Claas P. Jamborin biisin nimi hukassa

....................

Eli kyseisen biisin kuulin Claas P, Jamborin esittävän MN festareilla äskettäin. Sanat meni kertosäkeistössä jotenki näin
All I want.
All I need.
You´re my friends indeed.
Tai jotain sinne päin.:DD Osaisko joku auttaa??

21

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup.
      • Jambor-fani

        Biisin nimi on friens in need. Aika lähelle siis arvasit. Se löytyy claasin albumilta alive.


    • lisää?

      Ostin festareilta Alive-levyn, mutta en uskaltanut ostaa myös toista levyä. Jos musiikki olisikin levyllä huonoa.. Nyt olen parin päivän aikana jo melkein kuluttanut tuon levyn puhki =)Niin hyvää musiikkia siinä oli! Claasin omilta sivuilta en löytänyt toisen levyn nimeä. Olisiko teillä tietoa siitä ja mistä sitä voisi etsiskellä. Kristillisessä kirjakaupassa kun on niin suppea valikoima ulkomaisia levyjä...

      • muukalainen316

        Oot niin onnekas! Kun itse menin ostamaan kyseistä levyä ne oli jo loppuunmyyty :( Yritin nyt ettiä josko niitä myytäis jossain täällä netissä (maanalaisessa, dei-kaupassa), mutta en löytäny ... etsinnät jatkuu!


      • muukalainen316

        Niin joo, levy Exceptional löytyy Maanalaisesta :)


      • muukalainen!!
        muukalainen316 kirjoitti:

        Niin joo, levy Exceptional löytyy Maanalaisesta :)

        Joo, silloin kun itse sain tuon levyn käsiini (hiukan keikan jälkeen), ei siinä ollut montaa enää jäljellä. Kävin katsomassa Maanalaisen sivuilla. Sinne vois tietty lähettää viestiä ja kysyä pystyiskö ne hankkimaan myös tuota Alive -levyä. Claasin omilla sivuilla on myös linkki levyjen ostamista varten, mutta ainakaan eilen se ei toiminut :( Onkohan sillä tulossa myös kolmas levy, koska Myspace-sivulla (ja konsertissa) oli monta kappaletta, mitä ei löydy näiltä kahdelta..? Carry on-kappaleen haluaisin varsinkin levylle..


      • : )
        muukalainen!! kirjoitti:

        Joo, silloin kun itse sain tuon levyn käsiini (hiukan keikan jälkeen), ei siinä ollut montaa enää jäljellä. Kävin katsomassa Maanalaisen sivuilla. Sinne vois tietty lähettää viestiä ja kysyä pystyiskö ne hankkimaan myös tuota Alive -levyä. Claasin omilla sivuilla on myös linkki levyjen ostamista varten, mutta ainakaan eilen se ei toiminut :( Onkohan sillä tulossa myös kolmas levy, koska Myspace-sivulla (ja konsertissa) oli monta kappaletta, mitä ei löydy näiltä kahdelta..? Carry on-kappaleen haluaisin varsinkin levylle..

        En enää eilen muista missä kaikkialla surffailin kun mulle jäi semmonen olo että se olis tehny useammanki levyn? Täytyy myöntää että itse kuulin kyseistä artistia ensimmäisen kerran juuri näillä viime Maatiksilla (ja rakastuin heti!), enkä siksi oikein tiiä... :) Mutta pieni linkkivinkki, semmosessa paikkaa (löysin tämänki eilen :D) kuin last.fm voi kuunnella ilmaiseksi musiikkia - ja siellä on suurinpiirtein kaikkea! Voi sieltä kyllä ostaakin musiikkia. Että sillä välin kun etsiskelee noita levyjä niin voi siellä lievittää ikävää ja kuunnella :DD


      • Strawberry.
        : ) kirjoitti:

        En enää eilen muista missä kaikkialla surffailin kun mulle jäi semmonen olo että se olis tehny useammanki levyn? Täytyy myöntää että itse kuulin kyseistä artistia ensimmäisen kerran juuri näillä viime Maatiksilla (ja rakastuin heti!), enkä siksi oikein tiiä... :) Mutta pieni linkkivinkki, semmosessa paikkaa (löysin tämänki eilen :D) kuin last.fm voi kuunnella ilmaiseksi musiikkia - ja siellä on suurinpiirtein kaikkea! Voi sieltä kyllä ostaakin musiikkia. Että sillä välin kun etsiskelee noita levyjä niin voi siellä lievittää ikävää ja kuunnella :DD

        Mahtava biisi tämä kylläkin. Itse olen jo yrittänyt etsiskellä youtubesta ja tosiaan last.fm:stä löysin, mutten osaa käyttää kyseistä sivustoa, en tajua miten biisiä pystyy kuuntelemaanXD


      • lime90
        : ) kirjoitti:

        En enää eilen muista missä kaikkialla surffailin kun mulle jäi semmonen olo että se olis tehny useammanki levyn? Täytyy myöntää että itse kuulin kyseistä artistia ensimmäisen kerran juuri näillä viime Maatiksilla (ja rakastuin heti!), enkä siksi oikein tiiä... :) Mutta pieni linkkivinkki, semmosessa paikkaa (löysin tämänki eilen :D) kuin last.fm voi kuunnella ilmaiseksi musiikkia - ja siellä on suurinpiirtein kaikkea! Voi sieltä kyllä ostaakin musiikkia. Että sillä välin kun etsiskelee noita levyjä niin voi siellä lievittää ikävää ja kuunnella :DD

        Itse kuulin Claasia kolme vuotta sitten ekan kerran, ja tykkäsin heti tosi paljon


      • muukalaiselta
        lime90 kirjoitti:

        Itse kuulin Claasia kolme vuotta sitten ekan kerran, ja tykkäsin heti tosi paljon

        Joo ehkä olin vähän liian innoissani tuosta last.fm:istä, ku en minäkään sitä osaa käyttää :D ei kuulunu jamborit... sanctus realilta sentään yhen biisin sain kuulumaan (loistava pändi muuten sekin!!). Sitäkin kuulin vasta nyt Turussa :) Kiitos noiden levyjen nimistä! Vielä kun löytäis että mistä niitä vois tilata. Jos on jotain hajua niin olisin kiitollinen avusta!
        Ja joo, Claasista tuli ihan ykkönen mulle kans!!


    • alkup.

      Eli kiitoksia kaikille, jotka vastas ja kiitos vielä erikseen tosta last.fm sivustosta. :DD Nyt pääsee taas kuunteleen tota biisiä ku se jäi niin kivasti mn-festareilta soimaan päähän. Claas P. Jambor on kyllä nyt mun uus lempparibändi. :DD

    • Glögi

      Morjensta.

      Ja piisin nimihän on siis Friend In Need ja löytyypi Alive - albumilta

      • Glögi

        Oho.. kone lagii sen verran, että eipä vastauksia näkyny.. joten pakko todeta vaan, että Claas-P Jambor on loistava artisti! :D


      • therain
        Glögi kirjoitti:

        Oho.. kone lagii sen verran, että eipä vastauksia näkyny.. joten pakko todeta vaan, että Claas-P Jambor on loistava artisti! :D

        mäkin siellä mnf:ssä olin ja isin niin kovasti halunnu claasin levyn mutta loppuunmyyty joka paikasta! :( no, nimmarin sain kuitenkin, käteen ja paperille :)


      • therain
        therain kirjoitti:

        mäkin siellä mnf:ssä olin ja isin niin kovasti halunnu claasin levyn mutta loppuunmyyty joka paikasta! :( no, nimmarin sain kuitenkin, käteen ja paperille :)

        siis oisin**


      • villatohveli
        therain kirjoitti:

        siis oisin**

        hei, osaisko joku kertoo mitä biisejä se claasin alive-levy sisältää? en oo löytäny mistää kappalelistaa:D kiiittos::D


      • lime90
        villatohveli kirjoitti:

        hei, osaisko joku kertoo mitä biisejä se claasin alive-levy sisältää? en oo löytäny mistää kappalelistaa:D kiiittos::D

        Alive -levy sisältää seuraavat biisit:
        Helping Hand
        Jesus In Me
        Samuel
        Flower In The Desert
        Alive
        Open Skies
        Privilege
        Friend In Need
        All My Life


    • moo
    • Goobet

      pistä nuo sanat googleen tai laita vain artistin nimi ja selaa biisejä läpi tai laita youtubeen ja etee mn-2008

    • joku

      sen laulun nimi on frend in need :)

    • Saamari749

      Claas P. Jambor - Friend in need

      noi sanat suurinpiirtein suoraan on tosta biisistä. :)
      katoin liramasta. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe