elikkäs haluaisin ostaa äidilleni joululahjaksi fleecetakin,joko hupparimallisen tai muuten joku kaulus,ja vetoketju pitäis olla,mistä nettikaupasta löytyis?sais olla kokoa 48-50...
Fleecetakki....
10
1455
Vastaukset
- kuin
selailemaan itse! Isoja kokoja löytyy esim. cellbes.fi, ellos.fi, josefsons.fi jne. Jos ei tuo .fi -loppu avaa sivua, niin kokeile .com tai .net -loppuista ;)
- ....
kaikki nuo on kokeiltu ja sen takia kysynkin täältä että onko joku hyvä sivu jäänyt välistä...
- Apuja kaikille
.... kirjoitti:
kaikki nuo on kokeiltu ja sen takia kysynkin täältä että onko joku hyvä sivu jäänyt välistä...
Apua on kovin vaikea antaa, jos et itse kerro, mitä olet jo kokeillut. Älä siis ryhdy ylimieliseksi, jos haluat, että joku vielä viitsii auttaa..
- olen nähnyt
fleecetakkeja esim. Halpa-Halli ja Tokmanni -ketjujen miestenvaateosastoilla! Ja Tokmannien lisäksi samoja vaatteita löytyy Vapaa Valinta, Robin Hood ja joistakin muista ketjuista.... Riippuu missä puolella Suomea asuu :) Ei kai sen väliä ole onko fleece miesten tai naisten osastolta!
- Raidallinen villasukka
Todella harva nainen on parhaimmillaan miesten vaatteissa, niissä kun tuppaa olemaan (varsinkin isommassa koossa) naisille ihan liian leveät hartiat ja pitkät hihat, eikä ollenkaan vyötärömuotoiluja, jotka olisivat tärkeitä varsinkin vähän isommille naisille. Lenkkipolulla nyt ulkonäkö ei välttämättä ole kamalan tärkeää, mutta ainakin minä ostaisin mielelläni lahjaksi mahdollisimman hyvin istuvan vaatteen.
- kisu_kisu
Hei...
Täällä on kaunis fleecetakki ja kokojakin löytyy
mutta tässä on napit:
http://www.homeselected.com/?artnr=56325&TASK=art&smurfid=21536914463720081123216380106503 - esim.
tämä linkki
http://www.scandinavianoutdoorstore.com/asusteet/fleece-takit/?gclid=CK68h6LAi5cCFUsa3godsiqqDA
Jos ei tuolta löydy, niin googleta mm. sanoilla 'fleece takki, isot koot', niin löytyy muitakin vastaavia sivuja.- googletuksella
löytyy vaikkas mitä sivuja!
"naisellisempaa" mallistoa esim. klingel.fi, sporttista ulkoilukauppa.com jne. - selectiltä
kukaan tilannut? Onko tuotteet millaisia? Lähinnä noi housut kiinnostaa, kun ei mistään tahdo löytyä isokokoisia joustavia housuja.
- Hervannassa
...niin Hervannan torilla myydään fleecetakkeja reilumpiakin kokoja ja ovat upeita susi, koira, kissa, kukka ym. aiheisia.
Hervannan torilla myydään muitakin isompia vaatteita housuja, paitoja ym. (54 kokoiselle ainakin löytyy).
Jos tämä neuvo ei sopinut sinulle, niin ehkä jollekin toiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657