Fleecetakki....

......

elikkäs haluaisin ostaa äidilleni joululahjaksi fleecetakin,joko hupparimallisen tai muuten joku kaulus,ja vetoketju pitäis olla,mistä nettikaupasta löytyis?sais olla kokoa 48-50...

11

1669

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin

selailemaan itse! Isoja kokoja löytyy esim. cellbes.fi, ellos.fi, josefsons.fi jne. Jos ei tuo .fi -loppu avaa sivua, niin kokeile .com tai .net -loppuista ;)

• ....

kaikki nuo on kokeiltu ja sen takia kysynkin täältä että onko joku hyvä sivu jäänyt välistä...

• Apuja kaikille
        .... kirjoitti:

kaikki nuo on kokeiltu ja sen takia kysynkin täältä että onko joku hyvä sivu jäänyt välistä...

Apua on kovin vaikea antaa, jos et itse kerro, mitä olet jo kokeillut. Älä siis ryhdy ylimieliseksi, jos haluat, että joku vielä viitsii auttaa..

• olen nähnyt

fleecetakkeja esim. Halpa-Halli ja Tokmanni -ketjujen miestenvaateosastoilla! Ja Tokmannien lisäksi samoja vaatteita löytyy Vapaa Valinta, Robin Hood ja joistakin muista ketjuista.... Riippuu missä puolella Suomea asuu :) Ei kai sen väliä ole onko fleece miesten tai naisten osastolta!

• Raidallinen villasukka

Todella harva nainen on parhaimmillaan miesten vaatteissa, niissä kun tuppaa olemaan (varsinkin isommassa koossa) naisille ihan liian leveät hartiat ja pitkät hihat, eikä ollenkaan vyötärömuotoiluja, jotka olisivat tärkeitä varsinkin vähän isommille naisille. Lenkkipolulla nyt ulkonäkö ei välttämättä ole kamalan tärkeää, mutta ainakin minä ostaisin mielelläni lahjaksi mahdollisimman hyvin istuvan vaatteen.

• kisu_kisu
    • esim.
      • googletuksella

löytyy vaikkas mitä sivuja!

"naisellisempaa" mallistoa esim. klingel.fi, sporttista ulkoilukauppa.com jne.

• selectiltä

kukaan tilannut? Onko tuotteet millaisia? Lähinnä noi housut kiinnostaa, kun ei mistään tahdo löytyä isokokoisia joustavia housuja.

• Hervannassa

...niin Hervannan torilla myydään fleecetakkeja reilumpiakin kokoja ja ovat upeita susi, koira, kissa, kukka ym. aiheisia.

Hervannan torilla myydään muitakin isompia vaatteita housuja, paitoja ym. (54 kokoiselle ainakin löytyy).

Jos tämä neuvo ei sopinut sinulle, niin ehkä jollekin toiselle.

• Anonyymi

lumikengät jatkot
      Luetelevat toisten auton takakontin tavaroita

Marjastus.

Kotoa hävinneet vaateet yksi lajiaan

Kengät naula pohjaan hakattu

Kirkkoherra kerta Jeesus perintää nilkat.

Keltainen pipo ja fleece sen käyttö väärin
      Estä toimittaja kamera työ kynä?
      Aika jonka rikos väli vaatii poisto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      460
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe