Mitäköhän löytyisi miehiä, jotka oikeasti haluaisivat pysyvää parisuhdetta ja perhettä. En jaksa enää "deittailijoita", jotka ovat päättäneet, etteivät ikinä tule asumaan naisen kanssa. Minä haluan löytää miehen, joka haluaa "perustaa perheen"...ja sellaisen miehen, joka kykenee hyväksymään ei-omat lapset. En tiedä, missä tällaisia miehiä on, mutta olen huomannut, ettei ainakaan nettitreffeillä. Lapseni toivoo, että löytäisin miehen, joka auttaisi ruoanlaitossa ja siivouksessa ja mikä näyttää näillä näkymin mahdottomalta haasteelta, vielä pitäisi äidistä (siis minusta) eikä huutaisi äidille (siis minulle). Onkohan tässä jo liikaa kriteereitä täytettäväksi? Mutta yksinäisyys painaa koska kaipaan läheisyyttä, ja mitä elämässä on, ellei sitä voi jakaa toisen kanssa?
mistä tällainen mies
7
936
Vastaukset
Niin minkä ikäistä miestä etsit?Jos vähän varttuneempaa niin silloin ei pitäisi enää kovin paljon olla haasteita, mut jos etsit miestä lähempänä kahta kuin kolmeakymppiä niin se on vaikee!On tietenkin jo minun ikäisetkin miehet vakiintuneet ja perustaneet perheen, mutta aina löytyy niitä hulivilejä(ehkä luokittelen itseni niihin).
- .......
siellä ne rentut on.
- jonniijoutava
Neuvoisin etsimään yh-isiä, silloinhan olisi mahdollista saavuttaa tasapaino. Kukaan itseään kunnioittava mies ei missään muussa tapauksessa hyväksyisi pysyvään parisuhteeseen yh:ta ja alkaisi elättämään äpäriä. Sorry vaan, mutta asia on näin!
- daadaa1234
Älähän nyt puhu pehmoja, mitähän sillä on merkitystä onko aikaisempia lapsia?
-yks treelta - Aikuiset erikseen
Noh noh poika. Aluosa viestistäsi oli kyllä totta. Yh-isän, tai ylipäätään
omia lapsia "omistavan" miehen on ehkä helpompi alkaa suhteeseen yh-äidin
kanssa. Heillä on jo omakohtaista kokemusta lapsista ja isyydestä,
eivätkä näe lapsia enää minään pelottavana ja kauheana asiana.
Enkä nyt väitä, että lapseton mies automaattisesti kauhistelisi lapsia.
Loppuosa viestistäsi olikin sitten selvästi kovin kypsymättämän "miehen",
tai vain typerän huumorintajun omaavan tyypin käsialaa.
Se jos itse olet joku lapsia halveksuva pallopää, ei tarkoita että kaikki sinkkumiehet,
tai edes kaikki ikäisesi sinkkumiehet ajattelisivat samoin.
Se on ihan ymmärrettävää ja täysin sallittua, että jokainen mies ei lapsia
halua, tai ei ole varma haluaako. Tällöin minusta on ihan järkevää, ettei
ala mihinkään sellaisen naisen kanssa, jolla on kotona asuvia lapsia.
Se on väärin kaikkia johtaan, jos yritetään suhdetta, vaikka mies
ei siedä lapsia. Kyllä ne lapset kuitenkin ovat ainakin suurimmalle osalle äideistä
tärkeämpiä kuin yksikään satunnainen sinkkumies.
Se jos mies tietää ettei halua lapsia tai ei ole varma haluaako, ei tee
miehestä minusta yhtään sen huononpaa. Miksi naisen pitää siitä loukkaantua,
jos mies on rehellinen? Eikö olisi kauheampaa, jos mies alkaisi innolla suhteeseen,
vaikka inhoaisi naisen lapsia ja näyttelisi ihan muuta?
Eivät kaikki miehet lapsia säikähdä, vaikka ne eivät omia olisikaan.
Muistakaa nyt naiset kuitenkin se tosiasia, että ne teidän lapsenne eivät ole sen
vieraan miehen lapsia. He eivät ole olleet mukana synnyttämässä, tai
pelänneet tai reimuinneet odotusaikana. Se lapsi on sinun, mutta ei sen
miehen. Kyllä mies voi siihen lapseen kiintyä kovastikin ajan mittaan,
mutta älkää odottako että yksikään mies heti rakastaisi sitä lasta kuin
omaansa, koska se on aluksi hänelle vain vieras lapsi. - Komistus75
Aikuiset erikseen kirjoitti:
Noh noh poika. Aluosa viestistäsi oli kyllä totta. Yh-isän, tai ylipäätään
omia lapsia "omistavan" miehen on ehkä helpompi alkaa suhteeseen yh-äidin
kanssa. Heillä on jo omakohtaista kokemusta lapsista ja isyydestä,
eivätkä näe lapsia enää minään pelottavana ja kauheana asiana.
Enkä nyt väitä, että lapseton mies automaattisesti kauhistelisi lapsia.
Loppuosa viestistäsi olikin sitten selvästi kovin kypsymättämän "miehen",
tai vain typerän huumorintajun omaavan tyypin käsialaa.
Se jos itse olet joku lapsia halveksuva pallopää, ei tarkoita että kaikki sinkkumiehet,
tai edes kaikki ikäisesi sinkkumiehet ajattelisivat samoin.
Se on ihan ymmärrettävää ja täysin sallittua, että jokainen mies ei lapsia
halua, tai ei ole varma haluaako. Tällöin minusta on ihan järkevää, ettei
ala mihinkään sellaisen naisen kanssa, jolla on kotona asuvia lapsia.
Se on väärin kaikkia johtaan, jos yritetään suhdetta, vaikka mies
ei siedä lapsia. Kyllä ne lapset kuitenkin ovat ainakin suurimmalle osalle äideistä
tärkeämpiä kuin yksikään satunnainen sinkkumies.
Se jos mies tietää ettei halua lapsia tai ei ole varma haluaako, ei tee
miehestä minusta yhtään sen huononpaa. Miksi naisen pitää siitä loukkaantua,
jos mies on rehellinen? Eikö olisi kauheampaa, jos mies alkaisi innolla suhteeseen,
vaikka inhoaisi naisen lapsia ja näyttelisi ihan muuta?
Eivät kaikki miehet lapsia säikähdä, vaikka ne eivät omia olisikaan.
Muistakaa nyt naiset kuitenkin se tosiasia, että ne teidän lapsenne eivät ole sen
vieraan miehen lapsia. He eivät ole olleet mukana synnyttämässä, tai
pelänneet tai reimuinneet odotusaikana. Se lapsi on sinun, mutta ei sen
miehen. Kyllä mies voi siihen lapseen kiintyä kovastikin ajan mittaan,
mutta älkää odottako että yksikään mies heti rakastaisi sitä lasta kuin
omaansa, koska se on aluksi hänelle vain vieras lapsi.Minulla oli tässä hiljattain viritystä yhden mukavan naisen kanssa, jolla on lapsia. Itse en pidä lapsia tosiankaan esteenä, kun itsellänikin niitä on.
Suhde kaatui kuitenkin siihen, että tämän naisen lapset olivat niin huonosti kasvatettuja, että omatkin lapseni alkoivat kärsiä asiasta. Kahta niin erilaista maailmaa oli mahdoton yhdistää, kun naisella ei ollut mitään käsitystä miten lapsia pitää kasvattaa, vaan oma itsekkyys oli aina etusijalla.
- Nimetön
Joo löytyyhän tällaisia miehiä mut he vain eivät kelpaa kun ovat muka liian kunnollisia miehiä...? Viikko sitten kuulin tuon...henkilökohtaisesti.. mulle sanottu. Sinkku mies 36v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812