Onko kellään hyviä vinkkejä kuinka saada vahvat ja pitkät kynnet? Siis en tarkoita rakennekynsiä... :)
Jotain lakkaa, rasvaa, pillereitä...?
kynnet
15
5853
Vastaukset
- Maxi
Itselläni on aina ollut aika huonot kynnet ja liuskoittuvat. Viime kesänä sitten sain yhdeltä tutulta vinkin kokeilla Trind-sarjaa. Olen nyt käyttänyt sitä hieman yli kaksi kuukautta ja ikinä ennen eivät ole kynteni ole olleet näin upeat. Itse käytän niistä tuotteista Magic-viilaa (uskomaton tuote!), Nail-Balsamia sekä Nail-Repairia ohjeiden mukaan. Muitakin lakkoja voi käyttää, kunhan muistaa välillä käyttää tuota vahvistajaa. Suosittelen todella, ei enää liuskottuvia kynsiä.
- mimmi
mistä noita tuotteita voi ostaa??
- pupu
mimmi kirjoitti:
Kaikista Anttiloista yms. kaupoista. Minullakin tehosi Nail Repair ensin hyvin, mutta nyt siitä en tunnu olevan mitään apua liuskoittumiseen. Täytyy varmaan kokeilla sitä Magic viilaa.
- Maxi
mimmi kirjoitti:
Kaikista isommista tavarataloista niitä löytää. Sinnikkäästi vaan täytyy muistaa käyttää. Itselläni ei ainakaan mitään valittamista. Ja se tuttuni joka suositteli, omaa mielettömän upeat kynnet. Ainakin kannattaa kokeilla. Esim. Maybellinen lakka liuskoittuville kynsille tuhosi vain entisestään jo huonoja kynsiäni. Eron kyllä tulee huomaamaan.
- huonokyntinen
Olisin kiinnostunut tietämään paljonko nämä tuotteet maksavat? Erikseen tai koko sarja? Kiitos vastauksestasi!!
- kokeillut
esim.join monta kuukautta maitoa joka sisälsi lisättyä kalsiumia ja että kasvoi vahvat ja valkoiset kynnet!sen takia join sitä koska en paljon juo maitoa ja kynnet liuskottu ja hajos eli saahan sitä kalsiumia joistaki pillereistäki mutt rehellisesti kynteni eivät menneet hajalle vaikka kasvati ne n.lähemmäs 2cm pitkiksi!!!!kun ne sitten leikkasin ei meinannut leikkurit siihen pystyä!
- Miamor
Näin talven tullessa,huoneilma ja ulkoilman kosteuspitoisuus laskee ja sen tuntee ihon kuivumisena.Kynnetkin kuivuvat, joten jos haluaa kynsien voivan hyvin tarvitsee kynnet lisäkosteutta.Kynsiä voi kosteuttaa öljyin ja kosteuttavin hoitolakoin, joita löytyy hyvin varuistetuista kaupoista ja kynsistudioista sekä kosmetologeilta.Terve kynsi ei ole kova,jolloin kynsi katkeaa tai murtuu helposti, terve kynsi joustaa ja on sitkeä, eikä vahingoitu pienistä kolhuista.Sisäisesti kynsiä voi ravita proteiinipitoisella ravinnolla sekä hivenaineilla(kalaa,äyriäisiä,papuja,siemeniä ja kasvisöljyjä.Magnesium,kupari ja sinkki on hyväksi kynsille.)Kynsiä ei tulisi lyhentää leikkaamalla, vaan viilaamalla.Metalliviila voi olla tehokas, mutta aiheuttaa lämpöä ja kitkaa kynnen kärjessä, jolloin aiheutuu liuskottumista.Paras kynsien lyhennykseen onkin viila, joka olisi tarpeeksi hienojakoinen ei liian karkea.(löytyy edellä mainituista liikkeistä)
- Kosmetologi-opiskelija
"Trind"illä saa varmasti kasvamaan, kuten täällä jo joku totesikin. Mutta sen käytössä ei saa ekaan kahteen viikkoon fuskata vaan on tosiaan tehtävä kuten ohjeissa sanotaan. Ekan kahden viikon aikana on joka päivä poistettava vanha kerros "Trind-repair"-lakkaa (mielelään Trindin omalla poistoaineella) ja lakattava uusi kerros tilalle. Mutta kun tämän jaksaa tehdä 2vkoa ja siitä lähtien n. kerran viikossa, niin tulos on takuuvarma!
Itselläni on todella kovat, katkeilevat ja liuskottuvat kynnet ja olin varma, etten ikinä saa niitä kasvamaan. Mutta kuinkas kävikään. Useimmat ihmiset luulivat, että minulla on rakennekynnet, paitsi, että ne olivat paremman näköiset. Minulla oli omissa häissänkin n. 1cm sormenpäästä ylöspäin olevat kynnet ranskalaisella manikyyrillä, eikä kukaan luultavasti oikeasti uskonut niitä oikeiksi. :)
Harmi vaan, etten voi tällä hetkellä kasvattaa sellaisia opiskeluni takia. Ne vois olla aika pelottavat ja vaaralliset asiakkaan kasvoilla... - Jen
Itse oon pureskellut kynsiä koko ikäni (20 v) ja nyt oon päässy siitä eroon. Ostin lorealin kynnenkovettajaa (sika hyvä!) ja multi vita monivitamiineja. Näiden avulla oon saanut kauniit omat kynnet. Myös rasvaaminen pari kertaa päivässä auttaa pitämään kädet siistinä.
- kosmetologi
Siinä on oltava riittävästi ennen kaikkea kalsiumia ja D-vitamiinia. Älä ainakaan maitotuotteita välttele.
Kynsi voi myös kuivaa, ikään kuin haihduttaa. RASVAA kynsiäsi, käytä käsivoidetta tai vaikka apteekin hieman rasvaisempia perusvoiteita niihin. Se auttaa pitemmän päälle, kynsistä tulee hyvinvoivemman ja kiiltävämmän näköiset, ne myös lohkeilevat vähemmän, mikä on tärkeätä, jos kasvatat siistit kauniinmuotoiset kynnet au naturel ilman rakenteita.- paulaaa
Mulla oli kanssa hauraat ja liuskottuvat kynnet ja aloin vastikään ihmetellä miten niistä oli yhtäkkiä tulleet vahvat ja pitkät ( yleensä katkesivat aina). Sitten tajusin että se johtuu ruokavaliosta. Olen nimittäin muutama viikko sitten vaihtanut ruokavalioni proteiinipitoisempaan ruokaan.. syön esim töissä joka päivä purkin tonnikalaa ja raejuustoa. Kannattaa kokeilla!:)
- LUONT1000
LUONNON KONSTI ON PARAS TOMAATTIA TYHJÄÄN VATSAAN JA 2´TUNNIN PÄÄSTÄ VASTA AAMIAINEN ETTÄ AINEOSAT KERKEEVÄT IMEYTYMÄÄN KUNNOLLA. KUUKAUDEN KUURI, TULOKSIA ALKAA NÄKYÄ SIT. ITSE HUOMANNUT SEN KUN OLEN AIKA VAHVASTI KASVISSYÖJÄ. LUONNOSSA MONESTI TEHOKKAAMMAT LÄÄKKEET KUIN JOSSAIN PURKISSA. T. ERÄS
- Kalsium,D-vit.ja...
rasvaus! kosteuttakaa kynsiä joka pvä ja syökää maitotuotteita! :) älä myöskään vaihda lakkaa liian usein, vaan aloita alkuviikosta vaalealla värillä, ja lisää lisää vkpl kohden kerroksia! :)
- tantantantaaaaa
Juo maitoo , hoidakynsii esim: viilaa ja lakkaa ei sen ihmeellisempää
- 10w lyhytkynsi
Moi. Mun äiti pakottaa leikkaamaan kynnet jos ne ylittää sormenpään. Olen 10v. Nyt ne on ollut noin 3 päivää valkosen lakan alla. Mutta mitä teen? Ne lohkeilee koko ajan ja pian oon repimässä irti! Nyt ne valkoset kohat on noin 2 milliä pitkät. Tarvitsisin sellaisia ohjeita ettei tarvitse käyttää rahaa hirveästi jne. näin aluksi koska äiti on varmasti vastaan. Eli miten saisin ruokavaliota muunnettua kynsille sopivaksi? Äiti kun tekee kaikille ruokaa niin ei varmaan muut halua että kynnet kasvaa niin paljon :D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179