moikka mulla oli tässä vuoden alussa sinetti pidennykset jotka kaveri laitto ja nyt haluisin ne takaisin mutta jäin miettimään kun sillon ne laitettiin oli pilalle mennyt permanenntti hiusten pohjana (yleensä mulla on ollut hyvin hoidetut hiukset)ja lähti aika järkyttävä määrä huksia mukana, joten voiko sama toistua taas vaikka ei ole permanenttia pohjana. kun hiukset väheni yli puoleen mitä oli ennen pidennyksiä vai kannattaako vaihtaa ompelu pidennyksiin?
sinettipidennykset?
10
5774
Vastaukset
- kauneuspalvelut
Uskoisin, että tuo hiustesi lähtö johtui juuri siitä kun hiukset olivaat jo niin käsitellyt.
Permishän on aika kova juttu hiuksille.
Sinetti menetelmä on tietääkseni kovin pidennys tekniikka.
Kokeiles: micro-ring ja teippi tekniikkaa. Omat asiakkaani ovat tykänneet.- sarix
moiks niin mitä tuo mikro ring siten tarkoittaa? katselin netissä että se sidotaan jotenkin?? onko hoidoltaan miten erilainen kuin sinetit??
- kauneuspalvelut
sarix kirjoitti:
moiks niin mitä tuo mikro ring siten tarkoittaa? katselin netissä että se sidotaan jotenkin?? onko hoidoltaan miten erilainen kuin sinetit??
Micro-ringit tarkoittavat pieniä renkaita jolla pidennys kiinnitetää. Omahius ja pidennyshius kiinnitetään renkulalla toisiinsa.
Asiakkaani ovat kovasti tykänneet.
Suosittelen. - kauneuspalvelut
sarix kirjoitti:
on kuvaa tuosta tekniikasta.
www.merilinna.com
- ompelupidennys :)
Moikka.
Itse teen ompelupidennyksiä. Ompelupidennyksessä sinun päähäsi tehdään poikittaisi ohuita ranskanlettejä, ja niihin ommellaan "hiuslaattoja".
Tämä on todella hiusystävällinen tapa ottaa pidennys.
Hiusta voit tilata minun kautta tai hankkia itse.
Laita mailia jos innostuit :)Jos hankit hiukset itse työstä otan vain 70 euroa.
[email protected] - ize
laitatuttaa viel pidennyksn??
-ratkaisu on tehtävä itse.Toki kuivahtanut permanentti on yksi syy ainakin latvan karisemiseen!
-Latva-alueen hiusto on nyt se mietittävä kohta.
Millainen kunto on. Ja jos on permanentti,onko se miten kihara...mietin vaan tuleeko perm.kihara `läpi`kiinnitetyn hiuston vai onko kiinnitetty hius myös permanentattu??!!siten se ei erotu `läpi`!
- Mikä on tyven kunto...noin 1,5 cm. hiuspohjasta,,jos hyv,kyllä se terve osa kiinnitykset kestää. Latva-aluetta siellä pidennyksen alla,tulee todellakin vaan hoitaa rutkansäännöllisesti! Kosteutta ja hoitoa on rutistettava myös pidennyshiusten väliin.
Kovin kuiva latva saattaa hieman hankaantua ajan kanssa, muttei MISSÄÄN vaiheessa pidennyksiä lähde `PUOET POIS`-tyyliin. Se on asia jota en usko enkä myönnä!Enkä ole muuten nähnyt...alalla jo vuodesta 1991!
Mutta jos vähänkin epäilet, älä otatuta!!
Kun pidennyshius irrotetaan,lähtee JO LEPOVAIHEESSA olleet ja LUONNOLLISEN irtoman kohdanneet hiukset lattialle. Omaa hiusta toki voi irrotuksessa jonkun verran irrota,toki, muttei PUOLET OHUEMPI-tyyliin.Se on vaan ihmismielen muisti,joka muistaa ja olettaa,ett omat hiukset ÒLIVAT PUOLET PAKSUMMAT´ ennen pidennyst!
Ottakaa kaikki pidennyksen otatuttajat kuva Ennen Ja jälkeen pidennyksen,niin aivan sama lopputulos,,vaan vähän pidempi omahius!! näin,kun noudatat saatuja ohjeita.ja nehän tulee pyytää ellei automaattisesti saa!! Ihanaa uuden elämän ensimmäistä päivää,jos otatutat hiukset. ja positiivista jatkoa vaikket ottaisi:) Ja ei sitten negatiivisia vastaviestejä.Suomi on muutenkin jo alamaissa!!! Suosittelen muuten verkostoitumaan...on monta hyvää ja mukavaa alaa.Rohkeasti vaan rikkomaan ennakkoluuloja sekä muutosvastarintaa!Jeh!- sarix
en nyt oikein tajunnut tätä koko jutun ydintä??!
siis mitkä kiharat siis mulla oli pilalle mennyt permanentti missä ei ollut mitään kiharia, anoppini on jo 34 vuotta ollut alalla eikä silti osaa kuin leikata hiukset kun nykyään partureiden pitää hieman kouluttaa itseään jos tiedät eikä pidennykset ole missään latvassa kiinni eikä se hius pohjaa rasita oli millaset tahansa.
- angel114126
pitääkö micro-ring pidennykset irrottaa ennen nukkumaan tai uimahalliin menoa?
Ajattelin vain että siinä on aika kova työ jos ne pitää illalla irrottaa ja aamulla laittaa takaisin - unknow1
angel... ei niitä piä ottaa pois? miks pitäs..
- norabushi
Moi ! noist ompelu pidennyksist mulla on ollut sellaset ja ei kyllä kannata ottaa en yhtään suosittelis ja ku hiukset ksvaa ni ne roikkuu tosi huonost ja se lettiki löystyy ja ei oo yhtään mukavat päässä tällä hetkellä mulla on sinettipidennykset ja ei nekää iha hyväs kunnos oo :/ http://mnwedoitourownway.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1298016Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567115Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834866Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2493305Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012764Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1272352- 1531990
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari171933Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411750Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2061685