Voitaisko

Välillä puhua pelkästään minusta kun nuo alla olevat aloitukset ovat aika tylsiä (eikä niissä puhuta lainkaan minusta).

Ja sitten uusi puolustuspoliittinen strategia: Kun vieraat vallat varastavat meiltä mallisuojattua materiaalia, niin voimme korvata rypäleaseet amerikkalaisilla lakimiehillä, jotka haastavat kaikki nuo maahantunkeutujat mallisuojarikkomuksista oikeuteen.

Kyllä siinä hyökkääjän mallisuojattu puntti tutisee.

24

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi vittu..

      ei kait suomen päättämät mallisuojat ketään kiinnosta. Susta ei puhuta ku sä oot ollu tylsä tavis viimeaikoina.

      • Tosi hyvä teeskentelemään kun toikin meni noin hyvin läpi.

        Niin siis väitätkö ettei amerikkalainen lakimiesarmeija muka pysäytä minkä tahansa vihollisen. Johan siellä on kidutus ja laittomat vangitsemisetkin todistettu laillisiksi.


      • nyt päästään
        buddy-love kirjoitti:

        Tosi hyvä teeskentelemään kun toikin meni noin hyvin läpi.

        Niin siis väitätkö ettei amerikkalainen lakimiesarmeija muka pysäytä minkä tahansa vihollisen. Johan siellä on kidutus ja laittomat vangitsemisetkin todistettu laillisiksi.

        asiaan.. kumman puolen haluat valita?


      • nyt päästään kirjoitti:

        asiaan.. kumman puolen haluat valita?

        Olla vaikka taistelukuvaajana ja lähettää videoraportteja kirjoituspöytärintaman uroteoista.


      • mutta ethän
        buddy-love kirjoitti:

        Olla vaikka taistelukuvaajana ja lähettää videoraportteja kirjoituspöytärintaman uroteoista.

        sinä tuollaisena puolueettomana saa katselijoita.

        Ota nyt opiksesi.


      • mutta ethän kirjoitti:

        sinä tuollaisena puolueettomana saa katselijoita.

        Ota nyt opiksesi.

        Nehän tuleekin ulos just niiden parhaiden ja puolueettomimpien kanavien kautta. Fox on ainakin jo listalla.


      • eeeeesus,..
        buddy-love kirjoitti:

        Nehän tuleekin ulos just niiden parhaiden ja puolueettomimpien kanavien kautta. Fox on ainakin jo listalla.

        kaikkea sitä kuulee vaikkei vanhaksi eläkään.

        Minkähänlainen käsitys sinullakin on maailmasta SENKIN luopio.


      • eeeeesus,.. kirjoitti:

        kaikkea sitä kuulee vaikkei vanhaksi eläkään.

        Minkähänlainen käsitys sinullakin on maailmasta SENKIN luopio.

        Väitätkö ettei Fox muka ole paras ja puolueettomin kanava. Lisäksi se on suunnattu juuri koulutetuille ja kriittisille ajattelijoilla.


      • vakavaksi
        buddy-love kirjoitti:

        Väitätkö ettei Fox muka ole paras ja puolueettomin kanava. Lisäksi se on suunnattu juuri koulutetuille ja kriittisille ajattelijoilla.

        ja sanon ettei edustamattomia etuja ole olemassakaan. Ikävää mutta totta.


      • vakavaksi kirjoitti:

        ja sanon ettei edustamattomia etuja ole olemassakaan. Ikävää mutta totta.

        Edustavuushan on laadun tae. Harrastan mielelläni edustavia tuotteita.


    • Ei.

      Ei.

      • Kylläpäs, kylläpäs ja kylläpäs.


      • Ei jaksa.
        buddy-love kirjoitti:

        Kylläpäs, kylläpäs ja kylläpäs.

        Katon nyt tätä bukkakea.


    • Puhutaan mielummin naapureistasi.

      • buddy-love

        Galaktisena Sankarina vietän aika paljon aikaa täällä mökilläni, eikä täällä tosiaankaan ole muita lähellä. Toi Lunahod-mönkijäkin on ollut ilman virtaa jo aika pitkään. Saisivat korjata sen pois kun ikkunasta olisi muuten ihan kiva maisema, eikä pilviäkään ole koskaan peittämässä vuoria taustalla.


      • mieluummin

        bukkakesta.


      • mieluummin kirjoitti:

        bukkakesta.

        Onko se laihialainen ratkaisu johonkin ongelmaasi.


      • mieluummin kirjoitti:

        bukkakesta.

        Sitä tää nousuhumala teettää. ;-)


      • laihialaiset
        buddy-love kirjoitti:

        Onko se laihialainen ratkaisu johonkin ongelmaasi.

        anna siemenen valua hukkaan?


      • laihialaiset kirjoitti:

        anna siemenen valua hukkaan?

        Jospa ne myyvät sen hyvästä hinnasta tarvitsijoille ja tuo laihialaisuus ilmenee tuossa erityisesti säästäväisyytenä henkilöstökuluissa.


      • fifi-neiti
        mieluummin kirjoitti:

        bukkakesta.

        Bukkake?


      • fifi-neiti kirjoitti:

        Bukkake?

        Japanilainen versio puutarhankastelusta ja ilman puutarhaa. :)

        Outo touhua kerrassaan.


      • fifi-neiti
        buddy-love kirjoitti:

        Japanilainen versio puutarhankastelusta ja ilman puutarhaa. :)

        Outo touhua kerrassaan.

        Okei...


    • fifi-neiti

      tai pyssyistä mitään, enkä halua tietääkkään. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe