Walter Lure

kaljataiteilija

Jos jollekin sanoo ehkä punk-historian parhaimman kitaristin nimi mitään ( omasta mielestä ) ,niin uusi levy on näköjään ilmestynyt.
Toivottavasti saisi täältä Härmälästä tilattua kun en luottokorttia omista.....

http://www.nicotinerecords.com/content/view/267/201/1/0/

10

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nico nixmann

      Täysin aliarvostettu kepittäjä - jäi varsinkin J. Thundersin varjoon täysin vaikka aika moni Heartbreakersien keikka ois kaatunut ilman Waltteria (Johnnyn keikkakunto!).

      • kaljataiteilija

        Näin on ja melko taitavakin tuolla "punkin" mittakaavalla.
        Toivottavasti ukko tulisi Suomeenkin soittelemaan...
        Mutta edelleen pidetään peukkuja että sen Livelevyn saisin hommattua !


      • kaljataiteilija
        kaljataiteilija kirjoitti:

        Näin on ja melko taitavakin tuolla "punkin" mittakaavalla.
        Toivottavasti ukko tulisi Suomeenkin soittelemaan...
        Mutta edelleen pidetään peukkuja että sen Livelevyn saisin hommattua !

        Dodiih !
        Tulipahan hommattua se CD.
        Loistavaa punkrocknrollia. Ahkerassa soitossa ollut viimepäivät.
        Hauskaa itsepäisyyspäivää kaikille musan ystäville !


      • Perkeleen Lure
        kaljataiteilija kirjoitti:

        Dodiih !
        Tulipahan hommattua se CD.
        Loistavaa punkrocknrollia. Ahkerassa soitossa ollut viimepäivät.
        Hauskaa itsepäisyyspäivää kaikille musan ystäville !

        Miks ei kukaan oo mulle kertonut, että punkin legendaarinen kitaristi on tehnyt levyn. Äijä myös lauloi loistavat omat biisinsä aikoinaan Heartbreakersissa. Minkä niminen levy. Mistä sitä saa?


      • JPLR
        Perkeleen Lure kirjoitti:

        Miks ei kukaan oo mulle kertonut, että punkin legendaarinen kitaristi on tehnyt levyn. Äijä myös lauloi loistavat omat biisinsä aikoinaan Heartbreakersissa. Minkä niminen levy. Mistä sitä saa?

        Tuo Live In Berlin! -livelevy ilmestyi viime vuonna italialaisen Nicotine Recordsin kautta CD:nä ja italialaisen Tornado Ride Recordsin kautta LP:nä. Sillä on mm. One Track Mind, Get Off The Phone, Chinese Rocks, I Wanna Be Loved, Too Much Junkie Business yms. on sillä.
        Live In Berlin! nauhoitettiin nimensä mukaisesti Berliinissä huhtikuussa 2007. Walterin kanssa tunnen hyvin ja vein tuolle keikalle pari frendiäni ja otin levyn kansiin useampia kuvia.
        Minulla pitäisi yhä olla extrakappaleita sekä LP:stä että CD:stä, jotka voin myydä.

        Walterin kanssa pitkä haastis on uudessa kirjassanikin Ramones: Soundtrack Of Our Lives:
        http://kauhajokinyt.fi/~jplaitio/kolmoskirja.html


      • Irmeli Suur-Salosta
        JPLR kirjoitti:

        Tuo Live In Berlin! -livelevy ilmestyi viime vuonna italialaisen Nicotine Recordsin kautta CD:nä ja italialaisen Tornado Ride Recordsin kautta LP:nä. Sillä on mm. One Track Mind, Get Off The Phone, Chinese Rocks, I Wanna Be Loved, Too Much Junkie Business yms. on sillä.
        Live In Berlin! nauhoitettiin nimensä mukaisesti Berliinissä huhtikuussa 2007. Walterin kanssa tunnen hyvin ja vein tuolle keikalle pari frendiäni ja otin levyn kansiin useampia kuvia.
        Minulla pitäisi yhä olla extrakappaleita sekä LP:stä että CD:stä, jotka voin myydä.

        Walterin kanssa pitkä haastis on uudessa kirjassanikin Ramones: Soundtrack Of Our Lives:
        http://kauhajokinyt.fi/~jplaitio/kolmoskirja.html

        ...Valtterille terveisiä ja että voisi tulla Suomeeen.

        Hän on ''Haluaisin-vielä-nähdä-elävänä-jos-vaan-mitenkään-mahdollista'' -listallani tosi korkealla. Oikeastaan nro. 1, koska muut ovat siirtyneet ''voi-ei-en-ehtinyt'' -listalle.

        ...

        :'(

        :'(

        :'(


      • Punk Rocker
        Irmeli Suur-Salosta kirjoitti:

        ...Valtterille terveisiä ja että voisi tulla Suomeeen.

        Hän on ''Haluaisin-vielä-nähdä-elävänä-jos-vaan-mitenkään-mahdollista'' -listallani tosi korkealla. Oikeastaan nro. 1, koska muut ovat siirtyneet ''voi-ei-en-ehtinyt'' -listalle.

        ...

        :'(

        :'(

        :'(

        Kaksi punkin kovinta kitaristia on vielä elossa. Steve Jones ja James Williamson. Iggy & the Stooges jatkaa, nyt on mukana Stoogesin kaikkien aikojan kovin kitaristi James Williamson. Jumalauta! Kuuntele Raw Power albumi! Pakko nähdä!!!!!!!!! Steve on ehkä yhtä hyvä, neroja molemmat!


    • LCMF

      No eipä ainakaan Walte. Se vaan luritteli!

      • Waltterix

        Walter oli Heartbreakersin toinen kulmakivi.


      • Waltterix kirjoitti:

        Walter oli Heartbreakersin toinen kulmakivi.

        The Waldosin Rent Party on hyvä rocklevy. Soi usein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      52
      2165
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      755
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      490
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe