Miehen karvoitus

fruittis20v.

Mitä mieltä ootte tosta parran kasvusta. Mä oon aina inhonnu karvoja, murrosiässä kun alko tulla partaa ja häpykarvoja rintakarvoja, mä nypin niitä pois. Vahaan parin viikon välein ja ajan partaa pari kertaa päivässä. Mut sitten yks mun kaveri sanoi että vois kasvattaa sellaisen goateen ja se pukis mua. Kannattaisko kuitenki ajaa rintakarvat ja palleista kans? Mistä naiset tykkää eniten

32

8817

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luontoäiti tietää.
      Tosin ihan mikä itseltä tuntuu parhaimmalta ;D

• mieltymykseni:

Rintakarvat ja selkäkarvat kuuluu viiskymppisille, eli mua ne karvat ainakin häiritsee jos miehelläni sellaiset on. Mahakarvat (sokean polku) ei haittaa, itse asiassa aika seksikäs. Kainalokarvat pitää olla miehellä, sillä niiden ajeleminen tuntuu jotenkin neitimäiseltä. Pallikarvat, häpykarvat on periaatteessa ihan sama ajeleeko vao ei. Siistiminen tosin on plussaa.
      Ainiin ja se parta. Sänki on seksikäs, tosin sekin vain aamuisin eli parran voi minun puolestani ajaa pois.

• ....................

Tämä kommentti huvitti:

"Rintakarvat ja selkäkarvat kuuluu viiskymppisille"

Onkohan joku pilleri keksitty miten estää rintakarvojen kasvun ennen 50 vuoden ikää. Vai pitääkö ne nyppiä siihen saakka? Ajelemallahan niitä ei pois saa kuin puoleksi päiväksi.

• kommentit
        .................... kirjoitti:

Tämä kommentti huvitti:

"Rintakarvat ja selkäkarvat kuuluu viiskymppisille"

Onkohan joku pilleri keksitty miten estää rintakarvojen kasvun ennen 50 vuoden ikää. Vai pitääkö ne nyppiä siihen saakka? Ajelemallahan niitä ei pois saa kuin puoleksi päiväksi.

omaan arvoonsa! Kyllä miehellä karvaa pitää olla.

t. Karvarinta ja -selkä 25 v.

• Ryijyselkä 30 v.
        kommentit kirjoitti:

omaan arvoonsa! Kyllä miehellä karvaa pitää olla.

t. Karvarinta ja -selkä 25 v.

Tällä miehellä ainakin on selkäryijy. Näytän ehkä kaljulle apinalle, mutta mitä sitten. Naisia saan ja ketään ei ole antamatta jättänyt sen takia että minulla on karvoja selässä.

• hairi

anna niitten karvojen kasvaa, nehän on merkki siitä, että olet aikuistunut fyysisesti. Karvat erottavat sinut paitsi tytöistä, niin lapsista.

Jotenkin mua tavallaaan kiehtoisi nähdä, miten jannut ajaa pallikarvansa, koska vielä tähän ikään mennessä en ole nähnyt niin karvaisia kiveksiä, että ne pitäisi ajella. Ja uskokaa pois, olen nähnyt enemmän kiveksiä kuin kahvikuppeja.

• jokseenkin huvittavaa, kaverit kerran kotipippaloissa yltyivät meidän saunassa vähän ajelemaan itseään (miespuoliset), seuraavana päivänä krapulan ohella kävelivät kädet housuissa kun kutitti kuulema hieman xD
        elämäni parhaimpia nauruja, jokseenkin myös oikeutettuja.

• ooeppu

koska vielä tähän ikään mennessä en ole nähnyt niin karvaisia kiveksiä, että ne pitäisi ajella. Ja uskokaa pois, olen nähnyt enemmän kiveksiä kuin kahvikuppeja.

• dasdad
        chalistra87 kirjoitti:

jokseenkin huvittavaa, kaverit kerran kotipippaloissa yltyivät meidän saunassa vähän ajelemaan itseään (miespuoliset), seuraavana päivänä krapulan ohella kävelivät kädet housuissa kun kutitti kuulema hieman xD
        elämäni parhaimpia nauruja, jokseenkin myös oikeutettuja.

Ei kutita kun on tottunut ajelemaan.. taisi pojat on ensikertalaisia

• 898989

Kaikki pois.. :P. Jaloissa ja käsissä saa vähän olla, mutta mitä vähemmän sen parempi.

• Lörsson

Njet Njet Njet Njet! Kyllä karvoja pitää olla joka miehellä ja varsinkin perseessä ne olis ihan kiva olla. On tääkin kyssä mut kuiteskin.

• joo, palleista ja selästä pois. rinta menettelee. parta nam, jos vaan sopii. se on taas näitä ikuisuuskysymyksiä! yläasteella meidän luokanvalvojalla oli karvaa ihan joka paikassa, paidan altaki aina tursus ku mitäki, selästä myös. saakeli, sehän oli karvaa koko mies, en ois ihmetelly vaikka joku kaunis päivä olis naamasaki kukkinu. minkälainen lie karvotus tuolla alhaalla, en halua ees tietää..

• Shatcha

Karvoja on apinoilla ja apinamiehillä!

• karvojennyppijä

Sorry vaan. Itse ainakin arvostan miehessä "äijämäisyyttä" ja siihen ei karvojen nyppiminen kuulu.

• .........

Samaa mieltä.

• pois,mut

muuten ok,kunhan ei ole hirveätä pukin partaa.

• mies kohta 23

itelläni karvainen maha, rintaan tulossa kanssa paljon karvoja.
      mua itseäni ei haittaa olla karvainen eikä naisetkaan ole valittanut. käsissä eikä selässä paljoa karvoja ole enkä niitä sinne kaipaakaan.

ei tulis mieleenkään ajella rintakarvoja veke, muistaapahan olevansa mies kun karvoja kasvaa:D

• pehmyt samettinen skin

Kyllä naiset ja miehet tykkää eniten siitä kun paikat on siistit ja pois rumista karvoista. Yäk. Onhan sen hygieniakysymyskin ja mitä nyt sellaisella äklöllä viidakolla tekee. Eihän tässä enää mitään puussaroikkuvia apinoita olla. Sitäpaitsi karvoista tulee mieleen vanha ukko tai vanhanaikainen juntti tyyppi.

• aika kysymys

oikea mies kuluttaa aikansa paljon rakentavampiin asioihin kuin karvojen ajeluun.

• puppeliinuli
        aika kysymys kirjoitti:

oikea mies kuluttaa aikansa paljon rakentavampiin asioihin kuin karvojen ajeluun.

neitimiehet poistavat karvojaan ja peilaavat kuin naiset.

• pitää olla.

Karvoitus on sukupuolisen kypsyyden merkki. Mua inhottais olla karvattoman jätkän kanssa, ihan kun naisi pikkuveljeään :-(

• Karvoilla kiitos

karvat on seksikkäitä. Minulla on nyt ensimmäistä kertaa elämässä suhde karvaiseen mieheen, ja taivas että se on kiihottavaa. Pelkkä ajatuskin siitä että mies ajelisi alapäänsä ällöttää.

Parta sopii aika harvoille, ja sen kanssa pitää aina muistaa että se pitää pitää siistinä.

• naisen halut ja karvoitus

Itse pidän miehestä (nykyiseni) jolla kasvaa parta normaalisti mutta joka ajellaan siististi ja lisäksi miehellä pitää olla karvoitusta alapäässä siten että siittimen varressa ei jotta voi imeä, nuolla yms! Rintakarvoista en välitä koska haluan nuolla ja imeä miehen rintoja ilman karvoja! Muualla pitää olla karvoitusta joka tekee miehestä miehen!

• karvoista!

Kyllä sitä karvaa pitää olla! Sehän sen miehen tekee. Ei tietenkään liikaa mutta sopivasti. Mahakarvat nam :P kädessä runsas karvoitus myös :P perskarvat on söpöjä xD rinta ja selkäkarvat ok kunhan normaali karvoitus :DD Partakin voi olla jos sopii muuten ulkonäköön. KYLLÄ SITÄ KARVAA TÄYTYY OLLA ! Olkaa miehet ylpeitä niistä ^^

• sheriff86
        karvoista! kirjoitti:

Kyllä sitä karvaa pitää olla! Sehän sen miehen tekee. Ei tietenkään liikaa mutta sopivasti. Mahakarvat nam :P kädessä runsas karvoitus myös :P perskarvat on söpöjä xD rinta ja selkäkarvat ok kunhan normaali karvoitus :DD Partakin voi olla jos sopii muuten ulkonäköön. KYLLÄ SITÄ KARVAA TÄYTYY OLLA ! Olkaa miehet ylpeitä niistä ^^

täällä yks karvanen mies 23v. en todellakaan vaihtais yhtään pois! kyllä ne tekee miehestä miehen näkösen.

• 30 v nainen

Itse tykkään että miehellä on ajeltu mutta parran sänki. Joten sellanen kiihottaa naista että näkee että parta kasvaa mutta pitää olla ajeltu. Häpykarvat pitää olla kunhan siitin on silee. Henkilökohtaisesti en tykkää rintakarvoista mutta karvoitusta miehellä pitää kuitenkin olla muualla; vatsan alueella, jalat, kädet yms.

• kainoli

voisi olla aika tyhmän näköistä jos ajaisi rintakarvat ja vatsalle jättäisi kasvamaan!
        Henkilökohtaisesti e ole vielä nähnyt karvaista siitintä.

• nainennnnnnnnnnn

miehet pojista. Neitimäiset pojat ajelee karvat pois.
      Sänki on sexy myös.

• NN32

eikä mikään pojankolli tai nainen. Miksi sinun tulisi taistella karvoja vastaan miehenä kun ne juuri kiihottavat ainakin osaa naisista. Minulla on iso ja lihaksikas ja kaiken lisäksi karvainen mies (ei ole viisikymppinen vaan kolmikymppinen) ja kyllä on ihana :) Naisena tykkään ajella karvat pois kainaloistani, sääristä ja käsivarsista ja pimpin trimmaan myös mutta kyllä tämä on enemmän naisten puuhaa. En ole ikinä edes nähnyt livenä miestä, joka olisi ajanut kaikki karvat esim.palleistakin. Kyllä se karvaisuus on makuasia joten kyllä se on siis naisestakin kiinni mitä mieltä on karvoituksestasi ja itsepähän tiedät varmasti myös missä asussa viihdyt parhaiten.

• Timmi Mimmi

Kyllä kivesten pitää näkyä ja sliksinä ne tuntuukin mukavammille.

• Nature75

Itse rakastan partaani ja sitä en suostu ajamaan pois ihan vähällä. Enkä näe myöskään mitään syytä, miksi ajaisin muut karvani pois. Jos ne karvat kehossa jotakuta ällöttää, se on hänen päänsärkynstä, ei minun.

• Tosi nainen!

Nyt kyllä ihmettelen että mitä helvetin neitejä täällä on ollut vastailemassa! Kyllä miehellä saa karvoja olla, paljon tai vähän, juuri niinkuin luonnostaan on. Ajelun suhteen jokainen tekee niinkuin tykkää. Itselleni aivan sama, kunhan ei aivan "neitimäiseksi" tuo mene. (mies joka ajelee kainalo ja sääri karvoja ei ole tosi mies). Karvat on ihan jees ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1678
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67