Elikkäs, olin pitkään hoikka ja painoni nousi nopeasti sairastumiseen liittyen. Suunnilleen silloin kun menimme naimisiin olin pulleimmillani ja kihlasormuksen ympärysmitta laajennettiin samaksi kuin vihkisormuksen. No sitten kun minulle löydettiin sopiva lääkitys, paino alkoi pudota ja ilmeisesti nesteen aiheuttama turvotus käsistä katosi ensimmäisenä. Sormukset jäivät liian isoiksi.
Miten muut olette ratkaisseet tällaisen painonvaihteluun liittyvän ongelman? Oletteko jättäneet suosiolla sormukset pois käytöstä? Onko tullut mitään väärinkäsityksiä tyyliin "tuokin on baarissa vaikka on naimisissa, ei sormusta, varmaan leikkimässä sinkkua"? (En voi tietenkään vielä pienennyttää sormuksia, koska en tiedä, paljonko painoni laskee)
Ilman sormusta
7
1324
Vastaukset
- tässä...
vaiheessa kannattaisi hankkia vaikka jokin edullinen "varasormus" vasemmassa nimettömässä pidettäväksi, jos sormuksettomuus sinua kiusaa?
Itsellä kävi päinvastainen raskausaikana = sormet olivat kuin nakit, ja mies hankki minulle uuden kivisormuksen, jota nyt pidän satunnaisesti toisen käden keskisormessa. - kultasepälle
ja pienennytä sormus oikeaan kokoon. Daa!
- ,,,,
Todennäköisesti laihdun vielä. Jos nyt menisin pienennyttämään sormukset, saattaisi muutaman kuukauden päästä olla uusi pienennys edessä.
- ilman...
sormusta. Hoitotyössä en voinut pitää. Ja myöhemminkin atooppinen iho ja ksäs-ihottuma estää sormuksen pidon. Eipä ole ollut ongelmaa. Juhlissa änkeän sormukset sormeen, mutta en muulloin.
- käsitätkö
Sormukselliset ovat taattua ja haluttua riistaa viihteellä. Sormukettomat ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta, heissä ei ole haastetta. Sinkut on roikkujia ja säälittävästi vänkääviä.
- naimisissa
sormuksen vai miehen kanssa? Meillä ei käytetä sormuksia ollenkaan. Vihkipäivänä oli sormukset sormissa mut sen jälkeen tosi tosi harvoin...
Sen kun itse tiedät että olet naimisissa niin ei ole mitään ongelmaa! Oli ne sormukset sitten sormissa tai ei. Tästäkin asiasta voi olla yhtä montaa mieltä kuin on sormuksien kantajiakin... - Shannon-71
Minä ratkaisin asian ostamalla halvan kivisormuksen "lukkosormukseksi". Toimii jos "viralliset" rinkulat ovat kivettömiä ja voivat pyöriä (ja helistä) sormessa vapaasti. Kivisormuksessa on sekin etu ettei siinä ole nikkeliä, joten se sopii kaikille. Hopeiset sormukset eivät nekään mitään maailmoja maksa, joten sellaisiakin voisit harkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792