Onko parranajolle jotain vaihtoehtoja? En jaksa joka aamuista parranleikkuuta ja myös ihoni kärsii siitä. Voiko noita Veet tuotteita (ihonkarvapoistogeeli tai kylmävahaliuskat)käyttää kasvojen alueen karvojen poistoon niin että niistä pääsisi ainakin joksikin aikaa eroon? Onko jotain muita vaihtoehtoja? Sokeroinnista yms. olen ainakin lukenut.. onko niistä kokemuksia?
Karvat pois kasvoista
2
1279
Vastaukset
- mahmaa
Voi veetti tehä aika kipeää. Jos on jotain amis hapsua niin se kyllä lähtee, mutta jos on vahvaa parata karvaa niin en suosittele edes kokeilemaan. Jos ei partaa halua pitää ja on ylimääräistä rahaa, niin onhan noita pysyvempiä ratkasuja, aina laseriin asti.
- ........................
Voi hellan lettas! Veet ym. vain sulattaa sen karvasi siinä missä parranajo katkaisee sen, ei siitä mies mitään hyödy! (Enkä laittaisi noita myrkkyjä kasvojen iholle.)
Sokerointi parralle? No jos nyhdät karvat kasvoista niin nehän pysyvät poissa tasan niin kauan kuin ihon sisäinen karvan osa kasvaa pintaan eli parran ollessa kyseessä pari kolme päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois771185- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937