laulunopettaja Turussa

kunnon opettaja

Kuka olisi taitava opettaja Turussa, joka voisi fiksata
jo koulutettua ääntä, hienosäätöä, miel. nainen.
Ehd. pedagoginen koulutus oltava ja taito todeta oppilaan vahvuudet ja ohjata oikean suuntaan.
Kyseessä kypsempään ikään ehtineen laulajan ( nainen) opetus, jolla vahva pohja jo.

13

3315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turun musiikkiakatemiasta

Kaisu Helminen
      suosittelen lämpimästi!

• yksi suomen

suomen parhain tenori on heikki rainoa turussa, tosin en ole varma antaako tunteja. mutta päihittää kaikki suomalaiset laulajat menen tullen

• siis piti

sanoa, kirjoitin vahingossa väärin. mutta mitä vikaa miehessä on. parempi melkein että naita opettais mies, jottei ainakaan matki ääntä.

• Mustarastas

Otapa yhteyttä ANNELIINA KOSKISEEN, hän on musiikin maisteri laulun lehtorin kelpoisuuksilla. Opettaa yksityisesti Turussa.

• taitamaton mutta halukas

Löytyisikö Turun seudulta niin taitavaa opettajaa että osaisi opettaa laulamaan? olen kyllä nuorempana ollut kuorossa ja innokas laulaja, mutta olen iän myötä huomannut ettei musta välttämättä laulajaa saa ilman hyvää opettajaa. olen 25v nainen ja laulaminen olisi intohimoni, jos sen joku päivä taitaisin.... vinkkejä?

• pipsap

Käypä sivuilla www.lifeline.fi, uusi opettaja astunut juuri kehiin.

• etsit koulutettua

"oikeaa" opettajaa. Tai ainakin vankan esiintymispohjan omaavaa. Näitä "laulunopettajia" täälläkin mainostaa itseään vailla mitään koulutusta tai kokemusta..

• Tuskin kukaan nyt

kouluttamattomalle opettajalle menisi. Olisi aika noloa ilmoittaa itsestään, jos ei edes ole laulunopettaja. Vai näinkö on käynyt?

• Suomi(kin) täynnä
        Tuskin kukaan nyt kirjoitti:

kouluttamattomalle opettajalle menisi. Olisi aika noloa ilmoittaa itsestään, jos ei edes ole laulunopettaja. Vai näinkö on käynyt?

näitä ns. laulajia, jotka antavat tunteja ja kutsuvat itseään laulunopettajiksi. Toki tämän "opettajan" terve ääni ja vakuuttava työhistoria esiintyjänä saattavat olla tae myös hyvästä opetuksen laadusta. Näin on usein etenkin kevyen musiikin puolella, siltä puolelta valmistuneita laulupedagogeja on muutenkin vähän.

Kyselkäähän siis opettajanne koulutuksesta ja työhistoriasta.

• Himmeli100
        Suomi(kin) täynnä kirjoitti:

näitä ns. laulajia, jotka antavat tunteja ja kutsuvat itseään laulunopettajiksi. Toki tämän "opettajan" terve ääni ja vakuuttava työhistoria esiintyjänä saattavat olla tae myös hyvästä opetuksen laadusta. Näin on usein etenkin kevyen musiikin puolella, siltä puolelta valmistuneita laulupedagogeja on muutenkin vähän.

Kyselkäähän siis opettajanne koulutuksesta ja työhistoriasta.

on pätevä ja opettaa Turun seudun musiikkiopistossa. En kyllä tiedä ottaako yksityisesti oppilaita kun opettaa Sibelius-Akatemiassakin.

• Laulaja

Korkeakoulutettu diplomilaulunopettaja Elizabeth Ren on suorittanut laulun maisterin tutkinnon musiikkiyliopistossa Saksassa.
      Hän on turun parhain laulunopettaja, opettaa yksityisesti Elizabeth Musiikkikoulussa.
      www.elizabethmusiikkikoulu.fi

Suosittelen!

• kuorolaulua
    • Anonyymi

En kyllä suosittele tuota Ainola Talvio Musiikkikoulusta Turussa.

Heidän laulunopettaja ei osaa opettaa mitään pop-jazz-laulutekniikkaa. Tuhlasin rahaa.

Olin oppinut vain kurkkulaulua ja laulutaitoni ei kehittynyt ollenkaan, en saanut muutenkaan laulutekniikan opetusta koko opiskelun aikana.

Haluaisin sanoa että valitset laulunopettajaa, valitse harkiten ja tarkista opettajan koulutus, älä tuhlaa rahojasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      476
      1723
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1497
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1338
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      905
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      856
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      47
      804
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      701
    Aihe