Onko noista silikonilevyista ja arpiteipeistä apua? Hinnakkaita kun ovat ainakin....
Itse ajattelin Lollipop-arpia rinnoista noilla siistimmäksi saada.....
Arpilevyt ja -geelit
8
985
Vastaukset
- leikkausarvet
Käytän parhaillaan Kelo-cote -silikonigeeliä face liftin sekä silmäluomileikkauksen arpiin. Käyttöä on takana sen verran lyhyt aika, etten osaa vielä sanoa vaikutuksesta. Toisaalta taas eihän ole edes mihin verrata, jos koko paranemisen ajan käyttää geeliä!
Mepiform-silikoniteippiä käytin muutamia vuosia sitten, kun olin leikkauttanut alaluomet. Käyttö oli hiukan hankalaa silmien alla, mutta silloin ei ollut tarjolla tuota geeliä. Arvet paranivat hyvin. Rintojen arvista en osaa sanoa mitään, kun ei ole kokemusta. Mielestäni kannattaisi käyttää nyt, kun arpesi ovat tuoreita. Hinta ei ole iso verrattuna itse leikkauksen hintaan. - arpinen...
Minulla rinnassa kulkee pitkät leikkausarvet, joihin olen kokeillut sekä kelo-cotea, että mepiformia. Kelo-cote oli liian tehotonta. Mepiform-sidokset sen sijaan ovat toimineet erinomaisesti. Olen käyttänyt niitä nyt puoli vuotta ja kyllä arvet ovat siistiytyneet silminnähden, vaikka olivatkin alussa melko pahat.
Mepiformia voin suositella lämpimästi. Kalliitahan nuo ovat, mutta toimivat.
Tosiaan aloita käyttämään hyvissä ajoin, saat siistit arvet.- Mimmimakia
Mä olen käyttänyt Kelo-coten geelivoidetta ja Dermatixin levyä. Jotenkin tykkään enemmän tosta levystä. Ja vaikuttaa tehoavankin paremmin.
Itsellä arvet on niin näkyvillä, että pienikin apu on tarpeen. Mutta tuntuisi auttavan. - EM64
Mimmimakia kirjoitti:
Mä olen käyttänyt Kelo-coten geelivoidetta ja Dermatixin levyä. Jotenkin tykkään enemmän tosta levystä. Ja vaikuttaa tehoavankin paremmin.
Itsellä arvet on niin näkyvillä, että pienikin apu on tarpeen. Mutta tuntuisi auttavan.Laitoin muutama päivä sitten Huutonettiin myyntiin itseltäni ylijääneet Dermatix -levyt, josko jotakuta kiinnostaa. En laita linkkiä tähän, mutta löytynevät dermatix -hakusanalla Haku-toimintoa käyttäen.
- Auttaako
mepiform myös arven punaisuuteen vähentäen sitä vai onko kyse muunlaisesta arven paranemisesta?
- leikkausarvet
Auttaako kirjoitti:
mepiform myös arven punaisuuteen vähentäen sitä vai onko kyse muunlaisesta arven paranemisesta?
Mepiform-silikonilaastari edistää arven paranemista eli tekee siitä kauniimman näköisen. Se tarkoittaa tasaisempaa ja matalampaa arpea. Arven punaisuushan häviää joka tapauksessa ajan kuluessa.
- EM64
leikkausarvet kirjoitti:
Mepiform-silikonilaastari edistää arven paranemista eli tekee siitä kauniimman näköisen. Se tarkoittaa tasaisempaa ja matalampaa arpea. Arven punaisuushan häviää joka tapauksessa ajan kuluessa.
Oma kirrani sanoi myös, että levy tukee ihoa , estää sen venymistä ja estää näin ollen myös arven venymistä ja levenemistä.
- vähentää myös
leikkausarvet kirjoitti:
punaisuutta. Eli arpi 'kypsyy' silikonisidoksen alla nopeammin kuin ilman sidosta. Arpi ei myöskään pääse pahaksi, kun aloittaa sidoksen käytön kyllin varhain.
Itse aloitin vasta 4kk leikkauksen jälkeen, mikä oli melko myöhään. Mutta kyllä omatkin arpeni ovat parantuneet 6kk käytön aikana silminnähden. Vielä on minun kuitenkin hoitoa jatkettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072