Nettideittailu katkeroittaa.

MidNight87

Nyt alkaa vähitellen riittää minulle. Toivoin, että netissä todella tapaa uusia ihmisiä, mutta paskan marjat. Pelkkää kyräilyä, vikojen etsimistä ja ulkonäön arvostelua.

Netissä liikkuvien naisten aivoituksia ei kerta kaikkiaan voi perusjärjellä selittää. Eikä millään muullakaan. Niinpä olenkin ehkä enemmän hämmästynyt kuin kyrsiintynyt tätä toimintaa kohtaan. Siis ei järjen hiventäkään.

Tyypillinen naisen ilmoitus: "En tiedä mitä etsin, kait sitä oikeaa mutta en ole varma, jotain kait sitä tosimielellä leikkimielellä tultiin hakemaan".

Otapa siitä sitten selvä.

Parit treffitkin tämä touhu sitten lopulta poiki viikkokausien chatissa suostuttelun ja tuskallisen odottelun seurauksena. Yritä siinä sitten näytellä päivästä toiseen kiinnostunutta, kun toinen osapuoli ei suostu kertomaan edes sähköpostiosoitettaan.

Sitten kun sokkotreffit koittivat, nainen oli ujo ja ruma kuin suohirviö pahimmasta painajaisesta. Finnejä, tukka sekaisin, laiha kuin anorektikko, tyypillinen luuserieukon-lookki koko olemukseltaan ja kaiken hyvä lisäksi hymyillessä paljastuivat hevosen hampaat. Eikä livenä tietenkään uskaltanut sanoa yhtään mitään. Toinen deitti oli pinnallinen hepsankeikkabimbo, jolle luonne ei merkannut yhtään mitään. Kiire oli pois jo ennen treffien alkua. En kai minä nyt niin kamala tapaus ollut?

Tuskinpa vain. Lopettakaa kaikki te kunnialliset, itseään arvostavat miehet ja naiset se hemmetin nettideittailu. Se touhu saa teidät vain luulemaan, että olette maailman huonoimpia ihmisiä tai ainakin huonompia kuin olettekaan. Väärin.

Ansaitsen parempaa. Me kaikki ansaitsemme. En ole todellakaan toivoton tapaus, mutta nämä netissä pyörijät selvästi ovat.

Anteeksi julma avautumiseni. En yleensä vaahtoa mistään aiheesta näin, mutta tämä pisara sai maljan tulvimaan. Nettideittailu sai muuten niin rauhaisan ja suopean mieleni myrkyttymään. Toivottavasti toistaiseksi.

En kerta kaikkiaan voi ymmärtää. Ei koskaan tätä touhua enää. Ikinä.

31

4877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiksu :)

      Ainakin tuo loppu oli, siis tuo että täällä alkaa löytään itsestään kaikenlaisia vikoja, on liian laiha, lihava, ujo, puhelias yms.

      Miehet odottaa että ne löytää jonkun missin, viis luonteesta. Metsästys jää päälle (naisilla ja miehillä) etsitään kokoajan uutta ja uutta ihmistä, ei välitetä tutustua yhteenkään kunnolla, pelätään sitoutua yhteen ihmiseen ja poistaa profiili, kun sillä välin voi joku ihku mennä ohitse.

      Jos ihan vakavissaan etsii elämänkumppania niin sitähän ei saa kertoa se on epätoivoista, no olkoon vaan, mutta kyllä mä ainakin haluan sen oman rakkaan johon voin luottaa ja joka on mulle se tärkein ihminen.

      Eihän kaikki ole luusereita mutta koitappa löytää se ei luuseri, siinä sitä ois urakkaa useammaksikin kuukaudeksi.

    • kantaan osuit!

      Luulin minäkin että jos netissä seuraa etsitään niin ollaan sitten tosissaan ja rehellisiä, kissan paskat. Kyllä menee viimeisetkin itsetunnon rippeet tässä touhussa, yksin oleminen tietysti maistuu paremmalta nyt.
      Se on ainoa hyöty tästä vaivan näöstä.

      • eräs venäläinen

        "Tässä touhussa" "menee viimeiset rippeet" myytistä rehellisistä ja ahkerista suomalaisista :D Kun äijällä on työaikana tuntikausia netti auki ja roikkuu deittipalstalla niin ahkera työntekijä se ei voi olla (itse työantajana potkaisisin pellolle moisen "työntekijän", tosin kun kyseessä on eräs valtion yhtiö, niin sellaisissa ei työn tuottavuutta seurata - kuuluisat verotulot takaa varman tulonlähteen vaikka koko lafkassa ei tehtäis töitä lainkaan) eikä se ole myöskään rehellinen seuralainen koska rehellinen seuralainen ei roiku treffipalstalla onnistuneiksi ilmoittamiensa treffien jälkeen etenkin kun toisia perään ehdottaa. Puhumattakaan siitä, että jos ei olisi tyhmä, niin ymmärtäisi, että toinen voi helposti jäljittää sen sisäänkirjautumisajat.

        Toivottavasti lukee tämän - koska se on muutenkin tälläkin hetkellä siinä Suomi24Treffeillä sisäänkirjautuneena vaikka oman sanomansa mukaan mukamas "tyttären" pitää olla kylässä. Tosin yllämainitun syyn takia tuskin ymmärtää mistä on kyse.


      • m 43
        eräs venäläinen kirjoitti:

        "Tässä touhussa" "menee viimeiset rippeet" myytistä rehellisistä ja ahkerista suomalaisista :D Kun äijällä on työaikana tuntikausia netti auki ja roikkuu deittipalstalla niin ahkera työntekijä se ei voi olla (itse työantajana potkaisisin pellolle moisen "työntekijän", tosin kun kyseessä on eräs valtion yhtiö, niin sellaisissa ei työn tuottavuutta seurata - kuuluisat verotulot takaa varman tulonlähteen vaikka koko lafkassa ei tehtäis töitä lainkaan) eikä se ole myöskään rehellinen seuralainen koska rehellinen seuralainen ei roiku treffipalstalla onnistuneiksi ilmoittamiensa treffien jälkeen etenkin kun toisia perään ehdottaa. Puhumattakaan siitä, että jos ei olisi tyhmä, niin ymmärtäisi, että toinen voi helposti jäljittää sen sisäänkirjautumisajat.

        Toivottavasti lukee tämän - koska se on muutenkin tälläkin hetkellä siinä Suomi24Treffeillä sisäänkirjautuneena vaikka oman sanomansa mukaan mukamas "tyttären" pitää olla kylässä. Tosin yllämainitun syyn takia tuskin ymmärtää mistä on kyse.

        Suomalaisia vaivaa venäläis-neuvostoliittolainen laiskuus ja kelvottomuus. Onneksi on ulkomaalaisia kertomassa, millaisessa tilassa olemme nykyään. Myös valtionyhtiöissä laiskotellaan.

        Olisi mukava joskus turista vaikka venäjää kahvin tai zakuskan äärellä!


    • nainen ..vaaN..........

      omat kokemukset vähän samatapaset.En usko et netistä löytyy mitään kunnollistakaan..kuinka vois löytää kumppanii muutaman min.jutustelulla ja kirjottelulla??en tiedä..
      Ja sit mitä ulkonäköön tulee joskus ko löytää oikein komeen kuvas,niin sepä onkin kauhee pintakiitäjä/pelimies treffejä joka päivälle tyyliin.. sil vientii et saa jonottaa tääl päässä en jaksa sitäkään.Ja mitä järkee jos arvostaa itseään ei ees sekaannu kierrättäjiin.
      Sillä niitä riittää ja me naiset sorrumme niihin menetämme sydämemme ja itkemme sit perään.Miehet ei välitä pätkääkään pääasia et on *saatu ees jotain*..>Nyt puhun itsestäni.Parin hemmon kaa jutut vaan johti petiin ja seuraukset oli en oo sopiva nainen kummalleekkaan..vaik olin se kaunis ihana ja vaikka mitä.Ja mitä nainen odottaa romantiikkaa kaikkee ja sit pettyy..antaa kaikensa.

      Muutenkin suhteet suomes menny siihen et ei nähdä ihmistä kokonaisuutena vaan ulkonäkönä.Olenkin miettinyt että vaihdan suomiukon kohta muunmaalaiseen ne sentään puhuu ja pussaa ja muutakin.Itlää sit rauhassa vanhana poikana vaan nurkissanne ko ootte semmosia.

      Kirjoittajalle toivotan live elämään onnea sieltä löytyy parempia kumppaneita oikeesti.

      Nettiihmiset hakee:ihan kuin työhaastetattelu et ole sopiva, olet ehdokas..tyylisiä inhottavaa.
      Mun naama on kelvannut mutta en ole ketä tahaan tavavnnut siltikään.Lisäksi on sanottu et yläpäässäni on kaikki kotona ja olemuksessanikin.
      Tänne vaan ja heti!mutta ei nyt sentään..pirulle ei anneta pikkusormea muuten vie koko käden ja
      kävin kerran treffillä erään miehen kanssa joka tavannut satoja naisia..Ajattelin nyt ja äkkiä pois täältä.Hän sanoi että tavataan uudestaan kahvin merkeissä.Mutta eipä tavattu!

      • on samanlainen tunne naisista?

        Suomalaiset naiset hakevat usein sitä, joka osaa "puhua ja pussata". Sitten kun saavat sellaisen, se onkin nössö, eikä kelpaakaan?

        En usko että minun seurassani tarvitsee hirveästi hävetä, vaikka kauneushan on toki katsojan silmässä, enkä harrasta pintaliitoja. Osaan puhua tunteistani ja osaan myös kuunnella. Mutta koska puhun avoimesti tunteistani, en ole kiinnostava, olen säälittävä ja epätoivoinen??? Pitäisi ilmeisesti olla osa-aikapelimies, sopivasti pelaamista ja sopivasti tunteilua :)

        Tunteitani olen kolhinut jo jonkin aikaa suomityttöihin, mutta ihan vielä en ole heitä valmis ulkolaisiin vaihtamaan. Kovasti vielä uskon, että jossain päin suomea odottelee se minulle sopiva prinsessa.

        Ja mitä live-elämään tulee, niin liveä se on tämäkin jos sen oikein oivaltaa. Eihän tämä nettideittailu ole kuin keino saada kontakti. Jos edes pikkasen kiinnostaa, niin muutaman viestin jälkeen kahville. Jos ei kiinnosta, niin kohtelias "ei kiitos".


      • Nainenvainen....
        on samanlainen tunne naisista? kirjoitti:

        Suomalaiset naiset hakevat usein sitä, joka osaa "puhua ja pussata". Sitten kun saavat sellaisen, se onkin nössö, eikä kelpaakaan?

        En usko että minun seurassani tarvitsee hirveästi hävetä, vaikka kauneushan on toki katsojan silmässä, enkä harrasta pintaliitoja. Osaan puhua tunteistani ja osaan myös kuunnella. Mutta koska puhun avoimesti tunteistani, en ole kiinnostava, olen säälittävä ja epätoivoinen??? Pitäisi ilmeisesti olla osa-aikapelimies, sopivasti pelaamista ja sopivasti tunteilua :)

        Tunteitani olen kolhinut jo jonkin aikaa suomityttöihin, mutta ihan vielä en ole heitä valmis ulkolaisiin vaihtamaan. Kovasti vielä uskon, että jossain päin suomea odottelee se minulle sopiva prinsessa.

        Ja mitä live-elämään tulee, niin liveä se on tämäkin jos sen oikein oivaltaa. Eihän tämä nettideittailu ole kuin keino saada kontakti. Jos edes pikkasen kiinnostaa, niin muutaman viestin jälkeen kahville. Jos ei kiinnosta, niin kohtelias "ei kiitos".

        Onhan meitä naisia jotka ymmärtävät sen hyvän miehen päälle...


    • asenne/huumori?

      Hetikö sen oikeen pitäis löytyä?? Eieiei, teillä
      kaikilla on väärä asenne! Jos noin vakavalla ja
      toisia arvostelevalla asenteella on liikkeellä, niin ei takuulla ketään löydäkään.
      Tiedän aika monta pariskuntaa, jotka löysivät toisensa 24sesta. Paras ystäväni löysi ja asuu nyt avoliitossa miehen kanssa! Kaksi ystäviksi tullutta
      naista(24sesta)löysivät miehen ja ovat nyt korviaan myöten rakastuneita jne.jne.
      Ja nämä ihan ok (ja vähän enemmän) ihmisiä.
      Itse löysin naisen ja nyt rakastumassa tuhatta ja sataa:)

      Jos tähän leikkiin ryhtyy, se vaatii oikeaa asennetta ja tajua siitä, että pettymyksiä tulee
      iso läjä vastaan, ennenkuin jonain päivänä...

      Nuo "en tiedä mitä etsin"-tyypit voi sivuuttaa samantien, ainahan niitä riittää.Ja mitä mielen-
      kiintoista on sellaisissa??? Miks vaivautua?

      Treffipalstalla ollut satojatuhansia ihmisiä!
      Kaikkiko tässä maassa ovat luusereita??
      Niitä löytyy baareista ja muualta ihan yhtä paljon.

      Jos itsetunto saa kolauksia...Silloin se on jo
      valmiiksi huonolla tolalla!

      Jos osaa tehdä valtavirrasta poikkeavan profiilin
      löytää takuulla samanhenkisiä...Ei se ole sen kum-
      mempaa:)Ja sitä huum.tajua vähän mukaan ja johan
      toimii! Tietenkin jos on itse sitä samaa tylsää
      valtavirtaa, eikä osaa tehdä sitä mielenkiintoista
      (ja jos on mielenkiinnoton)ilmoa, niin vaikeeta
      varmaan on.

    • - tai opetelkaa

      Mä olen kyllä löytänyt nettideiteistä oikein hyvää seuraa. Ehkä loppuiäkseni, tai ainakin hyvin moneksi vuodeksi eteenpäin.

      Ei se kuitenkaan ihan itsestään tapahtunut. Piti opetella. Ensinnäkin tuota oman ilmoituksen tekemistä: kun alkuun ei ollut hajuakaan, miten täällä toimitaan tai millaisia ihmisiä on liikkeellä, ensimmäinen ilmoitus oli juuri tuollainen emmäätiämittään-tyypinen. Vaati aika monta versiota, että sain ilmaistua sen, mitä olin hakemassa, ja vieläpä niin, että täysin minua tuntematon ihminen saattoi sen ilmoituksestani hahmottaa.

      Toiseksi piti oppia myös välttämään ruuhkaa. Olen siis nainen, ja aluksi mulla meni hirveästi aikaa siihen, että vastailin kaikkiin hei-mitä-kuuluu -aloituksiin. Hetken päästä huomasin olevani suht hedelmättömässä viestinvaihdossa monen miehen kanssa. Pistin homman hetkeksi telakalle ja aloitin uudelleen, mutta nyt vastailin vain niille, jotka oikeasti olivat nähneet jotain vaivaa aloituksensa suhteen. Tuloksena oli jo muutamat treffit, mutta edelleen liikaa viestinvaihtoa ja uusia yhteydenottoja.

      Lopulta totesin, että järkevintä on laittaa oma profiili kokonaan piiloon ja pelkästään tehdä itse aloitteita miehille. Näin välttyi liialta postilta ja saattoi keskittyä siihen henkilöön, johon halusi tutustua.

      Näin tehden tutustui netin kautta kymmenkuntaan mieheen, ja kahden kanssa homma eteni seurusteluun saakka. (Ei samanaikaisesti, mutta sen varmaan hoksasittekin.) Sen jälkimmäisen kanssa olen edelleen. Aikaa tähän koko hommaan meni ensimmäisestä ilmoituksestani laskien nelisen vuotta. Pettymyksiä tuli, katkeroitumismahdollisuuksia ja pahaa mieltä, mutta tutustuin myös moneen miellyttävään ihmiseen ja löysin tärkeän ihmisen elämääni.

      Yksi tärkeä pointti on ollut se, että olen pyrkinyt pysyttelemään pois ulkonäkömarkkinoilta. Profiilini oli kuvaton ja jätin lyhyeen kirjoittelun niiden miesten kanssa, joiden ensimmäinen hätä viestittelyssä koski mittoja, ulkonäköä ja kuvaa. En itse ottanut yhteyttä niihin miehiin, joiden profiilissa nökötti kattokaa-olen-komea -tyyppinen potretti.

      • aikuinen mies

        Olet tajunnut täysillä sen, että mikä kannattaa sekä naisille että miehille. Minä en keski-ikäisenä miehenä lähetä koskaan aloitusviestejä naisille. Odotan vain naisten yhteydenottoja ja niitä tulee pari kolme kuukaudessa, mutta sitten nainen onkin panostanut persoonalliseen profiiliin, jossa kerrotaan mitä halutaan. Luonnollisesti olen miettinyt omasta profiilista persoonallisen, hauskan ja vähän yllättävänkin. Tämä on oikeastaan miehille ainoa tapa saada kunnollisia yhteydenottoja naisilta.

        Minun menestys on ollut samaa luokkaa, kuin "-tai opetelkaa" naisen. Tämä vuonna noin 15 tapaamista, jotka oli kunnollisia, ei mitään pikatreffejä ja kaksi kolmen kuukauden seurustelua, joista toinen on vielä voimassa.

        Yksi asia ontuu kuitenkin tuossa "-tai lopettakaa" naisen kirjoituksessa. Sanoit, että poistit profiilin? Kyllä se mies haluaa tietää Sinusta jotain kuitenkin. Ehkä korvaat tämän sillä, että lähetät koko profiilin tiedot yhteydenottokirjeessäsi. Muista viitata aiana pariin kohtaan miehen profiilissa, jotta se tajuaa että ainakin yrität olla tosissasi.

        Kuva profiilissa on ihan turha. Sitä ei kannata pitää. Saa vaan vääränlaisia yhteydenottoja. Onneksi naisissa on reilusti enemmän niitä, jotka sanovat, että ehtiihän sen ulkonäön tapaamisellakin nähdä... Itse suhtaudun suurin piirtein samalla tavalla niihin, jotka pyytävät kuvaa heti, eli lopettelen kirjoituksen. Luulen silti, että treffit ei ole koskaan (kai?) epäonnistuneet ulkonäön puutteeseen. Kuva sitäpaitsi valehtelee rankasti. Tärkeämpää (ainakin naisten mielestä) on eleet, puhetapa, siisteys, fiksuus, itseluottamus jne. Näistä mitään ei näe kuvasta.


      • ed.
        aikuinen mies kirjoitti:

        Olet tajunnut täysillä sen, että mikä kannattaa sekä naisille että miehille. Minä en keski-ikäisenä miehenä lähetä koskaan aloitusviestejä naisille. Odotan vain naisten yhteydenottoja ja niitä tulee pari kolme kuukaudessa, mutta sitten nainen onkin panostanut persoonalliseen profiiliin, jossa kerrotaan mitä halutaan. Luonnollisesti olen miettinyt omasta profiilista persoonallisen, hauskan ja vähän yllättävänkin. Tämä on oikeastaan miehille ainoa tapa saada kunnollisia yhteydenottoja naisilta.

        Minun menestys on ollut samaa luokkaa, kuin "-tai opetelkaa" naisen. Tämä vuonna noin 15 tapaamista, jotka oli kunnollisia, ei mitään pikatreffejä ja kaksi kolmen kuukauden seurustelua, joista toinen on vielä voimassa.

        Yksi asia ontuu kuitenkin tuossa "-tai lopettakaa" naisen kirjoituksessa. Sanoit, että poistit profiilin? Kyllä se mies haluaa tietää Sinusta jotain kuitenkin. Ehkä korvaat tämän sillä, että lähetät koko profiilin tiedot yhteydenottokirjeessäsi. Muista viitata aiana pariin kohtaan miehen profiilissa, jotta se tajuaa että ainakin yrität olla tosissasi.

        Kuva profiilissa on ihan turha. Sitä ei kannata pitää. Saa vaan vääränlaisia yhteydenottoja. Onneksi naisissa on reilusti enemmän niitä, jotka sanovat, että ehtiihän sen ulkonäön tapaamisellakin nähdä... Itse suhtaudun suurin piirtein samalla tavalla niihin, jotka pyytävät kuvaa heti, eli lopettelen kirjoituksen. Luulen silti, että treffit ei ole koskaan (kai?) epäonnistuneet ulkonäön puutteeseen. Kuva sitäpaitsi valehtelee rankasti. Tärkeämpää (ainakin naisten mielestä) on eleet, puhetapa, siisteys, fiksuus, itseluottamus jne. Näistä mitään ei näe kuvasta.

        Helpostihan ne perustiedot siihen aloitusviestiinkin kiepauttaa, toki. Ei nyt olisi tullut mieleenkään lähteä aloittamaan millään "moi, tunnut kiinnostavalta, haluatko tietää minusta lisää" -tyyppisellä viestillä. Olen käyttänyt samaa aloitusviestin perusrunkoa, mutta jutellut siihen sitten tilanteen mukaan lisää.

        Profiilin esillä pitämisessä on se ongelma, että naiselle se voi tuottaa paljon postia. Erityisesti sellaista, missä lähes profiilia lukematta kokeillaan kepillä jäätä... Tuntui, että kilttinä ihmisenä jäin useamman kerran kiinni sellaisiin kirjoittajiin, jotka vaatimalla vaativat vastausta ja yhteydenpitoa sen jälkeen, kun olivat saaneet ei kiitos -viestini. Meni vähän alatyylin puolelle joillain heistä, kun pysyin kieltävässä kannassani.

        Mutta hyvin mietitty ja persoonallinen profiili on tosiaan miehellä se, mikä ainakin minut on saanut tekemään aloitteita. Aika usein profiilin laadinta tuntuu jäävän niiden pakollisten kohtien täyttämiseen, plus että mainitaan sanat itsestään huolta pitävä, nuorekas ja kainalo/takka/punaviini... ja mitä niitä nyt onkaan.


      • mies ja aikuinen
        aikuinen mies kirjoitti:

        Olet tajunnut täysillä sen, että mikä kannattaa sekä naisille että miehille. Minä en keski-ikäisenä miehenä lähetä koskaan aloitusviestejä naisille. Odotan vain naisten yhteydenottoja ja niitä tulee pari kolme kuukaudessa, mutta sitten nainen onkin panostanut persoonalliseen profiiliin, jossa kerrotaan mitä halutaan. Luonnollisesti olen miettinyt omasta profiilista persoonallisen, hauskan ja vähän yllättävänkin. Tämä on oikeastaan miehille ainoa tapa saada kunnollisia yhteydenottoja naisilta.

        Minun menestys on ollut samaa luokkaa, kuin "-tai opetelkaa" naisen. Tämä vuonna noin 15 tapaamista, jotka oli kunnollisia, ei mitään pikatreffejä ja kaksi kolmen kuukauden seurustelua, joista toinen on vielä voimassa.

        Yksi asia ontuu kuitenkin tuossa "-tai lopettakaa" naisen kirjoituksessa. Sanoit, että poistit profiilin? Kyllä se mies haluaa tietää Sinusta jotain kuitenkin. Ehkä korvaat tämän sillä, että lähetät koko profiilin tiedot yhteydenottokirjeessäsi. Muista viitata aiana pariin kohtaan miehen profiilissa, jotta se tajuaa että ainakin yrität olla tosissasi.

        Kuva profiilissa on ihan turha. Sitä ei kannata pitää. Saa vaan vääränlaisia yhteydenottoja. Onneksi naisissa on reilusti enemmän niitä, jotka sanovat, että ehtiihän sen ulkonäön tapaamisellakin nähdä... Itse suhtaudun suurin piirtein samalla tavalla niihin, jotka pyytävät kuvaa heti, eli lopettelen kirjoituksen. Luulen silti, että treffit ei ole koskaan (kai?) epäonnistuneet ulkonäön puutteeseen. Kuva sitäpaitsi valehtelee rankasti. Tärkeämpää (ainakin naisten mielestä) on eleet, puhetapa, siisteys, fiksuus, itseluottamus jne. Näistä mitään ei näe kuvasta.

        >"Odotan vain naisten yhteydenottoja ja niitä tulee pari kolme kuukaudessa."

        Minun kokemukseni taas on sellainen, että jos alkaa odottaa naisten yhteydenottoja, saa odottaa koko loppuikänsä.

        Eihän sitä profiilia edes käy kukaan katsomassa, vaikka se onkin persoonallinen ja yllättävä. Miten siis voisi tulla vastauksiakaan?

        No joo, olen minä pari huijausviestiä saanut. Huonolla suomella huonosti kirjoitettuja viestejä...

        Minunlaiseni keski-ikäisen miehen kannattaa siis ehdottomasti tehdä aloitteita naisille. Muuten koko homma on yhtä tyhjän kanssa. Masentaa vain mielen, kun kuukaudesta toiseen ainoat kontaktit tulevat joltain molodovalaisilta pikkurikollisilta, jotka eivät osaa edes tehdä kunnollisia huijausviestejä.


      • aikuinen mies
        mies ja aikuinen kirjoitti:

        >"Odotan vain naisten yhteydenottoja ja niitä tulee pari kolme kuukaudessa."

        Minun kokemukseni taas on sellainen, että jos alkaa odottaa naisten yhteydenottoja, saa odottaa koko loppuikänsä.

        Eihän sitä profiilia edes käy kukaan katsomassa, vaikka se onkin persoonallinen ja yllättävä. Miten siis voisi tulla vastauksiakaan?

        No joo, olen minä pari huijausviestiä saanut. Huonolla suomella huonosti kirjoitettuja viestejä...

        Minunlaiseni keski-ikäisen miehen kannattaa siis ehdottomasti tehdä aloitteita naisille. Muuten koko homma on yhtä tyhjän kanssa. Masentaa vain mielen, kun kuukaudesta toiseen ainoat kontaktit tulevat joltain molodovalaisilta pikkurikollisilta, jotka eivät osaa edes tehdä kunnollisia huijausviestejä.

        "mies ja aikuinen" - naisten yhteydenottoja ei tarvitse todellakaan odottaa koko loppuikää.

        Mainitsin edellisessä viestissäni, että naisilta tulee yhteydenottoja "pari kolme" kuukaudessa. Tarkistin hetki sitten oikeat lukumäärät viime puolelta vuodelta.
        Aitoja, tutustumiseen tähtääviä yhteydenottoja oli yhteensä 29 kpl / puoli vuotta, eli noin viisi kuukaudessa.
        Johonkin "hauskaan tai yllättävään yksityiskohtaan" liittyviä kommentteja oli 2 kpl.
        Ulkomaan huijausyhteydenottoja oli toki kanssa, mutta ne yleensä hävitän sieltä melkein heti. Nyt niitä oli 5 kpl.

        Eli toisin sanoen saan ihan liikaa yhteydenottoja. En oikein millään pysty juttelemaan viiden naisen kanssa yhden kuukauden aikana, jos on tosissaan. Minun vastauskirjeeni ovat yleensä pituudeltaan noin kaksi A4 arkkia, ja ne sisältävät paljon kertomusta itsestäni ja tarkentavia kysymyksiä naisilta. Siksi tämä määrä on ihan riittävä.

        Nuoret miehet eivät ehkä saa avausviestejä naisilta. Sen sijaan me lähes 50 vuotiaat miehet saamme oikein mukavasti. Et ehkä tiedäkään kuinka paljon täällä on tosi mukavia 40-50 vuotiaita naisia, jotka ovat lähes aina tosissaan.

        Jos profiilisi on todella hyvä, se sisältää ainakin seuraavia asioita:

        Nimimerkki ja otsikko on oltava hyviä ja mielellään hauskoja. Niiden pitää houkutella avaamaan profiili.

        Kaikki perustiedot annettava. Vastaa tarkasti harrastuksiin, musiikkimakuun ja elokuvamakuun. Ennen kaikkea kerro toiveistasi ja haaveistasi.
        Älä missään nimessä sano mihinkään, että "kaikki kelpaa", "tunnelman mukaan" tai "kaikkiruokainen". Nämä viestivät, että et ole kiinnostunut oikein mistään kunnolla.

        Voit ihan hyvin kertoa, että mitä haluat naiselta ja mitä et. Tässä voit olla hyvin tarkkakin. Älä unohda huumoria. Kerro itsestäsi jotain todella persoonallista tai yksityiskohtaista. Kirjoita pitkä profiili. Älä kehu liikaa itseäsi. Älä laita kuvaa.

        Vältä yhdentekevyyksiä. Vältä ainakin seuraavia kliseitä: vältä kynttilöitä ja punaviinia ja ainakin kielitaitoa ja muita vastaavaa.

        Älä ole liian tarkka naiselle esitettävistä pituus/paino/tulo yms. vaatimuksista. Jos joku asia on sellainen, mitä et todella halua, esim tupakanpoltto, niin sen voit toki mainita.

        Jos näistäkään keinoista huolimatta et saa yhteydenottoja, on olemassa vielä yksi keino.

        Vieraile naisten profiileissa. Se melkein aina saa aikaan vastavierailun. Oletetaan että haet Uudeltamaalta 40-46 vuotiata naisia. Ensimmäisenä päivänä haet kaikki 40 -vuotiaat Uudellamaalla asuvat naiset. Vierailet vain niissä profiileissa joissa on näkyvää tekstiä. Ne teksittömät tai ne jossa lukee vain "moikka" ovat turhia. Älä jätä viestejä. Viikossa sinun profiilissasi on vieraillut noin 50 naista. Joku niistä varmaan ottaa yhteyttä.

        Viikon päästä haet kaikki Uudenmaan 41 -vuotiaat naiset ja odotat taas viikon. Toimii. Vastaahan reilun viikon kuluttua tähän ketjuun, että monta viestiä sait sopivilta naisilta.


    • Njoohh

      Niinpä niin. Sinä et ole säälittävä, mutta kaikki muut netistä seuraa
      etsivät ovat. Voisitko olla vielä vähän ylimielisempi?

      Kovin on ristiriitaista tuo tekstisi. Ensin esität jotain marttyyria, kun
      joku nainen ei innostunut sinun ulkonäöstäsi ja lopetti treffit nopsaan,
      mutta itse kaadat paskaa jonkun naisen niskaan hänen ulkonäkönsä takia.
      Esität olevasi jotenkin parempi ihminen kuin se "hepsankeikkabimbo", mutta
      kuitenkin käytät noin julmaa kieltä niistä, joita parempana pidät itseäsi.

      Eikö se ujo ja ruma nainen ansaitse yhtään mitään? Minusta hänkin
      ansaitsisi jotain muuta kuin sinun kaatamasi paskan niskaansa.

      • MidNight87

        Nimittäin se pakollinen viesti, jossa morkataan aloittajaa. Anyway, ei ollut tarkoitus olla ylimielinen ketään kohtaan. Nyt kun pääni on taas vähän selvempi, huomasin että viestiin piti änkeä niin paljon asiaa, että jäi joitain oleellisia kohtia pois. Enpä enää muista niitä.

        Se vain ottaa pattiin, että kun itse on tosissaan tässä touhussa mukana, toinen osapuoli ei ole. On se silloin vähän vaikeaa. Hepsankeikkabimbon hänestä teki hänen luonteensa (urgh). Ja kyllä, rumat ja ujot naisetkin ansaitsevat parempaa. Mutta sillä kertaa hänellä oli otsaa sanoa minulle, että en ole tarpeeksi hyvä hänelle ja että hän jatkaa etsintää.

        Kukas se olikaan ylimielinen?


      • Eri kirjoittaja
        MidNight87 kirjoitti:

        Nimittäin se pakollinen viesti, jossa morkataan aloittajaa. Anyway, ei ollut tarkoitus olla ylimielinen ketään kohtaan. Nyt kun pääni on taas vähän selvempi, huomasin että viestiin piti änkeä niin paljon asiaa, että jäi joitain oleellisia kohtia pois. Enpä enää muista niitä.

        Se vain ottaa pattiin, että kun itse on tosissaan tässä touhussa mukana, toinen osapuoli ei ole. On se silloin vähän vaikeaa. Hepsankeikkabimbon hänestä teki hänen luonteensa (urgh). Ja kyllä, rumat ja ujot naisetkin ansaitsevat parempaa. Mutta sillä kertaa hänellä oli otsaa sanoa minulle, että en ole tarpeeksi hyvä hänelle ja että hän jatkaa etsintää.

        Kukas se olikaan ylimielinen?

        Se joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. Eli, jos otat oikeuden arvostella muita, niin samalla muut voivat arvostella sinua. Harvemmin se puolustautuminen enää jäkikäteen auttaa, kuten ei varmaan enää auttaisi sitä "hepsankeikkabimboakaan".

        Miten naisten oikein pitäisi ilmoittaa, ettet ole hänen tyyppiä, vaan hän jatkaa etsimistä? Eikö tuollainen suoraan kertominen, ole jo harvinaisen tosissaan olevaa etsimistä, eli siinä ei jätetä toista miettimään missä mennään ja siirrytään eteenpäin heti jos toinen ei sytytä.


      • hepsankeikkabimbo?
        MidNight87 kirjoitti:

        Nimittäin se pakollinen viesti, jossa morkataan aloittajaa. Anyway, ei ollut tarkoitus olla ylimielinen ketään kohtaan. Nyt kun pääni on taas vähän selvempi, huomasin että viestiin piti änkeä niin paljon asiaa, että jäi joitain oleellisia kohtia pois. Enpä enää muista niitä.

        Se vain ottaa pattiin, että kun itse on tosissaan tässä touhussa mukana, toinen osapuoli ei ole. On se silloin vähän vaikeaa. Hepsankeikkabimbon hänestä teki hänen luonteensa (urgh). Ja kyllä, rumat ja ujot naisetkin ansaitsevat parempaa. Mutta sillä kertaa hänellä oli otsaa sanoa minulle, että en ole tarpeeksi hyvä hänelle ja että hän jatkaa etsintää.

        Kukas se olikaan ylimielinen?

        kiinnostunut hepsankeikkabimbosta? Ja sinua harmittaa, että hän ei ollut kiinnostunut sinusta?

        Vai tuliko hänestä silmissäsi hepsankeikkabimbo vasta kun hän ilmaisi, ettei ollutkaan kiinnostunut sinusta?

        Vai etkö itsekään ollut kiinnostunut hepsankeikkabimbosta? Mutta silloinhan kaikki on hyvin, kun olitte samoilla linjoilla: kumpikaan ei tuntenut kiinnostusta toista kohtaan.

        By the way: Ehkä hän näki lävitsesi, eikä ollut siksi kiinnostunut.


    • kiviikko

      en ymmärrä olen kirjoitellut kauan erään upseerin
      kanssa ja hän pyysi itsenäisyyspäivä juhliin jonnekki kouvolan lähelle, mutta hän ei ole soittanut kertaakaan, vaikka numeroni annoin, kysyin oletko varattu vai mitä tämä on, ei vastausta nyt se on sulkenut postinsa en pääse kirjoittamaan, olen pettynyt, tälläisia "ihmisiä" onkohan muitakin huijannut, todennäköisesti.

      • upseeri olla herrasmies

        josko lie upseeri ollenkaan, huijareita on


      • Vittuuntunutun
        upseeri olla herrasmies kirjoitti:

        josko lie upseeri ollenkaan, huijareita on

        Vittuilevat ja leikkivät vain.


    • Kokenut deittaaja

      Olen huomannut saman ilmiön. Mutta myös sen, että naiset saavat niin paljon viestejä ja vastauksia, että menevät pikku paniikkiin. Silloin astuu kuvaan runsauden pula, eikä tiedetä mitä on edes vastannut kellekin ja lopulta taitaa käydä niin ettei edes kenenkään kanssa pääse / ehdi kahville? Kuva tuntuu olevan myös ongelmallinen asia, kun ei vastaa yhtään sitä miltä henkilö oikeasti näyttää?

      No onhan tässä positiivisia asioita :) Moni on kuitenkin löytänyt sen kumppanin tai seuraa netistä!

      Tsemppiä etsintään ei ole meidän vika jos eivät hyvän päälle ymmärrä :D

    • herra 52

      Olen aikanaan löytänyt suuren rakkauden netistä. Rakkautta kesti kunnes kuolema meidät erotti.

      Olen käynyt eri aikoina treffeillä naisten kanssa joihin olen tutustunut netissä. Keskustelujen aikana on pystynyt päättelemään melko tarkasti millaisesta henkilöstä on kysymys. Ei ole ollut juurikaan yllätyksiä.

      Sen oikean löytäminen netistä on yhtä vaikeaa kuin sen löytäminen on elämässä muutenkin. Tarvitaan paljon onnea jotta juuri hän löytyy. On kuitenkin hauska tavata erilaisia ihmisiä ja käydä teatterissa, leffassa, konsertissa, tanssimassa,... Minulle on jäänyt ystäviä näistä naisista. Useimmiten pidämme yhteyttä Facebookin kautta ja tapaamme kun se sopii ohjelmaamme.

      Jos pitkällä aikavälillä osoittautuu että jonkun kanssa sydämet lyövät samaan tahtiin, voin alkaa harkita sitoutumista.

      Ihmeitä ei tapahdu netissä useammin kuin elämässä muutenkaan.

    • rehellinen Suomi-neito

      Ja minä kun pidän itseäni niin rehellisenä kuin ikinä voi kukaan olla, niin törmään tosi usein siihen, että miehet kokevat tulevansa huijatuiksi.

      Miksi? Olen todella ihmetellyt. Kaikki mitä kirjoitan ilmoituksessa on totta.

      Olen lopulta päätellyt että ongelma on se että mies iltaisin netin ääressä minulle viestejä lähetellessään alkaa kuvitella, mielikuvitus lentää ja mieleen piirtyy niitä omia toiveita vastaava kuva. Ilmoitustani voidaan käydä lukemassa tunnin välein - ja jokainen lukee sitä ilmeisesti juuri niin kuin haluaa, muodostaa siitä haluamiaan mielikuvia.

      Sitten kun tavataan, mies on tyrmistynyt ja pettynyt ja rustaa ilmoitustaan uusiksi. Painottaen rehellisyyttä. Että ehdottomasti pitää olla rehellinen, oma itsensä.

      Väistämättä tulee mieleen, että näillä deittailijoilla on pitkä tie. Sellaista naista, joka päihittää omat unelmat ei hevillä tule vastaan. Tai sellaista, joka edes vastaisi niitä.

      • mieltä

        Olet oikeassa ihmiset luo kuvitelmia siitä millainen se toivottu ihminen on ja etsii sitä sanoistasi ja ilmoituksestasi, mutta ovat myös kärsimättömiä huomaamaan kaiken todella. Pettyvät kun mielikuva ja todellisuus ei vastaa. Enkä siis tarkoita sinun ilmoitustasi tai sinun rehellisyyttä. Ihmisten on vaikea hyväksyä totuutta ja silloin niitä pettymisiä tulee.
        Ei ihminen usko kirjoitettua sanaa vaikka se olisi kuinka totta. Varsinkaan ne joille pettymyksiä on sattunut rehellisyyden puutteesta. Mikä on ymmärrettävää.
        Rehellisiä on tosi vähän ja jos sinä olet rehellinen niin toisen rehellisen löytäminen on vaikeaa jos melkein mahdotonta
        Kai kaikki tälläinen tutkiskelu on hyvääkin mutta se vie myös kaiken sen hienon minkälainen elämä voisi olla jos liiallinen vikojen etsiminen loppuisi.
        mutta ei se lopu. Kyllä niitä vikoja etsitään netin ulkopuolellakin, mutta se on luontevampaa ja ei riko kenekään sydäntä niin helposti kun palaute tulee nopeammin kuin netissä
        elävässä elämässä kysytään ja saadaan vastaus yleensä heti, se riittää yleensä takaamaan sen ettei väärinkäsityksiä tai liiallisia toiveita synny.
        Netissä pitää ola raudanluja tahto jotta selviää niistä tunteista mitkä siellä syntyy.
        Varmaankin juuri ne menestyvät siellä parhaiten joilla odotukset ovat tosi pieniä ja eivät anna tunteille valtaa
        Ei sellainen ihminen joka päihittäisi kaikki muut tule hevillä vastaan missään
        Ei tietenkään miksi kaikki olisi netissä sitä etsimässä jos niin olisi
        Kaikki jotka siellä sitä etsivät ovat jo vaipuneet epätoivoon etteivät muuten sitä löydä. Joten onkin aivan ihmeellistä sanoa että älä ole epätoivoinen, siis profiilissa
        Tietysti ei tarvitse myöntää että on epätoivoinen voihan sanoa että eksyin ihan vahingossa tänne.

        Tietysti epätoivoisuudella on myös rajansa ja päättäköön kukin mikä se on
        Se että toisen tuntee on aika hyvä tunne sille toiselle ja itselle.
        Ei se ole hirveän kummalista että ne miehet kokivat pettymystä.
        Ne eivät tunteneet sinua. He halusivat luulla niin.
        Ilmoituksen uudelleen rustaaminen on keino päästä pettymyksestä eroon.
        Toivon mukaan se ei loisi kuitenkaan uusia ongelmia tästä tai ainakin johdattaisi paremmin sen oikean luo, ilman kovin syviä haavoja.
        Itsekkyyskin voi olla hyvä joskus mutta yliannostettuna se on myrkkyä itselle sekä muille.


      • revi siitä
        mieltä kirjoitti:

        Olet oikeassa ihmiset luo kuvitelmia siitä millainen se toivottu ihminen on ja etsii sitä sanoistasi ja ilmoituksestasi, mutta ovat myös kärsimättömiä huomaamaan kaiken todella. Pettyvät kun mielikuva ja todellisuus ei vastaa. Enkä siis tarkoita sinun ilmoitustasi tai sinun rehellisyyttä. Ihmisten on vaikea hyväksyä totuutta ja silloin niitä pettymisiä tulee.
        Ei ihminen usko kirjoitettua sanaa vaikka se olisi kuinka totta. Varsinkaan ne joille pettymyksiä on sattunut rehellisyyden puutteesta. Mikä on ymmärrettävää.
        Rehellisiä on tosi vähän ja jos sinä olet rehellinen niin toisen rehellisen löytäminen on vaikeaa jos melkein mahdotonta
        Kai kaikki tälläinen tutkiskelu on hyvääkin mutta se vie myös kaiken sen hienon minkälainen elämä voisi olla jos liiallinen vikojen etsiminen loppuisi.
        mutta ei se lopu. Kyllä niitä vikoja etsitään netin ulkopuolellakin, mutta se on luontevampaa ja ei riko kenekään sydäntä niin helposti kun palaute tulee nopeammin kuin netissä
        elävässä elämässä kysytään ja saadaan vastaus yleensä heti, se riittää yleensä takaamaan sen ettei väärinkäsityksiä tai liiallisia toiveita synny.
        Netissä pitää ola raudanluja tahto jotta selviää niistä tunteista mitkä siellä syntyy.
        Varmaankin juuri ne menestyvät siellä parhaiten joilla odotukset ovat tosi pieniä ja eivät anna tunteille valtaa
        Ei sellainen ihminen joka päihittäisi kaikki muut tule hevillä vastaan missään
        Ei tietenkään miksi kaikki olisi netissä sitä etsimässä jos niin olisi
        Kaikki jotka siellä sitä etsivät ovat jo vaipuneet epätoivoon etteivät muuten sitä löydä. Joten onkin aivan ihmeellistä sanoa että älä ole epätoivoinen, siis profiilissa
        Tietysti ei tarvitse myöntää että on epätoivoinen voihan sanoa että eksyin ihan vahingossa tänne.

        Tietysti epätoivoisuudella on myös rajansa ja päättäköön kukin mikä se on
        Se että toisen tuntee on aika hyvä tunne sille toiselle ja itselle.
        Ei se ole hirveän kummalista että ne miehet kokivat pettymystä.
        Ne eivät tunteneet sinua. He halusivat luulla niin.
        Ilmoituksen uudelleen rustaaminen on keino päästä pettymyksestä eroon.
        Toivon mukaan se ei loisi kuitenkaan uusia ongelmia tästä tai ainakin johdattaisi paremmin sen oikean luo, ilman kovin syviä haavoja.
        Itsekkyyskin voi olla hyvä joskus mutta yliannostettuna se on myrkkyä itselle sekä muille.

        on tyrkyttämässä heti puhelin-numeroa,ja kun soitin,ei tullut sanaa suusta.
        Vaikka kirjoittelu onnistu.
        Miksi antaa numeroa,jos ei osaa puhua?


      • olen minä

        Aikamoiseen tyyppiin törmäsin minä. Ensin viestittelyä, mies halusi edetä tapaamiseen nopeasti. Juteltiin puhelimessa ja vaikutti hyvältä. Painotin, että katsotaan mitä ollaan mieltä toisistamme kun nokatusten kohtaamme. Noh, minulla ei iskenyt kipinää ja kohteliaasti kerroin etten tunne fyysistä vetovoimaa. Eipä siinä mitään, puol päivää kerkes kulua ja sit se kaveri kai kilahti. Minä olin kusettaja ym. Erittäin törkeitä viestejä laittoi ja käski mun hakeutua hoitoon.
        Tämäkin ihminen siis oli ilmeisesti kuvitellut ties mitä ja pettymyksen sietokyky tuntuu olevan nollissa. Nyt sitten pelko persiissä olen, kun en tiedä mitä seuraavaksi vai jättääkö rauhaan. Ensimmäiset treffit 24:n kautta ja viimeset myös.


      • kävi
        olen minä kirjoitti:

        Aikamoiseen tyyppiin törmäsin minä. Ensin viestittelyä, mies halusi edetä tapaamiseen nopeasti. Juteltiin puhelimessa ja vaikutti hyvältä. Painotin, että katsotaan mitä ollaan mieltä toisistamme kun nokatusten kohtaamme. Noh, minulla ei iskenyt kipinää ja kohteliaasti kerroin etten tunne fyysistä vetovoimaa. Eipä siinä mitään, puol päivää kerkes kulua ja sit se kaveri kai kilahti. Minä olin kusettaja ym. Erittäin törkeitä viestejä laittoi ja käski mun hakeutua hoitoon.
        Tämäkin ihminen siis oli ilmeisesti kuvitellut ties mitä ja pettymyksen sietokyky tuntuu olevan nollissa. Nyt sitten pelko persiissä olen, kun en tiedä mitä seuraavaksi vai jättääkö rauhaan. Ensimmäiset treffit 24:n kautta ja viimeset myös.

        Kun en halunnut tavata miestä uudestaan, olin kuulemma hoidon tarpeessa ja kuulemma hänen diagnoosinsa mukaan sairastin skitsofreniaa.

        Taksikuskitkin laativat diagnooseja näköjään.


    • Ylempänä on löytänyt.

      Moi! Vilkaiseppas mitä toi tyttö 35 on löytänyt, aika erikoisen profiilin mieheltä joka kait on hommaan läpensä kyllästynyt, mutta myöntää täytyy että nauratti oikein ääneen :D

      • ei kiinnosta

        Miten voi olla naisia, joita tuollainen kiehtoo? Negatiivinen, ahdasmielinen, etsii ryyppy- ja pikapanokaveria. Ei tajuu...


      • Se kai kiinnostaa?
        ei kiinnosta kirjoitti:

        Miten voi olla naisia, joita tuollainen kiehtoo? Negatiivinen, ahdasmielinen, etsii ryyppy- ja pikapanokaveria. Ei tajuu...

        En tiedä mutta naisia tuppaa vaan kuitenkin kiinnostamaan tuollaiset retkut ja ns vaaralliset miehet...ja linnakundit? Naiset hakee kai jotain jännitystä elämään?


    • ulkonäkö

      Jäi nyt vähän auki mitä tarjottiin ja mitä haluttiin ja onko nää lainkaan taspainossa keskenään? On tämä muuten ihan tavallista näissä katkeroituneiden viesteissä. Ja kai sillä rumaksi kuvatullakin jotain oikeuksia oli ja lupa saada parempaa? Kai se oli arka, jos oli koko ajan tavannut sinun kaltaisia. Tuskin yritit hänen luonteesta selvää ottaa ja annoit hänelle todellista tilaisuutta, vaan mieli pakeni ulko-ovelle ulkonäön vuoksi. Minusta ulkonäköön puuttuminen on silloin mahdollista, kun toinen ei hoida itseään eli on esim. likainen tai haisee tosi pahalle, kun tulee treffeille. Muuten se tuntuu vähän oudolta varsinkin kun olen huomannut, ettei nämä ulkonökä arvostelevat miehet itse mitään urheilullisia unelmia kyllä todellaakan melkein koskaan ole.

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe