Escada kolme vaihtoehtoa.
-Moon Sparkle
-Sunset Heat
-Into the Blue
Mitäs mieltä olette?
Escada?
3
970
Vastaukset
- .............
Itse ottaisin noista Moon Sparklen, tuoksuu parhaalta ja muutenkin. Sunset Heat on tosi hyvä mutta niin hedelmäinen ja vahva että sopii mielestäni vain iltaisille rantajuhlille kesällä. Into the Blue taas on mielestäni Escadan pohjanoteeraus, laimea eikä yhtään hyvä. Kuin jonkin halpismerkin kesävesi. Ja saan itse siitä pääni kipeäksi..:(
En tiedä minkälainen tyyppi olet mutta voisit olla myös kiinnostunut seuraavista:
-Escadan "Signature", on ns. "parempi versio" into the bluesta.
-Escadan "S", tosi seksikäs.
-Escadan nimikko on tosi naisellinen ja täyteläinen, sopii mihin tahansa ja mihin vuodenaikaan tahansa. Mielestäni sen ainot miinus on tylsin pullo Escadan tuoksuista.
-Escadan "Sentiment" on tosi tyttömäinen.
Ja tietysti se uusin Escada "Incredible Me" josta en tiedä mutta joululahjalistalta löytyy :) Sen snaotaan olevan "hauskan glamour" - helouu
into the blue se on ihan parasta..
- Täti
Into the blue on minunkin suosikkini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694327
- 664002
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1143843SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p753194- 863132
- 632377
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621756Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1281223SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2131215Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411215