Mitäköhän löytyisi miehiä, jotka oikeasti haluaisivat pysyvää parisuhdetta ja perhettä. En jaksa enää "deittailijoita", jotka ovat päättäneet, etteivät ikinä tule asumaan naisen kanssa. Minä haluan löytää miehen, joka haluaa "perustaa perheen"...ja sellaisen miehen, joka kykenee hyväksymään ei-omat lapset. En tiedä, missä tällaisia miehiä on, mutta olen huomannut, ettei ainakaan nettitreffeillä. Lapseni toivoo, että löytäisin miehen, joka auttaisi ruoanlaitossa ja siivouksessa ja mikä näyttää näillä näkymin mahdottomalta haasteelta, vielä pitäisi äidistä (siis minusta) eikä huutaisi äidille (siis minulle). Onkohan tässä jo liikaa kriteereitä täytettäväksi? Mutta yksinäisyys painaa koska kaipaan läheisyyttä, ja mitä elämässä on, ellei sitä voi jakaa toisen kanssa?
mistä tällainen mies
7
961
Vastaukset
Niin minkä ikäistä miestä etsit?Jos vähän varttuneempaa niin silloin ei pitäisi enää kovin paljon olla haasteita, mut jos etsit miestä lähempänä kahta kuin kolmeakymppiä niin se on vaikee!On tietenkin jo minun ikäisetkin miehet vakiintuneet ja perustaneet perheen, mutta aina löytyy niitä hulivilejä(ehkä luokittelen itseni niihin).
- .......
siellä ne rentut on.
- jonniijoutava
Neuvoisin etsimään yh-isiä, silloinhan olisi mahdollista saavuttaa tasapaino. Kukaan itseään kunnioittava mies ei missään muussa tapauksessa hyväksyisi pysyvään parisuhteeseen yh:ta ja alkaisi elättämään äpäriä. Sorry vaan, mutta asia on näin!
- daadaa1234
Älähän nyt puhu pehmoja, mitähän sillä on merkitystä onko aikaisempia lapsia?
-yks treelta - Aikuiset erikseen
Noh noh poika. Aluosa viestistäsi oli kyllä totta. Yh-isän, tai ylipäätään
omia lapsia "omistavan" miehen on ehkä helpompi alkaa suhteeseen yh-äidin
kanssa. Heillä on jo omakohtaista kokemusta lapsista ja isyydestä,
eivätkä näe lapsia enää minään pelottavana ja kauheana asiana.
Enkä nyt väitä, että lapseton mies automaattisesti kauhistelisi lapsia.
Loppuosa viestistäsi olikin sitten selvästi kovin kypsymättämän "miehen",
tai vain typerän huumorintajun omaavan tyypin käsialaa.
Se jos itse olet joku lapsia halveksuva pallopää, ei tarkoita että kaikki sinkkumiehet,
tai edes kaikki ikäisesi sinkkumiehet ajattelisivat samoin.
Se on ihan ymmärrettävää ja täysin sallittua, että jokainen mies ei lapsia
halua, tai ei ole varma haluaako. Tällöin minusta on ihan järkevää, ettei
ala mihinkään sellaisen naisen kanssa, jolla on kotona asuvia lapsia.
Se on väärin kaikkia johtaan, jos yritetään suhdetta, vaikka mies
ei siedä lapsia. Kyllä ne lapset kuitenkin ovat ainakin suurimmalle osalle äideistä
tärkeämpiä kuin yksikään satunnainen sinkkumies.
Se jos mies tietää ettei halua lapsia tai ei ole varma haluaako, ei tee
miehestä minusta yhtään sen huononpaa. Miksi naisen pitää siitä loukkaantua,
jos mies on rehellinen? Eikö olisi kauheampaa, jos mies alkaisi innolla suhteeseen,
vaikka inhoaisi naisen lapsia ja näyttelisi ihan muuta?
Eivät kaikki miehet lapsia säikähdä, vaikka ne eivät omia olisikaan.
Muistakaa nyt naiset kuitenkin se tosiasia, että ne teidän lapsenne eivät ole sen
vieraan miehen lapsia. He eivät ole olleet mukana synnyttämässä, tai
pelänneet tai reimuinneet odotusaikana. Se lapsi on sinun, mutta ei sen
miehen. Kyllä mies voi siihen lapseen kiintyä kovastikin ajan mittaan,
mutta älkää odottako että yksikään mies heti rakastaisi sitä lasta kuin
omaansa, koska se on aluksi hänelle vain vieras lapsi. - Komistus75
Aikuiset erikseen kirjoitti:
Noh noh poika. Aluosa viestistäsi oli kyllä totta. Yh-isän, tai ylipäätään
omia lapsia "omistavan" miehen on ehkä helpompi alkaa suhteeseen yh-äidin
kanssa. Heillä on jo omakohtaista kokemusta lapsista ja isyydestä,
eivätkä näe lapsia enää minään pelottavana ja kauheana asiana.
Enkä nyt väitä, että lapseton mies automaattisesti kauhistelisi lapsia.
Loppuosa viestistäsi olikin sitten selvästi kovin kypsymättämän "miehen",
tai vain typerän huumorintajun omaavan tyypin käsialaa.
Se jos itse olet joku lapsia halveksuva pallopää, ei tarkoita että kaikki sinkkumiehet,
tai edes kaikki ikäisesi sinkkumiehet ajattelisivat samoin.
Se on ihan ymmärrettävää ja täysin sallittua, että jokainen mies ei lapsia
halua, tai ei ole varma haluaako. Tällöin minusta on ihan järkevää, ettei
ala mihinkään sellaisen naisen kanssa, jolla on kotona asuvia lapsia.
Se on väärin kaikkia johtaan, jos yritetään suhdetta, vaikka mies
ei siedä lapsia. Kyllä ne lapset kuitenkin ovat ainakin suurimmalle osalle äideistä
tärkeämpiä kuin yksikään satunnainen sinkkumies.
Se jos mies tietää ettei halua lapsia tai ei ole varma haluaako, ei tee
miehestä minusta yhtään sen huononpaa. Miksi naisen pitää siitä loukkaantua,
jos mies on rehellinen? Eikö olisi kauheampaa, jos mies alkaisi innolla suhteeseen,
vaikka inhoaisi naisen lapsia ja näyttelisi ihan muuta?
Eivät kaikki miehet lapsia säikähdä, vaikka ne eivät omia olisikaan.
Muistakaa nyt naiset kuitenkin se tosiasia, että ne teidän lapsenne eivät ole sen
vieraan miehen lapsia. He eivät ole olleet mukana synnyttämässä, tai
pelänneet tai reimuinneet odotusaikana. Se lapsi on sinun, mutta ei sen
miehen. Kyllä mies voi siihen lapseen kiintyä kovastikin ajan mittaan,
mutta älkää odottako että yksikään mies heti rakastaisi sitä lasta kuin
omaansa, koska se on aluksi hänelle vain vieras lapsi.Minulla oli tässä hiljattain viritystä yhden mukavan naisen kanssa, jolla on lapsia. Itse en pidä lapsia tosiankaan esteenä, kun itsellänikin niitä on.
Suhde kaatui kuitenkin siihen, että tämän naisen lapset olivat niin huonosti kasvatettuja, että omatkin lapseni alkoivat kärsiä asiasta. Kahta niin erilaista maailmaa oli mahdoton yhdistää, kun naisella ei ollut mitään käsitystä miten lapsia pitää kasvattaa, vaan oma itsekkyys oli aina etusijalla.
- Nimetön
Joo löytyyhän tällaisia miehiä mut he vain eivät kelpaa kun ovat muka liian kunnollisia miehiä...? Viikko sitten kuulin tuon...henkilökohtaisesti.. mulle sanottu. Sinkku mies 36v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483