Olen raskaana rakastajalleni!

Mitä teen

Täysi yllätys, käytin pillereitä, miten ne voivat pettää! Omatuntoni ei salli aborttia, voisin tietysti uskotella miehelleni että lapsi on hänen mutta ei sekään oikealta tunnu, rakastaja naimisissa tahollaan, lapsia, olen hermoraunio, antakaa neuvoja jos olette olleet samassa tilanteessa!

20

1943

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin tilanteessa

      joten kysy myös rakastajasi mielipidettä mutta älä anna hänen painostaa sinua mihinkään mitä et halua tehdä.

      Jos olet moraaliton niin kerrot miehellesi lapsen olevan hänen mutta jos olet suoraselkäinen ja edes jonkinlaisen moraalin omaava (et voi olla täysin koska sinulla on rakastaja) niin kerrot miehellesi asiasta ja vaadit rakastajaasikin tekemään niin omalle perheelleen.

      Sinun olisi jo korkea aika tehdä tekoja, jotka kestävät päivänvalon.

    • ..........

      Jos tiedät olevasi raskaana rakastajallesi, teillä ei ilmeisesti miehesi kanssa ole ollut seksiä aika pitkään aikaan. Ja jos ei ole ollut seksiä, miten ajattelit uskotella miehelle, että lapsi on hänen? "Ihan totta, mulla kestää toi raskaus vain kuusi kuukautta?"

      • tuota samaa

        minäkin mietin.


    • isän kanssa!

      Eipä sinua kukaan voi neuvoa. Ratkaisut on tehtävä itse. Teitä oli kuitenkin kaksi saattamassa lasta alulle. Isällä on yhtä lailla velvollisuuksia ja oikeuksia lasta kohtaan.

      En ole ollut samassa tilanteessa, mutta luulin niin keväällä. Ajatukset kiersivät villisti kehää. "Raiskaisinko" haluttoman aviomieheni? (Ei hän kuitenkaan niin tarkkaan muistaisi, milloin se tapahtui.) Muuttaisinko omaan kämppään ja laittaisin eropaperit vetämään? (Voisi isukki sitten käydä leikkimässä lapsosen kanssa.) Rupeaisinko periaatteeni vastaisesti lapsentappajaksi? (Olisiko se ollut pienempi paha kuin ne ongelmat, jotka lapsi olisi saanut syntymälahjaksi?) Menisinkö nyytin kanssa soittamaan ovikelloa ja sanoisin rakastajani vaimolle, että nyt on isän vuoro huolehtia lapsestaan? (Pienellä paikkakunnalla sana kiertää ihailtavan nopeasti.)

      Kun oli käynyt ilmi, että se oli väärä hälytys, puhuin rakastajani kanssa noin teoreettisesti, että mitäs jos... Hän nieleskeli ja sanoi, että keskustellaan siitä sitten, kun se on ajankohtaista.

    • )#%&(

      Sama homma, mutta lopetin suhteen kun en vain kestänyt olla kakkosena ja kaikkea ikävää tunnemyrskyä. Ikävä vain, että raskauden huomasin vasta tän jälkeen. En ole nähnyt miestä, enkä ollut yhteydessä.

      Ei ollut mikään auvoinen kakkossuhde ja olenkin kovasti paininut asian kanssa, kerronko lapsesta ikinä. Lapsella on oikeus isään ja mietityttää, mitä kerron hänelle, onko minulla oikeus evätä isä lapselta. En tiedä ollenkaan haluaisiko mies edes pitää yhteyttä lapseen, epäilen. Ruokkoja en ole vailla enkä muutenkaan häntä enään elämääni. Pelkään vain, että törmäämme ja näkee tilani, mutta onneksi ei käsittääkseni voi vaatia minua isyystestiin?

      En tiedä, masentaa koko tilanne, mutta lapsi on silti hyvä ja iloinen asia ja toivottu.

    • mä vaan...,.

      lutkata?oma vika lumppu

      • Anonyymi

        Sun on valittava oletko rasisti, sovinisti vai homopoju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on valittava oletko rasisti, sovinisti vai homopoju.

        Sovinisti nussi joka maalaista naista ja ei valita turhasta ottaa miehen paikan.


      • Anonyymi

        Normaali mies panee naista joka on miehen mieleen.

        Onko tuon vai tuon maan passi ihan sama kuhan on laatu seksi tarjolla.


      • Anonyymi

        EI ole olemassa rasiamia Jos on mies vihaaja mies.

        Kaksi eriasiaa.


      • Anonyymi

        Siittimen työntämisessä peräsuoleen vaikeinta on terskan saaminen sisään. Sen jälkeen siittimen varsi menee sisään helposti.

        Vastaanottava osapuoli voi tällöin tuntea voimakasta ulostamisen tarvetta peräsuolen venyessä.

        Jotkut kokevat tämän aluksi epämiellyttävänä, mutta tunteeseen voi tottua ja jopa oppia nauttimaan siitä


      • Anonyymi

        Mieti nyt saat kaipaamasi top homo mies seuraa jota halusitkin.


      • Anonyymi

        Kehuskelee tuntevansa vaarallisia tuttaviaan joilla sama fantasia.


      • Anonyymi

        Kaveeraa mielisairaiden massa murhista haaveilevien kanssa. EI ole kovin normaalia.


      • Anonyymi

        Saa aika mielisairas olla itse menee puhumaan kaverini on mielisairas massa murhaaja olemme kavereita ja haaveilemme samoista asioista.

        Huonekaveriksi haluat mielisairaalaan siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa aika mielisairas olla itse menee puhumaan kaverini on mielisairas massa murhaaja olemme kavereita ja haaveilemme samoista asioista.

        Huonekaveriksi haluat mielisairaalaan siis.

        Itse sanoisin en tunne ja en ole koskaan tavannut jos joku kysyy tunnetko mielisairasta hullua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sanoisin en tunne ja en ole koskaan tavannut jos joku kysyy tunnetko mielisairasta hullua.

        Kukaan normaali ei puhu edes mielisairaiden kanssa ellei itsekkin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan normaali ei puhu edes mielisairaiden kanssa ellei itsekkin ole.

        Kun joku kysyy tunnetko mielisairasta hullua kannattaa sanoa en tunne ja en koskaan ole edes tavannut.


    • LK.

      Eikö järki oikein kulje? Etkö osaa puhua ja selvittää asioita miehesi kanssa? Jos et häntä kerran rakasta, niin miksi edes hänen kanssaan sitten olet? Nyt sun on pakko viimeistään ryhtyä rehelliseksi. Kasvata se helvetin selkäranka äläkä ole noin luihu! Mikä helvetti sua vaivaa nainen? Salasuhde toisen varatun kanssa, vain siksi kun et saa typerää suutasi avattua.

      • syntynyt

        tapaus: äitini oli naimisissa, mutta hänellä oli rakastaja.
        äitini piti lähteä rakastajansa matkaan jolla oli jo entisetä liitosta kaksi lasta, tuolloin 10-vuotiaita, mutta aviomies vei lopulta voiton.
        sovittiin, kun raskaus tuli selville että kasvatetaan lapsi omana, eikä kerrota toiselle mahdolliselle isä ehdokkaalle totuutta.

        tulos: sain kuulla teini-iässä, että en ollut isänäni pitämän miehen lapsi ja samaan syssyyn selvisi, että "isäni" oli syyllistänyt äitiäni koko heidän naimisissa olo aikansa minun kasvattamisestani,vaikken ollut hänen.
        päätin ottaa selvää "biologisesta" isästäni, joka syytti heti alkuunsa minua rahan perässä juoksijaksi.

        vastaus: kerro kummallekkin miehelle totuus, tehkää isyystesti, joka on ilmainen isyydentunnustuksen yhteydessä, ettei myöhemmin tule turhia syyttelyitä.
        salailulla ja valehtelemisella pilaat vain tulevan lapsesi elämän. ajattele LAPSEN parasta.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe