mistä tällainen mies

liikaa kriteereitä??

Mitäköhän löytyisi miehiä, jotka oikeasti haluaisivat pysyvää parisuhdetta ja perhettä. En jaksa enää "deittailijoita", jotka ovat päättäneet, etteivät ikinä tule asumaan naisen kanssa. Minä haluan löytää miehen, joka haluaa "perustaa perheen"...ja sellaisen miehen, joka kykenee hyväksymään ei-omat lapset. En tiedä, missä tällaisia miehiä on, mutta olen huomannut, ettei ainakaan nettitreffeillä. Lapseni toivoo, että löytäisin miehen, joka auttaisi ruoanlaitossa ja siivouksessa ja mikä näyttää näillä näkymin mahdottomalta haasteelta, vielä pitäisi äidistä (siis minusta) eikä huutaisi äidille (siis minulle). Onkohan tässä jo liikaa kriteereitä täytettäväksi? Mutta yksinäisyys painaa koska kaipaan läheisyyttä, ja mitä elämässä on, ellei sitä voi jakaa toisen kanssa?

7

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin minkä ikäistä miestä etsit?Jos vähän varttuneempaa niin silloin ei pitäisi enää kovin paljon olla haasteita, mut jos etsit miestä lähempänä kahta kuin kolmeakymppiä niin se on vaikee!On tietenkin jo minun ikäisetkin miehet vakiintuneet ja perustaneet perheen, mutta aina löytyy niitä hulivilejä(ehkä luokittelen itseni niihin).

    • .......

      siellä ne rentut on.

    • jonniijoutava

      Neuvoisin etsimään yh-isiä, silloinhan olisi mahdollista saavuttaa tasapaino. Kukaan itseään kunnioittava mies ei missään muussa tapauksessa hyväksyisi pysyvään parisuhteeseen yh:ta ja alkaisi elättämään äpäriä. Sorry vaan, mutta asia on näin!

      • daadaa1234

        Älähän nyt puhu pehmoja, mitähän sillä on merkitystä onko aikaisempia lapsia?

        -yks treelta


      • Aikuiset erikseen

        Noh noh poika. Aluosa viestistäsi oli kyllä totta. Yh-isän, tai ylipäätään
        omia lapsia "omistavan" miehen on ehkä helpompi alkaa suhteeseen yh-äidin
        kanssa. Heillä on jo omakohtaista kokemusta lapsista ja isyydestä,
        eivätkä näe lapsia enää minään pelottavana ja kauheana asiana.
        Enkä nyt väitä, että lapseton mies automaattisesti kauhistelisi lapsia.

        Loppuosa viestistäsi olikin sitten selvästi kovin kypsymättämän "miehen",
        tai vain typerän huumorintajun omaavan tyypin käsialaa.

        Se jos itse olet joku lapsia halveksuva pallopää, ei tarkoita että kaikki sinkkumiehet,
        tai edes kaikki ikäisesi sinkkumiehet ajattelisivat samoin.

        Se on ihan ymmärrettävää ja täysin sallittua, että jokainen mies ei lapsia
        halua, tai ei ole varma haluaako. Tällöin minusta on ihan järkevää, ettei
        ala mihinkään sellaisen naisen kanssa, jolla on kotona asuvia lapsia.
        Se on väärin kaikkia johtaan, jos yritetään suhdetta, vaikka mies
        ei siedä lapsia. Kyllä ne lapset kuitenkin ovat ainakin suurimmalle osalle äideistä
        tärkeämpiä kuin yksikään satunnainen sinkkumies.

        Se jos mies tietää ettei halua lapsia tai ei ole varma haluaako, ei tee
        miehestä minusta yhtään sen huononpaa. Miksi naisen pitää siitä loukkaantua,
        jos mies on rehellinen? Eikö olisi kauheampaa, jos mies alkaisi innolla suhteeseen,
        vaikka inhoaisi naisen lapsia ja näyttelisi ihan muuta?

        Eivät kaikki miehet lapsia säikähdä, vaikka ne eivät omia olisikaan.
        Muistakaa nyt naiset kuitenkin se tosiasia, että ne teidän lapsenne eivät ole sen
        vieraan miehen lapsia. He eivät ole olleet mukana synnyttämässä, tai
        pelänneet tai reimuinneet odotusaikana. Se lapsi on sinun, mutta ei sen
        miehen. Kyllä mies voi siihen lapseen kiintyä kovastikin ajan mittaan,
        mutta älkää odottako että yksikään mies heti rakastaisi sitä lasta kuin
        omaansa, koska se on aluksi hänelle vain vieras lapsi.


      • Komistus75
        Aikuiset erikseen kirjoitti:

        Noh noh poika. Aluosa viestistäsi oli kyllä totta. Yh-isän, tai ylipäätään
        omia lapsia "omistavan" miehen on ehkä helpompi alkaa suhteeseen yh-äidin
        kanssa. Heillä on jo omakohtaista kokemusta lapsista ja isyydestä,
        eivätkä näe lapsia enää minään pelottavana ja kauheana asiana.
        Enkä nyt väitä, että lapseton mies automaattisesti kauhistelisi lapsia.

        Loppuosa viestistäsi olikin sitten selvästi kovin kypsymättämän "miehen",
        tai vain typerän huumorintajun omaavan tyypin käsialaa.

        Se jos itse olet joku lapsia halveksuva pallopää, ei tarkoita että kaikki sinkkumiehet,
        tai edes kaikki ikäisesi sinkkumiehet ajattelisivat samoin.

        Se on ihan ymmärrettävää ja täysin sallittua, että jokainen mies ei lapsia
        halua, tai ei ole varma haluaako. Tällöin minusta on ihan järkevää, ettei
        ala mihinkään sellaisen naisen kanssa, jolla on kotona asuvia lapsia.
        Se on väärin kaikkia johtaan, jos yritetään suhdetta, vaikka mies
        ei siedä lapsia. Kyllä ne lapset kuitenkin ovat ainakin suurimmalle osalle äideistä
        tärkeämpiä kuin yksikään satunnainen sinkkumies.

        Se jos mies tietää ettei halua lapsia tai ei ole varma haluaako, ei tee
        miehestä minusta yhtään sen huononpaa. Miksi naisen pitää siitä loukkaantua,
        jos mies on rehellinen? Eikö olisi kauheampaa, jos mies alkaisi innolla suhteeseen,
        vaikka inhoaisi naisen lapsia ja näyttelisi ihan muuta?

        Eivät kaikki miehet lapsia säikähdä, vaikka ne eivät omia olisikaan.
        Muistakaa nyt naiset kuitenkin se tosiasia, että ne teidän lapsenne eivät ole sen
        vieraan miehen lapsia. He eivät ole olleet mukana synnyttämässä, tai
        pelänneet tai reimuinneet odotusaikana. Se lapsi on sinun, mutta ei sen
        miehen. Kyllä mies voi siihen lapseen kiintyä kovastikin ajan mittaan,
        mutta älkää odottako että yksikään mies heti rakastaisi sitä lasta kuin
        omaansa, koska se on aluksi hänelle vain vieras lapsi.

        Minulla oli tässä hiljattain viritystä yhden mukavan naisen kanssa, jolla on lapsia. Itse en pidä lapsia tosiankaan esteenä, kun itsellänikin niitä on.

        Suhde kaatui kuitenkin siihen, että tämän naisen lapset olivat niin huonosti kasvatettuja, että omatkin lapseni alkoivat kärsiä asiasta. Kahta niin erilaista maailmaa oli mahdoton yhdistää, kun naisella ei ollut mitään käsitystä miten lapsia pitää kasvattaa, vaan oma itsekkyys oli aina etusijalla.


    • Nimetön

      Joo löytyyhän tällaisia miehiä mut he vain eivät kelpaa kun ovat muka liian kunnollisia miehiä...? Viikko sitten kuulin tuon...henkilökohtaisesti.. mulle sanottu. Sinkku mies 36v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe