Omituinen GALLUP

Kaljaa vai kahvia?
Munkki vai leivos?
Nunna vai vicca?
Parakki vai Piiska?
Sininen vai punainen (ei aatevastauksia kiitos)?
Keltainen vai vihreä?
Nikotiinia vai teiiniä?
lapset on omituisia?
nuoret on omituisia?
aikuiset on omituisia?
vanhukset on omituisia?
Kaikki muut on omituisia?
Hame vai housut?
Kiltti vai tuhma?
Ilkikurinen vai vahingoniloinen?
Omituisin kulkuväline?
Omituisin syöty ruoka?
Omituisin oma vaate?
Omituisin käyty paikka?
Tylsin käyty paikka?
Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä?
Paikka josta löytyy tulevia exiä?
Tiäx vai ex tiä?

12

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

      Kaljaa vai kahvia? kahvia
      Munkki vai leivos? leivos
      Nunna vai vicca? sama asia
      Parakki vai Piiska? parakki
      Sininen vai punainen (ei aatevastauksia kiitos)? sininen
      Keltainen vai vihreä? vihreä
      Nikotiinia vai teiiniä? mitä se toinen on?
      lapset on omituisia? ei
      nuoret on omituisia? rasittavia
      aikuiset on omituisia? on
      vanhukset on omituisia? aivan helkkarin rasittavia
      Kaikki muut on omituisia? toki
      Hame vai housut? itse asiassa hame
      Kiltti vai tuhma? kiltti
      Ilkikurinen vai vahingoniloinen? rehellinen vahingonilo kruunaa päivän
      Omituisin kulkuväline? kahdenistuttava miniauto
      Omituisin syöty ruoka? ei sillä ollut nimeä
      Omituisin oma vaate? se on varmaan se yksi kaapu
      Omituisin käyty paikka? yksi asunto
      Tylsin käyty paikka? sairaala
      Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? no ainakin tämän yhden paikka olisi katkaisuhoidossa
      Paikka josta löytyy tulevia exiä? en halua tietää sitä paikkaa
      Tiäx vai ex tiä? en usko

      • On melkein sama kuin kofeiini, mutta sitä on teessä.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        On melkein sama kuin kofeiini, mutta sitä on teessä.

        sitä


      • gek-ko kirjoitti:

        sitä

        Ja otin jo. Pitäis mennä mittailemaan taas.


    • Kaljaa vai kahvia? Kahvia
      Munkki vai leivos? Munkki
      Nunna vai vicca? vicca! :)
      Parakki vai Piiska? Vaikka piiska
      Sininen vai punainen (ei aatevastauksia kiitos)? Sininen
      Keltainen vai vihreä? Keltainen
      Nikotiinia vai teiiniä? Teiiniä
      lapset on omituisia? Joo
      nuoret on omituisia? Joo
      aikuiset on omituisia? Joo
      vanhukset on omituisia? Joo
      Kaikki muut on omituisia? Joo
      Hame vai housut? Hame
      Kiltti vai tuhma? Kiltti
      Ilkikurinen vai vahingoniloinen? Ilkikurinen
      Omituisin kulkuväline? Henkilöauto
      Omituisin syöty ruoka? Perunavelli
      Omituisin oma vaate? Rintsikat
      Omituisin käyty paikka? Kirkon katto. Rakennustyömaat ylipäätään.
      Tylsin käyty paikka? En kerro
      Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? Ihan minne ne haluaa mennä
      Paikka josta löytyy tulevia exiä? No mun koti varmaan, jos exiä vielä on tulossa. Toivottavasti ei.
      Tiäx vai ex tiä? No en tiä.

    • ....

      ite?

      • Kaljaa vai kahvia? Jooei
        leivos
        vicca
        Parakki
        punainen
        vihreä
        teiiniä
        lapset on omituisia? Jotkut
        nuoret on omituisia? Monet
        aikuiset on omituisia? Useimmat
        vanhukset on omituisia? Onneksi ovat
        Kaikki muut on omituisia? Lähes kaikki tarkkaan katsottuna
        Hame (eräästä olisi tullut minulle merkittävämpi juttu, jos hänellä olisi ollut tietyllä hetkellä hame)
        Kiltti ja tuhma
        Ilkikurinen
        Omituisin kulkuväline? Kilpakajakki
        Omituisin syöty ruoka? Hanhenmaksa
        Omituisin oma vaate? Ne Baijerilaiset nahkahousut
        Omituisin käyty paikka? Lämmityskattila
        Tylsin käyty paikka? Lämmityskattila
        Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? Hawaijille
        Paikka josta löytyy tulevia exiä? GOOM, jossa en ole käynyt
        Tiäx vai ex tiä? Tiätysti tiän


      • ....
        buddy-love kirjoitti:

        Kaljaa vai kahvia? Jooei
        leivos
        vicca
        Parakki
        punainen
        vihreä
        teiiniä
        lapset on omituisia? Jotkut
        nuoret on omituisia? Monet
        aikuiset on omituisia? Useimmat
        vanhukset on omituisia? Onneksi ovat
        Kaikki muut on omituisia? Lähes kaikki tarkkaan katsottuna
        Hame (eräästä olisi tullut minulle merkittävämpi juttu, jos hänellä olisi ollut tietyllä hetkellä hame)
        Kiltti ja tuhma
        Ilkikurinen
        Omituisin kulkuväline? Kilpakajakki
        Omituisin syöty ruoka? Hanhenmaksa
        Omituisin oma vaate? Ne Baijerilaiset nahkahousut
        Omituisin käyty paikka? Lämmityskattila
        Tylsin käyty paikka? Lämmityskattila
        Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? Hawaijille
        Paikka josta löytyy tulevia exiä? GOOM, jossa en ole käynyt
        Tiäx vai ex tiä? Tiätysti tiän

        mielenkiintoista.


    • Yksinkertainen blondi

      -kaljaa
      -leivos
      -nunna
      -piiska
      -punainen
      -vihreä
      -lapset omituisia-ei
      -nuoret omituisia-ei
      -aikuiset omituisia-kyllä
      -vanhukset omituisia-ei
      -kaikki muut omituisia-ei
      -housut
      -tuhma
      -ilkikurinen
      -käsillä ajettava polkupyörä, jossa maataan
      - alligaattorin liha
      -nahkainen liivi, jossa reikiä
      -Turun tuomiokirkon tornin huippu
      -ei ole työkkäriä voittanutta
      - deittipalstalle
      - jaa-a, vaikea sanoa
      -Emmää mitttään tiä

      • Yksinkertainen blondi

        teiiniä:)


    • ....

      Kaljaa vai kahvia? ei kumpaakaan mielummin teetä tai kaakaota
      Munkki vai leivos? leivos
      Nunna vai vicca? mieluiten joku tuosta välimaastosta
      Parakki vai Piiska? öö..parakki
      Sininen vai punainen (ei aatevastauksia kiitos)? punainen
      Keltainen vai vihreä? vihreä
      Nikotiinia vai teiiniä? teiiniä
      lapset on omituisia? joo
      nuoret on omituisia? joo
      aikuiset on omituisia? joo
      vanhukset on omituisia? joo
      Kaikki muut on omituisia? joo
      Hame vai housut? housut
      Kiltti vai tuhma? kiltti
      Ilkikurinen vai vahingoniloinen? ilkikurinen
      Omituisin kulkuväline? potkulauta
      Omituisin syöty ruoka? en tiä
      Omituisin oma vaate? ei oo sellasia
      Omituisin käyty paikka?
      Tylsin käyty paikka? jossain kittilän lähistöllä jossa sai ajaa jotain karseeta soratieta kilometri tolkulla bensa vähissä, eikä seuraavasta bensa-asemasta mitään tietoa.
      Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? ei oo exiä
      Paikka josta löytyy tulevia exiä? ei tietoa
      Tiäx vai ex tiä? no tien tietty

    • Fiimeili

      leivos
      Nunna
      Parakki
      punainen (ei aatevastauksia kiitos)?
      Keltainen
      Nikotiinia vai teiiniä??????
      lapset on omituisia? ei ole
      nuoret on omituisia? ei ole
      aikuiset on omituisia? eivät ole
      vanhukset on omituisia? eivät ole
      Kaikki muut on omituisia? eivät
      Hame vai housut? housut
      Kiltti vai tuhma? kiltti
      Ilkikurinen vai vahingoniloinen? ilkikurinen
      Omituisin kulkuväline? se, mitä jossain Thaimaassa käytetään, pari voi istua kyydissä ja yksi polkee
      Omituisin syöty ruoka? delfiini, nieriä
      Omituisin oma vaate? ????????
      Omituisin käyty paikka? työhuone, jossa esim. betoniraudoittaja tekee töitä
      Tylsin käyty paikka? maistraatin toimisto
      Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? Joku jossa heillä olisi kaikki oikein hyvin
      Paikka josta löytyy tulevia exiä? ??
      Tiäx vai ex tiä? tiedän!




      Rekisteröi oma nimimerkki

      Liity Suomi24:n jäseneksi ja rekisteröi ikioma nimimerkki!
      Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.

      Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.

      Varaa oma nimimerkki






      --------------------------------------------------------------------------------
      Suomi24 Etusivu | Mainosta | Palaute | Opastus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe