Osaisiko joku neuvoa olen osa-aika lisällä heinäkuun 15 päivään asti. Talvilomia on jäljellä 14 päivää miten minun kannattaisi lomat ottaa etten häviäisi oikein kovasti rahallisesti? Jos ottaisin esim. nämä 14 päivää yhteen kertaan oisko hyvä? Olen täysipäiväisesti töissä noin viikko töitä ja pari vapaata.
Neuvoja
3
5070
Vastaukset
- tällälailla
Meidän tessissä on näin: Vuosilomaa sijoitetaan työ- ja vapaapäiville samassa suhteessa, kuin näitä päiviä on työssä ollessakin.
Kysy esimieheltä, miten teillä. - t-h-m
Osa-aikalisällä loma lasketaan suhteessa siihen prosenttiin jonka teet töitä. Eli jos teet työajastasi 50% niin tarvit kaksi lomapäivää saadaksesi yhden kokonaisen työpäivän lomaa. Tässä syy miksi pidän lomat pois ennen kuin osa-aikalisäaikani alkaa. Samoin kesälomarahoista saa vain sen prosentin jonka tekee työajastaan jos on maksupäivänä osa-aikalisällä.Esim. minun täytyy tehdä työajastani 53%, jotta minulle kertyy tältä ajalta lomat.
- kysy liitosta
kysy liitostasi tai henkilöiltä jos tiedät! Toden näköisesti esimiehesi on täysin pihalla asioita ja on muodollisesti vaan esimiehesi kuten yleenä kaikki mutta voin olla väärässäkin.
Miksi pitää tänne laittaa viestiä aina kun vastauksen saa suoraan töistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815