Mistä naiset haluaa keskustella?

HerrasMies--

Niin usein kuulee naisilta, että miehen ptäisi puhua enemmän..
Sitten kun puhuu niin voi käydä hullusti-Nainen ei ole kiinnostunut- eli pitääkö puhua teille tietyllä tavalla, vai löytyykö jokin puheenaihe mitstä te pidätte?

21

2728

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies on

      oma itsensä eikä yritä väkisin jutella aiheesta kun aiheesta. JOs nainen ei kiinnostu, niin sitten se ei ole sulle se oikea. Kun tapaat sen oikean naisen niin sun ei tarvitse kysyä mistä voit puhua. Kemiat natsaa niin että mantereet tärisee ;)

      • ei kyllä

        pidä paikkaansa.

        Vaikka kuinka kemiat natsais niin ihmiset voivat olla aivan eri taajuuksiilla aluksi ja kyllä se töitä voi vaatia. Osa ei löydä sitä samaa taajuuttaa koskaan vaikka kuinka yrittävät vaikka toiseen on kiinnostusta ja kipinät lentelevät.

        Onko tuohon nyt niin vaikea taas vastata jos mies kysyy selväsanaisesti että mitkä olisivat hyviä puheenaiheita. Ei se heti löydy välttämättä se yhteinen sävel joten onhan se hyvä jotain puhumista olla jonka aikana se ehkä löytyy.


      • .............
        ei kyllä kirjoitti:

        pidä paikkaansa.

        Vaikka kuinka kemiat natsais niin ihmiset voivat olla aivan eri taajuuksiilla aluksi ja kyllä se töitä voi vaatia. Osa ei löydä sitä samaa taajuuttaa koskaan vaikka kuinka yrittävät vaikka toiseen on kiinnostusta ja kipinät lentelevät.

        Onko tuohon nyt niin vaikea taas vastata jos mies kysyy selväsanaisesti että mitkä olisivat hyviä puheenaiheita. Ei se heti löydy välttämättä se yhteinen sävel joten onhan se hyvä jotain puhumista olla jonka aikana se ehkä löytyy.

        Itse juttelisin mielelläni esimerkiksi kirjoista, maailmanparantamisesta, lapsuusmuistoista ja arkipäivän pikku sattumuksista, mutta jollekin muulle nuo eivät olisi ehkä lainkaan mieluisimpia aiheita. En kuitenkaan halua, että mies yrittää väkisin keskustella jostain aiheesta, josta ei ole lainkaan kiinnostunut, ihan vain sen takia, että minä olen (tai hän arvelee minun olevan).

        Usein on itse asiassa kiinnostavampaa jutella jostain, mistä ei itse niin tiedä, koska se laajentaa samalla omaa maailmankuvaa. Kunhan nyt ei tule mitään kolmen tunnin luentoa suomalaisen jääkiekon parhaista saavutuksista... Olen kyllä keskustellut kiekostakin joskus ihan sujuvasti ja rakentavassa hengessä, koska keskustelun toinen osapuoli osasi tuoda erikoistietämyksensä tällaisen kiekkoa harrastamattoman tasolle.


    • on tärkeintä

      Keskustelen mielelläni hyvinkin monista aiheista, myös miehen maailmaa koskevista. Jos kuitenkin työpäivän jälkeen (työni on asiakaspalvelua) mies suoltaa mitä tahansa tekstiä niinkuin kone, niin mikään aihe ei kiinnosta. Välillä pitää olla hiljaa. Ajoitus on tärkeintä!

      • oleellista


    • puhua vaikka

      vähän yleisimmistä asioista ja aiheista aluksi ja toivoa että siinä haparoidessa ja aiheita etsiessä löytyy joku yhteinen alue. Sehän on aika paljon ihmisestä kiinni mistä aiheesta on helppo ja hyvä puhua. Monet miehet yrittää tehdä vaikutusta puhumalla tekniikasta syvällisiä, urheilusta fanaattisesti tms. Multa ainakin juttu tyrehtyy heti alkuunsa noissa tapauksissa, vaikka muuten minut on helppo saada keskustelemaan melkein mistä vaan. Mutta olipa aihe mikä tahansa jos keskustelu on väkinäistä niin kannattaa etsiä toinen juttukaveri.

    • tytytytyt

      Yritä saada itsesi ja keskustelukumppanisi rennoksi. Vähän niin kuin ennen varsinaista työhönottohaastattelua; siinähän jutellaan aluksi kaikenlaista lämmittelyä. Sitten vähitellen voi alkaa juttelemaan kaikesta muustakin. Johdattele asioihin.

      Yleensähän keskusteluihin vaaditaan kaksi. Jos ei juttu lennä, niin ei lennä. Kyllä naisellakin on vastuuta keskustelujen sujumisesta. Olen samaa mieltä kemioista; kun niitä on niin juttu kyllä lentää aiheesta kuin aiheesta.

    • kunhan juttelu on

      vastavuoroista. Eli nainenkin saa suunvuoron eikä mies höpötä vain omia juttujaan (tämä on ikävän yleistä).
      Väkisin ei kannata pitää juttua yllä, antaa mennä omalla painollaan. Ei pienet hiljaisuuden hetketkään ole aina pahasta.

      • mieltä..

        ja miehen ei kannata liikaa kehua itseään..joku raja siinäkin..törmäsin yhteen joka toi esille hyvin selvästi kuinka täydellinen on työssään ja sitten kertoi työstään asioita joista ei saisi puhua..ei tee vaikutusta.kertoi muutenkin kuinka hyvä ihminen on ja mitä kaikkea osaa..eikä kysellyt minulta juuri mitään eikä kuunnellut loppuun mitä puhuin jos suunvuoron sain..


    • Ei kiinnosta olla

      Naiset haluaa että mies on hauska. Miehessä voi olla monia puutteita ja vikoja ja nainen voi antaa ne anteeksi muttei sitä jos mies ei ole hauska. Minä en ole hauska eikä kiinnostakaan olla. Ostakaa naiset vitsikirjoja kaupasta jos ne hauskat jutut on teille niin vitun tärkeitä.

      • = positiivinen

        Hauskalla miehellä tarkoitetaan positiivista miestä, ei väkisin vitsiä vääntävää miestä.

        Eli miehen ei tarvitse vitsailla, mutta positiivinen hänen on oltava, jotta nainen kiinnostuu. Positiivisen ihmisen seurassa on yleensä - jos ei nyt hauskaa - niin ainakin viihtyisää.

        Asenteesi kuvastaa jotakin muuta kuin positiivisuutta...


    • a_little_mermaid

      Älä jankuta koko iltaa samaa asiaa, ei sellaista jaksa kukaan kuunnella. Eikä ainakaan aluksi kannata puhua mistään kovin raskaasta aiheesta, kuten kuolemasta tai pedofiliasta. Kerro itsestäsi pieniä asioita, mutta ei koko elämäntarinaa. Yritä puhua jostain johon voi vastata muutakin kuin kyllä tai ei. Ja älä puhu turboahdetuista ruiskumoottoreista neljää tuntia!

    • - kiitos!

      Miehen pitää olla puhelias, älykäs ja huumorintajuinen. Aiheilla ei väliä, mikä tahansa aihe käy, kaikki on kiinnostavaa, jos osaa puhua.

      Puhumattomista miehistä en kiinnostu ollenkaan.

      • HerrasMies--

        Naisilla on kyllä tosi kovat vaatimukset puhumisen suhteen.

        Ehkä täytyy mennä ulkomaille, niin naiset ymmärtää kehonkieltä paremmin kun tietää ettei tää Suomipoika puhu niin paljon.

        Vaikkapa Italiaan, siellä niillä riittää sympatiaa suomimiestä kohtaan kiitos Kimi Räikkösen. (joka ei muuten ees osaa puhua)

        Sitä paitsi naiset ovat siellä paljon "estottomampia" ja kuaniinpia kuin kylmän kangistamat nirsot suomiakat.

        On elämä kovaa varsinkin masentuneella Suomalaismiehellä. Mikä voisi auttaa kun ei edes naiset pillua tajua antaa??
        Auttaisiko viina tai pyssy tai poliisi??
        Ehkäpä siis ulkomaille-mokkapillu-tuo onnen.


      • et sulle ei kukaan
        HerrasMies-- kirjoitti:

        Naisilla on kyllä tosi kovat vaatimukset puhumisen suhteen.

        Ehkä täytyy mennä ulkomaille, niin naiset ymmärtää kehonkieltä paremmin kun tietää ettei tää Suomipoika puhu niin paljon.

        Vaikkapa Italiaan, siellä niillä riittää sympatiaa suomimiestä kohtaan kiitos Kimi Räikkösen. (joka ei muuten ees osaa puhua)

        Sitä paitsi naiset ovat siellä paljon "estottomampia" ja kuaniinpia kuin kylmän kangistamat nirsot suomiakat.

        On elämä kovaa varsinkin masentuneella Suomalaismiehellä. Mikä voisi auttaa kun ei edes naiset pillua tajua antaa??
        Auttaisiko viina tai pyssy tai poliisi??
        Ehkäpä siis ulkomaille-mokkapillu-tuo onnen.

        anna.

        Naisillakin on jokin taso.


      • ...........
        HerrasMies-- kirjoitti:

        Naisilla on kyllä tosi kovat vaatimukset puhumisen suhteen.

        Ehkä täytyy mennä ulkomaille, niin naiset ymmärtää kehonkieltä paremmin kun tietää ettei tää Suomipoika puhu niin paljon.

        Vaikkapa Italiaan, siellä niillä riittää sympatiaa suomimiestä kohtaan kiitos Kimi Räikkösen. (joka ei muuten ees osaa puhua)

        Sitä paitsi naiset ovat siellä paljon "estottomampia" ja kuaniinpia kuin kylmän kangistamat nirsot suomiakat.

        On elämä kovaa varsinkin masentuneella Suomalaismiehellä. Mikä voisi auttaa kun ei edes naiset pillua tajua antaa??
        Auttaisiko viina tai pyssy tai poliisi??
        Ehkäpä siis ulkomaille-mokkapillu-tuo onnen.

        Tai ainakin käsitys siitä, millainen on suomalainen herrasmies.


      • matkustanut...
        HerrasMies-- kirjoitti:

        Naisilla on kyllä tosi kovat vaatimukset puhumisen suhteen.

        Ehkä täytyy mennä ulkomaille, niin naiset ymmärtää kehonkieltä paremmin kun tietää ettei tää Suomipoika puhu niin paljon.

        Vaikkapa Italiaan, siellä niillä riittää sympatiaa suomimiestä kohtaan kiitos Kimi Räikkösen. (joka ei muuten ees osaa puhua)

        Sitä paitsi naiset ovat siellä paljon "estottomampia" ja kuaniinpia kuin kylmän kangistamat nirsot suomiakat.

        On elämä kovaa varsinkin masentuneella Suomalaismiehellä. Mikä voisi auttaa kun ei edes naiset pillua tajua antaa??
        Auttaisiko viina tai pyssy tai poliisi??
        Ehkäpä siis ulkomaille-mokkapillu-tuo onnen.

        kun et tiedä, että mistään ei saa niin helposti kuin suomalaiselta baaritiskiltä valomerkin aikaan.

        Sinä kuulut "herrasmiehenä" juuri tuolle baaritiskille, eli sinne vain hankaamaan killuttimiasi baarituoliin, ehkä joskus tärppää...


      • Herrasmies--
        matkustanut... kirjoitti:

        kun et tiedä, että mistään ei saa niin helposti kuin suomalaiselta baaritiskiltä valomerkin aikaan.

        Sinä kuulut "herrasmiehenä" juuri tuolle baaritiskille, eli sinne vain hankaamaan killuttimiasi baarituoliin, ehkä joskus tärppää...

        Taidanpa mennä baaritiskille hankaamaan kulliani:)

        Kiitos neuvosta te ihanaiset naiset, jotka ette kestä ees pientä provokaatiota:D
        Oon vasta just täysikäinen pentu, jonka kulli on vaan vähän turhautunut.

        Ehkä mä tosiaan alan puhumaan ja rakastamaan ihan "tosi tarkoituksella" eli pistään kullia sinne piaparitaikinaan, eikä vaan baarituolien väliin.

        Oikeesti oon todellinen herrasmies, kulli vaan reistailee silloin tällöin:)
        Kyllä musta se sivistynytkin puoli löytyy, ja moni nuorehko naisen alku haluis ja olis ihastunut muhun.
        Kullini taas haluis vähän sitä sun tätä.

        Ei teillä siihen olis mitään neuvoja ihanat puhtoiset Suomen neitsyet??


      • sillä se ei
        Herrasmies-- kirjoitti:

        Taidanpa mennä baaritiskille hankaamaan kulliani:)

        Kiitos neuvosta te ihanaiset naiset, jotka ette kestä ees pientä provokaatiota:D
        Oon vasta just täysikäinen pentu, jonka kulli on vaan vähän turhautunut.

        Ehkä mä tosiaan alan puhumaan ja rakastamaan ihan "tosi tarkoituksella" eli pistään kullia sinne piaparitaikinaan, eikä vaan baarituolien väliin.

        Oikeesti oon todellinen herrasmies, kulli vaan reistailee silloin tällöin:)
        Kyllä musta se sivistynytkin puoli löytyy, ja moni nuorehko naisen alku haluis ja olis ihastunut muhun.
        Kullini taas haluis vähän sitä sun tätä.

        Ei teillä siihen olis mitään neuvoja ihanat puhtoiset Suomen neitsyet??

        ole rooli tai takki, joka nostetaan sopivasti päälle. Sillä ei ole edes mitään tekemistä sivistyksen kanssa - välttämättä.

        Sitä joko on tai ei ole. Ja tässä ketjussa käy erittäin selvästi esille, että sinä et ole.


      • Herrasmies--
        sillä se ei kirjoitti:

        ole rooli tai takki, joka nostetaan sopivasti päälle. Sillä ei ole edes mitään tekemistä sivistyksen kanssa - välttämättä.

        Sitä joko on tai ei ole. Ja tässä ketjussa käy erittäin selvästi esille, että sinä et ole.

        Mennään vaikka kahville niin ymmärrät:)


    • Anonyymi

      Naiset haluavat kuulla mieheltä miten menestynyt hän on. Naiset haluavat vain Isot Munat, naiset vihaa pienimunaiset miehet munan koko on tarkein asia miehellä saa olla työtön luuseri jos on Isot Munat saa naisen. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset suomalainen sauna on sitövaret että miehet saavat vertailla muniaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe