Kun stressaan kaikki viikonloput nuoren vuoksi, en nuku, juoksen monta kertaa ripuloimassa vessassa, onko se syy laihtumiseen? Päivälläkin tärisen kuin haavna lehti usein. En tiedä miten jaksan.
stressi laihduttaa?
8
1064
Vastaukset
- kunt
stressi lihottaa, mutta mene lääkäriin, taidat olla sairas.
- itse laihduin
muutama vuosi sitten avioeron ja muiden ongelmien takia yli 10 kiloa parissa kuukaudessa. En silti suosittele dieetiksi!
- kunt
itse laihduin kirjoitti:
muutama vuosi sitten avioeron ja muiden ongelmien takia yli 10 kiloa parissa kuukaudessa. En silti suosittele dieetiksi!
vaan joku muu syy.
- alkuperäinen epäilijä
itse laihduin kirjoitti:
Minulle kävi kyllä myös näin, kun mieheni pettäminen tuli ilmi. Joten ajattelen nytkin että reagoin samalla tavalla. Olen muuten käynyt lääkärissä, veri-ja tulehdusarvot ym.kaikki ok.Oloni on muuten ihan hyvä.
Toiset reagoivat stressiin menettämällä ruokahalunsa, toiset taas mässäämällä. Eli voi mennä kumpaan suuntaan vaan.
- kunt
olen ollut aiheen luentoa kuuntelemassa, ja totuus on että voimaksa stressi aiheuttaa adrenaliinin eritystä, ja se taas muuttuu elimistössä rasvaksi. Masennus on aivan eri juttu.
- gääggi
Mulla stressaus vaikuttaa niin, että laihdun. Kiva sinänsä, kohta mulla oli kaverin kanssa kuntokuuri ja tavoitteena 5 kiloa pois kesäksi, ja mä olen kohta saanut 3 kiloa pois viikossa!! huh
Muistan, kuinka aloitin työt eräällä huoltoasemalla. Minua jännitti ekat päivät niin paljon, että en saanut syötyä paljoakaan ja tauolla muut söivät Hesburgerin ruokia, ja minä yhden jugurtin puolikkaan. (Normaalisti minäkin olisin vetänyt mega-aterian koska ruokahaluni on suuri).
Kun sain ajokortin ja jouduin ajamaan 60 kilometriä tämän jälkeen jokapäivä. Ensimmäisenä viikkona en saanut unta öisin kuin huonosti koska minua stressasi ja jännitti äärettömästi ajaminen ja jos vaikka töppään. Vaikka oli kamala nälkä, en saanut syötyä kuin ehkä yhden puolikkaan perunan. Kotonakin haukkasin ehkä leipää ja aamulla saatoin syödä jugurtin. Tämähän minua laihdutti. :)) - jompsinkumpsin
Minä stressaan kahdella tavalla. Joskus syön paljon kun olen stressaantunut ja joskus taas voi mentä monta päivää ettei ruoka maistu ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1103009Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171922699Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612139Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11431Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2291372Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221320Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31121Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115890Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103863Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3862