GnR - Chinese Democracy

=?=

Kuuntelin juuri myspacessa tuon uuden levyn. Suoranaista jätettä ja suuresti ihmettelen, että kuinka tuohon on saatu tuhlattua satoja tuhansia dollareita. Guns n Roses kuoli kun slash ja kumppanit lähtivät bändistä.

21

3109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petter X

      Nimibiisi on tuttu radiosta. Ihan täyttä sontaa. Riffi kuulostaa 5-vuotiaan tekemältä. Koko biisi on aivan tyhjää täynnä, kuvottavalla kitaran vingutuksella yritetään peittää aivan totaalinen sisällön puute.

      • usassaasunut

        Parasta mitä pitkään aikaan on julkaistu. Ja jos väität että tämä on sisällöltään köyhä levy, niin suosittelen tutustumaan tarkemmin. Sanoitukset ovat kunnianhimoisia ja ihan loistavia :) Levy on monipuolisuudessaan loistava.

        Ei ole järkeä tehdä uutta Appetitea, Axl on menny eteenpäin. Trilogian toinen osa tulee 2009, odotellessa :)


      • askjaksj
        usassaasunut kirjoitti:

        Parasta mitä pitkään aikaan on julkaistu. Ja jos väität että tämä on sisällöltään köyhä levy, niin suosittelen tutustumaan tarkemmin. Sanoitukset ovat kunnianhimoisia ja ihan loistavia :) Levy on monipuolisuudessaan loistava.

        Ei ole järkeä tehdä uutta Appetitea, Axl on menny eteenpäin. Trilogian toinen osa tulee 2009, odotellessa :)

        Todellinen Guns roses fani ei osta tätä levyä. Mitä vähemmin sitä myydään sen toden näköisempää on, että levy-yhtiö laittaa ehdot Axlille joka tuo slashin ja duffin takas bändiin. Hyi mitä paskaa tuo levy verrattuna vanhoihin!


      • helvetti
        askjaksj kirjoitti:

        Todellinen Guns roses fani ei osta tätä levyä. Mitä vähemmin sitä myydään sen toden näköisempää on, että levy-yhtiö laittaa ehdot Axlille joka tuo slashin ja duffin takas bändiin. Hyi mitä paskaa tuo levy verrattuna vanhoihin!

        ei tätä ole mitään järkeä verrata vanhoihi levyihin uyi I ja II kohta 20 vuotta ihmiset ja ajat muuttuu musiikki kehittyy oli se sitten mihin suuntaan vaan axl kohta jo viiskymppinen sitä pitsi axl halus alun alkaenkin tehdä erilaista musiikkia kuin bändin muut jäsenet josta hajoaminenkin osittain johtui tää nyt vaan on sellasta mitä axl halus tehdä eikä levyssä mielestäni ole mitään vikaa


      • iivari
        usassaasunut kirjoitti:

        Parasta mitä pitkään aikaan on julkaistu. Ja jos väität että tämä on sisällöltään köyhä levy, niin suosittelen tutustumaan tarkemmin. Sanoitukset ovat kunnianhimoisia ja ihan loistavia :) Levy on monipuolisuudessaan loistava.

        Ei ole järkeä tehdä uutta Appetitea, Axl on menny eteenpäin. Trilogian toinen osa tulee 2009, odotellessa :)

        Kerro nyt sitten siitä suuresta sisällöstä mitä toi A
        XL:n paska tuotos pitää sisällään.
        Aivan paska levy.
        Jos tommosta piti odottaa 15 vuotta niin hyi saatana.


    • totuus69

      haista sinä pateettinen persreikä vittu. Keskity vaikka ojankaivuuseen, musiikista et ymmärrä mitään.

      • Entinen fani

        Voitko rehellisesti väittää, että tämä levy vetää vertoja Appetitelle ja illusioneille? Et voi, koska tämä on paskaa.


    • fan

      ja enkä pettynyt!! eka biisi kuraa, mutta muuten loistava levy!! no levymyynti varmaankin näyttää olenko väärässä!

      • fan2

        kävin äsken hakemas ihan fyysisen tallenteen, viime kerrasta onkin aikaa :)

        Kolmas biisi menossa, aika vaikee vielä sanoa mitään, myspacen kuuntelun jätin ihan tarkotuksella väliin. Biisit on kyllä kuultu keikalla ja bootlegeistä. Pitänee suhtautua tähän ihan normi levynä, turha miettiä kuinka paljon rahaa ja aikaa tähän on menny, se on levy-yhtiön murhe :)


      • Peelis

        "no levymyynti varmaankin näyttää olenko väärässä!" menee laatukritiikin oppikirjaan :D
        15 vuotta on yritetty hioa levyltä pois yhteisdynamiikan puutetta, mutta ei onnistuminen taida olla mahollistakaan.. onhan levyllä (esim. There was a time) joku onnistunutkin veto, mutta monet nykybändit saa tehtyä levyllisen semmosia ja parempiakin vuodessa. Mitä jos vaikka Slashin viidentoista vuoden aikaisista tekeleistä (Snakepit, VR) julkaistaisiin nyt yksi albumi. Aika klassikkoainesta.


    • Sami79

      Eiköhän toi otsikkokin jo sano mitä mieltä olen tosta CD-Levystä. Mestariteos!!!!!!
      Kaikki kappaleet on paljon parempia ku vanhat gunnareitten kappaleet. Jos on tosi Guns N` Roses fani niin ostaa ton cd-levyn. Slash ei ole mitään ilman Guns N´ Rosesia ja Axl Rose = Guns N` Roses. Tää uus kokoonpano on paras mahdollinen, ei ole ikävä vanhoja.

      • jukistre

        Mitä vittua?? Sano ykskin biisi mikä kannattaa kuunnella tolta levyltä? Apetitelta ja Y 1 2..aivan eri asenne. Tämä on niin laskelmoitua, että vain todellinen toope voi kompastua tähän!


      • Sami79
        jukistre kirjoitti:

        Mitä vittua?? Sano ykskin biisi mikä kannattaa kuunnella tolta levyltä? Apetitelta ja Y 1 2..aivan eri asenne. Tämä on niin laskelmoitua, että vain todellinen toope voi kompastua tähän!

        Helppoa vastata tohon sun kysymykseen, kaikki kappaleet kannattaa kuunnella. Odotan jo seuraavia Axl Rosen mestariteoksia.


      • Guns 86-92
        Sami79 kirjoitti:

        Helppoa vastata tohon sun kysymykseen, kaikki kappaleet kannattaa kuunnella. Odotan jo seuraavia Axl Rosen mestariteoksia.

        Niin olisin toivonnut parasta tälle levylle! TUSKAA!! Tekotaiteellista ja koneita ym oksettavaa.. No mitäpä voi odottaa levyltä jossa DIKTAATTORI voi mielivaltaisesti päättää mitä soitetaan, ja miten soitetaan! Keikoille ei edes kannata mennä, Axl ja hänen pelle-orkesteri ei vaan rokkaa!! Kun ei Bändissä ole vastavoimia eikä kemiaa, niin onhan se vitsi puhua maailman vaaarallisimmasta bändistä! No tämä tuska varmasti loppuu pian, levymyynti ja tynkäkiertue ja se on siinä.


    • Juketti

      Tää levy on todellinen mestariteos. Ei yhtään filleriä, appetitella oli think about you, you're crazy ja anything goes, jos gunnarit ois laittanut tilalle patience, you're crazy akustisena ja one in a million, puhuttais maailmanhistorian parhaasta levystä.

      No tää uusi on illusionien tyylinen, eri musiikkityylejä ja Axl on mestari kaikissa. Slash ei ois ikinä tehny tätä levyä, Slash olisi halunnut gunnareiden tekevän 20 appetitea putkeen niinkuin AC/DC tekee samanlaista musaa koko ajan. Axl ei halua tehdä kahta samanlaista levyä ja tämä led zeppelin, pink floyd tyylinen raskaampi konemusiikki oli jo mielessä Axlin tehdessä My Worldin illusioneille. Jos kuuntelette Think About Youn lopun kuulette aavistuksen akustista kitaraa ja sit tulee Lies, tupla ep jossa on akustinen b-puoli ja One in a Million loppuu pianolla ja sitten tulee November Rain ja Estranged illusioneilla. Spaghetti Incident ei ole jatkumo vaan samaan aikaan illusioneiden nauhoituksissa tehtyjä covereita.

      Alkuperäinen GNR ei olisi suostunut tähän joten Axl teki itse, ekat versiot oli osaltaan paskaa mitä livenä kuultiin, mut Axl teki paskasta pannukakkuja ja nyt me sitten kuullan se. Parhaat biisit Sorry, This I Love, Catcher in a rye, Prostitute, Street of Dreams ja oudolla tavalla If the world. Loputkin on ihan legendaarista kamaa.

      Illusionit ei oo Appetite, Appetite ei oo Lies ja tääkin on oman laatuinen, mutta täysin huippu. Itse hardcore gunnari fanina olen enemmän kuin tyytyväinen ja mulle on sama ostaako joku levyn vai ei. Mulle on tärkeintä että se on myynnissä ja minä voin sitä kuunnella. Tykkään paljon legendojen musasta niinkuin Beatles, Rollarit, Doors, Pink Floyd, Led Zeppelin, Sex Pistols, Queen jne, mut ykkönen on nyt, aina ja ikuisesti GNR.

      • EI OLE!

        "Slash olisi halunnut gunnareiden tekevän 20 appetitea putkeen"

        ...ja arvaapa miksi? Koska appetiten biisit ovat tuon bändin parasta antia. Uusin levy on täyttä roskaa. Biisejä "hiottu" 15v. sen takia, että Axl on sekopää eikä ollut mihinkään tyytyväinen. Muut alkuperäiset jäsenet kyllästyi ja lähti lätkimään.


      • seproger

        No nii nyt on eka kerta kuultu läpi ja ihan hyvältähän toi levy vaikuttaa. Huomaa kyllä kuitenkin että tätä levyä on työstetty 14 vuotta, kuullostaa hieman kokoelma levyltä, mutta hyvältä sellaiselta. Kyllä minä kuitenkin jäin hieman kaipaamaan Slashia kitaranvarteen, silloin tämä olisi täydellinen!


      • Deseptiron

        Samaa mieltä


      • ...
        Deseptiron kirjoitti:

        Samaa mieltä

        vaan eikö ketään häiritse toi voksujen viilaaminen autotunella niin et kuulostaa ihan robotilta melkein kaikissa biiseissä. Enkä tarkota nyt sitä kammotus- autotunebiisiä. Ärsyttää et hyvä levy pilattu noin.


    • P@L

      Joskus nöösipoikana Slash sai mut aloittamaan kitaransoiton jotenkin siis hänessä on "henkilöitynyt" GnR mulle. Hiukan siis tuossa viitisen vuotta sitten pelkäsin, mahtaako Gunnarit enää saada levyä ikinä ulos. Sitten tuli päivä, kun GnR kävi Suomessa keikalla, olin tietysti siellä. "Tuoreena" oli muistissa Axl:n epävireinen laulu Use Your Illusion-kiertueelta, odotin siis vastaavaa nytkin... sitten kun Welcome to the Jungle vihdoin avasi Gunnarien keikan meinasin paskoa housuun, epävireinen laulu oli poissa ja tilalla oli oikeasti taitavasti livenä laulava Axl. Siksi aloin odottamaan myös tätä levyä uudestaan ja täytyy myöntää, että mä tykkään helvetin paljon. Ei oli samanlaista kuin "vanha" GnR, mutta vitutko siitä, jos se kuulostaa hyvältä. :) Tulipa helevetin vastaus :D :D

    • Vastaaja%

      Mä ostin Chinese Democracyn vasta pari viikkoa sitten, koska en ole varsinaisesti koskaan ollut mikään GNR fani, mutta uteliaisuudesta ostin.

      Ja voi perkele jos olis jäänyt ostamatta. Tää levy on niin täysin uskomaton taideteos, ettei paremmasta väliä. Mä olen luukuttanu tätä pari viikkoa putkeen ja paranee vaan kuuntelu kuuntelulta. Totaalisen koukussa ollaan.

      Levyllä on pari biisiä jotka ei pahemmin iske, mutta sitten alkaakin juhlat. Better, Shackler´s Revenge, I.R.S., This I Love, Prostitu ja There Was A Time...siis aivan uskomattomia biisejä. Vielä nämäkin ehkä ylittää Sorry ja Madagascar...joo, ei riitä sanat kuvaamaan.

      Nyt kun Axl vaivautuis tekemään parit videot, niin huomais koko loppumaailmakin, mikä helmi tässä onkaan. Tämä ei ole pelkästään Gunnareiden paras levy, vaan yksi parhaista levyistä ikinä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe