Saan aina, huom: AINA pillua

VARMA ISKUTAKTIIKKA

Mua on kehuttu monesti komeaksi ja käyn salilla säännöllisesti. Saan aina pillua. Mulla on sellanen taktiikka että kun meen baariin niin pysyn suht selvinpäin eli muutama olut ja katon ketkä on baarin rumimmat naiset jotka ei ole missään isossa pöytäseurueessa. Sitten meen iskeen niitä. Jos ei ensimmäinen rumilus, eikä toinenkaan, niin kyllä yleensä kolmas suostuu lähtemään mun luo. Huom puhun nyt rumista, en tavallisista.

Tavallaan olen sankari, unelmien prinssi ja pelastaja samassa paketissa. En minä ainakaan muiden komeiden näe iskevän rumia. Rumat naiset ei yleensä saa komeita miehiä, joten annan itseni tavallaan lahjana rumille naisille. Jotkut jopa takertuvat kiinni minuun.

37

8675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskottava...

      Ei toi huono juttu oo. Äijä antaa "rumalle" naiselle tsänssit ja saat ne kuvittelemaan et niistä on pelkiksi jakorasioiksi. On toi tavallaan jees, mut entä sitten ku ne tajuu olevansa pelkkiä esineitä? Poljet luultavasti niitten lopunkin itseluottamuksen. Mitäs jos yrittäisit jotain "tavallisen" näköistä ja ottaiset toisinaan pakit. En halua jeesustella, mutta kelaa tätä.

    • minäkin

      ensin mietin mikä jutun pointti on kun saanhan mäkin aina (paitsi ei edes tarvii niitä rumia iskee kun kauniimpiakin saa ja edes ilman salilla käyntiä!) Mutta sitten mietin että olet oikeassa: ne jotka valittaa ettei naiset lähde mukaan on vain olleet väärillä markkinoilla.
      Mut ei sussa oikeasti mitään erikoista ole lihasten lisäksi jos vain JOTKUT takertuu kiinni.

    • Fiikus

      oli aikoinaan Rooman valtakunnan pöljä pomo, olin aistivinani jotakin tuttua.., no mene ja tiedä? Osaatko muuten soittaa viulua?

    • Aija

      Haet baarin rumimmat naiset, onks sulla heihin joku perversio vaiko niin huono itsetunto, ettet halua kuulla torjuntaa kauniimmilta.Saatko visuaalista nautintoa(mikä on miehelle tärkeää) vai panetko pussin päähäsi siksi aikaa? Mikä tollainen mies on, täyttä fuulaa ja alentuva iljetys?

      • Piru

        että noin käyttäytyy pelimies. Miksi tapella niistä kauniista naisista jonkun toisen pelimiehen kanssa tai ehkä jopa saada pakit? Se ruma nainen on niin otettu komeasta miehestä, että on melkeinpä varma saalis. Saa säkällä vielä tiukkaa pesää, kun ei oo koko maajoukkue käyny höyläämässä.

        Eihän tuo nyt mitään mukavaa ole, mutta jos naiselle ei kerro totuutta, niin eikö tuosta sitten hyödy molemmat?


      • Sirius

        ...sanottu, just noin mäkin aattelin. "mies" on luultavasti ite sen näkönen, ettei tulis kaunista saamaan ja on keksiny ittelleen jonkilaisen taktiikan, jolla sitten kehuskella täällä. Koska kuka muu nyt tuollasta asiaa ilmottas. Miks hän ruman ottas komeena? siks ku saa varmasti. Just joo, miks tää "komeus" ei sit saa kauniilta naisilta...? Täysin kuvottava ja helvetin tyhmä ihminen.


    • INSINÖRTTI

      heh heh.... ekkai tääl tampesterissa tuota harrasta ? mä nimittäin toimin juuri samoin, tosin saatan koskus otta useemmankin kipollisen !! ja tosiaan toimii !! Oplet pelimies ;) tosin mä en ees siellä salilla käy.

    • Kettu

      Toisaalta perverssiä mutta toisaalta saatpahan ne vähemmän kauniitkin naiset tuntemaan itsensä halutuiksi. Muista nyt sitten ettet loukkaa heitä millääntavalla ja käyttäydyt herrasmiesmäisesti loppuun saakka.

    • Wankah

      Ja kauniit naiset jää rumille miehille...
      Ai niin, ain't gonna happen!
      Käsi jää vetävän käteen.

      Pysyttele Roomeo vaan niissä paremman näköisissä, etteivät rumemmat naiset ala luulemaan itsestään liikoja.

      • ori

        .. luulee kaikki itsestänsä liikoja!!


    • Härski Harri

      Taidat olla hintti ja loppupeleissä et saa muuta kuin nyrkkikyllikkiä!

      • Laatua arvostava

        Käyn itse salilla ja olen ulkoisesti ihan haluttava naisten keskuudessa,mutta en raahaa rumia himaan otan pakit jos ei onni suo,vaikka se aina kolahtaa itseluottamuksen päälle! Runkkaan ennen kun panen rumaa!!!!


    • jeba

      good for you, jos kokemuksia keräilet. itselläni on sentään joku ylpeys tallella, enkä mitään vastenmielistä tapausta kelpuuta.

      • geba

        ...siis just tuon takia että hyvännäköiset hakee mieluummin rumemman, joka on mielinkielin kun makee kaveri pokaa sen. Täähän selitti paljon että miks mun pitää tehdä se aloite hyvännäköisten suhteen. Ja pitää olla nopea ettei ne kerkii rumemman matkaan. Aina viisastuu näemmä!


    • Ori

      Mä oon kans tommonen raamikas, punttisalilla käyvä 27-vuotias mies! Naiset kehuu komeeksi ja ihailee lihaksiani. Panen ketä sattuu rumia ja kauniita. Kuka aina baarista mukaan sattuu. Mieluiten otan kans vähän rumemman ni ne o iha tohkeissaan ku saa tällästä tosi miestä! Paremman näköset o yleensä vielä huonompia sängyssä.. makaavat ku lahnat.. luottavat liikaa ulkoisii apuihinsa! :)

      • kati

        Hohhoijaa, mikä ego "miehellä". meneekö lujaa vai eikö kulje yhtään. Ei viittis asialliseen keskusteluun omia haaveita tyrkyttää, voipi olla poikuuskin tallella. Lihaksia, hooooh!


      • Ori
        kati kirjoitti:

        Hohhoijaa, mikä ego "miehellä". meneekö lujaa vai eikö kulje yhtään. Ei viittis asialliseen keskusteluun omia haaveita tyrkyttää, voipi olla poikuuskin tallella. Lihaksia, hooooh!

        Niin ku vanha sananlasku sanoo viisaus viihtyy kauniissa päässäkin mutta kateus aina rumassa!! :)


      • kati
        Ori kirjoitti:

        Niin ku vanha sananlasku sanoo viisaus viihtyy kauniissa päässäkin mutta kateus aina rumassa!! :)

        ...ja Ponille kyytiä!


      • Anonyymi
        kati kirjoitti:

        Hohhoijaa, mikä ego "miehellä". meneekö lujaa vai eikö kulje yhtään. Ei viittis asialliseen keskusteluun omia haaveita tyrkyttää, voipi olla poikuuskin tallella. Lihaksia, hooooh!

        Mietin aivan samaa 😂🤣 toi jätkä oo nähny muita tissejä ku äitinsä 😂😂


    • sulotar

      loppujen lopux sie et tee muutaku satutat niitä neitoja.loppujen lopux ne joutuu pettymään ja muutenkin ku saattaa olla jo huono omatunto, sie saat niitten unelmat kehittymään ja sit ku sie sanot et ei iinnosta, tai mitä nyt sit sepitätkää niitten maailma romahtaa....sit ne ei välttämättä uskalla enää lähentyy miehii, ne rupee pelkäämään.

    • sulotar

      jatkoinpa lukemista eteenpäin....ja jouduin toteamaan taas jyrkästi että te miehet jotka ovat nuo kirjoittaneet niin olette niitä helvetin tyhmiä tyyppiä joille ei viitti edes silmää lotkauttaa, voihan sitä itse kattoa mut siihen se jääkin mie en tuhlaa teille ees yhtä pientä pikkurilliä.ois kiva et sielt pään sisältäkin löytyis jotaa......tai sit saatte vastineeksi niitä naisia joiden pään sisältä ei löydy mitään ja kaverit pitää pilkkanaan....naureskelee selän takaa.tunnen pari sellast neitoa joiden pään sisäl ei o mitää ja likka luulee et kaikki pitää siit mut loppujen lopux kaikki inhoo sitä ku se on olevinaan ku joku vitun kuningatar tai missi....

    • Pinja

      Niin inhoan kauniita kiiltokuva poikia ja tiedän ,etten itse ole baarin kaunein enkä myöskään etsi sitä kauneita jätkää. Luulisi ,että kaikki naiset on jollain tapaa kauniita. Huono itsetunto taitaa olla niillä naisilla joilta olet saanut. Mielummin pihtari kuin sinun kanssasi.

      • Ori

        Parasta kaikessa on että en näytä kiiltokuva pojalta vaan juuri sellaiselta joka äipän malli-vävypojalta. Osaan olla kohtelias naisille ja puhua niiden kanssa sulavasti aiheesta kuin aiheesta.. niiden älyn tasolla! :) Naisia ei saa kehua ylettömästi vaan kannattaa "vahingossa" livauttaa aina joku kohtaliasuus ikään kuin et itse sitä huomaisi. Mitä enemmän niiden kanssa on tekemisissä sen helpompaa se on kun kokemusta karttuu laidasta laittaan. Sitte se ilme on näkemisen arvoinen kun pikku työstön jälkeen saa pöksyt putoamaan nilkkoihin ja laittaa muijan kulkemaan. Voin sanoa kokemuksen syvällä rinta äänellä että putoaa muijat laidasta laitaan niin ujoista itsevarmoihin kuin rumista kauniisiin.


      • Tuhannen Harakan Kirous

        Sun asenne on ihan kohdallaan. Oispa sun kaltaisia enemmän. Että sitä rataa!


    • Kuumahuuli

      Nimittäin kaikkihan ny kaunista naista panee.. mut harva se rumaa pystyy..

    • Nadira

      Jaa... Et siis iske lainkaan kauniita? Vain rumia?
      Taidat olla oikeasti joku kakara?
      En sanoisi, että olet "jalo unelmien prinssi", mutta hyvä itseluottamus sulla on!
      Tsemppiä sinne baariin rumien iskemiseksi! =)

    • Nadira

      Tsemii sulle, "unelmien prinssi" =)
      Taidat olla oikee rumilusten namupala =D
      En tosiaan usko, että otat aina vaan rumat... taidat olla provo =)
      Ei millään pahalla.
      Omistat kyllä erittäin hyvän itseluottamuksen.

    • Doraliney

      Oot vähän myöhässä, Nadira.
      Oon kuitenki samaa mieltä sun kaa.

    • Dino Rex
    • ehe hehe

      Sulla vaan on viehtymys rumiin naisiin--ehkä kaappihomoutta?

    • panomies-69

      ALOITTAJA JAUHAA PASKAA!!! ET VARMASTI SAA JOKA KERTA PILLUA! EI KETÄÄN SAA JOKA KERTA/AINA KUN HALUAA!!! SULLA TAITAA OLLA POIKUUSKIN VIELÄ TALLELLA KU TOLLASTA PASKAA KIRJOITAT!

    • PellisenTero

      Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät ehdi saamaan kaikilta. Vanha viidakon sananlasku!

    • Röhröhröh

      Miten sen kemian, kipinän laita mahtaa olla tunnetko mitään ? Riittääkö pelkkä pillu ?

      • Anonyymi

        Mistä tiedän että oon haluttu?
        Joo ja tää keskustelu on alkanut silloinku oon ajanut mopokortin että...


    • Ok.

      Mut mitä järkee on panna ketään kerran ja lähtee meneen? Miks pussien tyhjennys on se juttu?

      Kysyn vaan koska mäkin olin kerran noilla linjoilla mutta mieli muuttu. Ei tuu se nössö olo seuraavana päivänä kun ei oo miesenergiaa, ja kun panet vaan kerran niin ei siinä kerkee mulla ainakaan kehittymään mitään tunteita mitkä vahvistais seksiä, ja tarvin tunteita että seksi ois hyvää. Tunteet ei silti tarkoita sitoutumista muttei sitä yhteen kertaan tarvi jättää per naama.

    • Anonyymi

      Etkö uskalla lähestyä ns normaalin näköisiä tai kauniita.?Oletko sittenkin vain epävarma itsestäsi ja/tai et arvosta itseäsi? Kuka on kehunut komeaksi, ne rumatko kun olet ne kaatanut heidät? Heistähän toinen ruma voi olla komea :) Etkö vain uskalla ottaa riskiä ja saada kieltävää vastausta? Eihän tuossa hommassa ole mitään haastetta eikä järkeä.

    • Anonyymi

      Just.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe