Kaljaa vai kahvia?
Munkki vai leivos?
Nunna vai vicca?
Parakki vai Piiska?
Sininen vai punainen (ei aatevastauksia kiitos)?
Keltainen vai vihreä?
Nikotiinia vai teiiniä?
lapset on omituisia?
nuoret on omituisia?
aikuiset on omituisia?
vanhukset on omituisia?
Kaikki muut on omituisia?
Hame vai housut?
Kiltti vai tuhma?
Ilkikurinen vai vahingoniloinen?
Omituisin kulkuväline?
Omituisin syöty ruoka?
Omituisin oma vaate?
Omituisin käyty paikka?
Tylsin käyty paikka?
Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä?
Paikka josta löytyy tulevia exiä?
Tiäx vai ex tiä?
Omituinen GALLUP
12
351
Vastaukset
- gek-ko
Kaljaa vai kahvia? kahvia
Munkki vai leivos? leivos
Nunna vai vicca? sama asia
Parakki vai Piiska? parakki
Sininen vai punainen (ei aatevastauksia kiitos)? sininen
Keltainen vai vihreä? vihreä
Nikotiinia vai teiiniä? mitä se toinen on?
lapset on omituisia? ei
nuoret on omituisia? rasittavia
aikuiset on omituisia? on
vanhukset on omituisia? aivan helkkarin rasittavia
Kaikki muut on omituisia? toki
Hame vai housut? itse asiassa hame
Kiltti vai tuhma? kiltti
Ilkikurinen vai vahingoniloinen? rehellinen vahingonilo kruunaa päivän
Omituisin kulkuväline? kahdenistuttava miniauto
Omituisin syöty ruoka? ei sillä ollut nimeä
Omituisin oma vaate? se on varmaan se yksi kaapu
Omituisin käyty paikka? yksi asunto
Tylsin käyty paikka? sairaala
Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? no ainakin tämän yhden paikka olisi katkaisuhoidossa
Paikka josta löytyy tulevia exiä? en halua tietää sitä paikkaa
Tiäx vai ex tiä? en usko- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
On melkein sama kuin kofeiini, mutta sitä on teessä.
sitä
Kaljaa vai kahvia? Kahvia
Munkki vai leivos? Munkki
Nunna vai vicca? vicca! :)
Parakki vai Piiska? Vaikka piiska
Sininen vai punainen (ei aatevastauksia kiitos)? Sininen
Keltainen vai vihreä? Keltainen
Nikotiinia vai teiiniä? Teiiniä
lapset on omituisia? Joo
nuoret on omituisia? Joo
aikuiset on omituisia? Joo
vanhukset on omituisia? Joo
Kaikki muut on omituisia? Joo
Hame vai housut? Hame
Kiltti vai tuhma? Kiltti
Ilkikurinen vai vahingoniloinen? Ilkikurinen
Omituisin kulkuväline? Henkilöauto
Omituisin syöty ruoka? Perunavelli
Omituisin oma vaate? Rintsikat
Omituisin käyty paikka? Kirkon katto. Rakennustyömaat ylipäätään.
Tylsin käyty paikka? En kerro
Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? Ihan minne ne haluaa mennä
Paikka josta löytyy tulevia exiä? No mun koti varmaan, jos exiä vielä on tulossa. Toivottavasti ei.
Tiäx vai ex tiä? No en tiä.- ....
ite?
Kaljaa vai kahvia? Jooei
leivos
vicca
Parakki
punainen
vihreä
teiiniä
lapset on omituisia? Jotkut
nuoret on omituisia? Monet
aikuiset on omituisia? Useimmat
vanhukset on omituisia? Onneksi ovat
Kaikki muut on omituisia? Lähes kaikki tarkkaan katsottuna
Hame (eräästä olisi tullut minulle merkittävämpi juttu, jos hänellä olisi ollut tietyllä hetkellä hame)
Kiltti ja tuhma
Ilkikurinen
Omituisin kulkuväline? Kilpakajakki
Omituisin syöty ruoka? Hanhenmaksa
Omituisin oma vaate? Ne Baijerilaiset nahkahousut
Omituisin käyty paikka? Lämmityskattila
Tylsin käyty paikka? Lämmityskattila
Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? Hawaijille
Paikka josta löytyy tulevia exiä? GOOM, jossa en ole käynyt
Tiäx vai ex tiä? Tiätysti tiän- ....
buddy-love kirjoitti:
Kaljaa vai kahvia? Jooei
leivos
vicca
Parakki
punainen
vihreä
teiiniä
lapset on omituisia? Jotkut
nuoret on omituisia? Monet
aikuiset on omituisia? Useimmat
vanhukset on omituisia? Onneksi ovat
Kaikki muut on omituisia? Lähes kaikki tarkkaan katsottuna
Hame (eräästä olisi tullut minulle merkittävämpi juttu, jos hänellä olisi ollut tietyllä hetkellä hame)
Kiltti ja tuhma
Ilkikurinen
Omituisin kulkuväline? Kilpakajakki
Omituisin syöty ruoka? Hanhenmaksa
Omituisin oma vaate? Ne Baijerilaiset nahkahousut
Omituisin käyty paikka? Lämmityskattila
Tylsin käyty paikka? Lämmityskattila
Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? Hawaijille
Paikka josta löytyy tulevia exiä? GOOM, jossa en ole käynyt
Tiäx vai ex tiä? Tiätysti tiänmielenkiintoista.
- Yksinkertainen blondi
-kaljaa
-leivos
-nunna
-piiska
-punainen
-vihreä
-lapset omituisia-ei
-nuoret omituisia-ei
-aikuiset omituisia-kyllä
-vanhukset omituisia-ei
-kaikki muut omituisia-ei
-housut
-tuhma
-ilkikurinen
-käsillä ajettava polkupyörä, jossa maataan
- alligaattorin liha
-nahkainen liivi, jossa reikiä
-Turun tuomiokirkon tornin huippu
-ei ole työkkäriä voittanutta
- deittipalstalle
- jaa-a, vaikea sanoa
-Emmää mitttään tiä- Yksinkertainen blondi
teiiniä:)
- ....
Kaljaa vai kahvia? ei kumpaakaan mielummin teetä tai kaakaota
Munkki vai leivos? leivos
Nunna vai vicca? mieluiten joku tuosta välimaastosta
Parakki vai Piiska? öö..parakki
Sininen vai punainen (ei aatevastauksia kiitos)? punainen
Keltainen vai vihreä? vihreä
Nikotiinia vai teiiniä? teiiniä
lapset on omituisia? joo
nuoret on omituisia? joo
aikuiset on omituisia? joo
vanhukset on omituisia? joo
Kaikki muut on omituisia? joo
Hame vai housut? housut
Kiltti vai tuhma? kiltti
Ilkikurinen vai vahingoniloinen? ilkikurinen
Omituisin kulkuväline? potkulauta
Omituisin syöty ruoka? en tiä
Omituisin oma vaate? ei oo sellasia
Omituisin käyty paikka?
Tylsin käyty paikka? jossain kittilän lähistöllä jossa sai ajaa jotain karseeta soratieta kilometri tolkulla bensa vähissä, eikä seuraavasta bensa-asemasta mitään tietoa.
Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? ei oo exiä
Paikka josta löytyy tulevia exiä? ei tietoa
Tiäx vai ex tiä? no tien tietty - Fiimeili
leivos
Nunna
Parakki
punainen (ei aatevastauksia kiitos)?
Keltainen
Nikotiinia vai teiiniä??????
lapset on omituisia? ei ole
nuoret on omituisia? ei ole
aikuiset on omituisia? eivät ole
vanhukset on omituisia? eivät ole
Kaikki muut on omituisia? eivät
Hame vai housut? housut
Kiltti vai tuhma? kiltti
Ilkikurinen vai vahingoniloinen? ilkikurinen
Omituisin kulkuväline? se, mitä jossain Thaimaassa käytetään, pari voi istua kyydissä ja yksi polkee
Omituisin syöty ruoka? delfiini, nieriä
Omituisin oma vaate? ????????
Omituisin käyty paikka? työhuone, jossa esim. betoniraudoittaja tekee töitä
Tylsin käyty paikka? maistraatin toimisto
Paikka jonne toivottaa kaikki exänsä? Joku jossa heillä olisi kaikki oikein hyvin
Paikka josta löytyy tulevia exiä? ??
Tiäx vai ex tiä? tiedän!
Rekisteröi oma nimimerkki
Liity Suomi24:n jäseneksi ja rekisteröi ikioma nimimerkki!
Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.
Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.
Varaa oma nimimerkki
--------------------------------------------------------------------------------
Suomi24 Etusivu | Mainosta | Palaute | Opastus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693
