunnelkaa nygardin biisi mä oon hevari niin tiedätte sen jälkeen mitä teistä ajatellaan. mitä järkee ollaa jotain ketjui joka puolella? ai niin te lisäätte painoanne niil ku muuten ootte niin älyttömän kevyitä, jokuhan voisi vaikka kaataa teidät
Mieluummin hoppari kun joku apina pitkissä kalsareissa.
- fdfdfdfdfdfd
ezmo kirjoitti:
1) Petri Nygård parodisoi räppiä.
2) Jätkä vittuilee itekkin netissä.
3) Hopparitko ei käytä ketjuja? Katohan jotain Flavor Flavea vai mikä onkaan...
4) Ari Koivunen ei ole hevari, se on homo, joten se on enemmänkin räppäri. - isohousuhoppari itsekin!
ezmo kirjoitti:
Hyvin sanottu. Sulla on varmaan kans isot housut kun oot noin kova. Mäkin oon hopparigangsta ja mulla on tosi isot housut. Persvako näkyy ja sillee ja diggaan ihan vitusti kaikkee bling blingkii ja eminemii ja cheekii ja sillee. Hyvä et joku uskaltaa sanoo hevarill vaiks mitä. Mä oon kans kova gangsta. Miten muuten saa housut pysymään vieläkin alempana. Joku väitti pitäväns isoi housui polvien alapuolel. Tosi kovaa touhuu, mut se onki varmaa joku oikee aito hoppari. Tai oonhan mäki mut en vielä ihan yht aito ja kovis. Käyttääköhän se kovii huumeit, cräckii ja sellast. Mäki aion ku oon gangstaräppäri hoppari. mist niit saa. Onks suomes kovii jengisotii mihi pääsis mukaa?
- kerro.vaan
ezmo kirjoitti:
missä asut niin tulen käymään!
Hevarit hei! Hevarin määrittele vain musiikki jota kuuntelee ei kallon kovuus tai vaatteet.
Itse olen hevari pidän musiikista ja kasvatan hiuksia sekä pukeudun tummiin vaatteisiin, mutta en haasta riitaa hoppareiden kanssa. Itseasiassa minulla on varmasti enemmän hoppari kavereita kuin hevareita.
Mutta AINA kun joku ITSEÄÄN fiksumpi ja filmaattisempi räppäri jolla on noussut kusi päähän pahemmin kuin CHEEKILLA tulee vittuilemaan niin siitä usein kaveri lähtee lasaretiin.
Että sillälailla. Pärjäilkää
- true.-
ja tuu sitte vast kukkoilee. daa lol
. vittu mitä pellejä..- ...
olisi mielenkiintoista tietää minkä ikäistä porukkaa tällä musiikki palstoilla liikkuu, kun jaksavat olla niin lapsellisia että haukkuvat toisia sen perusteella millasta musiikkia kuuntelevat.
ja sít joku puhui siitä, että hevarit käyttää enemmän huumeita.. huumeet on heikkouden merkki!!!
ja silti sanon tämän..
sex, drugs & heavy music!!!
- Ey Yo
... on mahdollista et hevarit on voimakkaampia ku hopparit ku ne on niin vitun laihoja et niil ei oo mitään mistä muokkaa lihasta. Ja en mä kyl oo kellään hevi tyypil nähny minkäänlaisia lihaksia tai no saattaa niil vähä olla mut ne on ku rusinat ku vertaa esim. 50 Centin lihaksiin
- Homolla
On viis senttinen nysä housuissas.
- XXL
Mitä v*tun välii?
Olkoot hevarit sit sellaisia.. Käyttäkää meikkiä mielin määrin, ja piiloutukaa ihme maskienne taakse ja olkaa synkkiä..
Mutta sen sanon että harva hevari on lihaksikas..
Laihoja kuin kepit ne yleensä on.. Pitää olla pitkät takit ettei näkis kuinka laihoja ne oikeasti on... - tella
Hevarit vaan yrittää olla kovia käyttämällä huumeita ja juomalla..ja yrittää unohtaa miten heikkoja ne oikeesti on.. Oikeesti niitä hävettää koko sekoilu ja olemattomilla naisilla kehuskelu että ne piiloutuu meikin taakse ja kasvattaa pitkän tukan ettei kukaa näkis sitä punastelemista ja häpeää... Mutta kuka niille kertois että ei oikeesti tarvi esittää mitään..
- hihhuli
niin.. ajan myötä niittenki naamat alkaa näkyyn pitkien hiusten takaa, kun hiusraja alkaa vetäytymään!! joutuu alkaa laittaan enemmän pakkelia poskillekin.
sit ku ne löydetään joskus kasikymppisinä ilman meikkiä (koska niiden hauraat lihakset on surkastunu olemattomiin ja jos ne nyt niin pitkälle ees elää) yliannostuksen saaneena, ei niitä voi ees tunnistaa ku eihän kukaan ole niitä ilman meikkiä nähny!! Losers!!
- venus (N)
En kyl tajuu yhtään et miten toi sun kommenttis liittyy musiikkiin( musiikki palstallahan täällä ollaan) Sä vaan sössötät paskaa hoppareista, et kai oo kateellinen?hmm....joo taidat olla. Ja niist lihaksista viel, en oo muuten nähny yhelläkään hevarilla minkäänlaisia lihaksia. Esim. ozzy osbourne, 69eays, metallica- kaikki täysiä luikkuja. Ja etkö tajuu miks hoppareilla on vähän reilumman kokoiset takit ku hevareilla, no mä voin kertoo sulle: siks ku hoppareilla on enemmän lihaksia!
- dcdaacccacacxzczx
AHAHAHAHAHAHA vittu oli hyvä läppä1111 kannabis on meille hoppareille ja myös viina ei teille homoille! ja vittu teillä muka lihaksia! paaaaaaaaassssskaaaaaaat
meidän lukiossa on just noita homoja eli hevareita ja kädet on kun jäädytetyt pulkannarut! voi vittu oot kyll läppä jätkä;D- dsdsdsdsds
Oot kyllä tyhmin lukiolainen jonka tiiän.
- Hopparihintti ja kaverit
Meneepä täällä lapselliseksi. Itse olen hoppari, ollut jo toistakymmentä vuotta. Ja olen HOMO, Homppeli, HINTTI, fruitcake, miesten mies. göran, ruskean reiän ritari jne... Mutta entäs sitten. Tunnen monta suomalaista ja ulkolaista kuuluisaa räppäriä ja hopparia, jotka ovat homoseksuaalisesti suuntautuneita. Entäs sitten. Homoja on hoppareissa ja hevareissa, rockareissa, gooteissa, punkkareissa, mustalaisissa, valkolaisissa, mustissa, suomalaisissa, venäläisissä, ruotsalaisissa, amerikkalaisissa, junteissa, insinööreissä, raksamiehissä, .. jne....
- ......
Nyt piti ihan tarkastaa että onko nyt vuosi 2003 vai 2009
- densr
Vittu mitä porukkaa hevarit...
Kaverit leijuu huumeiden käytöllä.
Sitä paitsi yks konsertti oli lopetettu kun hopparit oli tullu soittaan bassoja keikkalavan eteen... Hevi homot oli heitelly jotain ketjuja, mutta hopparit oli ampunu ne jokka oli paskonu niitten subeja.
Hip hop to top!!!
- Nerous
Ja vieläpä hieno sijoitus. Suomi24:n aktiiviset käyttäjät ovat vielä liian uusia internetin käyttäjiä älytäkseen tämän ilmiselvyyden. Mutta toisaalta realismiin pohjaavalla, joskin hiukan stereotyyppisellä tilanneasettelulla sait aikaan varsin uskottavan peikon. Onnitteluni onnistuneesta suomi24-fagien trollauksesta, toveri.
- mene ittees
Ennyt tiiä mihin tänkin kommenttis perustat, meinaan mä en ainakaan nussis hevaria vaikka maksettais, hyi helvetti. Ja mikä tää lihasjuttu oli .. Hevarit on sellasii luukasoi et huhhuh, kyl sen niist vaatteistaki näkee et ei siel alla ihan hirveesti lihasta oo. On nii lapsellista ruveta vittuileen jonkun musiikkimaun perusteella, sori et tykkään musiikist mis puhutaan asiaa ja jois on JÄRKEVIÄ AIHEITA kun taas sellasesta lässynlää örinää jossa vaan karjutaan ja paskotaan paikat. Jeee ?
- HFSGJ
Jos hevareilla jotain on, niin joko iha helvetin iso kalja maha, jos teille kertta kalja ja viina näyttää maistuvan. Ja on kyl totta, et ei monellakaa hevarilla mitää lihaksia ole.
- sdsdsdsd
HFSGJ kirjoitti:
Jos hevareilla jotain on, niin joko iha helvetin iso kalja maha, jos teille kertta kalja ja viina näyttää maistuvan. Ja on kyl totta, et ei monellakaa hevarilla mitää lihaksia ole.
http://www.youtube.com/watch?v=MTnasuYSgTo&feature=channel_page
Perus räppäri
- $$$$$$$$$$$$$$$$$$
hevareist puheen ollen ne on aika neitei pitkät letit ja ne meikkaa. ja ne o laihoi luikkui ei lihasta missään ja ne pitkät nahkatakit viel korostaa sitä niitten laihuutta ne o kuin anorektikoita, eikä niil o kyl varmaa pahemmin aivoikaa ku ne o sulanu huumeist, ja ne väittää et hopparit kävelee ku niil ois paskat housuis mut hevareil o varmaa aika usein kuset housuis ku ne juo sitä viinaa niin paljon. ne näyttää vankikarkureilt ku niil roikkuu niit ketjui joka puolel eikä ryhtikään voi olla silloin mikään hyvä (säälittävää menoo) hoppari kundeil o enemmän naisii ku hevareil siit mä oon varma kuka nyt mutan puhuvien synkistelijöiden kanssa haluis hengata.
- Freudilainenapinapaska
Ja tämä tutkimus perustuu yhden henkilön aistiharhoihin
- Rgr haista vittu
Ime paskaa, hevarit o homoi, esim judas priestin laulaja! et rgr mee imee sen munaa mä tiiän et tuut pitää siit
- kdidsld
että siitä joku pitää, eli oot varmaan jo testannu
- tällä valittavista
on posereita.
- sasuke668
EI VITTU!!!
ootteko te hopparit oikeesti noin SÄÄLITTÄVIÄ!
KAIKKI SEN YMMÄRTÄÄ ETTÄ HOPPARIT ON TYHMIÄ!
ja noin sanoo prinsessa ruusunen!
ETTEKÖ te oikeesti ymmärrä tuutte tänne waan jauhaa paskaa !
HOPPARIT ON KOVEMPII KU hEVaRit ...
en halua edes ajatella mimmosta ois jos HEVARILLA TULIS PASKAT HOUSUU!!
SEN HOUSUT PUTOIS JA NÄKYIS VAAN KASSIT JA KULLI sil olis niin pieni kulli varmaan ettei sitä ees näkis... NE ON NAISIA ...! KISSki ON homopändi SEN NÄKEE IHAN SELVÄSTI NIIL ON SPERMAA MAALATTU NAAMAAN HYI VITTU!!!!
- peacemans
SIIS MITÄ VITTU TE SAATANAN PASKAT TUUTTE VITTU JOKA PAIKKAA ITKEE VITTU ITKEKÄÄ MUTSEILLENNE MIS KOHTAA ME OLLAAN TULTU TEITÄ DISSAA TEIDÄN HEVIPALSTOILLE? NIIN MILLON? VITTU DISSAATTE ET ON LIIAN ISOT HOUSUT NO VITTU KATTOKAA ITTEENNE STRIPPARIN VAATTEITA PIDÄTTE TAI AINAKIN ON YHTÄ KIREET LUULETTEKSTE OLEVANNE KOVIIKIN JÄTKII HUUMEILLA JA VIINALLA NO ETTE OO KUKA TAHANSA OSAA KÄYTTÄÄ HUUMEITA JA JUODA VIINAA EI OO MITÄÄN IHMELLISTÄ JA TEILLÄ VITTU ISOT LIHAKSET XDXDXDXD EII OO VITUN RUIPELOT KUKKAKEPIT PITÄKÄÄ JO NE VITUN VAMMASET PÄÄT KIINNI TEIL ON JOKU VITUN VAMMA ET AINA PITÄÄ TULLA ITKEMÄÄN ETTEKSTE TAJUU KUI SÄÄLITTÄVÄÄ SE ON?
OK TE OOTTE PASKOJA VAMMASIA ELÄMÄÄNKYLLÄSTYNEITÄ LAIHOJA HOMOJA JOTKA EI OSAA TEHÄ MITÄÄ MUUTA KU DISSTA KA ITKEE NETISSÄ NYT MÄ DISSASIN TEITÄ OK NYT OLLAAN TASOISSA EI TARVII TULLA ENÄÄ ITKEE PEACE!- sadsad
vittu te ootte säällittävii lähes kaikki, ite oon hoppareiden puolella, mut järkee jossain keskustelu palstalla tapella? menkää pihalle tappelee! vai pääseekö hevarit ees pihalle ettei haarat repee? vittu oikeesta menkää baariin tai kylälle ja tapelkaa ja tulkaa sitten mulle sanoo loppu tulos! kiitos rouvat...
- ELÄMÄ, KÄYDÄ VALITTAMASS
HEVARILLE/HOPPARILLE. KUMPIKIN OSAPUOLI YRITTÄÄ OLLA KOVIA. MUT NÄKÖJÄÄN NOI OSAPUOLET ON SÄÄLITTÄVIÄ. AINAKIN HE JOTKA VINKUU TÄÄLÄ PALSTALLA VITTUILEMASSA TOISILLE. JÄTTÄISITTE TOISENNE RAUHAAN PELLET.
- ELÄMÄ, KÄYDÄ VALITTAMASS
HEVARILLE/HOPPARILLE. KUMPIKIN OSAPUOLI YRITTÄÄ OLLA KOVIA. MUT NÄKÖJÄÄN NOI OSAPUOLET ON SÄÄLITTÄVIÄ. AINAKIN HE JOTKA VINKUU TÄÄLÄ PALSTALLA VITTUILEMASSA TOISILLE. JÄTTÄISITTE TOISENNE RAUHAAN PELLET.
- dfasiouqoiquwe
Kerrankin joku puhuu asiaa täälläpäin.
- ...
dfasiouqoiquwe kirjoitti:
Kerrankin joku puhuu asiaa täälläpäin.
muutamat ''vittumäoonkovaäijä''-pitsanaamat kaukkuu toisiaan, joskus pitää kattoo peiliin ja kysyy et onks tos mitään järkee, yhdyn kahden edeltävän mielipiteeseen
- eihän tossa mitään
... kirjoitti:
muutamat ''vittumäoonkovaäijä''-pitsanaamat kaukkuu toisiaan, joskus pitää kattoo peiliin ja kysyy et onks tos mitään järkee, yhdyn kahden edeltävän mielipiteeseen
järkee ole, tää mitä sanon voi olla jotain jeesustelua, mutta ihmisiähän ne hopparitkin/hevaritkin on, vaikka pukeutuu erinlai ja kuuntelee eri musiikkia. tässä oo mitään järkeä valittaa täälä suomi24:ssa. tai ylipäätään missään musiikkien välisissä tappeluissa. ja voihan hoppari ja hevarikin olla kavereita. tunnenkin eräätkin jotka on kavereita. ELIKKÄ LOPETTAKAAPA TOI SAATANAN VALITTAMINEN TÄÄLÄ SUOMI24:SSA JA OLKAA KAVEREITA, TAI EDES SIETÄKÄÄ TOISIANNE.
- metalboju
Hoppareiden närkästys hevareita kohtaan johtuu just siitä ku ne ei muutaku ota lättyyn niiltä...
Isot kuteet ja joujou kohentaa kummasti sitä surkeeta itsetuntoa - FSASDAF
metalboju kirjoitti:
Hoppareiden närkästys hevareita kohtaan johtuu just siitä ku ne ei muutaku ota lättyyn niiltä...
Isot kuteet ja joujou kohentaa kummasti sitä surkeeta itsetuntoaTHREAD TÄYNNÄ IDIOOTTEJA. HAHA. ON SE NIIN VAIKEETA HYVÄKSYÄ MUUT IHMISET.
- SUomalainennn
FSASDAF kirjoitti:
THREAD TÄYNNÄ IDIOOTTEJA. HAHA. ON SE NIIN VAIKEETA HYVÄKSYÄ MUUT IHMISET.
Perus hevari..
http://www.youtube.com/watch?v=X5piG9vof2E
http://www.youtube.com/watch?v=Z1Csu-wKzmE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7qAWWqyfx50 - tämä on
SUomalainennn kirjoitti:
Perus hevari..
http://www.youtube.com/watch?v=X5piG9vof2E
http://www.youtube.com/watch?v=Z1Csu-wKzmE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7qAWWqyfx50sinun kapea näkemyksesi. eikö ole elämää kun pitää keräillä tuollaisia videoita? Raiskataanko sinua? Siltä hieman vaikuttaa.,
- Ooämgee
Miksi hevarit tulee vittuilemaan tänne? Mitä pahaa hopparit on muka tehny hevareille? -.- oot säälittävä
- Hopparit&Hevarit
Siis. "Hevarit on kovempia kuin hopparit". Kovempia no-lifejä? Olisi kiva tietää, kuinka moni hoppari on hakannut hevarin ja toisinpäin. Taitaa luku kääntyä hoppareiden puolelle, sillä hopparit TREENAAVAT aika paljon. SIIS JOS ON AITO HOPPARI, WNB:t LUOTTAA PELKKIIN VAATTEISIINSA. Koko homma on mennyt niin vitun vaaterasismiksi...
- dragonin kakka
Hopparit&Hevarit kirjoitti:
Siis. "Hevarit on kovempia kuin hopparit". Kovempia no-lifejä? Olisi kiva tietää, kuinka moni hoppari on hakannut hevarin ja toisinpäin. Taitaa luku kääntyä hoppareiden puolelle, sillä hopparit TREENAAVAT aika paljon. SIIS JOS ON AITO HOPPARI, WNB:t LUOTTAA PELKKIIN VAATTEISIINSA. Koko homma on mennyt niin vitun vaaterasismiksi...
kaikki hopparit on samanlaisia läskejä vaikka ne uhoaa olevansa yksilöitä, kukaan ei osaa soittaa oikeita soittimia, munat on tosi pienet, paska housussa ja kledjut on tooooooooooooooooooooooosi mauttomia.
mikään ei oo naurettavampaa kun joku kontulan gansta, hah hah tois originellia olla wigga. je teidän muijta on jakorasioita ja lehmiä, muuuuu muuuu - Hopparireali
dragonin kakka kirjoitti:
kaikki hopparit on samanlaisia läskejä vaikka ne uhoaa olevansa yksilöitä, kukaan ei osaa soittaa oikeita soittimia, munat on tosi pienet, paska housussa ja kledjut on tooooooooooooooooooooooosi mauttomia.
mikään ei oo naurettavampaa kun joku kontulan gansta, hah hah tois originellia olla wigga. je teidän muijta on jakorasioita ja lehmiä, muuuuu muuuugangstat siis on niin out-fashionii... kunnon hoppari se olla pitää. ja viel tiedoks et kaikilla AIDOILLA hoppareilla on iso kalu.
- pallinaama -.-
voi PERSE teidän kanssa!!!
1. hevarit ei ole yhtään kovempia hopparit eikä toiste päin
2. onks se niin "kovaa" polttaa, vetää pilvee, ryypätä???!
3. kaikki hopparit eivät ole ruipeloita, eikä kaikki hevarit ole lihaksikkaita.
4. hopparit ei pasko housuun, kyl ne wc.ssä osaa käydä
5. miks täytyy esittää kovista??!!! tulee mieleen ykkösluokkalaiset- Jokunyvaa
Menkää kaikki sinne sikiöön kehittymään. Ei mitään järkeä vittuilla toisten ihmisten vaatetusta musiikkimakua. Vaikka itsekkin hip hoppia/räppiä kuuntelen niin tulen hyvin toimeen hevareiden kanssa... Ihan velmuja ne jätkät on =)
- qwef
ja hevareilla on enemmän sukupuolitauteja
- uuh beibe beibee.
en kyl jaksanu lukee tätäkää keskusteluu loppuun, mut tän perusteel mitä luin näyttää kyl siltä et ne hevarit niit koviksii on, tulee haukkuu vaa kaikkii hoppareit musan ja sen takii et on eri vaatteet ku itellä.
tänääki tuli koulussa joku hevari hintti potkii mua sen yli kovilla kengillä... ja vaikka oonki hoppari ja teijän mielest kovis, en kuitenkaa ruvennu sille mtn kovistelee vaa sanoin sille et lopettaa jne jne... kyl mieli teki turpaa antaa, sellane vitun lihaksiton tikku ku jätkä oli, mut vaikka kuinka koviksii me hopparit(muka) ollaa ni ei me(ainakaa ne ketä tunnen) ruveta kovinkaa useesti vittuilee kellekkää hevarille tai muillekkaa(ainakaa turhaa)... sama hevari joka tuli potkii, vittuilee mulle aika useest, kyl se koht tulee turpaansa saamaa (ainaki joltai jos ei mul) jos se samaa rataa jatkaa.Oon jopa nähny ku se on ruvennu itkemää ku pikku hevari parkaa lyötii olkapäähä (eikä mitenekää erityisen kovaa), ni onpa taas vitun kovaa väkee, jotka luulee olevansa jtn, vaik varmn 2 kaverii yhteensä silläki jätkäl... - siltä väliltä
ja tälläisten keskustelujen aloittajat ovat hikisiä datiksia jotka eivät uskalla sanoa mitään tälläistä kuin netin välityksellä=)
- oelsiejj
Metal for life! \m/ fuck you paskahousu jonnet
- thfyuehuefysdhasyuhg
vai hip hop on pois muodista melkei kaikilla on new era cäp ja hevareita ei kyl tuu useesti vastaan
- fads
Hip hop on kovempi ku hevi. Hevi on kovempi ku hiphop. Vittuuu!!! Mitä te ootte arvostelee muita, se on kaikkien oma päätös onko hevari hoppari tai mikä tahansa. Eikä huumeet tee kovempaa. Vitun pellet.
- Kaikki on ihmisii
Tuli mieleen tossa kun joku sano et mitä pahaa hopparit on tehny, noh.. itse olen aika koulu kiusattu koska kuuntelen heviä, itselläni ei ole mtn vastaan hoppareita, mutta meijän koulussa taitaa olla hoppareilla jokin ongelma, onhan mulla kamuja helvetisti mutta joka pv saa kuulla parilt tyypilt et leikkaa lettis jne..
- kehari
Tarkotitko et hom... (siis hevarit) saa miehiä enemmän? hevarit kyllä on kovempia homoilee...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203