tässä muuta mun suosikki:
Little jackie -the stoop
little jackie -the world should revolve around me
aly & aj -speak for myself
emiliana torrini -jungle drum
kommentoikaa mitä te tykkäsitte!? :)
tässä komeita biisejä!
3
964
Vastaukset
- DekoTram
ihan magee.. :P mul ois täs pari hyvää rnb kans.. kuunnelkaa ! =)
Jay Sean - Stuck in the Middle
Jay Sean - on and on
Jay Sean - don't Rush
Jay Sean - holding on
Byz - october love
kanya west - love lock down
Marasco - i Can't take
marasco - Tell me WhyKanye Westiä lukuunottamatta nuo laulajat olivat minulle aivan tuntemattomia. Eipä näitä radiossa kuule, eli hyvä että joku seurailee, mitä maailmalla tapahtuu. Tuo Jay Seanin On & on oli mukava, melodinen biisi, minun suosikkini.
- muutakin
Kyllä Jungle Drum ihan hyvä on, valitettavasti vain soitettu aivan puhki radiossa.
Kannattaa kuunnella muutkin CD:ltä Me and Armini, on siellä vielä parempiakin. (Minusta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172