Moi,
Joku täällä oli ostanut verkosta ekologisia ns. Moral - koruja. Kivalt näyttää, mutta puhutaan ekologisista väreistä? Kestävätkö hikoilua, tietääkö kukaan?
Moral - korut?
4
546
Vastaukset
- janelli
ei ekologisissa väreissä mitään kummallista ole, ne on vaan tehty ilman haitallisia kemikaaleja. vesivärejä ne siis ei ole. kesto on ihan samaa luokkaa kuin ns. normaaleissakin väreissä. niitä käytetään paljon vaatteissa ja nykyään vähän paremissa koruissa. omistan itsekin rannekorun joka on ekologisesti värjätty, ei ole ollu ongelmia.
- petra888
mun mielestä ekologia on yks juttu, mut itse värin ulkonäkö on toinen. mä haluun ainakin että koru näyttää kauniilt, oli vaikka öljyvärii :)
hei olen löytänyt, itse kaunis tagua ja perulaisia luonnon siemeniä, tämä sivu www.mihelmi.fi
olen tehnyt kaunis koru itse. voitte kokeella ;)- pirjo
Moral-korut ovat todella tasokkaita! Kestävät tosi hyvin käyttöä. Eivät ole niinkuin Aarikan korut, joiden väri haalistuu ainakin rannekorujen kohdalla ennen aikojaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852220- 431800
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721564- 761336
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 771181
- 481173
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381014- 37953