Paras HC bändi ehdottomasti

pantera

Hatebreed

13

975

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Osmo älä onnu"

Lama on aina kiehtonut minua. Se on sellaista pilke silmäkulmassa tehtyä musiikkia (ei niin vakavasti siis) ja sanoituksissa on käytetty huumoria.

• Jarppa

Lama oli hyvä.Ei se kyllä HC-bändi ollut koska siihen aikaan kun se tuli kehiin,ei sellaista termiä kuin HC tunnettukaan.
        Alkuvuonna -80 näin Laman täällä Tampereella.Vetivät muistaakseni myös The Rutsin legendaarisen Babylon´s burningin.Myöhemminhän laulaja-Epe on ollut mukana Ruts cover bändissä Rude Boys.
        RIP Malcolm Owen

• "mursu polta viikset...
        Jarppa kirjoitti:

Lama oli hyvä.Ei se kyllä HC-bändi ollut koska siihen aikaan kun se tuli kehiin,ei sellaista termiä kuin HC tunnettukaan.
        Alkuvuonna -80 näin Laman täällä Tampereella.Vetivät muistaakseni myös The Rutsin legendaarisen Babylon´s burningin.Myöhemminhän laulaja-Epe on ollut mukana Ruts cover bändissä Rude Boys.
        RIP Malcolm Owen

Duoda, eikös Epe ollut siinäkin bändissä "vaikuttamassa" jossain välissä Laman hajottua 80-luvun alussa? (82)

Näin kanssa Laman kerran keikalla ja täytyy sanoa, että jätkät oli mahtavia lavalla (se energia jne.).

• Jarppa
        "mursu polta viikset... kirjoitti:

Duoda, eikös Epe ollut siinäkin bändissä "vaikuttamassa" jossain välissä Laman hajottua 80-luvun alussa? (82)

Näin kanssa Laman kerran keikalla ja täytyy sanoa, että jätkät oli mahtavia lavalla (se energia jne.).

Kyllä oli.Olin aivan unohtaa ko.orkesterin.

• ujous on muoti

Mistä kirjaimet tulevat ja mitä tarkoittaa? Kiitos etukäteen!

• hard core

hard core

• Raised Fists

Hatebreed on yksi ensimmainen hc bandi josta diggasin kunnolla. Onhan niita monia muitakin hyvia bandeja!

• HC-herra

Ehkä paras HC-bändi on Terveet Kädet.
        Lamahan on punk bändi.
        Epehän lauloi siinä tokalla Mustan Paraatin "Käärmeet" levyllä.Sehän on kaikkee muuta kuin HC:ta.

• punk as fuck
        HC-herra kirjoitti:

Ehkä paras HC-bändi on Terveet Kädet.
        Lamahan on punk bändi.
        Epehän lauloi siinä tokalla Mustan Paraatin "Käärmeet" levyllä.Sehän on kaikkee muuta kuin HC:ta.

eiköhän se ole tk ja kaaos..(=

• nakke nakuttaja
        punk as fuck kirjoitti:

eiköhän se ole tk ja kaaos..(=

Lauloi aikoinaan Appendix.

• hardcore pride

discharge ja jenkki bändeistä minor threat

• Anonyymi

kyllä se on Riistetyt ja Kaaos

• Anonyymi

Viktor Klimenko. Täydellinen teille liimanenille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe