..peliaikoja Rayn automaateilla? Peliriippuvaiselle tuskin mikään aika, mutta noin keskimäärin?
Kaupan sulkemisajan jälkeenhän automaateista yleensä poistetaan päivänaikana kertyneitä voittoja?
Onko illat
4
2006
Vastaukset
Kone on kuin ihminen joka muistaa kun se tyhjennetään ja sitten kun on tyhjennetty se painaa sen mieleensä ja sitten ei anna voittoja.
Ihan sama milloin pelaat. Pelit ovat satunnaisia eikä edellinen arvonta vaikuta mitenkään seuraavaan. Eikä kone mitenkään muista paljonko sinne on rahaa hävitty ja paljonko edellinen pelaaja on voittanut.- kyllästy
itseesi ???????????
- vaineskin
ne koneet oppii.
Tässä eräskin aamu ajelin Treelta Hkiin ja olin aikas väsy.Illalla takas ja nukuin koko matkan ja heräsin vasta kotipihalla.joten kyllä se kone löysi tien takas,vaikka nukuin.
Vaimo tosin sit valitti et kaasujalka jotenkin kramppaa-----------
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011581
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581001Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61886
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11770Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266766Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä341707Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74706Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61702