Olen raskaana rakastajalleni!

Mitä teen

Täysi yllätys, käytin pillereitä, miten ne voivat pettää! Omatuntoni ei salli aborttia, voisin tietysti uskotella miehelleni että lapsi on hänen mutta ei sekään oikealta tunnu, rakastaja naimisissa tahollaan, lapsia, olen hermoraunio, antakaa neuvoja jos olette olleet samassa tilanteessa!

20

1998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin tilanteessa

joten kysy myös rakastajasi mielipidettä mutta älä anna hänen painostaa sinua mihinkään mitä et halua tehdä.

Jos olet moraaliton niin kerrot miehellesi lapsen olevan hänen mutta jos olet suoraselkäinen ja edes jonkinlaisen moraalin omaava (et voi olla täysin koska sinulla on rakastaja) niin kerrot miehellesi asiasta ja vaadit rakastajaasikin tekemään niin omalle perheelleen.

Sinun olisi jo korkea aika tehdä tekoja, jotka kestävät päivänvalon.

• ..........

Jos tiedät olevasi raskaana rakastajallesi, teillä ei ilmeisesti miehesi kanssa ole ollut seksiä aika pitkään aikaan. Ja jos ei ole ollut seksiä, miten ajattelit uskotella miehelle, että lapsi on hänen? "Ihan totta, mulla kestää toi raskaus vain kuusi kuukautta?"

• tuota samaa

minäkin mietin.

• isän kanssa!

Eipä sinua kukaan voi neuvoa. Ratkaisut on tehtävä itse. Teitä oli kuitenkin kaksi saattamassa lasta alulle. Isällä on yhtä lailla velvollisuuksia ja oikeuksia lasta kohtaan.

En ole ollut samassa tilanteessa, mutta luulin niin keväällä. Ajatukset kiersivät villisti kehää. "Raiskaisinko" haluttoman aviomieheni? (Ei hän kuitenkaan niin tarkkaan muistaisi, milloin se tapahtui.) Muuttaisinko omaan kämppään ja laittaisin eropaperit vetämään? (Voisi isukki sitten käydä leikkimässä lapsosen kanssa.) Rupeaisinko periaatteeni vastaisesti lapsentappajaksi? (Olisiko se ollut pienempi paha kuin ne ongelmat, jotka lapsi olisi saanut syntymälahjaksi?) Menisinkö nyytin kanssa soittamaan ovikelloa ja sanoisin rakastajani vaimolle, että nyt on isän vuoro huolehtia lapsestaan? (Pienellä paikkakunnalla sana kiertää ihailtavan nopeasti.)

Kun oli käynyt ilmi, että se oli väärä hälytys, puhuin rakastajani kanssa noin teoreettisesti, että mitäs jos... Hän nieleskeli ja sanoi, että keskustellaan siitä sitten, kun se on ajankohtaista.

• )#%&(

Sama homma, mutta lopetin suhteen kun en vain kestänyt olla kakkosena ja kaikkea ikävää tunnemyrskyä. Ikävä vain, että raskauden huomasin vasta tän jälkeen. En ole nähnyt miestä, enkä ollut yhteydessä.

Ei ollut mikään auvoinen kakkossuhde ja olenkin kovasti paininut asian kanssa, kerronko lapsesta ikinä. Lapsella on oikeus isään ja mietityttää, mitä kerron hänelle, onko minulla oikeus evätä isä lapselta. En tiedä ollenkaan haluaisiko mies edes pitää yhteyttä lapseen, epäilen. Ruokkoja en ole vailla enkä muutenkaan häntä enään elämääni. Pelkään vain, että törmäämme ja näkee tilani, mutta onneksi ei käsittääkseni voi vaatia minua isyystestiin?

En tiedä, masentaa koko tilanne, mutta lapsi on silti hyvä ja iloinen asia ja toivottu.

• mä vaan...,.

lutkata?oma vika lumppu

• Anonyymi

Sun on valittava oletko rasisti, sovinisti vai homopoju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun on valittava oletko rasisti, sovinisti vai homopoju.

Sovinisti nussi joka maalaista naista ja ei valita turhasta ottaa miehen paikan.

• Anonyymi

Normaali mies panee naista joka on miehen mieleen.

Onko tuon vai tuon maan passi ihan sama kuhan on laatu seksi tarjolla.

• Anonyymi

EI ole olemassa rasiamia Jos on mies vihaaja mies.

Kaksi eriasiaa.

• Anonyymi

Siittimen työntämisessä peräsuoleen vaikeinta on terskan saaminen sisään. Sen jälkeen siittimen varsi menee sisään helposti.

Vastaanottava osapuoli voi tällöin tuntea voimakasta ulostamisen tarvetta peräsuolen venyessä.

Jotkut kokevat tämän aluksi epämiellyttävänä, mutta tunteeseen voi tottua ja jopa oppia nauttimaan siitä

• Anonyymi

Mieti nyt saat kaipaamasi top homo mies seuraa jota halusitkin.

• Anonyymi

Kehuskelee tuntevansa vaarallisia tuttaviaan joilla sama fantasia.

• Anonyymi

Kaveeraa mielisairaiden massa murhista haaveilevien kanssa. EI ole kovin normaalia.

• Anonyymi

Saa aika mielisairas olla itse menee puhumaan kaverini on mielisairas massa murhaaja olemme kavereita ja haaveilemme samoista asioista.

Huonekaveriksi haluat mielisairaalaan siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa aika mielisairas olla itse menee puhumaan kaverini on mielisairas massa murhaaja olemme kavereita ja haaveilemme samoista asioista.

Huonekaveriksi haluat mielisairaalaan siis.

Itse sanoisin en tunne ja en ole koskaan tavannut jos joku kysyy tunnetko mielisairasta hullua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse sanoisin en tunne ja en ole koskaan tavannut jos joku kysyy tunnetko mielisairasta hullua.

Kukaan normaali ei puhu edes mielisairaiden kanssa ellei itsekkin ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan normaali ei puhu edes mielisairaiden kanssa ellei itsekkin ole.

Kun joku kysyy tunnetko mielisairasta hullua kannattaa sanoa en tunne ja en koskaan ole edes tavannut.

• LK.

Eikö järki oikein kulje? Etkö osaa puhua ja selvittää asioita miehesi kanssa? Jos et häntä kerran rakasta, niin miksi edes hänen kanssaan sitten olet? Nyt sun on pakko viimeistään ryhtyä rehelliseksi. Kasvata se helvetin selkäranka äläkä ole noin luihu! Mikä helvetti sua vaivaa nainen? Salasuhde toisen varatun kanssa, vain siksi kun et saa typerää suutasi avattua.

• syntynyt

tapaus: äitini oli naimisissa, mutta hänellä oli rakastaja.
        äitini piti lähteä rakastajansa matkaan jolla oli jo entisetä liitosta kaksi lasta, tuolloin 10-vuotiaita, mutta aviomies vei lopulta voiton.
        sovittiin, kun raskaus tuli selville että kasvatetaan lapsi omana, eikä kerrota toiselle mahdolliselle isä ehdokkaalle totuutta.

tulos: sain kuulla teini-iässä, että en ollut isänäni pitämän miehen lapsi ja samaan syssyyn selvisi, että "isäni" oli syyllistänyt äitiäni koko heidän naimisissa olo aikansa minun kasvattamisestani,vaikken ollut hänen.
        päätin ottaa selvää "biologisesta" isästäni, joka syytti heti alkuunsa minua rahan perässä juoksijaksi.

vastaus: kerro kummallekkin miehelle totuus, tehkää isyystesti, joka on ilmainen isyydentunnustuksen yhteydessä, ettei myöhemmin tule turhia syyttelyitä.
        salailulla ja valehtelemisella pilaat vain tulevan lapsesi elämän. ajattele LAPSEN parasta.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe